Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Souhlasim s názorem, ze by motorky celkově měly být řádově mnohem levnější. O kvantitu tu nejde. Pracoval jsem jako vrcholný manažer v jedné firmě dodávající komponenty pro škodu audi vw atd. Díl za deset korun včetně lidské práce materiálu a hodinové sazby stroje se prodával za 11. u motorek je to stejne jen ti bastardi vědí ze je to koníček a za ty se holt jen víc platí :)
Tak trochu srovnáváš jablka s hřuskama. Když výrobce aut prodá miliony aut , tak může dát jinou cenovku , než výrobce motorek . Až TY tu motorku dokážeš vyrobit levnějc --tak mi dej vědět, koupím si ji od tebe. Už se těším na tvůj model za polovic.
Pořád mě udivuje, jak někdo u motorky slintá nad cenovkou 140 litrů. Za to se dá koupit nový auto, spíš tedy autíčko, ale pořád je to obrovský nepoměr nákladů.
A ještě to vydávat jako akční cenu ke 110. výročí, když se ve skutečnosti jedná o výprodej už teď "mrtvýho modelu"
Za těch pomalu sto táců rozdílu mezi HQ a KTM se dá buď osadit Terra vyššíma zdvihama,kuframa a nějakou další výbavou,nebo prostě přikoupit trochu jetý lehký enduro,který bude na to enduro trochu vhodnější,než 690 Enduro...
Za mě dobrej dělník za super peníze,kterej toho zvládne až dost
docela sympatickej počin v době, kdy podobný stroje dělá jen KTM (enduro 690), ale motor s dobrýma parametrama zabít tak vysokou váhou a mizerným podvozkem je zkrátka nepochopitelný...
Na silnici hezký,ale jako "konkurent" pro malé GSo nebo KTM 690R ve třídě cestovních endur asi moc velkou šanci nemá.Ani test neproběhl tak jak bych si u endura představoval.Na tom štěrku bych se nebál jezdit se skůtrem!
China motor? Já vím, taiwanský, ale stejně... za to nemůže Huska, za to může jen a jen BMW. Motorka naleštěná, o kvalitách metz gum na mokru bych pochyboval, jen cena potěší, to je mašina fakt za pusu. Nebude žrát, bude se na ní super jezdit (po silnici), otázka je jen, jak dlouho.
chudák Husqvarna tohle je všechno jen né huska indickej konglomerát sešroubovanej ze všeho možnýho co se po evropě válelo tr650 je motivace k tomu koupit si japonce socialistická motocyklová globalizace v evropě
Souhlasim s názorem, ze by motorky celkově měly být řádově mnohem levnější. O kvantitu tu nejde. Pracoval jsem jako vrcholný manažer v jedné firmě dodávající komponenty pro škodu audi vw atd. Díl za deset korun včetně lidské práce materiálu a hodinové sazby stroje se prodával za 11. u motorek je to stejne jen ti bastardi vědí ze je to koníček a za ty se holt jen víc platí :)
V tom je zamontovaná kovadlina, že to je tak těžký??:-o
Janek
Tak trochu srovnáváš jablka s hřuskama. Když výrobce aut prodá miliony aut , tak může dát jinou cenovku , než výrobce motorek . Až TY tu motorku dokážeš vyrobit levnějc --tak mi dej vědět, koupím si ji od tebe. Už se těším na tvůj model za polovic.
Pořád mě udivuje, jak někdo u motorky slintá nad cenovkou 140 litrů. Za to se dá koupit nový auto, spíš tedy autíčko, ale pořád je to obrovský nepoměr nákladů.
A ještě to vydávat jako akční cenu ke 110. výročí, když se ve skutečnosti jedná o výprodej už teď "mrtvýho modelu"
tak za 140tis. to není špatná motorka zamrzí ten nevyužitej potenciál
jen doufám, že HQ pod křídly KTM nečeká stejnej osud jako v případě HSB
Za těch pomalu sto táců rozdílu mezi HQ a KTM se dá buď osadit Terra vyššíma zdvihama,kuframa a nějakou další výbavou,nebo prostě přikoupit trochu jetý lehký enduro,který bude na to enduro trochu vhodnější,než 690 Enduro...
Za mě dobrej dělník za super peníze,kterej toho zvládne až dost
docela sympatickej počin v době, kdy podobný stroje dělá jen KTM (enduro 690), ale motor s dobrýma parametrama zabít tak vysokou váhou a mizerným podvozkem je zkrátka nepochopitelný...
hmm pár přebytečných přašulků a klidně by mohla být v mé garáži-seznámil bych jí s mou Guzzinkou
Na silnici hezký,ale jako "konkurent" pro malé GSo nebo KTM 690R ve třídě cestovních endur asi moc velkou šanci nemá.Ani test neproběhl tak jak bych si u endura představoval.Na tom štěrku bych se nebál jezdit se skůtrem!
China motor? Já vím, taiwanský, ale stejně... za to nemůže Huska, za to může jen a jen BMW. Motorka naleštěná, o kvalitách metz gum na mokru bych pochyboval, jen cena potěší, to je mašina fakt za pusu. Nebude žrát, bude se na ní super jezdit (po silnici), otázka je jen, jak dlouho.
ta váha je hrozná .
Rotax motor tak se jim husa aspon nebude sypat
chudák Husqvarna tohle je všechno jen né huska indickej konglomerát sešroubovanej ze všeho možnýho co se po evropě válelo tr650 je motivace k tomu koupit si japonce socialistická motocyklová globalizace v evropě
když se jim válí tisíce kousků na skladě a zastavuje výroba, počkal bych až sleví na 100
Pěkná motorka. Škoda že je to její první a asi zároveň poslední rok
Co jen myto připomýná ale jinak nevypadá špatně.
Přijde mi s Nudou hodně podobná, možná se mi ten předek i líbí víc
Parádní motorka
asi překlep ;) "na průměru je navíc 2,5 mm u sacích a 3 mm u ventilových,, -> ventilových - výfukových
Tato moto sa mi velmi paci dnes ju idem obziet do obchodu