globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Frankie (725) napsal 07.06.2017 v 08:47

Předělat se dá všechno, ale radsi bych to koupil už hotový z fabriky
Tenere sice vydržela všechno, kvalitně postavená, avšak těžká a líná mrcha. A nástupce, to znamená něco lehčího do terénu, ale zároveň i na cestování v nedohlednu...
(já vím, je tu CCM GP450, ovšem trochu exotika)

Mig_35 (345) napsal 07.06.2017 v 00:07

mimochodem "cestovních endur" je jako sr---k, ale jednoválcových 150 kg vážících 70 hp strojů moc ne, vlastně žádný.

Mig_35 (345) napsal 06.06.2017 v 22:33

To není tak těžký přestavět, viz můj profil... jen ten rozdíl je tak 50 kilo:)

Frankie (725) napsal 06.06.2017 v 12:49

Škoda, že kolem toho motoru už dávno KTM nebo teď HQ nepostavili silniční enduro. Něco jako Yamaha Tenere 660, ale o 20 kg lehčí a o 25k výkonnější
Vždyť stačí jen větší nádrž, pohodlnější sedlo a přední maska. Nechápu.
Asi mají strach o životnost )))) Přece jen při skákání po lese a lítání kolem komína se nestihne do konce záruky natočit tolik km

Mig_35 (345) napsal 06.06.2017 v 10:22

dík za vysvětlení:)

iVlada (80) napsal 06.06.2017 v 08:37

Jasný, jednoválec bez vibrací neexistuje jde ale o to, jak se podaří ve fabrice eliminovat a to se u 701 povedlo slušně. Pak jedině elektromotor
Přesně jak napsal deluxa, tohle je homologované civilní enduro/supermoto s intrvaly po 10.000km, které je konstrukčně větší a je určené především pro silniční provoz a každodenní ježdění. Krom toho má větší rám, sedlo, nádrž, podsedlovku, ABS na obě kola, zrcátka apd. Naproti tomu FS 450 je ryzí závoďák, vycházející z lehkého endura/motokrosu a je na něm jen to nejnutnější. Stačí se podívat a porovnat specifikace na stránkách továrny //www.husqvarna-motorcycles.com/cz/supermoto
Něco mezi byl Husaberg FS 570, který vycházel z ostrého endura a byl homologován pro silniční provoz.
Díky za komentáře

deluxa (347) napsal 06.06.2017 v 08:10

Podla mna vlozit motor sa da do vsetkeho to asi problem nie je. Ale preco by to robili? Motorka ma presnu cielovu skupinu a tak bola aj vyrobena. 40kg robi homologovanie na cesty (katalizator,blbosti, smerovky,packy,svetla, drziaky, abs od ma vraj s kablovackou cez 10kg) Keby si dajme tomu uplne oholil a vytunil tu 701 tak sa tych 40kg zbavis uplne v pohode...

Mig_35 (345) napsal 05.06.2017 v 17:19

Na nove verzi jsem nejel, na stare verzi jsou, na nove budou taky, jako u kazdeho jednovalce:)
at mi nekdo erudovany vysvetli jednu vec. V clanku se pise, ze ostre SM s motorem 450 bude daleko vetsi uzovka nebo jak se to tam pise.
Otazka zni: Proc nelze vlozit tenhle motor do utrob toho lehkeho SM? ktere je o 30-40 kg lehci? cim je tvoren ten rozdil 30-40 kg mezi ostrou a timhle?

iVlada (80) napsal 05.06.2017 v 15:39

Kome> je to tak, jak píšeš na motoru je více inovací a mimo jiné se objevuje druhá vyvažovací hřídel... to je uvedeno v článku. Vibrace jsou fakt minimální.

Yashin81> termín testu se odvíjí od dostupnosti motorky a ta se snad brzy v kalendáři testů objeví

Kome (64) napsal 05.06.2017 v 15:21

iVlada: díky. Má tam být prý posun k lepšímu proti prvním KTM 690

Yashin81 (0) napsal 05.06.2017 v 14:44

Kdy asi bude redakční test uveřejněn? Díky

iVlada (80) napsal 05.06.2017 v 14:31

Kome> Během prezentace jsme sice po silnici krátké přejezdy dali, ale max do stovky. Vibrace víceméně žádné a na jednoválec opravdu super. Více ale vyzkoušíme v rámci klasického rekčního testu, kdy najezdíme více kilomerů a proženeme Husku nad 100km/h.

lopata75 (107) napsal 05.06.2017 v 14:16

Líbí se mi.Potkal jsem na ni Rakušana v Bosně. Mel ji celkem touring vitunenou a moc chválil...

Kome (64) napsal 05.06.2017 v 12:55

Jak je na tom nova 701 co se týče vibrací dejme tomu do 120-130kmh? Jestli jste tedy absolvali nějaký silniční přesun.




TOPlist