globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1306) napsal 21.09.2017 v 14:20+2

puffybodie> to je jako napsat, že mužeš souložit s 90ti letou babkou, všechno jde, jen ten pocit bude jinej...

matuS (26) napsal 21.09.2017 v 14:18

Jopr> "Dle mého je PR7 z těch tří nejvíc schopná obstát v těžkém terénu v sériovém stavu, bez dalších investic (osobní zkušenost)"

To verim, kedze stoji tolko ako 690 do ktorej este vrazis 2.500 euro...

puffybodie (390) napsal 21.09.2017 v 08:28

No tak tady neco na uklidneni, ze i s starou Hondou XL 185 muzete klidne zavodit s tema modernima predrazenyma strojeckama //www.tractionerag.ca/nov2016/html5/index.html?page=1&noflash (Corduroy 2016 Canada

jopr (2) napsal 20.09.2017 v 21:42

Sirr a Offroader:
Na AJP jsou díly ihned, ty vaše báchorky, že se na vše čeká měsíc a déle jsou k smíchu, stejně jako, že je na tom něco čínské. Známé se z offmota, takže spojka okamžitě na skladě v Plzni, přepakování za 2 dny došlo z Portugalska, páčky, plasty atd. věci v Plzni ihned.
701 je krásná motorka, ale že má lepší komponenty a podvozek, to bych se sakra hádal.
690 a její poruchovost atd. tu nemá cenu řešit.
Dle mého je PR7 z těch tří nejvíc schopná obstát v těžkém terénu v sériovém stavu, bez dalších investic (osobní zkušenost)
Všechny 3 to jsou krásné motorky, cenu mi neovlivníme, takže ztráta času se o tom bavit, každému se líbí něco jiného, tak ať si užívá tu svou motorku

SuperSic58 (1306) napsal 20.09.2017 v 17:56

moc pěkná univerzální motorka, na naše rozmlácené silničky ideál Ale ta cena, navíc u značky s nevalnou pověstí co se týče spolehlivosti, to je přes čáru, to nemůžou myslet vážně

tudydudy (18) napsal 20.09.2017 v 12:00

HQ 701/ KTM 690 Enduro povazuju za jedny z nej motorek trhu. Dají se naprosto s přehledem užít na kvalitní silniční polet (i v tandemu) a po (bohužel nutným) dovybavení festovnimi díly i na slušnou terénní naloz. Jinak oceňuji zmínku autora o rozdílnosti kvality povrchu silnic libereckeho vs. kralovehradeckeho kraje! Krom oněch Hořic to vážně stojí za "kolem" Hradce za vyliž!

Slow (48) napsal 20.09.2017 v 11:53

2:sirr - já ti neodporuju, jen na to koukám jiným pohledem (cena/kvalita/užit. vlastnosti), a na 701/690 asi nezávodíme, to není MX , ale je fakt, že čekat měsíc na ND je trapas... na druhou stranu jsme už na fóru řešili funglovku 690 a záruku v HK, sorry, ale to je už přes čáru,..dát 250kkč za funglofku a pak se ještě domáhat práva..

Chtěl jsem jen redakci požádat o objektivní test 1V endůr/motardů bez příkras a předsudků. (ale to jde asi jen v zahraničí ) Každý si vybere, kdo chce jezdit závody šáhne po "dokonalé", kdo chce jezdit jen pro radost šáhne po dostupné

2: Mig_35 - mě se libí i choppery (jen nemám rád germanizaci ) tak proto KTM, VW,Oudy,

2:matuS - to si naozaj trefil

alexa7 (101) napsal 20.09.2017 v 08:49

Okolo motorky je tisíc vecí aby bola pre off naozaj dobrá. Ak by som to myslel s terénom
vážne určite by som SWM neriskoval, lebo viem že oranžová je v každej kategorii tutovka.
Sám mám WR ale mám možnosť skušat novinky od kTM a su brutal dobré.

matuS (26) napsal 20.09.2017 v 07:20

Slow je troll... niekde nieco zapocul, polovicu zle rozumel, a dava to za vseobecne pravdy...

sirr (55) napsal 20.09.2017 v 06:50

Slow: 701 je nádherná motorka (jen ten výfuk ani ten akrap nic moc...), nové MX HQ + KTM jsou opticky pěkné stroje...
SWM je dle mě optycký hnus...(laciné zpracování ala transformers z kindrvejce..)
KTM mají chyby ...ALE díky oblibě a zastoupení se vše nechá rychle řešit...
Kdybys někdy závodil...pochopil bys, jak je důležité mýt funkční (rychle opravený,či v depu sehnat většinu dle poruchy..) stroj, pro stíhání závodního kalendáře...!
Je to jako vlastnit autodopravu...(taky autopark pořídíš dle dostupnosti servisu a zázemí..)
Na motárdech ti jezdec se zázemím značky jako cizímu vychválí jen to nejlepší, to se spolehni.
Ale každému se líbí něco jinýho...a dává přednost svému

seikos (975) napsal 19.09.2017 v 22:55

Offroader: SWM údajně není HQ a prý vypadají na pohled levně? Přesvědči se osobně. Motorky se vyrábí ve stejné fabrice jako se vyráběla hq. Ten motor je z HQ TE630, zmodernizovaný o vstřikování a aby splňoval Euro 4. Není důvod mu nevěřit. Jediný problém je v tom, že oproti 690 a 701 je slabý. Což platí potažmo i pro PR7. A když se vrátím k PR7, tak mi ten podvozek vůbec nepřišel špatný. Naopak, přišel mi velmi podobný jako WP. Je to špičkový model od Sachsu (divize ZF)

Mig_35 (345) napsal 19.09.2017 v 19:17+3

Slow: já vždycky přemýšlím, kde se v lidech bere ta averze na nějakou značku. Mně se líbí skoro od všech výrobců něco a krom čopru bych jezdil snad na všem:)

Slow (48) napsal 19.09.2017 v 17:40

Mig_35 - kamarád měl 660SMC a tam ty intervaly nebyly nějaké růžové a rolny, vahadla dělal taky..takže KTM a jejich známá zkratka

OffroaderXR :na SWM se poptám na motardech jak si s tou "serií" vede.. jj když ty jsi zase na ty Rally

Mig_35 (345) napsal 19.09.2017 v 17:11

slow: 690 se už dělá s takovým servisním intervelem mnoho let. kdyby měla z 690ky sto koní, tak by dávalo smysl dělat servis po hodinách (ekvivalent cca 50 koní z 350ky ostré.
Jestli chceš vědět, kdo je leaderem na trhu tak se stačí dívat po ceně. Že si může Yamaha a Honda říct podobné peníze za ostré enduro jako KTM, zatímco jiným značkám by to asi nepřošlo (Sherco, TM, Beta, GasGas a další). To je prostě rozdíl mezi první a druhou ligou.
A jestli mně znalosti nezrazují, potom je 701ka aktuálně nejsilnější prodávaný jednoválec na světě?

OffroaderXR (9) napsal 19.09.2017 v 16:57

Motku mám od soboty doma najeto 4 tis km, model 2016, taky jsem prvně uvažoval o SWM a AJP PR7. PR7 je dražší než HQ i když je více vybavené pro rallye, ale pokud se 701 doplní rallye doplňky vyjde na podobný peníz jako PR7, ale myslím si že výsledek bude někde jinde, vzhledem k podvozku rámu, motoru a vůbec všemu v čem 701 převyšuje PR7 ...
Bohužel musím souhlasit s těmi co píšou že je cena příliš vysková, to platí pro PR7 i 701, SWM je levnější, do SWM jsem chtěl jít páč jsem spokojený Husqvarňák (IT), motor italské HQ mi vyhovoval, podvozky taky super i kvalita a výdrž. Jenže ono SWM prý neí HQ, údajně ty motorky už na pohled působí levným dojmem, nicméně nešel jsem do ní hlavně proto, že nemá Rallye model, ta obyč má malou nádrž a žádné doplnky se na ni nedají sehnat.
a že jsou motorky tohodle typu předražený je nasnadě, o co je výrobně dražší model KTM Duke 690? a podívejte se za kolik je k mání !!! na tipmoto je prodávají nové za 189 tis !!!
Co mne u 701 odradilo je sériový výfuk, je opravdu šílený, těžký, obrovský a děsně se hřeje, a ten plechový zvuk to je fakt hrůza hned tam dám homologovaný laďáček

Slow (48) napsal 19.09.2017 v 16:40

2:sirr - tááák na tomhle se neschodneme
KTM je skoro 1/2 indická ´, takže házet italské/čínské do jiného pytle není objektivní.
S dostupností dílů pro "exotické" značky jako AJP, SWM nemůžu souhlasit (AJP se docela s dílama snažilo podle vyjádření majitelů a SWM to snad taky brzo dožene a servisy HQ tu ještě jsou).
Neříkám že KTM/HQ nedělají dobré bajky, ale příjde mi to, že si majitelé hrají na pozerství "Já mám KTM" a ostatní jen "podmotorky", hoodně podobné je to s BMW...
Celé je to objektivní asi jako pohled na Italský auta mají fatalní závady, kdežto u koncernu je ta sama závada prostě spotřebák
KTM už taky potkal bankrot...a že by dělali jen supermotorky...asi né.
Poměrně dost much u každého motoru, které se přehlížejí LC2 (a jejich změny), LC4(hlav), LC8...jako spotřeba oleje u 2V podobná 2T, to by asi majitelé japonských motorek nerozdýchali
A pak taky uvidíme jak nové 690/701 vydrží s intervaly 10tis km (co longlife oleje )

Mig_35 (345) napsal 19.09.2017 v 11:07

Seikos: je to na cestu i do terénu. A na cestě využije 70 koni skoro každej. Jinak v bramborach a zelí je obsazeno všechno co naše tělo potřebuje. Tak jakto, zes měl na oběd rizek ty smejde zhyralej:)))

Kome (64) napsal 19.09.2017 v 09:46

Mig35: Takže to byl ten Husaberg 701rr co má Vepřek psanej ve výsledkové listině.

sirr (55) napsal 19.09.2017 v 09:45

seikos : jedná se o nové (resp, znovuoživlé značky s min. servisní sítí ...dopádá to tak že ulomíš páčku a kůli ní několik měsícu nepojezdíš...)
- za návratem značky SWM na trh stojí movitý partner Shineray...
//www.motorkari...ch-od-swm-36739.html
podobně natom může být i AJP + Zongshen
s motory pro PR5..
Náhradní díly - na skladě není nic. viz: //www.motorkari.cz/motorka/?mid=113894
Italský stroj jsem už jednou vlastnil, a pro poruchovost , odkázanost pouze na jednoho dodavatel ND už nikdy.., obdobně jako nejsou díly na TM/ČZ
A´t jsou výrobci jako zmiňované BMW atd čínští jak chtějí... patrně jsou tak silní, že dokáží zajistit kvalitu a ND na každý roh..
PetrXIX¨: Hq 2007 není HQ současná ve vlastnictví KTM
- výplaty v r. 2007 byly díky inflaci atd...taky nižší než dnes...
Mig_35 :
I hobbyk se sveze na SWM RS 650 R na zdvihu zas tak asi nezáleží...
https://www.youtube.com/watch?v=ATbusCokhNk

alexa7 (101) napsal 19.09.2017 v 09:26

PetrXIX: Znovu píšem že v 2004 som dal za predchodcu tejto motorky KTMSXC625
270000SK cca 243000CZK to bola fakt šupa. EXC 450 stála 2400000 v akcii.Som sa vtedy rozhodoval.

seikos (975) napsal 19.09.2017 v 09:11

Mig35: objem nemají stejný. SWM je 600ccm. A souhlas, 220mm je pro hobíka. Tzn že 90% lidem to bohatě stačí. Stejně jako 50 koní na 150 kilo. Zase na druhou stranu chápu, že spousta lidí má potřebu mít telefon za 35 tisíc, který jim přinese stejný užitek jako model za 10 tis. Proč by si měli kupovat motorku za 180, když je lepší mít model za 280.
Mimochodem SWM se montuje ve Varese. Z italských dílů. Motor, rám, podvozek, brzdy jsou italské. Čínské jsou jen některé nezásadní prvky. SWM je rozhodně méně čínské než třeba BMW

PetrXIX (22) napsal 19.09.2017 v 08:48

Mě zaráží to jak jsou motorky předražené celkově.
Mojí Husqvarnu TE 510 v roce 2007 původní majitel kupoval za 158.000,- a dneska podobná motorka stojí 240tis.? Proč?
Jenom kvůli euronormám? Hnus.

Mig_35 (345) napsal 19.09.2017 v 08:36

vencysta: stála s ABS 235 tisíc. máš recht, 250 to nebylo.
seikos: 50 koní na běžné ježdění stačí, ale když ti někdo nabídne auto se základním motorem nebo vrcholným motorem, zajisté uznáš, že cena nemůže být stejná. obsah mají stejný, výkon diametrálně odlišný. Ano, je to enduro, mít vepředu 22 cm zdvih stačí na polňačku. Se 701 v mírné úpravě vyhráli teď kluci Hellas Rally. Je to prakticky soutěžní stroj, SWM je pro hobíka.
A za 245 ji koupíš pořád, není to žádný problém. Nebudu jmenovat prodejce, je to fuk.

vencysta (78) napsal 19.09.2017 v 07:44

Mig_35: Malá Tenerka (XT 660 Z) stála někdy 250 tis. Kč? Sledoval jsem to, ale takto vysokou cenovku jsem u ní nikdy nezaznamenal, ale třeba mi něco uniklo.

sirr (55) napsal 19.09.2017 v 07:15

Tak 701 je z mého pohledu nádherný a "uni" stroj
Cena 701/690 je i promě balík, ale dle poměrů standard...(vzhledem k evropskému primátu KTM,servisní sítě,rozšířené druhovýrobě a dostupnosti dílů...)
Čínské SWM / AJP mě zajímaj, ale pro obavu z dostupnosti dílů, problémového a zdlouhavého prodeje ojetého stroje, neexistující druhovýrobě dílů,rozšířenosti atd...bych si asi nikdy nekoupil a beru je jako druhořadé výrobce...
Jsem moc zvědav na T7 od Yamahy

seikos (975) napsal 19.09.2017 v 06:47

Mig_35: ono je taky psáno hned v úvodu článku, že tahle motorka vybízí ke srovnání s AJP PR7. Která stojí cca podobně jako HQ. Za 245k se dala sehnat HQ - starý model ve výprodeji. Nebo LC4 690 těsně před ukončením prodeje. SWM RS650R bojuje cenou. Poměr cena/výkon má vynikající a prakticky jedinou větší slabinu má ve zmíněném nízkém zdvihu předního odpružení.
A značka SWM jako taková rozhodně výprodej není. Jasně že tam nenajdeš žádné extra prémiové komponenty. Ale podvozek Marzocchi, brzy Brembo, ovládání Domino a v neposlední řadě zmodernizovaný motor pocházejíci z Husqvarny TE630 není nic za co by se měla tahle motorka stydět. Mokrá hmotnost stejná jak tahle HQ a 50 koní na běžné poježdění bohatě stačí.

Anti (390) napsal 19.09.2017 v 06:09

Tak jsem na gůglu našel nějaký graf pro loňský ročník,a není to zas tak špatný.Lavice sice začíná na pěti tisících,ale velké procento je k dispozici "už" ve třech.Na tak výkonný jednovál je to slušné.
Konkurence na jednoválce prdí,nechce se jim řešit stále přísnější euro,tak radši vyrobí dva a více válec který mohou nacpat do větší palety modelů.Vzhledem k tomu,že produkce civilních KTM stojí defakto na dvou motorech,nemouhou si dovolit ten jednovál padnout.Navíc to samozřejmě vychází se zaměření značky...

j3nik (-4) napsal 19.09.2017 v 00:06

zase další vybrátor od housky vyváženej zlatem kterej málokdo využije ale něco mi radí že ho potřebuju mít

alexa7 (101) napsal 18.09.2017 v 21:36

Slow: Už v 2004 som dal za predchodcu tejto motorky KTM 625SXC asi v prepočte 9000€
a to bol vtedy balík. Ani v tej dobe som nenašiel ani len nič podobného u konkurencie.Doteraz je konkurencia neschopná vyrobiť podobný motocykel.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2017 v 21:32-1

SWM RS 650 R má 40 kw, HQ 701 jich má 55.
SWM RS 650 R výška předního zdvihu 22 cm, KTM 27 cm.
SWM RS 650 R stojí 170-80 tisíc, nevím, jakou dostaneš slevu ale 701 se dá koupit za 245 tisíc.
A že je KTM nebo HQ značka, a SWM spíš výprodej,o tom se asi bavit nemusíme.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist