yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Luk42 (-207) napsal 23.05.2013 v 09:04+1

Moniis a podobne nazory me opravdu privadeji k velkemu smichu je zajimave ze spousta lidi na tom ani nejela a pritom pomluvaji.Zpracovani u Kawasaki je uz davno na urovni jinych znacek uz jen tim ze vyrobni postupy a technologie jsou zcela stejne co se tyce nespolehlivosti o to se tak maximalne zaslouzily stare GPZ 600.U noveho Zeda je zpracovani na hodne vysoke urovni.Vzhled je moderni ostre rezany coz u novych motorek v dnesni dobe se v podstate uz vyzaduje.No a jizda je naprosto neskutecna ,motor tahne velkou silou v jakychkoliv otackach a ovladatelnost zastinuje lecktere motorky o 50 kg tezsi.Kdyz se jeste vratim ke vzhledu Kawasaki naopak poslesni dobou chrli neskutecne tvary o proti spici konkurenci priklad Z800.

maiki1 (1) napsal 01.10.2012 v 22:30+1

krásně popsaný odstavec "Motor".
Až mi z toho stojí chlupy na nohou, které tam nemám, a hlavou se honí představy o zdivočelých pístech v podobě černých mustangů, kteří na mě budou dneska v noci díky tomuhle článku určitě rajcovně pomrkávat ve snech.

foky (156) napsal 01.10.2012 v 16:40+1

Chybí indikovátko zařazené rychlosti a to je dnes, kdy ho má už i Honda, fakt k vzteku
Po delší době článek co má grády. Smekám a VÍCE VÍCE takových!

Prazak (0) napsal 30.09.2012 v 16:59

Tuhle motorku jsem vlastnil necelý rok, takže budu trochu kritičtější.
Byl to můj několikátý nahatý litr, takže budu srovnávat stejnou kategorii.
Plusy:
Neskutečný zátah motoru (krátké zpřevodování)
Dobré brzdy

Minusy:
Pozice za řídítky mi úplně nesedla - na rozdíl od Speed Tripla, kde jsem se cítil jako by motocykl byl ušit mě přímo na míru - měřím 173 :(
Jízda v zatáčkách se mi zdála taková nejistá. Nikdy jsem nevěděl, jestli jedu tu správnou stopu. Na zahraničním "Z" fóru jsem se dočetl, že je to způsobeno rozměrem zadní gumy 190/50 - že je zkrátka moc "placatá" a že použití 190/55 je daleko lepší - nevím, nevyzkoušel jsem, ale opět Speed Triple nebo CB1000R je v zatáčkách lepší
Digitální budíky jsou šit - bohužel je to nový trend
Chybějící ukazatel rychlosti (namontoval jsem Gipro)
Nádrž 15l
Spotřeba - já vím že u motorek se to neřeší, ale moje průměrná u tohohle stroje byla 9.2l a to je dneska fakt moc!
Howgh

Imre (33) napsal 24.09.2012 v 23:09

a ja jsem si myslel, že když mám na FZ1 18l nádrž- tak že je to málo

LiborK (37) napsal 24.09.2012 v 11:05

Teda Ty jseš pohádkář, ještě tu o Karkulceee.

dejf. (1341) napsal 07.09.2012 v 15:41

pri cteni sem se opravdu bavil supr napsany. Odlehceny. Proste nazdáár. To chce. Du skenovat mraky.

kopr1 (10) napsal 05.09.2012 v 22:17

Neskutečně luxusní text!
Smekám i s vlasama...

tom@s-#67 (40) napsal 04.09.2012 v 23:39

opic26:
moc nesouhlasim, korab konfederace neni hbity jako prsty pana prezidenta kdyz jde o pero a to zed je - ale libi se mi to

opic26 (457) napsal 04.09.2012 v 14:28

...byl to rebel, teď už je to koráb Konfederace.

zmulin (371) napsal 03.09.2012 v 23:18

15L je vážně málo.Jinak je to pěkný.V SX podle mě super

Lucek (2) napsal 03.09.2012 v 21:33+1

Stará Z mi sedí asi víc, ale přesto tahle má něco do sebe . Koukám, pár fotek z letiště z Kobylic, to jsme ze stejnýho kraje

tom@s-#67 (40) napsal 03.09.2012 v 18:36

kratod - vim o jedny slecne rozkosny co to zkousela - dostal jsem pekne vynadano

BaRT_Czech (45) napsal 03.09.2012 v 17:53

kratod (14) napsal 03.09.2012 v 17:25+4

priznejte se panove, kdo zkousel dat excentr pozadu hned po precteni odstavce???

DemolitionDave (112) napsal 03.09.2012 v 16:10

DevilBrno (0) napsal 03.09.2012 v 15:20

15 litru nadrz je proste problem, po 140 km ti sviti hladovy oko... kdyz pojedes s nekym do Alp, bude to otravovat. Jinak to byl pro me favorit cislo 1.

Strngr (141) napsal 03.09.2012 v 15:16

Rozkošné čtení, mám z toho za ponkem stejné pocity jako kmart ...

xluke79 (7) napsal 03.09.2012 v 14:40

Moc pěkný, super konkurence pro CB1000R. Zobrazení zařazenýho kvaltu vem čert, ale ten budík je děs a běs sám o sobě.
Btw má to antihop?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.09.2012 v 14:39+2

DMC: evropsky bajky, hlavne italsky, jsou predrazeny predevsim kvuli bidne kvalite, takze nejakej design to uz nevytrhne. navic nejkrasnejsi motorky jsou stejne japonsky, ZX7R, RF900, TL-R, ZX10R

DMC.motobiker (-23) napsal 03.09.2012 v 13:27

Pěknej napínák řetězu / okoukali u Benelli , jenom to zpracování je zase rozpočtové , takže se žádná pastva pro oči opět nekoná... Jen ať mi pak ale někdo neříká, že jsou evropský bajky předražený - stačí se podívat na každej podobnej detail a je hned jasný, že evropský bajky jsou ještě docela levný... No ale až na to přední světlo a plasty kolem je to docela pěknej univerzální naháč , sice zas nic pro mě (neměl by mi co nabídnout) , ale jinak celkem povedené...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.09.2012 v 12:40

tom@s: covece dohaje asi si ji nekde budu muset pucit, kdyz te tak ctu

madcat (12) napsal 03.09.2012 v 12:11+1

Ten vzhled mně osobně taky moc nesedí, vypadá to jak z hvězdných válek. Uhlazenej, ale přitom furt agresivní vzhled verze z r. 2003 - 2007 imho dosud nepřekonali, na můj vkus moc plastů a podivností a samoúčelností za každou cenu. Nicméně svezl bych se, když to tak čtu jak se autor rozplývá :)

tom@s-#67 (40) napsal 03.09.2012 v 12:05+1

... i kdyby vypadala jako hromada velbloudiho trusu, bylo by to jedno. za jizdy dokaze to, o cem jiny ani netusi ...
funky faktor: uplne nejvic - devaty schod ze sedmi

zrx1984 (2) napsal 03.09.2012 v 11:30-1

Pravdou je, že nové Zetko má zbytečně moc plastů. Také se mi nejvíce líbil vzhledově modelový rok 2003.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.09.2012 v 11:07-2+4

krasna motorka, krasna ta pristrojovka ale mohla bejt trochu vic rebelska, pravda ale z nahacu nejhezci a nejbrutalnejsi vzhledem

Zichi (2) napsal 03.09.2012 v 10:27-1

Nový Z je krásný, jen mi stále nesedí ten výfuk. Nebylo nad ty krásné 4 laufy u modelu 2003-2007.

Frudddy (1) napsal 03.09.2012 v 10:07+1

Me Gusta

kmart (2) napsal 03.09.2012 v 09:51+2

Číst takhle napsanej test, to je jedna velká radost, mam pocit, jak kdybych na tý mašině jel sám, super a díky jo a cool boty

Moniis (-6) napsal 03.09.2012 v 08:58-7+1

Zvláštní. Když jsem vybírala nahatého litra, byl v kurzu i tento kousek. Bohužel zpracování u Z není tak precizní jako u Hondy. Ta přístrojovka je otřesná, taková ,,čínská,,. Po stránce jízdy není špatná, ale mám raději, když mě motorka zaujme jako celek, což Honda dokázala a proto stojí v garáži. I litrovej Fazer je hezčí než Z a proto jich po našich silnicích jezdí daleko více. Myslím, že až u Z doladí některé nedostatky, tak bude dělat slušnou konkurenci ostatním litrovým naháčům.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist