yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
limick (7) napsal 18.10.2014 v 19:27+2

nevím co tady furt někteří pindají, proti hyoskunkovi, koupil jsem ho a jezdím a rozhodně se nebudu stydět za to někam přijet. Z toho co s tím mám zatím nalítáno, za měsíc a půl, tak si rozhodně nemohu stěžovat, výkon dobrej, síla tam je trošku větší než jsem na 650 čekal, pravda trošku tvrdší sedačka, ale to se nechá přešít, jinak bez kazů na kráse - až na budík. ten je fakt trochu jako gameboy, ale zase přehledný a čitelný i proti slunku. Takže ať pindá ten, kdo na tom najezdil alespoň 500 km , nebo ať si tlachá do pixly od voleje v garáži vod svý vošoupaný a polorozsypaný motky. A ukousejte se věčná rejpalové a závistivci

Zedsdead (293) napsal 26.09.2014 v 21:33

rrss:
Klidně si jezdi v čem chceš, kup si i čínský auto
Až nebude u nás práce, tak se pak ale nediv...
PS1: platforma není náprava, je to spodek karoserie auta.
PS2: pro tvoji informaci: zrovna modulární platformu všichni výrobci od VW kopírují, tak nevím kdo je pozadu..

BorekS (96) napsal 26.09.2014 v 16:26

To italšrot: zato tvoje výkřiky tady i na foru stojí za to

italšrot (164) napsal 26.09.2014 v 14:29-1

Jarda> Spíš se nabízí dobře zaplacená reklama dovozce.
Tolik chvály a nadšených výkřiků...

Jarda (281) napsal 26.09.2014 v 11:18+1

boneshaker: Dovozce nás požádal o pár krásných fotek z testování, tak jsme mu je dali.

BorekS (96) napsal 26.09.2014 v 09:53

To Boneshaker: a co bys chtěl? Aby se k testu na M.cz otočil zády?

boneshaker (89) napsal 26.09.2014 v 09:17+1

Redakční test a stejné fotky jsou na stránkách prodejce. Zvláštní.

BorekS (96) napsal 26.09.2014 v 07:43+1

Díky, že se v testech dostává i na jiné než tradiční značky...

-Plešoun- (13) napsal 25.09.2014 v 23:09

Nebudu řešit výrobce, ale zařadit 650 do "středně-objemových" cruiserů mi příjde komický... Středně-objemový na cruiser mi připadne tak 1000 - 1500 ccm... A navím mám na pohled furt takovej pocit, že se to v tom krku prostě zlomí...

Diaboluss (42) napsal 25.09.2014 v 22:57-5

Já osobně bych se styděl s tím někam přijet... nedotažené detaily! A kdyby jen detaily... celkově to vypadá jako nějaký rádoby industral, ale výsledek je kvazicruiser bez špetky charisma!

JirkaB (16) napsal 25.09.2014 v 20:29

nevím proč, ale jméno Hyosung není vhodné pro Evropu,stejně jako Hyundai, raději měli udělat nějakou zkratku jako je KTM, BMW.. např HMC (Hyosung motor company) šel bych do toho, ale musel bych ten název všude odstranit a nikdo by se nad tím nezastavoval

JirkaB (16) napsal 25.09.2014 v 20:25

pomale dotahují Japonce a mě se to i líbí až na ten tachometr, ale má to i ukazatel paliva.
motor Suzuki a za ty peníze super.
Takže pokud budou v budoucnu i náhradní díly, šel bych do toho. škoda že to není Jawa nebo Čezeta.

Zipák (8) napsal 25.09.2014 v 20:02

Nejsem žádnej čoprák,ale koukám na ten posun za pár let ...je to dobrý Čím víc konkurence tím lepší nebo né

skil (1) napsal 25.09.2014 v 19:29

shadow_7pade
cele zle,ta pristrojovka mi pripada ako videohra z blsaku cudujem sa ,ze vobec niekto zaobera korejsko-cinskymi s*****
Sry ) nebude to tím, že se jich u Vás a u nás moc nevyrábí

Kaabo (136) napsal 25.09.2014 v 19:20+1

Stupačky omezující náklon?...a nejsou to spíš paty?

Steve-CZ (259) napsal 25.09.2014 v 19:05

Může to být velmi spolehlivý stroj, dokud ho nezačnou dělat v Nošovicích

rrss (0) napsal 25.09.2014 v 18:31

Hyosung bych si nekoupil, ne můj styl motorky... nicméně pro Italofila dole a dalšího pod ním: Hyudaiem jezdím, 80 tisíc km bez jakýchkoli potíží a to mám ještě neautorizované LPG :) s tím jsem to kupoval, že to zajedu a hned předělám. A pokud jde o východ, tak totéž Yuki - motor Loncin, kterému BMW zadalo výrobu svých motorů - proč asi? Těch 320 ccm rozhodně není kradených, kopírovaných atd. (samá 20 let stará nesmyslná nařčení) - je to vlastní vývoj a věřím, že motor přežije motorku (najeto 40 tisíc km a s na motor jsem nesáhl).
Prostě se probuďte. Doporučuju. Hlavu do písku nelze strkat věčně.
Pokud jde o řeči dělníků z výroby, ty jsou tady ve škodovce úplně stejné, nejčastěji "kdybys viděl, jak do tohu bušíme, aby to pasovalo dohromady, tak si to nikdy nekoupíš". Přidejte k tomu prokazatelné problémy s korozivzdorností... prostě všude se šetří. Na rozdíl od Hyu se Škoda vrátila k 15 let zastaralé platformě s pevnou zadní nápravou - tomu říkám social wagen :)

Drakis (67) napsal 25.09.2014 v 17:52

Tosha752 (6) napsal 25.09.2014 v 16:06

Já teda nevím... Kdybych napsal přesně to, co mě první napadlo při prohlížení těch fotek, tak by to asi bylo na hraně... Nelíbí se mi to prostě. Plasty, prapodivnej "tachometr", divnej motor, divný detaily...

Zedsdead (293) napsal 25.09.2014 v 16:00-1

Ty detaily, to je humus. Na Japonce to zdaleka nemá. Zdá se, že jsou díly převáždně z Číny.

Nero1 (17) napsal 25.09.2014 v 14:38+2

Mě se to docela líbí, takový Harley pro méně movité. A spolehlivost? Kamarád měl Hyosung 250 a bez problémů. A korejská auta? Žena má Hyundai Elantru (benzín) a za 6 let bez jediného problému...

fatman (32) napsal 25.09.2014 v 14:10

Mě se to líbí...
A nářky nad černým,škaredým motorem???Koukněte na Power-Intrudery, Vulcany, Shadow... s černým motorem.A na Cruiser model se naklapne chromovanej plastovej dekl ...
Za ty love super a u nás slušnej základ na malou přestavbičku-doladění detailů...

limick (7) napsal 25.09.2014 v 13:57

souhlasím, s článkem a potvrzuji, že tvrdost sedačky je docela znát už po několika desítkách kilometrů, ale zatím je to jedna jediná mínusová položka, na kterou jsem přišel. Stupačky mi zase až tak omezující nepřijdou. Co se týká toho tachometru, tak je docela podivný, ale zato docela slušně čitelný a díky volitelnosti síly osvětlení, tak je viditelný i při jízdě proti slunci

sered (113) napsal 25.09.2014 v 13:38

V porovnani s dobou pred ca 5 lety slusnej skok smerem nahoru! za me az na par detalilu dobryyyy!

Bůček (11) napsal 25.09.2014 v 13:17

souhlas Callo...

6S310DR (14) napsal 25.09.2014 v 11:25

callo...

deep-sk (474) napsal 25.09.2014 v 10:16

preco nie, je pekne vidiet ze uz aj Korejske motorky zacinaju vyzerat a jazdit k svetu...
ale este maju chlapci daleku cestu pred sebou... celkovy koncept a napad cruiseru s SVckovym motorom je fajn, ale zabijaju to detaily ako ta pristrojovka (nic hnusnejsie som na motorke snad este ani nevidel), umiestnenie skrinky zapalovania a podobne... uz vidim nadsenie cloveka ktoremu spadne masina na bok a zalomi kluc v zapalovani...

callowsick (463) napsal 25.09.2014 v 09:57+7

docela často se tu skuhrá na šizení dnešních mašin, na rozpočtový škrty, unavený motory...

tady se nebojí použít DOHC, USD vidli, řemen, jak motor točíte, tak i jede, slušně nadimenzovaný brzdy, nastavitelná páčka, vstřikování Delphi...
jako dobrý, mě se to líbí

hele, kdyby se nám v ČR jednoho krásnýho dne povedlo vyrobit takovou mašinu za takový prachy, stane se z ní větší modla než z 500 OHC...

Žabinátor (69) napsal 25.09.2014 v 09:54

Italofil: Nejmenované korejské auto máme v rodině a můžu v klidu říct, že je po všech stránkách lepší než předchozí, Peugeot a možná i než Škoda

6S310DR (14) napsal 25.09.2014 v 09:51

kupte si radši ochcávii,ve stříbrný metle v tdi a na hlíně.
Si s náma východ za chvíli vytře kakaový kukátko.
Za mě ANO . Teda hen ta motka.
Dát SV motor do tohoto stylu? ok

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist