husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
otakar.havla (1) napsal 02.04.2014 v 01:23

Souhlasim s názorem, ze by motorky celkově měly být řádově mnohem levnější. O kvantitu tu nejde. Pracoval jsem jako vrcholný manažer v jedné firmě dodávající komponenty pro škodu audi vw atd. Díl za deset korun včetně lidské práce materiálu a hodinové sazby stroje se prodával za 11. u motorek je to stejne jen ti bastardi vědí ze je to koníček a za ty se holt jen víc platí :)

SuperSic58 (1307) napsal 15.05.2013 v 07:03

V tom je zamontovaná kovadlina, že to je tak těžký??:-o

nexus (61) napsal 14.05.2013 v 16:50-1+1

Janek

Tak trochu srovnáváš jablka s hřuskama. Když výrobce aut prodá miliony aut , tak může dát jinou cenovku , než výrobce motorek . Až TY tu motorku dokážeš vyrobit levnějc --tak mi dej vědět, koupím si ji od tebe. Už se těším na tvůj model za polovic.

Janek (27) napsal 14.05.2013 v 12:33-3+2

Pořád mě udivuje, jak někdo u motorky slintá nad cenovkou 140 litrů. Za to se dá koupit nový auto, spíš tedy autíčko, ale pořád je to obrovský nepoměr nákladů.
A ještě to vydávat jako akční cenu ke 110. výročí, když se ve skutečnosti jedná o výprodej už teď "mrtvýho modelu"

mart. (11) napsal 14.05.2013 v 05:29

tak za 140tis. to není špatná motorka zamrzí ten nevyužitej potenciál
jen doufám, že HQ pod křídly KTM nečeká stejnej osud jako v případě HSB

zmulin (371) napsal 13.05.2013 v 21:41

Za těch pomalu sto táců rozdílu mezi HQ a KTM se dá buď osadit Terra vyššíma zdvihama,kuframa a nějakou další výbavou,nebo prostě přikoupit trochu jetý lehký enduro,který bude na to enduro trochu vhodnější,než 690 Enduro...
Za mě dobrej dělník za super peníze,kterej toho zvládne až dost

mart. (11) napsal 13.05.2013 v 20:50+1

docela sympatickej počin v době, kdy podobný stroje dělá jen KTM (enduro 690), ale motor s dobrýma parametrama zabít tak vysokou váhou a mizerným podvozkem je zkrátka nepochopitelný...

nexus (61) napsal 13.05.2013 v 20:06

hmm pár přebytečných přašulků a klidně by mohla být v mé garáži-seznámil bych jí s mou Guzzinkou

Poke (-1) napsal 13.05.2013 v 16:31-1

Na silnici hezký,ale jako "konkurent" pro malé GSo nebo KTM 690R ve třídě cestovních endur asi moc velkou šanci nemá.Ani test neproběhl tak jak bych si u endura představoval.Na tom štěrku bych se nebál jezdit se skůtrem!

rrss (0) napsal 13.05.2013 v 15:04-1

China motor? Já vím, taiwanský, ale stejně... za to nemůže Huska, za to může jen a jen BMW. Motorka naleštěná, o kvalitách metz gum na mokru bych pochyboval, jen cena potěší, to je mašina fakt za pusu. Nebude žrát, bude se na ní super jezdit (po silnici), otázka je jen, jak dlouho.

wario (126) napsal 13.05.2013 v 15:03-1

ta váha je hrozná .

DOMINATOR (1260) napsal 13.05.2013 v 12:35+1

Rotax motor tak se jim husa aspon nebude sypat

sxs525 (138) napsal 13.05.2013 v 12:32

chudák Husqvarna tohle je všechno jen né huska indickej konglomerát sešroubovanej ze všeho možnýho co se po evropě válelo tr650 je motivace k tomu koupit si japonce socialistická motocyklová globalizace v evropě

bledemon (126) napsal 13.05.2013 v 10:29-1

když se jim válí tisíce kousků na skladě a zastavuje výroba, počkal bych až sleví na 100

Navrc.WR-F (34) napsal 13.05.2013 v 09:50-1+2

Pěkná motorka. Škoda že je to její první a asi zároveň poslední rok

vladaobi (1) napsal 13.05.2013 v 09:37

Co jen myto připomýná ale jinak nevypadá špatně.

cat-nikita (14) napsal 13.05.2013 v 09:36

Přijde mi s Nudou hodně podobná, možná se mi ten předek i líbí víc

seikos (975) napsal 13.05.2013 v 08:53+2

Parádní motorka

Honza01 (1) napsal 13.05.2013 v 08:48

asi překlep ;) "na průměru je navíc 2,5 mm u sacích a 3 mm u ventilových,, -> ventilových - výfukových

mateo092 (5) napsal 13.05.2013 v 08:34+2

Tato moto sa mi velmi paci dnes ju idem obziet do obchodu




TOPlist