yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alesmoto (36) napsal 03.08.2009 v 22:03

No, když srovnám jízdí výkony, vložený finance (ty hlavně),cenu servisu a náhradních dílů, je pro mě volba celkem jednoduchá..
A jednoznačné vyjádření "kvalita zpracování je na stejné úrovni jako u japonských a evropských strojů" mé rozhodnutí jen utvrzuje.. Xciting 500.

falonso (1) napsal 31.07.2009 v 17:16

Moc hezký skútry,jako yamahista bych dal přednost jednoznačně Majesty.Momentálně lítam na x-max 250 a do budoucna se chystam přesedlat na T-maxe,to už je mašinka...

lajken (3) napsal 31.07.2009 v 16:00

Když jsem viděl titulek Velký test maxiskútrů... neváhal jsem a těšil se, že se něco dozvím. Díky moc tomu kdo to napsal... na tohle jsem se fakt těšil...

kodlias (0) napsal 27.07.2009 v 18:49

Pěknej test, jen mi tu chybí Piaggio Xevo 400,kterej považuju za jeden z nejlepších maxiscooterů vůbec, ale marně někde hledám jeho test. Peugeot mezi ostatní moc nezapadá svou konstrukcí, která je spíš do města než na nějaké cestování. Yamaha se na té Majesty pořád snaží dělat nějaké facelifty, ale nemůžu si pomoct, pořád mi to připadá jako nemotorné monstrum. Honda je krásná, škoda že není přiškrcená na 25kw, takhle by i pro mě bylo nutné jít znovu do autoškoly a to se mi kvůli 3kw navíc nechce:-/

acALIEN (-4) napsal 27.07.2009 v 16:20

FilipT Jj vim, vim, ze testujete cinske kolky, prto me trosku mrzi, ze jste vynechali cinske motorky, me by trba strasne zajimalo porovnani motardu od Blaty a od Yuki, to Sm atd atd...nebo trba Hyosung Aguila a neco podobneho od HD, ale nejakeho nejlevnejsiho HD, aby byl jen o 100% drazsi, nez ten Hyosung, proste nejake srovnani, kde by byly videt rozdily, nekdy i prekvapive. R6, GSXR atd jsou si podobna jak vejce vejci.

FilipT (16) napsal 27.07.2009 v 10:10

Vsak taky u ctyrkolek je testujeme - viz:
//www.quadmania.cz/detail-clanku/hytrack-hy420-12891.html
Ale u motorek to podle meho nazoru jeste tak rok bude trvat.

acALIEN (-4) napsal 27.07.2009 v 01:56

FilipT jen je mozna skoda, ze netestujete vic i ty ,,ciny" , aspon bysme vedeli, jak se jim dari vyrovnavat se s konkurenci, protoze minimalne u ctyrkolek ,,znackam" radne zatapeji...

acALIEN (-4) napsal 27.07.2009 v 01:54

FilipT dobra odpoved

babuka (0) napsal 25.07.2009 v 13:10

//www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2339&sid=81f975bf578ca816480c39812566b5d3

duky05 (12) napsal 25.07.2009 v 12:06

dobry testik, urcite vela ludom pomoze pri rozhodovani...chvalim aj za fotky a popis podsedadloveho priestoru, pri vybere skutra to bolo pre mna tiez jedno z kriterii...ak budu do buducna dalsie porovnavacky, bude to fajn...lebo skupina maxiskutrakov sa stale viac rozrasta :)

Rhonza (2) napsal 24.07.2009 v 09:12

to hawk:jestli myslíš to co si napsal vážně tak to jen potvrzuje to co jsem psal já a jsem celkem zděšen, že se veřejně přiznáš, že test motocyklu se odvíjí od inzerce..nemam slov(tak přeci jsem v čechách) to se tak trochu dá nazvat, že si vás značky kupují

to all:vůbec jsem nehodnotil úroveň testu jako takového(myslím že má dobrou úroveň) a vím jak je težké určit jednoho vítěze, ale vyjadřoval jsem se jen k jedné fotce a k tomu jak snadno se dají lidi ovlivnit přes media a i taková drobnost jako tato fotka může vést k inspiraci lidí jak jezdit v uvozovkách.

Jarda (281) napsal 23.07.2009 v 21:22

Co napsal Filip plati a muzu se pod to podepsat.

Ad zavislost na penezich od importeru. Spousta lidi nevidi do financnich toku serveru Motorkari.cz, ten neni ziven jen z penez importeru, ale i z jinych prijmu. Nejsme zavisli na 3,4 velkych importerech, kteri by svoji absenci inzerce server polozili. Naopak, cely web "zije" z inzerce od strednich a mensich firem, kterych je cca 200 a ty u nas v prubehu 8 let existence serveru utraci penize za inzerci. Dale je zde placena inzerce v bazaru, top umisteni, prodej tricek, knizek apod.

Kdyz nam Suzuki Motor Czech prestane pujcovat motorky, ze jsme jejich motorku "zdrbli", no tak testy teto znacky na serveru skonci nebo to vyresime "jinak" - pujcime si motorku jinde.

Nechci zde resit nase interni veci a strategie, ale uz v testech pochopte, ze kazda motorka ma neco... Kazda ma sve klady a zapory a ty tam piseme.

babuka (0) napsal 23.07.2009 v 20:41

Jen drobnost - to s tím ježděním, myslím v rámci EU, protože někdo se to vidí a někde ne.

babuka (0) napsal 23.07.2009 v 20:18

Celkem často čtu německý Scooter&Sport a Motorettu, mám i celkem širokou sbírku českých a slovenských moto časopisů a tenhle test s klidem přiřadím k tomu nej co lze v CZ testech najít.

Mrkněte se třeba na www.cyberscooter.it. Myslím, že místo keců to chce konkrétní informace. Jo a na tuhle redakci nemám žádné kontakty, tak to jen co by kdyby.

Docela bych uvítal nějaký dlouhodobý test nějakého skútru - určitě to je finančně dost náročné. Uvítal bych článek jak se jezdí na skútrech po městě - myslím projíždění kolonou, jakou to má oporu v legislativě, jak jsou skútry obecně vnímány atd. atd. No asi to bude tím, že v ČR není žádný skútr časopis a jedno jestli na www nebo tištěný.

FilipT (16) napsal 23.07.2009 v 19:24

>Hawk: Nemluv prosim obecne za "novinare". Pokud si v tvoji redakci ČMN netroufnete "oprávněně hanit", vaše věc, my si zachováváme vlastní kodex a inzerci s hodnocením v testech zásadně nespojujem.

>acAlIEN: "...vsechny motorky jsou bezvadne, nejlepsi a nejsuprovejsi". Ano, jsou! Kazda ma co nabidnout a kazda (az na par cinskych vyjimek ktere netestujem) je lepsi nez jet autem nebo sedet v autobuse. V dnesni dobe uz tezko narazit na masinu ktera by mela vylozene spatny jizdni vlastnosti nebo byla nejak nebezpecna... V testu se snazime spis poradit, jaky typ jezdce dany stroj oslovi a kdo by se mel radsi poohlednout po jinem.

>obecne pro oba rejpalky: Misto obecnych pomluv bych uvital konkretni priklad, kde jsme v nasich testech zamlceli neco spatneho. Ukazte mi nas test motorky XXX, o ktere se vseobecne vi, ze je na ni neco "spatneho", a my jsme to v testu zatajili.

Hawk (7) napsal 23.07.2009 v 16:43

2 rejlek> to je sice hezkej názor, ale nezapomínej, že ony zastoupení berou půjčování motorek jako vedlejší činnost. Jako první tu vždy bude inzerce, která ony novináře živí, a která společnost bude do někoho strkat peníze, když ji onen někdo bude v článkách hanit produkty - i když oprávněně. To by byly sami proti sobě. Až bude motorkářský periodikum celý živit Microsoft nebo Danone, tak si teprve přečteš co je na motorce špatnýho.

Rhonza (2) napsal 23.07.2009 v 15:54

to acalien:jsem rád že tu je první člověk, který pochopil moji reakci, k fotce recesi chápu, ale měla by být lépe odlišená od celého testu...a k tomu že jim už nic nepůjčí bych řekl jen to, že si to dělají česká media sami, jestli že napíšou pravdu a oni jim tak už nic nepůjčí tak všem dojde kde je chyba, ale protože znám novináře a ty jsou schopni udělat cokoli jen proto aby se mohli vozit a tuhle úroveň si dělají oni buď budou tvrdí a naučí všechny zastoupení, že to tak bude vždy a nebo se to nezmění

acALIEN (-4) napsal 23.07.2009 v 15:42

rejlek jinak k tomu, ze redaktori ovlivnuji pohled cloveka na vec, ano mas pravdu, bihuzel, zrovna v CR je to tak, ze kdyz jednou napisou neco ,,spatneho" na testovanou motorku, uz jim nikdo dalsi nepujci, tak se v kazde recenzi dozvidam, ze vsechny motorky jsou bezvadne, nejlepsi a nejsuprovejsi.uz se zde koukam jen na technicke info a fotografie, jo a pak do diskuse

acALIEN (-4) napsal 23.07.2009 v 15:40

rejlek vratim se na uplnej zacatek, ano mas pravdu, nechapu smysl techto fotek a jeste kdyz jsou delane na verejnych komunikacich...korunu tomu dava fakt, ze sice pozer radoby vysedava,ale moto jede prakticky rovne... , ale snad je to recese.

Rhonza (2) napsal 23.07.2009 v 15:07

to grifindoor:bohužel tě budu muset sklamat, ale ja nekritizuji protože bych záviděl, ale protože se věnuji stejné práci a vidím, že mě tu nikdo absolutně nepochopil, chtěl jsem naznačit, jen to, že všichni redaktoři (v jakémkoli odvětví)ovlivňují své čtenáře, počínaje tím co píší a konče např.jezdeckým stylem na fotkách či v tv. setkávám se každý den s tím, že mě někdo přesvědčuje o tom jak je něco supr jak si to přečetl tam a tam a přitom je realita uplně někdě jinde a to se bohužel vztahuje na všechno.

SuperSic58 (1307) napsal 23.07.2009 v 14:30

ty rejpalove vám akorát záviděj, že máte nejlepší práci na světě, testování motorek, to je něco jak testovat děvky v bordelech, prostě pro chlapa práce snů.

kojot (22) napsal 23.07.2009 v 13:55

Tak to tady tak pročítám a opět vidím, že prostě udělat něco co by se zamlouvalo všem nelze. Jeden nás pochválí za oblečení, druhý by nejradši, aby jsme jezdili jako cool Italové v sandálech. Jedni jsou nadšení z toho, že se trochu snažíme udělat "žívější" fotky, druhý chce, aby jsme byly suše korektní. Když už po 4 měsících a spoustě domlouvání dáme dohromady od několika zastoupení slíbené stroje a bohužel další od jiné značky je rozbitý a jiný nedorazí, protože ho výrobce ještě nedodal a dealeři ho letos do testu ani nedají a my máme radost, že čtenářům přineseme 4 kusy strojů najednou, je to někomu málo a rád by jinou kategorii a jiné učastníky testů a jiné redaktory.

KTMatěj (4) napsal 23.07.2009 v 10:29

Při testování šlo opravdu spíše o fotku z recese než o pokus o nějaký extrémní náklon.

dram (1) napsal 23.07.2009 v 10:25

Pěkný test, škoda, že v něm není Aprilia Atlantic

babuka (0) napsal 23.07.2009 v 09:51

to rejlek . kvůli blbnutí na parkovišti bych to tak nehrotil, přeci si kvůli něčemu podobnému nebudou pronajímat okruh.

Je třeba tohle na odebrání papírů ?
//www.youtube.com/watch?v=d8rHLxHLUNg&feature=related

Pochopitelně existuje třeba TMAX Cup a tam je vidět co je opravdu vysednutí ze skútru a na youtube je řada videí kde je Majesty nebo Burgman v daleko extrémnějším náklonu. To cotam je na té fotce, to je jen správný úhel fotografa a vyklonění ze skútru, nic zas tak extra.

Jinak bezpečnost ano, ale spíš dodržování rychlostních limitů, davání přednost, blikání atd.

Rhonza (2) napsal 23.07.2009 v 08:50

to ramanjakub a mirko:nemyslel jsem ani tak oblečení neni třeba být takhle oblečený, ale měl jsem na mysli to že, když chtějí dělat akční fotky tak rozhodně ne na parkovišti (to samé jako když dělají jiní akční fotky supersportu v sosnové) jestli tomuhle říkáte kvalita tak budiž, na víc na skútru nevidím nutnost vysedat (pochopil jsem, že to měla být tak trochu recese, ale toto je veřejný test tak by se měli trochu krotit) a zadalší tímto se inspirují i ostatní a když vidím v běžném provozu lidi na motorkách jak jsou v zatáčce vysedlí a motorka je rovně tak se musím smát spousta lidí mají milnou představu o vysedání

Slezi (-1) napsal 23.07.2009 v 00:32

Tak maxiscoot Peugeot jako vždy na blití...nejhezší je asi ta Majesty

roboV1 (0) napsal 22.07.2009 v 22:38

Škoda že není test maxiskůtru 500 ccm, určitě je dost adeptů, Gilera, Piaggio, Yamaha, Aprilia, určitě i Honda a Suzuki. Tak snad jindy.

babuka (0) napsal 22.07.2009 v 22:11

V Itálii a Francii jezdí na podobných skútrech staré báby a místo fičur s Peugeotem tam mohl být návod jak to v českých podmínkách správně lámat ve městě mezi auta.

alesmoto (36) napsal 22.07.2009 v 20:59

Jen ten Peugeot mě tam nějak nezapadá. Snad jen váhou. Tak možná by se dal srovnat s SH, ale to zas má váhu i do města..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist