Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypada moc pekne, dotazeny do detailu. Urcite by bylo zajimave se na nem svezt.
Ale na mem listu cena/zabava je tahle motorka hodne vzadu. Za ty prachy bych mohl mit krasnou dvanactku GSo, Vzduchace monstera, supermoto na kraviny a mozna jeste nejakyho chopera z japonska - vse second hand, ale i tak je to dost velky nepomer...
Nevím proč, ale po přečtení mi vytanulo na mysli slovo nostalgie. Takový ten zvláštní pocit, který má člověk k věcem, které už sice zmizely v propadlišti dějin, ale z nějakého důvodu na ně nejde zapomenout. Indian svoji image staví přesně na tomhle a svým zákazníkům nabízí to samé co jejich otcům a dědům jen v moderním hávu. Je spousta motorkářů, kteří dají přednost tradici před módním designem, otázka je, jestli retro samotné bude stačit. Zarážející je jenom ta cenovka. I když člověk vezme v potaz, že za oceánem je kvalifikovaná pracovní síla drahá, těžko bude výrazně dražší než tu v Evropě. Motor není namáhaný extrémními otáčkami aby potřeboval hi-tech materiály a to se týká i podvozku a dalších komponent. Je opravdu zajímavé, že Japonci, kteří mají vstupy také drahé, dokážou prodávat srovnatelnou kvalitu mnohem levněji a to mají dopravu z druhého konce zeměkoule ještě nákladnější. Je mi jasné, že Indian se profiluje jako prémiovka pro ty bohatší a Japonci jsou v očích některých pořád tak trochu volbou pro "dělný lid". Zákazníci se v ČR asi najdou, nemyslím si ale, že jich bude mnoho.
Americký motorky jsou marný. Chápu, že tam nemají zatáčky, mají tam vedra, nemají kde zazávodit či zakrosit. Proto vzniklo tohle. Ale proč ty motorky nejsou aspon spolehlivé?
Nic proti Motorkaři cz ale kurv.. proč se tu pořad cpou nejake předražene ždorba co nemaji ani za prd společneho s puvodnim modelem jen nazev vim že se musí zavděčit všem skupinam ale koho to opravdu zajma 20-50 motorkařu s 1000??
Tady je vidět, co dokáže barva. Třeba na Scoutovi nebo menším modelům od H-D tahle matná černá vyloženě sluší. Náčelníkovi ale ne, ty velké plochy (nejen nádrž, středová konzole či blatníky, ale i dekly kolem světla apod) pokryté černotou vypadají jako by byly z plastu, i když nejsou. A pověstnou tečkou na tomhle černém dortu je ten lacinej gumovej špunt místo palivoměru, na kterej pak budeš čumět pokaždé, když usedneš na řidítka. Ani ta kola se mi nijak moc nelíběj.
Kdybych se živil jako havran, tak si to možná pořídím jako služební vozidlo, ale jinak jedině s chromem, špicema v kolech s bílými lemy a hlavně v tmavě červené - je to přece indián - rudoch!
Vypada moc pekne, dotazeny do detailu. Urcite by bylo zajimave se na nem svezt.
Ale na mem listu cena/zabava je tahle motorka hodne vzadu. Za ty prachy bych mohl mit krasnou dvanactku GSo, Vzduchace monstera, supermoto na kraviny a mozna jeste nejakyho chopera z japonska - vse second hand, ale i tak je to dost velky nepomer...
Předraženej americkej kepl. Za 600 talířů dostanete gumovou záslepku na palubce... Vítejte na hajzlu...
Chudáci Američani. Takovej klump...
Nevím proč, ale po přečtení mi vytanulo na mysli slovo nostalgie. Takový ten zvláštní pocit, který má člověk k věcem, které už sice zmizely v propadlišti dějin, ale z nějakého důvodu na ně nejde zapomenout. Indian svoji image staví přesně na tomhle a svým zákazníkům nabízí to samé co jejich otcům a dědům jen v moderním hávu. Je spousta motorkářů, kteří dají přednost tradici před módním designem, otázka je, jestli retro samotné bude stačit. Zarážející je jenom ta cenovka. I když člověk vezme v potaz, že za oceánem je kvalifikovaná pracovní síla drahá, těžko bude výrazně dražší než tu v Evropě. Motor není namáhaný extrémními otáčkami aby potřeboval hi-tech materiály a to se týká i podvozku a dalších komponent. Je opravdu zajímavé, že Japonci, kteří mají vstupy také drahé, dokážou prodávat srovnatelnou kvalitu mnohem levněji a to mají dopravu z druhého konce zeměkoule ještě nákladnější. Je mi jasné, že Indian se profiluje jako prémiovka pro ty bohatší a Japonci jsou v očích některých pořád tak trochu volbou pro "dělný lid". Zákazníci se v ČR asi najdou, nemyslím si ale, že jich bude mnoho.
Americký motorky jsou marný. Chápu, že tam nemají zatáčky, mají tam vedra, nemají kde zazávodit či zakrosit. Proto vzniklo tohle. Ale proč ty motorky nejsou aspon spolehlivé?
No,viděl jsem hezčí indiány...Ale motor je božskej
hezkej je tam akorát ten motor...
Pavlys: třeba to souvisí se specifickým postupem montáže
Co přesně znamená našlapaný palubní počítač?
Z jedne vyplaty bro
Tak pro babičky určitě
Dominátor : protože to je opravdová motorka.
Nic proti Motorkaři cz ale kurv.. proč se tu pořad cpou nejake předražene ždorba co nemaji ani za prd společneho s puvodnim modelem jen nazev vim že se musí zavděčit všem skupinam ale koho to opravdu zajma 20-50 motorkařu s 1000??
Tady je vidět, co dokáže barva. Třeba na Scoutovi nebo menším modelům od H-D tahle matná černá vyloženě sluší. Náčelníkovi ale ne, ty velké plochy (nejen nádrž, středová konzole či blatníky, ale i dekly kolem světla apod) pokryté černotou vypadají jako by byly z plastu, i když nejsou. A pověstnou tečkou na tomhle černém dortu je ten lacinej gumovej špunt místo palivoměru, na kterej pak budeš čumět pokaždé, když usedneš na řidítka. Ani ta kola se mi nijak moc nelíběj.
Kdybych se živil jako havran, tak si to možná pořídím jako služební vozidlo, ale jinak jedině s chromem, špicema v kolech s bílými lemy a hlavně v tmavě červené - je to přece indián - rudoch!
Vyhrals!
Nooo tak to mi jeste zbyde ...
Co takhle test " noveho " XJRka?
Ahoj, bude. Příští týden Yuki Manxman 125 S.
50 mam na ucte, kilo mi pujci tchan, ale porad mi 460 chybi... . Nebyl by tam testik neceho dostupnejsiho?...