Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no mluvil jsem s 3 lidma co měli tu čest na CRFách 09, jeden z nich aktivně závodící v MX, a nadšený z nich jako tady nebyli...vlastně se to dalo popsat spíš jako zklamání...
Jen pro vaši info o těch "43 koních"...asi před měsícem jsem odbrzdili CRF 250 2008 po půl sezóně...hodilo to celejch 29 koní na spojce! Tím netvrdím že je to špatná motorka, jen že ty čísla co udávaj výrobci jsou naprostej nesmysl
mno secko ma svoje klady a zapory...neni to to same ubec ne..Na 4taktu je jizda snazsi a proste vykony jsou uplne nekde jinde co 43 koni a 43 koni je rozdil.Jinak 2t u me vytezi ale nazor si musite udelat samy
maestro > kdyby bylo jezdeni na 125 2T a 250 4T podobny/ stejne prijemny tak by asi jen tezko hromada lidi radeji platila vic penez za 4T...kvuli buraceni motoru to asi nedelame
Nádherný stroj, pokud mi přistane 24 pod stromečkem, budu jedině rád , prosil bych i s těma hadrama (ať si nešpiním co mám na TA) - děkuji Ti můj Ježíšku/www.motorkari.cz MOC MOC MOC...
Tak 250 vipada na 1. pohled lakave, ale fakt by me zajimalo kolik maj tyhle vyhoneny 4takty zivotnost. Rek bych ze dvoubuch 125 bude na provoz na dilech jezdit tak za pulku, mozna i min a myslim si, ze povozeni to bude dost podobny, dyt kx 125 ma taky 43 koni. rozhodne bych se na tim chtel povozit, ale zivit tu spotrebu dilu, to bych nechtel.
Thieri.H : primej vstrik nema zadna MX motorka a vstrikovani maji pouze ctyripade. dvesepadesatku se vstrikem zatim nikdo nevyrabi. jinak Bartos si opet potvrdil, ze naladeni perovani na vahu a barvu oci rajdra je celkem k nicemu a asi to tak bude
no mluvil jsem s 3 lidma co měli tu čest na CRFách 09, jeden z nich aktivně závodící v MX, a nadšený z nich jako tady nebyli...vlastně se to dalo popsat spíš jako zklamání...
Luxusní fotky
Jen pro vaši info o těch "43 koních"...asi před měsícem jsem odbrzdili CRF 250 2008 po půl sezóně...hodilo to celejch 29 koní na spojce! Tím netvrdím že je to špatná motorka, jen že ty čísla co udávaj výrobci jsou naprostej nesmysl
mno secko ma svoje klady a zapory...neni to to same ubec ne..Na 4taktu je jizda snazsi a proste vykony jsou uplne nekde jinde co 43 koni a 43 koni je rozdil.Jinak 2t u me vytezi ale nazor si musite udelat samy
teamwhd > Bartos nevypada na 60 kg i s vystroji
maestro > kdyby bylo jezdeni na 125 2T a 250 4T podobny/ stejne prijemny tak by asi jen tezko hromada lidi radeji platila vic penez za 4T...kvuli buraceni motoru to asi nedelame
Nádherný stroj, pokud mi přistane 24 pod stromečkem, budu jedině rád , prosil bych i s těma hadrama (ať si nešpiním co mám na TA) - děkuji Ti můj Ježíšku/www.motorkari.cz MOC MOC MOC...
PS: celý rok jsem nezlobil
Tak 250 vipada na 1. pohled lakave, ale fakt by me zajimalo kolik maj tyhle vyhoneny 4takty zivotnost. Rek bych ze dvoubuch 125 bude na provoz na dilech jezdit tak za pulku, mozna i min a myslim si, ze povozeni to bude dost podobny, dyt kx 125 ma taky 43 koni. rozhodne bych se na tim chtel povozit, ale zivit tu spotrebu dilu, to bych nechtel.
no tak když má 60kg s výstrojí tak fakt nic ladit nemusí. já se svym metrákem sem se všim na dorazu.
Thieri.H : primej vstrik nema zadna MX motorka a vstrikovani maji pouze ctyripade. dvesepadesatku se vstrikem zatim nikdo nevyrabi. jinak Bartos si opet potvrdil, ze naladeni perovani na vahu a barvu oci rajdra je celkem k nicemu a asi to tak bude
je pěkná,ale to mě teda dostalo,že 250 nemá přímej vstřik.
Konečně někdo, kdo aspoň řekl do médií, že ten jejich slavnej tlumič řízení nepoznáš...dobře ty, Petře!
Jinak je to fešanda, černá je dobrá!
nechal bych si líbit černá fakt luxusní
Wario- zůstanem u KTM
až na tu cenu moc pěkný