globalmoto_duben_nolan




První test Honda CRF250R 2009

Kapitoly článku

Tak Petře, jak se Ti nová CRF250R líbila? První dojmy?

Jelikož jezdím v závodech celou sezonu CRF 450, byl jsem dvěstěpadesátkou mile překvapen. A bylo to z toho důvodu, že „malá“ CRF, na to jak těžký byl dneska terén, měla hodně síly. Opravdu byla silná a na rozmáčené trati se vůbec nedusila. Simulované starty na druhý převodový stupeň byly hračkou. Oproti čtyřipade bylo sice znát, že na rovinkách jede míň, ale síla v motorce rozhodně byla.
Takže s motorem spokojenost?
S výkonem motoru jsem tedy byl maximálně spokojen. A jeho průběh? Opět naprostá spokojenost. Motor ve standardu bez jakýchkoliv úprav fungoval výborně v celém svém rozsahu od nejnižších po nejvyšší otáčky.
Jak bys zhodnotil podvozek a co můžeš říct o jízdních vlastnostech v takto náročném terénu?
Opět nutno podotknout, že se jednalo o tovární set-up. Malé CRF mi padlo do ruky a musím říct, že tovární nastavení se jeví jako velice povedené. V takhle náročném terénu jako dneska byl fungovalo pérování výborně. Z mé strany nebyl důvod něco měnit, pouze jsem si nastavil páčky a hotovo. Když jsem si pak vyjezdil zatáčky v hlubokých kolejích na suchý povrch, šla z nich ven CRF 250 pěkně po zadním. Opravdu povedená kombinace vysokootáčkového motoru s výborným podvozkem.
Honda montuje na CRF250R tlumič řízení, co ty na to?
Už loni jsem měl možnost tlumič řízení na Hondě zkoušet, musím upřímně říct, že jsem nikdy nepoznal, jestli tam tlumič je nebo není… Nikdy jsem ale také neměl problém, aby mi to, jak se říká, „rozpantovalo“ řídítka. Možná je to i díky tlumiči řízení, ale nejsem si toho vědom. Nicméně, tlumič řízení jsem nikdy extra nevnímal.
Honda zapracovala na převodovce, cítíš nějaké výrazné zlepšení?
Tak ta fungoval dobře, ale nemůžu říct, že bych zaregistroval něco výrazně lepšího nebo rozdílného od předchozích modelů.
Je něco, co by jsi dvěpade vytkl, co tě pří jízdě omezovalo?
Fakt vůbec nic, jelo se mi na ní moc hezky. A pokud bych se na ní měl postavit na start závodů, asi bych nasadil laděný výfuk a to by bylo vše, co bych potřeboval. Dokonce i pérování bylo dobrý, takže to bych vůbec neřešil a zůstal u série. Opravdu mi padla do ruky ve standardním nastavení.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):
Motokatalog.cz



TOPlist