Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, všichni, recenze už je nějaký ten pátek stará, ale jako spokojený majitel Hyosungu Aquily GV 250 z roku 2001 mi nedá nepřispět taky svojí troškou do mlýna. Letos moje motorka oslavila 20 let. Kupoval jsem ji jako novou tehdy za 130 tis., což byl celkem ranec, ale za nového choppera dobrá cena. Sám se starám, sám si servisuji. Zaseknutý palivoměr stačilo jen vyčistit a rozhýbat a řetěz jsem měnil dřív, než bylo nutné řešit řetězové kolečko a rozetu. Za dvacet let, co ji mám a spokojeně na ni jezdím, mě ani jednou nenechala nikde stát a nevyskytl se žádný problém. Ve dvaceti letech stáří považuji výše zmíněné závady za banalitu. Nebyl to můj sen, právě Hyosung, byla to dostupná možnost. Není určitě moje poslední, jen mám tu motorku prostě rád a nikdy ji neprodám, to si ji radši zavěsím v garáží pod strop. Jednou z ní bude krásný veterán
Jezdím na tom (starší model 2005) a je to parádní, pěkně agilní mrška, za kterou se jak pro její vzhled, tak pro její zvuk leckdo otočí. Jediné, co mi na ní vadí, je nedobytný neutrál při běžícím motoru a stojící motorce, což je i trochu o zvyku, jinak je to opravdu příjemné svezení!
Nejvíc se mi líbí komenty chytráků, co na tom vživotě neseděli a neví, kde je JIŽNÍ KOREA!!! a plést Čínu s Jižní Koreou je důkaz o zatvrzelosti, tuposti a debilitě. Vsadím se že 80% z těch chytráků neví, do které mašiny (značkové) se montuje motor od Hyosungu a kdo od něj koupil licenci... Ale to už je vpořádku, protože to je značka, že...
mám doma Hyosung cruise 125 z roku 98 najeto skoro 40 tisíc a vše je původní, nikdo do něj nevrtal. za tu cenu bych nic jinýho nechtěl. a lidi co ho neměli tak ať to nekomentuji.
Gratuluji, konečně se někdo zaměřil taky na testování opomíjených motorek s menším obsahem. Jsem vlastníkem Aquily z roku 2001 a nemůžu si stěžovat. Koupena v roce 2002, takže jako novinka na našem trhu. V té době byly ceny motorek o něco výš než jsou dnes, ale neva. Žádné větší opravy zatím nebyly (tedy pokud nepočítám výmětu baterie a čidla na neutrál), takže zatím spokojenost. Je pravda, že větší postavy asi budou mít problém na tuhle motku poskládat, ale kdo má kolem 170 jako já, tak nebude mít problém. Vzhledově se mi současný model líbí o něco méně, jelikož má sveden lauf dva do jednoho, kdežto u starších modelů jsou dva samostatné laufy. Pár much v podobě nevzhledností se ale dá vzhledem k ceně motorky odpustit. A výkon?! To snad u tohodle typu motorek není třeba řešit. Jen je potřeba si dát pozor při předjíždění. P.S. Poměr výkon/váha má tahle motka podobný jako 535 Virago. Ať si říká kdo chce co chce, já mám tuhle motorku rád a líbí se mi dokonce víc než 535.
Aquila z roku 2004 vozí moji ženu již od roku 2008, kdy jsme ji koupili od 1. majitele s najetými 1800 km. Nikdy jsme ji neopravovali, pouze běžný servis - výměny oleje, řetězovky...
Skutečnost, že se dá 27 koní ze čtyřtaktní dvěstěpadesátky vyždímat jen pomocí otáček se dá předpokládat a ohromí pouze technického ignoranta. Mí známí mají na Aguile najeto ve dvou přes 56000 km a jiný pár 43000 km se stejnými zkušenostmi - žádné poruchy.
Na druhou stranu nedostatky vzhledové tu jsou - zejména za malé přední a obrovské zadní světlo a 15W žárovky v malých blinkrech by konstruktér měl dostat do drž... přes prsty :) Cena doplňků je taky tragická. Mám s čím porovnávat - za svůj motorkářský život jsem měl nebo mám cca 90 motocyklů od S 11 po HD FATBOY Screaming Eagle. V tomto žebříčku řadím GV tak na 5 místo. Ať napíšu cokoliv, najde se opačný názor - takže přátelé - nejlépe vlastní zkušenosti a tolerance.
Náhodou já jsem rád, že tu nejsou jen testy motorek za čtvrt mega a víc. Právě tuhle kategorii od 250 do 500 ccm hodně výrobců přehlíží a je to škoda. Čím větší konkurence v ní bude, tím lépe.
A k téhle motorce? Vzhledově se mi nikdy moc nelíbila, ale o něčem svědčí i to, že se vyrábí už přes deset let. A pověst nemá špatnou, což je vidět i z toho, že si jeté kousky v bazarech drží ceny mnohem lépe, než jiné dostupné motorky.
Dost peněz za imitaci imitace HD.Osobně bych dnes kupoval ojetý moto.za tyhle peníze mám dvě Savage v super stavu a moje pravnoučata až se narodí tak na nich budou dovádět a budou cool.Ale každému podle vkusu a inteligece vyhovuje něco jiného.
Souhlasím, že příjemný článek k ranní kávě. Souhlasím s tím, že každá motorka si najde svého kupce i zastánce. Ale (alespoň mírně) racionálně uvažující člověk se poohlédne jinde.
hhrade - nebylo by na škodu napsat, kolik znamená těch 10 let v ujetých km
Jak tak koukám, tak samí odborníci na slovo vzatí, kteří na té motorce nikdy neseděli, natož jeli. Já jí mám víc jak 10 let a krom zmiňovaného nefunkčního palivoměru po několika letech ... což šedivka,která stojí v garáži vedle aquily vůbec nemá. Kouknu, zahoupu a vidím. Takže za víc jak 10 let s motorkou nebyl absolutně žádný problém. Pánové, zameťte si před svým prahem, než začnete soudit, něco co jste nezkusili...
kamarád jí měl, starší model, s dvěma laufama, karburací a větším výkonem, myslim 21 kw. Lítalo to parádně, až se každej divil, že to je 250ka Motor fakt bomba Ale zpracování už bylo horší...
tak článek j napsanej heky. Nicméně tu pověst Hyoskunk nemá až tak nezaslouženě, ale kvůli zásadním problémům motorů u 650tek. Jinak to prý nebyla špatně postavená motorka, ale co je to platný když všem odcházeli motory, je toho plnej net.
Nicméně o dvě pade nic nevím. Snad se HyjéSkunk zlepšíl, rozhodně ho považuju za o třídu lepší než kterékoliv bláto z Číny. A třeba korejský Kymcouni se mi zdaj úplně fajn.
Ad martian: to se tu resilo entrant: plusy si clovek precte vsude, ale nezaujatej test nestranneho redaktora, kterej popise spis slang stranky- sous pohledat. Najdes???
Cituji
"Reportáž: Podělalo se- 0-6000km:loupe se chrom (trochu), přetržená spojka (700Kč), přešoupané kabely u hlavy řízení (náhodné chcípání motoru), loupala se izolace krytu na výfuk (starsi modely ji prej ani nemaj) 6000-8000km: neukazuje palivoměr.ale jinak v pohode:)"
No a co třeba suzuka za 95 klacků v základu? //www.suzuki.cz/moto/touring/inazuma_250.aspx Já bych osobně radči přidal 10 klacků za japonce (i když kdo ví kde a z čeho je montovanej, v ndešní době že?).
Kdo chce nový levný lehký cruiser nemá skoro jinou možnost volby. Třeba začátečnice. Japonci by se stejnak nedostali pod 110tkč. Ale já bych točivý motor v téhle kategorii nechtěl.
Mtčko je nedostatkové zboží za "dampingovou" cenu
PanTerek, YBR hovno jede a MT07 je drahšia o 50% ako hyo, dosť blbé príklady.
Aquily svojho času používali v Kórei ako služobné motorky aj policajti, tak to niečo musí vydržať. U starých modelov výrobca sľuboval cez 20kW, znížili to kvôli emisiám, alebo začali uvádzať reálne hodnoty?
PS: tuto motorku si koupí ten kdo za 90tácu chce motorku která jezdí...
a ne kus předraženého karbonového imáge-plastu aby na Dubé vypadal jako mega-king s velkým pérem na italském hřebci...
Nechtěl bych být v kůži redaktora, který, byť sám má předsudky o testované "motorce", tak se nám snaží vnuknout názor, abychom je sami neměli... trochu schizofrenní, není, co závidět jinak k motorce - nechápu, kdo za takový vergl může dát 86 papírů, ale lidi jsou různí, že ?!
Ahoj, všichni, recenze už je nějaký ten pátek stará, ale jako spokojený majitel Hyosungu Aquily GV 250 z roku 2001 mi nedá nepřispět taky svojí troškou do mlýna. Letos moje motorka oslavila 20 let. Kupoval jsem ji jako novou tehdy za 130 tis., což byl celkem ranec, ale za nového choppera dobrá cena. Sám se starám, sám si servisuji. Zaseknutý palivoměr stačilo jen vyčistit a rozhýbat a řetěz jsem měnil dřív, než bylo nutné řešit řetězové kolečko a rozetu. Za dvacet let, co ji mám a spokojeně na ni jezdím, mě ani jednou nenechala nikde stát a nevyskytl se žádný problém. Ve dvaceti letech stáří považuji výše zmíněné závady za banalitu. Nebyl to můj sen, právě Hyosung, byla to dostupná možnost. Není určitě moje poslední, jen mám tu motorku prostě rád a nikdy ji neprodám, to si ji radši zavěsím v garáží pod strop. Jednou z ní bude krásný veterán
Jezdím na tom (starší model 2005) a je to parádní, pěkně agilní mrška, za kterou se jak pro její vzhled, tak pro její zvuk leckdo otočí. Jediné, co mi na ní vadí, je nedobytný neutrál při běžícím motoru a stojící motorce, což je i trochu o zvyku, jinak je to opravdu příjemné svezení!
Nejvíc se mi líbí komenty chytráků, co na tom vživotě neseděli a neví, kde je JIŽNÍ KOREA!!! a plést Čínu s Jižní Koreou je důkaz o zatvrzelosti, tuposti a debilitě. Vsadím se že 80% z těch chytráků neví, do které mašiny (značkové) se montuje motor od Hyosungu a kdo od něj koupil licenci... Ale to už je vpořádku, protože to je značka, že...
mám doma Hyosung cruise 125 z roku 98 najeto skoro 40 tisíc a vše je původní, nikdo do něj nevrtal. za tu cenu bych nic jinýho nechtěl. a lidi co ho neměli tak ať to nekomentuji.
Gratuluji, konečně se někdo zaměřil taky na testování opomíjených motorek s menším obsahem. Jsem vlastníkem Aquily z roku 2001 a nemůžu si stěžovat. Koupena v roce 2002, takže jako novinka na našem trhu. V té době byly ceny motorek o něco výš než jsou dnes, ale neva. Žádné větší opravy zatím nebyly (tedy pokud nepočítám výmětu baterie a čidla na neutrál), takže zatím spokojenost. Je pravda, že větší postavy asi budou mít problém na tuhle motku poskládat, ale kdo má kolem 170 jako já, tak nebude mít problém. Vzhledově se mi současný model líbí o něco méně, jelikož má sveden lauf dva do jednoho, kdežto u starších modelů jsou dva samostatné laufy. Pár much v podobě nevzhledností se ale dá vzhledem k ceně motorky odpustit. A výkon?! To snad u tohodle typu motorek není třeba řešit. Jen je potřeba si dát pozor při předjíždění. P.S. Poměr výkon/váha má tahle motka podobný jako 535 Virago. Ať si říká kdo chce co chce, já mám tuhle motorku rád a líbí se mi dokonce víc než 535.
Aquila z roku 2004 vozí moji ženu již od roku 2008, kdy jsme ji koupili od 1. majitele s najetými 1800 km. Nikdy jsme ji neopravovali, pouze běžný servis - výměny oleje, řetězovky...
Skutečnost, že se dá 27 koní ze čtyřtaktní dvěstěpadesátky vyždímat jen pomocí otáček se dá předpokládat a ohromí pouze technického ignoranta. Mí známí mají na Aguile najeto ve dvou přes 56000 km a jiný pár 43000 km se stejnými zkušenostmi - žádné poruchy.
Na druhou stranu nedostatky vzhledové tu jsou - zejména za malé přední a obrovské zadní světlo a 15W žárovky v malých blinkrech by konstruktér měl dostat do drž... přes prsty :) Cena doplňků je taky tragická. Mám s čím porovnávat - za svůj motorkářský život jsem měl nebo mám cca 90 motocyklů od S 11 po HD FATBOY Screaming Eagle. V tomto žebříčku řadím GV tak na 5 místo. Ať napíšu cokoliv, najde se opačný názor - takže přátelé - nejlépe vlastní zkušenosti a tolerance.
DOMINATOR-"Asi držak"
Tak určitě, třeba v porovnání s BMW řady F800...
Náhodou já jsem rád, že tu nejsou jen testy motorek za čtvrt mega a víc. Právě tuhle kategorii od 250 do 500 ccm hodně výrobců přehlíží a je to škoda. Čím větší konkurence v ní bude, tím lépe.
A k téhle motorce? Vzhledově se mi nikdy moc nelíbila, ale o něčem svědčí i to, že se vyrábí už přes deset let. A pověst nemá špatnou, což je vidět i z toho, že si jeté kousky v bazarech drží ceny mnohem lépe, než jiné dostupné motorky.
KozelCH
Cilova skupina je jasna jedinec technicky zdatny nejlepe mechanik co se nudi a chce něco pořat opravovat
krasny stroj
Dost peněz za imitaci imitace HD.Osobně bych dnes kupoval ojetý moto.za tyhle peníze mám dvě Savage v super stavu a moje pravnoučata až se narodí tak na nich budou dovádět a budou cool.Ale každému podle vkusu a inteligece vyhovuje něco jiného.
Fuj to je škaredá motorka...
... marně přemýšlím o cílové skupině, které je tento jakočopr určen.
Souhlasím, že příjemný článek k ranní kávě. Souhlasím s tím, že každá motorka si najde svého kupce i zastánce. Ale (alespoň mírně) racionálně uvažující člověk se poohlédne jinde.
hhrade - nebylo by na škodu napsat, kolik znamená těch 10 let v ujetých km
Jak tak koukám, tak samí odborníci na slovo vzatí, kteří na té motorce nikdy neseděli, natož jeli. Já jí mám víc jak 10 let a krom zmiňovaného nefunkčního palivoměru po několika letech ... což šedivka,která stojí v garáži vedle aquily vůbec nemá. Kouknu, zahoupu a vidím. Takže za víc jak 10 let s motorkou nebyl absolutně žádný problém. Pánové, zameťte si před svým prahem, než začnete soudit, něco co jste nezkusili...
jako celek nevypadá špatně ale některé detaily jsou na facku (obrovské zadní světlo, umístění SPZ) a i na poměry čoprů ten vysokootáčkový motor
kdybych chtěl čopra tak radši pořídím 600 Shadow
Čínu a spol? teď určitě ne, možná za takových 10 let.
kamarád jí měl, starší model, s dvěma laufama, karburací a větším výkonem, myslim 21 kw. Lítalo to parádně, až se každej divil, že to je 250ka Motor fakt bomba Ale zpracování už bylo horší...
-> zzzmrzlinar
Kymco je Taiwan
tak článek j napsanej heky. Nicméně tu pověst Hyoskunk nemá až tak nezaslouženě, ale kvůli zásadním problémům motorů u 650tek. Jinak to prý nebyla špatně postavená motorka, ale co je to platný když všem odcházeli motory, je toho plnej net.
Nicméně o dvě pade nic nevím. Snad se HyjéSkunk zlepšíl, rozhodně ho považuju za o třídu lepší než kterékoliv bláto z Číny. A třeba korejský Kymcouni se mi zdaj úplně fajn.
Asi držak
Ad martian: to se tu resilo entrant: plusy si clovek precte vsude, ale nezaujatej test nestranneho redaktora, kterej popise spis slang stranky- sous pohledat. Najdes???
Ad spolehlivost:
//www.motorkari.cz/motorka/?mid=11303
Cituji
"Reportáž: Podělalo se- 0-6000km:loupe se chrom (trochu), přetržená spojka (700Kč), přešoupané kabely u hlavy řízení (náhodné chcípání motoru), loupala se izolace krytu na výfuk (starsi modely ji prej ani nemaj) 6000-8000km: neukazuje palivoměr.ale jinak v pohode:)"
Hmm a ted nemam mit predsudky.
No a co třeba suzuka za 95 klacků v základu? //www.suzuki.cz/moto/touring/inazuma_250.aspx Já bych osobně radči přidal 10 klacků za japonce (i když kdo ví kde a z čeho je montovanej, v ndešní době že?).
Kdo chce nový levný lehký cruiser nemá skoro jinou možnost volby. Třeba začátečnice. Japonci by se stejnak nedostali pod 110tkč. Ale já bych točivý motor v téhle kategorii nechtěl.
Mtčko je nedostatkové zboží za "dampingovou" cenu
PanTerek, YBR hovno jede a MT07 je drahšia o 50% ako hyo, dosť blbé príklady.
Aquily svojho času používali v Kórei ako služobné motorky aj policajti, tak to niečo musí vydržať. U starých modelov výrobca sľuboval cez 20kW, znížili to kvôli emisiám, alebo začali uvádzať reálne hodnoty?
V porovnani napriklad s Yamahou, kde YBR125 stoji 70000 a MT-07 130 tis. mi 86 tis. za 250 korejce neprijde malo...
Je to drahý, s tím nic nenaděláme.
Dobré počtení k ranní kávě. Díky pane Poduška
PS: tuto motorku si koupí ten kdo za 90tácu chce motorku která jezdí...
a ne kus předraženého karbonového imáge-plastu aby na Dubé vypadal jako mega-king s velkým pérem na italském hřebci...
Nechtěl bych být v kůži redaktora, který, byť sám má předsudky o testované "motorce", tak se nám snaží vnuknout názor, abychom je sami neměli... trochu schizofrenní, není, co závidět jinak k motorce - nechápu, kdo za takový vergl může dát 86 papírů, ale lidi jsou různí, že ?!