husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Othello (19) napsal 06.07.2018 v 15:11

nErik:
Je vidět, že jsi ještě na opravdu dlouhem tripu nebyl.Tohle neni primárně problem mít,či nemít na bene, ale jak píše pk14,mít jistotu, že dojedeš na další pumpu, nebo zůstat viset v pustině, kde se pomoci nedovolas.
Jinak nemej obavy, mam 4 bajky, levny nebyly a bene do nich vzdy mám

pk14 (175) napsal 06.07.2018 v 06:34

Erik:
Pouze kecy. Spotřebu 10 l za normálního režimu, nebo malou nadrž, to všichni totiž vyhledávají Ono je taky rozdíl na VÝLETĚ hledat pumpu každých 200, nebo 300 km...

nErik (0) napsal 05.07.2018 v 22:29

Spotřeba neni významný argument když máš půl mega na motorku... pokud šetříš půl roku na loncina tak řešíš spotřebu jak stará bába cenu banánů

Othello (19) napsal 05.07.2018 v 19:25-1

U cesťáku je spotřeba významný argument.Když pojedeš trasu několik tisíc km, kde bene je za 45,- i více, tak Tě spotřeba bude zajímat, na to vem jed.
Zrovna jsem to prověřil na mým cesťáku.Tři kufry, lodni vak a já(docent)-4,25l a když tahám za plyn 4.6l .
Motorka je to pěkná, pozoruhodná, ale udělat tenhle výkon s kompresorem je mrháním energie a na cesťáku nemluvě.

pk14 (175) napsal 25.06.2018 v 15:58-1

... řádně zajeto, kufry do zelena, roura od Igora a přes hory a doly pořádný výlet. Spokojenost veliká, celkem i pohodlná, a no to, jak to jede, to nic nežere... Doporučuji. Nekonzervám tedy .

_Sparrow_ (16) napsal 24.06.2018 v 21:46

Super clanek, super video, ted jeste si to zkusit osobne a byl bych 100% spokojenej parchant ;) Domu bych to ale nejspis nechtel (kdybych na to mel ).

Lazyfucker (84) napsal 22.06.2018 v 22:25

Jak pise kacafirek. Test super. Toto Ti Zajdo aj zavidim bych to zkusil strasne rad. Zrovna dnes jsem ju ocumoval na okruhu. Kecy v kleci autoru ( hlavne jednoho) nekterych prispevku uz nejsou snad ani k smichu. Je zajimava jina a ze je na nic mi neprijde. Je na nic stejne jak kazda jina hajtra

SuperSic58 (1307) napsal 02.06.2018 v 11:36

Mig-35: myslíš ty český hrbolatý hrůzy, kde je pomalu v každý druhý zatáčce hromádka kamení nebo štěrku? Hmm super svezení

Petřičák (184) napsal 02.06.2018 v 09:48+1

pk14: Vím, četl jsem a moje odpověď je "Bez komentáře". Že má někdo problém s porozuměním psanému textu je jeho věc. Doslova jsem uvedl, že nemám nic proti přeplňovaným agregátům. Tohle je fakt jak v mateřské školce. Vzhledem k situaci ve které se Suzuki nachází je spíš pravděpodobnější ukončení výroby než přeplňování. Přímá konkurence v podobě ZZR1400 nic takového nepřinesla a H2 je kategorie sama pro sebe. Přiznávám, že trochu nechápu proč Kawasaki v už tak úzkém segmentu trhu má potřebu konkurovat sama sobě. Leda byl to byl pokus o náznak že ZZR1400 bude časem kvůli emisím končit a H2 ji má nahradit.
Mig_35: Samozřejmě nelze v ničem generalizovat. Každá koncepce má výhody/nevýhody a záleží na konkrétní aplikaci. Pokud se budeme bavit o autech, pak se snad shodneme na tom že porovnávat například atmosféru z Fordu Mustang s výtvory od Lamborghini či Ferrari je trochu offtopic. On už jen rozdíl litinový vs hliníkový blok motoru dělá divy. Váha samotná není problém pokud se s ní správně pracuje. Proto se ostatně opravdu ostré sporťáky staví většinou s motorem uprostřed. Stejný důvod je použití transaxle u motoru vpředu a pohonu zadních kol. Co se týče větších odporů, tření a podobných záležitostí, není mi známo, že by v tomto ohledu mělo přeplňování oproti atmosférickému sání jakoukoli výhodu. Ale když už u toho jsme, slyšel jste o tom, že ve Fiatu již nějaký čas používají Multiair? A že přeplňované motory míň žerou je výborný vtip. Ano, ale jen při jízdě styl důchodce, to je ostatně taky celý smysl downsizingového šílenství. Při jízdě na plný plyn na tom bývá atmosféra líp, ale jak už jsem řekl, u těchto věcí nelze jednoduše generalizovat. Nemluvě o faktu, že kupovat si vysoce výkonnou motorku/auto a řešit spotřebu může s prominutím jen vůl. Staré rčení říká nekupuj si opici, když nemáš na banány.

Mig_35 (345) napsal 01.06.2018 v 19:32+1

Mischa: k tomu jak se nedá svézt - návod od kluků co jezdí okresy v rychlejch kárách: v neděli rano v létě vstát v pět nebo za rozbresku - a na okresce nepotkas ani zivacka:) myslím ze to docela vystihuje to, ze když člověk opravdu chce a překoná jisté nepohodli, cesta se najde:)

Kacafirek (18) napsal 01.06.2018 v 19:25

Moto opravdu nevsedni, clanek se cte dobre a video je neupjaty s lidskym projevem. Komentare jsou pak veselym bonusem na zaver.
Za me dobry

pk14 (175) napsal 01.06.2018 v 15:02+1

...a trochu šuškanda: new Busa bude prý foukaná. Tak si "Petřičáku" pro jistotu rezervuj radši ZZR/2018(kdo ví co pro MY 2019 třeba KHI vymyslí za zpátečnický nesmysl )
Nebo to pak bude u Suzanek vlastně ok?

týpek (119) napsal 01.06.2018 v 13:09

Skvělá práce Kawasaki

Mraki (55) napsal 01.06.2018 v 08:50+1

Mám zamluvenou testovačku a už se na ní fakt těším.

mischa638 (5) napsal 01.06.2018 v 08:20-2+1

Mě bohatě stačí ZZR1400 a popravně, stejně kde na tom chcete v dnešním provozu jezdit? Je jedno jestli máte 100 nebo 200 koní. Stejně je takový provoz že se rychle jet nedá, protože jsou před váma auta a pořád jedou další auta v protisměru, takže není ani kde předjet a stejně se budete trckat hlemýždím tempem kolem kila Jako popravdě víc si užiju s desetikoňovou kývačkou kde dlábím plyn aby to vůbec jelo než na 200koňové motorce kde jste limitován provozem a musím jet na 5% plynu

pk14 (175) napsal 31.05.2018 v 22:22+5

Petricak:
jel jsi na tom?
jel jsi na ZZR MY12+?
...měl jsem ji a mám H2 SX SE...
Tak si jí někde půjč, nálož jí, a pak znova napiš... To by jsme pak mohli jezdit na koních, víš? 😉

Šimi57 (-3) napsal 31.05.2018 v 21:47

Já ji chci, ale nemám zbytečných půl mega, kdo mě zasponzoruje??

bruttopyr (396) napsal 31.05.2018 v 21:33

Proč ne? Čím jsem starší, tím víc mě zajímají nové a jiné věci a jízdu s kompresorem bych si chtěl zkusit.
Možná je kompresor další *urvítko, ale Jawa 350 žádné elektronické *urvítka neměla, přesto mě zvládla občas zastavit někde, kde jsem nechtěl... Přesto je u nás pořád v garáži a do světa nešla.
Za mě SX dobrý.

Pedl (177) napsal 31.05.2018 v 21:20+1

Motorka rozhodně zajímavá ikdyž kvůli té váze ji asi budou preferovat jen ti co rádi jezdí ve dvou přes 300kmh

Mig_35 (345) napsal 31.05.2018 v 20:50+2

Kdysi dávno jsem těm blábolům typu "objem ničím nenahradíš" i věřil.
Jezdil jsem v aitě s pětilitrovou atmosférou a byl si jistý tím, že nic lepšího není.
Pak jsem vyzkoušel pár turbomotorů a zjistil, že ingot vepředu není žádná velká výhra. A že když
se dopředu posadí klidně čtyřválec, dopovaný turbem, má to velký vliv na ovladatelnost auta. Nebudu
mektat o tom, že mám zkušenost se sportovníma motorkama. Ale vím, že poznám lehčí motor u auta, vím, že u ostrého endura je pětikilo zdaleka nejhorší motor, co se týče ovladatelnosti motorky. A myslím, že u "zalehávačky" jak někdo v diskusi napsal, to bude jiné.
Proto si myslím, že cesta např. přeplňované šestistovky s výkonem litru může být velice zajímavá.
A v neposlední řadě, ať se to někomu líbí nebo ne, přeplňované motory míň žerou. Prostě větší motor rovná se větší odpory, tření atd.
Upřímně příznám, že litr s kompresorem o výkonu litru bez kompresoru se asi projeví jen tím, že bude živější ve spodních otáčkách... že pro ten výkon nebudu muset do 15 tisíc...

Petřičák (184) napsal 31.05.2018 v 20:22+1

Mig_35 - heh, výšiny kam se atmosféra nepodívá - to je docela odvážné tvrzení na které odpovím otřepaným "objem ničím nenahradíš". Ani bych se moc nedivil tomu, kdyby z motoru Busy po odstranění všech ekokurvítek a osekání výkonu v nízkých a středních otáčkách ve prospěch výkonové špičky nebyl problém vydlabat výkon srovnatelný s vlajkovou lodí Kawasaki. Ta se ostatně vůbec netají tím, že nemá homologaci pro běžný provoz. Nic proti přeplňovaným motorům jako takovým. Jen nechápu, proč zatracovat atmosférické plnění jen proto, že u přeplňování vychází papírově nižší emise. Rozdíl ve funkci turbo/kompresor je mi samozřejmě znám, to hvízdání bylo myšleno v nadsázce. Docela mě zajímá, k čemu je normálnímu smrtelníkovi motorka s 270 koňmi, které bez elektronických berliček nelze rozumně řídit? Kromě dragrace mě žádné rozumné využití nenapadá. Ostatně si velmi dobře pamatuju na "pilota" s pražskou RZ na okruhových dnech na SPZ v Mostě, který nejprve potřeboval dělat brajgl v paddocku s tím, že on je pan NĚKDO, aby to pak ve třetí nebo čtvrté rundě zahodil do kačeru i přes pečující ruku elektroniky na jeho rameni.

Mig_35 (345) napsal 31.05.2018 v 18:19

Petřičák - to je kompresor, ne turbína, ten nepíská. Navíc má lineární průběh, ne jako turbo, které se splaší někde v půlce, to bych do motorcyklu opravdu nechtěl. Je to zajímavá volba a netuším, jak je to s tuningem, ale mělo by to jít bez větších obtíží naladit do výšin, do kterých se atmosféra nepodívá. Třeba i těch 270 koní, co má ostrá Ninja...
Každopádně je to alternativa,a podle mého zajímavá. Mám rád řešení a možnosti, které nenabízí každý...

OndraCB (101) napsal 31.05.2018 v 18:07+1

Že se budou některý motorky označovat jako endura, ač jimi nejsou, sem si zvyk.
Ale označovat lehny jako cesťáky, to už mi hlava nebere.
Rozhodně díky, že už pravidelně děláte videa z testování. Jen houšť. A pozor na hlasitej podkres muzikou při komentáři, buď max 30%, nebo vůbec. Dík

Woodie (30) napsal 31.05.2018 v 17:30+3

Kawasaki myslím dokazuje,že úmerne s rýchlosťou klesá prirodzená krása, dizajn, celkovo vyrovnané línie...Naopask stúpa počet kadejakých slepých liniek, rohov a nič nehovoriacich hrán na kapotáži...

Aby som to skrátil...Asi je to rýchle, ale vyzerá to strašne napiču...

genetik (45) napsal 31.05.2018 v 16:56

dnes má prakticky každý supersport 200+ koní a je lehčí o + - 70kg a kromě yamahy a ducati je i levnější. Navíc tato motorka není nijak hezká ,takže tohle určitě ne,ale je to přeplňované a to je jistě zajímavé

kawapepek (-27) napsal 31.05.2018 v 14:52-1

Videjko...

SuperSic58 (1307) napsal 31.05.2018 v 14:09+1

Nemam rád přeplňování v autech a do motorky bych to nechtěl ani za zlatý tele. A hezký to taky dvakrát neni. A vubec nechápu smysl těhle motorek kolem 200 koní do našeho provozu, silnice samá díra, samej imbecil za volantem, zvěř tam skáče z pangejtů pod kola, děkuji ne-e

skywalker.L (64) napsal 31.05.2018 v 13:39-1+1

Technicky jistě zajímavé, jinak ale přeplňování v motorkách nefandím. Kromě toho, že jde o kurvítko navíc, se technické parametry příliš nemění. Cena ovšem dramaticky. Na klasických atmosférách (a to i za volantem) je právě průběh výkonu to, co mě baví...

Petřičák (184) napsal 31.05.2018 v 12:10-2+4

Jsem psychopat a jsem na to hrdý. Jen mi holt pod prdelí nehvízdá turbína, ale "nudně" pobrukuje velkoobjemová atmosféra. Výkon je plus mínus stejný, v točivém momentu má Busa navrch. Palivové mapy mám taky, ale za celých víc jak 50 kkm nebyl důvod přepínat z výchozího Ačka. Asi to bude tím oldschool lankovým vedením plynu, které se narozdíl od elektronických hraček dá seřídit obyčejným šroubovákem. Jo a palubní přístroje na mě nemají potřebu blikat, když si dovolím požadovat od motoru plný výkon. Ten pocit, že je Suzuki ekoterorizmus u výfuku je k nezaplacení. Teď už se jen modlit aby v Hamamatsu postavili důstojnou třetí generaci, jinak bych musel časem přejít na ZZR1400.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 31.05.2018 v 11:09

kawapepek> Nojo, to se někdo má, když má na focení počasí a pořádnou zatáčku

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist