Husqvarna Svartpilen 701: Tvrdohlavý individualista
Text: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Husqvarna, Sebas Romero, Marco Campeli | Video: Husqvarna | Zveřejněno: 22.4.2019 | Zobrazeno: 18 026x
Text: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Husqvarna, Sebas Romero, Marco Campeli | Video: Husqvarna | Zveřejněno: 22.4.2019 | Zobrazeno: 18 026x
no je to šeredný a předražený, za tu cenu jsou na trhu motorky o dva levely vejš. Nicméně svezení to bude zajímavý
deluxa: ja som si KTM kupil na blbnutie v terene a nie na turistiku. Mala o cca 30 kil menej ako
660ka a s podvozkom oproti 660 ako z inej galaxie.
Ano turistika sa da jazdit na hocicom , len nech je to spolahlive
Ps. Kto by teraz kupil jednobuch s parametrami 660ky ked ide do vyroby 700ka dvojvalec.
Ja osobne by som musel byt pod narkozou aby som sy vybral “ spolahlivy, dokonali”
jednovalec.
Mě se to líbí a tahle verze mi přijde nejlepší
Na cestování s jednoválem bych rychle sehnal ještě HQ Terra 650
alexa7... na xt660 som osobne natrieskal 120tis km za cca 3 roky a ten motor je z Minarelli nie od japoncikov. Stretol som zopar tipkov co mali 150tis.> bez akychkolvek problemov. Podla mna masterpiece casom dotiahnuty k dokonalosti, ja som ten motor zvnutra nevidel, nevedel som co je to porucha alebo nejake starosti, nikdy ma nikde ta motorka nenechala a to som jazdil zima, leto, cesta necesta. Lejes benzin,menis olej, rozvodovu retiazku a stelujes ventily srubovakom. Bola tam este povodna spojka a lamely co je skoro neuveritelne. Tento konkretne pchali vsade mozne aj do 4koliek tusim. Mna absolutne nezaujima kolko koni to malo, lebo papierove udaje su ti v realnom zivote uplne k hovnu. Skus zobrat ten motor od KTM a zacat nakladat poriadne km trebarz na endure (mal som zezonu s 50tis >) a uvidis ako rychlo sa rozpadne. Vazne pochybujem ze tych 50 sa dozije len s beznym servisnym intervalom. Cize co je lepsie a pre koho? Myslis si ze sa na to kazdy pozera tak ako ty, vezmem papier a pozriem na vahu,vykon a krutak precitam si nejaky blaf na internete a potom kupim motorku? Tie normy su pre mna len sprosta likvidacia konkurencie nic viac nic menej. Netvrdim ze ktm ma zly motor ale je jednostranne zamerany a navrhnuty ako rychlospotrebak. A mne presne chybaju tie motorky ako pises lebo boli navrhnute na poriadnu vydrz a nenarocnu udrzbu a take jednovalce momentalne na trhu neexistuju.
Ono je to tak hnusné,až je to zaujímavé. Ale,hlavne je to jednovalec .
Buď je to hnusné nebo na elektriku. Fakt je málo mašin vyrobených v posledních deseti letech, co bych uvítal v garáži. Po revoluci jsme dělali hloučky u starých ojetin, lidi se fotili, bavili, obdivovali. přešlo cca 25 let a teď tohle bylo by mě stydno jen se na tom projet. Otázka zní.. Lidi tohle opravdu chou nebo musí chtít ?
... dizajn plny " namakanych " detailov paradoxne ako celok pôsobi sta cinska zlatanina
JindraM: 11000 není sice moc, ale ani málo - záleží na tom, jak jsou ty kilometry najety... ale jestli ti připadá požadavek na vypnutí ABS u motorky podobné motárdu jako drsňácká póza, tak se rád na tu tvoji jízdu přijedu podívat!!!
JindraM> Jo ahá, drsňácká póza, tak o to mi určitě šlo já myslím, že věc názoru a zmíněný je můj... ten Tvůj ti brát nebudu a plně ho respektuju. Nicméně na mém stejně nic nezmění a stát si za ním budu.
Šotek> tenhle jednoválec je neskutečně zábavnej a z mého pohledu si určitě plus zaslouží. Že je ucukaný v nízkých otáčkách naopak pochválit nejde, ale to nemůže přebít tu parádu, kterou servíruje ve středním a vysokém pásmu otáček...proto plus jako rozpor bych to tedy nebral.
berry111: mám najeto 11000 km na 690 Enduro R s ABS, takže trochu tuším co od toho čekat.
JindraM: jel jsi někdy na něčem takovém, jako je tahle HSQ? Pochybuju, protože pak bys sem nepsal podobný moudra...
Vidím že drsňácká póza dávat u všech testů do záporů nemožnost vypnutí ABS se dostala už i k silničním motorkám
alexa7:KTM vybudovala svoje impérium na offroadových strojích.Díky tomu mají jen jednoválce a dvouválce.Nezahodí podstatnou část produkce.Kdežto Japončíci ty jednohrnky prostě odepsali. Honda se snažila recyklovat motor z osmdesátých let a víme jak to dopadlo. Suzuki dál jela DR650 pro Ameriku a v Evropě zkoušela menší kubatury v podobě DRZ, Kawa na to kašle a skončila loni i s produkcí KLR pro USA,jediná Yamaha to zkoušela s reinkarnací XT...Podobně to zabalilo třeba BMW ...
Jednak jsou problém vzpomínané emisní limity,respektive se zřejmě nikomu nevyplatí modernizace nebo návrh nového agregátu,druhak ten trh prostě ovládla KTM a,jak píšeš, už má dost navrch.
Pro KTM je Husqvarna recyklací stávající techniky do jiného segmentu a tím pádem možnost ukrojit větší kus trhu,nic jiného.
deluxa: kto by si uz dnes kupil 200kilove 45 konove jednobuchy ako XT , Dominator ...
Jedine KTM sa nevzdala vyvoja jednobuchu japoncom to nikto nezakazoval.
Eu s tym nema nic spolocne. Ked som si uz v 2003 kupoval novu ktm 625 bola KTM daleko
pred konkurenciou a bola velmi draha. A japonci sa ani nesnazili nieco podobne vyrobit.
Suhlas na zivo je to este odpornejsi kus plastu ako na fotkach. Fasisticke eu normy rozcupovali podarene motorky a overene "velke" univerzalne jednovalce. Tak nam tu zostal zrejme len tento jediny a nechutne predrazeny. Na tom by nebolo nic zle, ze sa ho snazia vyuzit aj v inych motorkach a projektoch, ale ak chce niekto vylozene jednovalec tak je to v 90% enduro alebo motard. Cize ten clovek vie presne co chce. Neviem si predstavit ze ak je niekto ochotny vysolit cez 10litrov (a v tejto cene je uz z coho vyberat) ze si nekupi Enduro R , 701 enduro alebo smc. A este je tu Duke samozrejme. Toto je mrtvy projekt o 2 roky si nikto nespomenie ze nieco take sa vobec vyrabalo...
klady motor a ovladatelnost, zápory ucukaný projev v nízkých otáčkách. to si trochu protiřečí ne?
jinak to je extrémně hnusný kus plastu