yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.12.2010 v 17:31

Jojo...

Máma-RM (348) napsal 03.03.2009 v 10:59

Já si jí snad koupím do 14 dnů, přímo 2005, hrozně se na to těším. Měl jsem ZX9R 99 a přešel jsem na ní z GPZ900RR 85, byl to děsnej skok. Četl jsem mraky recenzí a všichni říkají jaký je ZX10R peklo, v inzerátech je dost často psáno že ten stroj je až moc zlej. Tak jedinej Honza co psal recenzi mě uklidnil. A taky jsem si položil otázku, zda chci jít cestou "šampónů" co si kupují moto jako móda v barvě repsol..ne zůstanu věrný značce a půjdu do modré krásky a budu si užívat ty litry adrenalinu o kterých tady kluci psali. Ze začátku s opatrností, ale myslím že kdo má koule a cit tak to je motorka pro něj Ostatně Bubrák by mohl asi vyprávět

Stavca (-1) napsal 30.11.2005 v 10:01

no na kole no problem, na trinde porad nejak nic moc, musim z male rychlosti a moc se nezvedne, a kdyz jo, tak nejedu vic jak max 15m, kdybych dal mensi sekundar, tak by to slo, ale nechcu ho furt prehazovat

Husky-John (12) napsal 29.11.2005 v 21:10

S těma kvaltama a rychlostí je to samozřejmě závislé na motorce a zpřevodování. Takže nebrat doslova.

Husky-John (12) napsal 29.11.2005 v 13:46

Jízdu po zadním se naučíš jedině tak, že to budeš do zblba zkoušet. Kdp. pro lepší ovladatelnost toho zdvíhání doporučuju zkkoušet na dvojku kolem 70-80ky a rozhodně přez spojku. nezapomenout mít nohu na brzdě a při spouštění na zem kolo rovně. Pokud budeš chtít ukázat v praxi jak se to dělá, udělej si cestu a předvedu. Ale tohle myslím nepatří sem do těchto komentářů. Mejl je u mého jména v "redakci".

MedaSV (56) napsal 29.11.2005 v 01:25

Jo a jeste by me zajimal nazor na ty vykonove odchylky.Nerikam ze do toho nejak vidim,ale myslim,ze vyroba je natolik presna,ze rozdily kus od kusu urcite nejake min budou.Ale asi ne takovy aby to obycejny smrtelnik postrehnul!?(+-3kone)Ale rad se poucim

MedaSV (56) napsal 29.11.2005 v 01:16

Pekne napsanej test 2 litru a k cemu se to nezvrhne Preju ninjovi aspon 1000koniku a at vzlitne do nebicka

Husky-John (12) napsal 28.11.2005 v 08:09

Zkus v té rychlosti zvednout ruku. uvidíš rozdíl mezi 150 a 250km/hod.Nezapomeň, že odpor vzduchu roste s druhou mocninou. Pak přemýšlej o tom, jestli ten risk za to stojí. Já se nejllíp cítím kolem 150ti. Pak už je to jen nebezpečnější i co se týče případných následků.

Husky-John (12) napsal 27.11.2005 v 21:37

není to na tom horizontu jen vztlakem, ale má na tom sakramentský podíl. Kdp-nač víc koní? jediný kde to užiješ je ve zrychlení ve vyšších rychlostech. jinak nikde. je to k prdu...

Stavca (-1) napsal 27.11.2005 v 20:34

2 zx10er->takze pak uz jen par drobnosti a jdes vyklepat Valeho, co??

Husky-John (12) napsal 27.11.2005 v 19:57

S tím vztlakem pod břichem...Koukni na Ghost ridera...jede po zadním třista, jede daleko a přední kolo má ai ne v polovině výšky jak při jízdě stovkou. A to díky vztlaku. Hodně se to projeví třeba při přelétnutí přez horizont ve vysoké rychlosti kdy se přední kolo odlepí a podebere Tě vzduch, tak je to občas sakra mazec. Ale mluvím o rychlostech dost přes 100 km/hod.<br />
A pro Honzu s tím zvedáním na zadní. V první řadě-není daleko lepší jak říkáš zvedat motorku na zadek plynem, protože namáš stoprocentní kontrolu nad tím co se právě děje. Je to akorát slušná příprava na hození zad. A nehledě na to, že když jedu stopade, tak nechci ubírat někam na 8-9tis otáček, ale chi to zvednout TEĎ. A to musím přez spojku. To samozřejmě neznamená, že motorka nemá na to, aby se zvedla silou motoru. Ale rozhodně ne na přidání v této rychlosti. <br />
Dále mužu pochybovače ujistit o tom, že jsme neměli žádnou seškrcenou verzi. A báchorky typu &quot;na zadní na každý kvalt v jakékoliv rychlosti&quot; mu vhánějí do tváře jen a pouze úsměv. A myslím, že mi to potvrdí ti, kteří nejsou hotoví z té své jediné, ale koukají na to střízlivým pohledem a zkušeností v sedle.

Jarda (268) napsal 27.11.2005 v 16:43

jj, myslel, jsem se prepsal..

Jarda (268) napsal 27.11.2005 v 15:08

Rado: Je videt, ze jsem necetl ten clanek. []

Ruzickapa (0) napsal 27.11.2005 v 09:27

Jen este k tem prezdivkam doplnim,ze tu nebyvam jako Pavel, ale jako Ruza....Pavel Ruzicka.

Husky-John (12) napsal 26.11.2005 v 21:58

26.11.2005 20:23:58 <br />
zx10er<br />
Vmísím se. Já nejel na Suze(brek...byl jsem na dovče) ale ta Ninja nemá problém ve stopadesáti dvojkou jít na zadek(máš ji...tak asi víš). Trojkou to tam taky dostaneš. Obojí tedy přez spojku.Dvojkou jde i bez ale ne v tomhle tempu. A jinak to bylo moc žůžo... Celý letiště po zadním je prostě paráda

kojot (22) napsal 26.11.2005 v 18:06

Dik že to Jarda napsal. Ale Marků a Márů je všude spousta. A Kojot používám dlouho a všude.

Jarda (268) napsal 26.11.2005 v 15:03

Kluci to testovali zacatkem zari, jeste pro vas mame do konce roku pripraveno nekolik testu.<br />
<br />
Maximalka se testovala na volnem letisti.<br />
<br />
Zima je hrozna, uz mi to taky leze krkem. Nedavno jsem mluvil s jednim motorkarem pres icq z Floridy a musel jsem tise zavidet to teplicko a slunicko. Do mesice by se potom mel u nas na webu objevit clanek o motorkarich na Floride, bude i video.<br />
<br />
Prezdivky:<br />
- Michal Moucha (Mimouch)<br />
- Marek Hrodek (Kojot)<br />
- Jan Cihelka (Husky John)<br />
- Filip Tichy (FilipT)<br />
- Lukas Ruzicka (Kuzin)<br />
- Pavel Ruzicka (Pavel)

Husky-John (12) napsal 26.11.2005 v 13:23

zx10er:<br />
U mne je ta přezdívka jasná... Názor od Honzy jsem JÁ<br />

kojot (22) napsal 26.11.2005 v 08:13

Naprosto jasně říct co je nejlepší? Co člověk to názor. Mě připadala Kawa dost drsná. Ale pro svůj pocit si to můžeš vyzkoušet sám a budeš mít svůj názor ne? Naše jsou zveřejněny v testu.

Husky-John (12) napsal 25.11.2005 v 17:20

2Zdeněk....tak si přečti co jsem psal já..myslím, že můj názor je úplně jasný...

Husky-John (12) napsal 25.11.2005 v 13:38

Pro SQWERa. Jak píše Michal...zádíčka byly...a to pořád(stejně tak &quot;stopíčka&quot;), kde to jen trošku šlo. Tedy u mně Bohužel nebyl pořádný foťák a snímky z jízdy po zadním a předním zřejmě nevyšly... [] A nebylo jich málo.

Peacemaker (1) napsal 24.11.2005 v 17:10

ty 3 mesicni dodaci lhuty mas od pepy z mototechny? napr. muj maly kawa dealer dovazi dily kazdy tyden<br />
<br />
mel jsi nekdy kawu? jel jsi na zx-10?

smazany3313 (0) napsal 24.11.2005 v 09:22

Pěkný článek a zvláště kladně hodnotím nápad, vyjádření tří testpilotů ke stejným strojům. Ikdyž vesměs mluvíte stejně, věřím tomu, že každý to podává po svém, přesně jak to prožíval.<br />
Jen Tak dál, tyto články jsou nejlepší na zimní déčka. Na čas Tě úplně dostanou mimo realitu a za to díky, chlapy. Jen tak dál, moc pěkný!<br />
<br />
P.S. Zajímavý by byl opravdu test všech mašin v této kategorii, vč.Ducati, Aprilie apod. (psaný přesně touto formou, z pohledu tří pilotů) Test v Motocyklu někde v červnovém čísle mi moc nenapověděl.

gasman (0) napsal 23.11.2005 v 22:49

R1 je R1

Stavca (-1) napsal 23.11.2005 v 16:56

Faros je muj sen, i kdyz vsichni pisou, ze je nudny a slabsi, jenze ma o 1000 otacek niz max kroutak, coz taky neni k zahozeni a navic po zakoupeni &quot;trochu drazsiho&quot; HRC kitu ma 204koni, je to snad nekomu malo??, ale nedavno jsem videl ZX10R a proste narez, jeste zek nim mam zatim tak daleko

crispon (0) napsal 23.11.2005 v 15:43

Pro Radise nevim nevim zatim ti ta nuda dava na prd..no za mesic mas dalsi sanci ...

sqwer (12) napsal 23.11.2005 v 10:20

...to ste to fakt ani jednou nedali na kolínko??? ...<br />
<br />
... ...

waclav (13) napsal 23.11.2005 v 08:19

Obecně musím pochválit hezky fotky..<br />




TOPlist