Je to rebel - Kawasaki Z1000
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček | Foto: Lucka Čermáková | Zveřejněno: 3.9.2012 | Zobrazeno: 44 907x
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček | Foto: Lucka Čermáková | Zveřejněno: 3.9.2012 | Zobrazeno: 44 907x
Moniis a podobne nazory me opravdu privadeji k velkemu smichu je zajimave ze spousta lidi na tom ani nejela a pritom pomluvaji.Zpracovani u Kawasaki je uz davno na urovni jinych znacek uz jen tim ze vyrobni postupy a technologie jsou zcela stejne co se tyce nespolehlivosti o to se tak maximalne zaslouzily stare GPZ 600.U noveho Zeda je zpracovani na hodne vysoke urovni.Vzhled je moderni ostre rezany coz u novych motorek v dnesni dobe se v podstate uz vyzaduje.No a jizda je naprosto neskutecna ,motor tahne velkou silou v jakychkoliv otackach a ovladatelnost zastinuje lecktere motorky o 50 kg tezsi.Kdyz se jeste vratim ke vzhledu Kawasaki naopak poslesni dobou chrli neskutecne tvary o proti spici konkurenci priklad Z800.
krásně popsaný odstavec "Motor".
Až mi z toho stojí chlupy na nohou, které tam nemám, a hlavou se honí představy o zdivočelých pístech v podobě černých mustangů, kteří na mě budou dneska v noci díky tomuhle článku určitě rajcovně pomrkávat ve snech.
Chybí indikovátko zařazené rychlosti a to je dnes, kdy ho má už i Honda, fakt k vzteku
Po delší době článek co má grády. Smekám a VÍCE VÍCE takových!
Tuhle motorku jsem vlastnil necelý rok, takže budu trochu kritičtější.
Byl to můj několikátý nahatý litr, takže budu srovnávat stejnou kategorii.
Plusy:
Neskutečný zátah motoru (krátké zpřevodování)
Dobré brzdy
Minusy:
Pozice za řídítky mi úplně nesedla - na rozdíl od Speed Tripla, kde jsem se cítil jako by motocykl byl ušit mě přímo na míru - měřím 173 :(
Jízda v zatáčkách se mi zdála taková nejistá. Nikdy jsem nevěděl, jestli jedu tu správnou stopu. Na zahraničním "Z" fóru jsem se dočetl, že je to způsobeno rozměrem zadní gumy 190/50 - že je zkrátka moc "placatá" a že použití 190/55 je daleko lepší - nevím, nevyzkoušel jsem, ale opět Speed Triple nebo CB1000R je v zatáčkách lepší
Digitální budíky jsou šit - bohužel je to nový trend
Chybějící ukazatel rychlosti (namontoval jsem Gipro)
Nádrž 15l
Spotřeba - já vím že u motorek se to neřeší, ale moje průměrná u tohohle stroje byla 9.2l a to je dneska fakt moc!
Howgh
a ja jsem si myslel, že když mám na FZ1 18l nádrž- tak že je to málo
Teda Ty jseš pohádkář, ještě tu o Karkulceee.
pri cteni sem se opravdu bavil supr napsany. Odlehceny. Proste nazdáár. To chce. Du skenovat mraky.
Neskutečně luxusní text!
Smekám i s vlasama...
opic26:
moc nesouhlasim, korab konfederace neni hbity jako prsty pana prezidenta kdyz jde o pero a to zed je - ale libi se mi to
...byl to rebel, teď už je to koráb Konfederace.
15L je vážně málo.Jinak je to pěkný.V SX podle mě super
Stará Z mi sedí asi víc, ale přesto tahle má něco do sebe . Koukám, pár fotek z letiště z Kobylic, to jsme ze stejnýho kraje
kratod - vim o jedny slecne rozkosny co to zkousela - dostal jsem pekne vynadano
priznejte se panove, kdo zkousel dat excentr pozadu hned po precteni odstavce???
15 litru nadrz je proste problem, po 140 km ti sviti hladovy oko... kdyz pojedes s nekym do Alp, bude to otravovat. Jinak to byl pro me favorit cislo 1.
Rozkošné čtení, mám z toho za ponkem stejné pocity jako kmart ...
Moc pěkný, super konkurence pro CB1000R. Zobrazení zařazenýho kvaltu vem čert, ale ten budík je děs a běs sám o sobě.
Btw má to antihop?
DMC: evropsky bajky, hlavne italsky, jsou predrazeny predevsim kvuli bidne kvalite, takze nejakej design to uz nevytrhne. navic nejkrasnejsi motorky jsou stejne japonsky, ZX7R, RF900, TL-R, ZX10R
Pěknej napínák řetězu / okoukali u Benelli , jenom to zpracování je zase rozpočtové , takže se žádná pastva pro oči opět nekoná... Jen ať mi pak ale někdo neříká, že jsou evropský bajky předražený - stačí se podívat na každej podobnej detail a je hned jasný, že evropský bajky jsou ještě docela levný... No ale až na to přední světlo a plasty kolem je to docela pěknej univerzální naháč , sice zas nic pro mě (neměl by mi co nabídnout) , ale jinak celkem povedené...
tom@s: covece dohaje asi si ji nekde budu muset pucit, kdyz te tak ctu
Ten vzhled mně osobně taky moc nesedí, vypadá to jak z hvězdných válek. Uhlazenej, ale přitom furt agresivní vzhled verze z r. 2003 - 2007 imho dosud nepřekonali, na můj vkus moc plastů a podivností a samoúčelností za každou cenu. Nicméně svezl bych se, když to tak čtu jak se autor rozplývá :)
... i kdyby vypadala jako hromada velbloudiho trusu, bylo by to jedno. za jizdy dokaze to, o cem jiny ani netusi ...
funky faktor: uplne nejvic - devaty schod ze sedmi
Pravdou je, že nové Zetko má zbytečně moc plastů. Také se mi nejvíce líbil vzhledově modelový rok 2003.
krasna motorka, krasna ta pristrojovka ale mohla bejt trochu vic rebelska, pravda ale z nahacu nejhezci a nejbrutalnejsi vzhledem
Nový Z je krásný, jen mi stále nesedí ten výfuk. Nebylo nad ty krásné 4 laufy u modelu 2003-2007.
Me Gusta
Číst takhle napsanej test, to je jedna velká radost, mam pocit, jak kdybych na tý mašině jel sám, super a díky jo a cool boty
Zvláštní. Když jsem vybírala nahatého litra, byl v kurzu i tento kousek. Bohužel zpracování u Z není tak precizní jako u Hondy. Ta přístrojovka je otřesná, taková ,,čínská,,. Po stránce jízdy není špatná, ale mám raději, když mě motorka zaujme jako celek, což Honda dokázala a proto stojí v garáži. I litrovej Fazer je hezčí než Z a proto jich po našich silnicích jezdí daleko více. Myslím, že až u Z doladí některé nedostatky, tak bude dělat slušnou konkurenci ostatním litrovým naháčům.