Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
rozhodně bych neřekl, že Honda motors je schopná uvádět nový technologie na trh za přijatelnou cenu. její marketing je až tristní, páč ji evropa moc, možná až absolutně nezajímá. viz novej sport zelenej hybrid crz se 115 PS za beztak 600k motorky ok, auta ko
jj, zemi puvodu urcite zpracujeme vic, jen co sleze to bily svinstvo. Anglicky, spanelsky, ale i franzouzsky znacky taky kazda maj urcity typ povesti a dojmu a bude zajimavy o nich udelat clanecek.
Teda, nemůžu si pomoct, ale než toho ,,Nového Horneta´´ , bral bych toho Civica mnohem víc, a to nejen proto, že je venku silně pod nulou Co je moderní moc, toho je až příliš, a to přesto, že mé CBF taky není zrovna ze staré školy
no tak to je děs.
asi bych se už konečně měl odstěhovat do lesa, abych neotravoval ,ale mě přijde zvrhlé, když jedna firma zároveň vyrábí auta, rychlovarné konvice, mikrovlnky a zejtra taky motorky (a radši honem napíšu že se mi nejedná o Hondu abych nedostal do držky ). Sice je to běžné v kapitalismu, že jo, to jsou ty korporace a akcie na doručitele, a kdo je na burze tak si může koupit akcie zároveň bambusové dílny i microsoftu, no ale
já mam rád takové ty firmičky, kde je všechno echtové, dělaj se tam jenom mašiny.
Mimochodem jsem si připoměl, abych začal makat na stavbě (jakože na motorce né jakože na stavbě něčího baráku), abych vůči tý globalizaci a korporacismu zaujal parádní neutrální stanovisko .
Fajn článek pro zpříjemnění zimního večera . Celkem souhlas s "podobností" těch dvou strojů. Já mám trochu pohodlnější prdel tak mi v garáži stojí VFR a Acco8g což se asi taky "podobá".
Natsu: Ono to tak úplně není jen o výkonu - kdysi dávno jsem se účastnil testování před sezónou MČR v Mostě a bylo tam spousta aut a i pár motorek. Zajímavý bylo, že i pick-upy s nějakejma 140 koníkama jeli cca 1,50 na kolo. Kluci od motorek, když se svezli jako spolujezdci, tak docela čubrněli, jak pozdě jde auto na brzdy a jak rychlý jsou průjezdy zatáčkami. Vono to prostě není až tak o výkonu, ale spíš o jízdních vlastnostech - podvozku a váze. To bohužel u sériových aut prostě nejde - je požadován aspoň minimální komfort a ono by to asi ani nešlo na normálních silnicích provozovat - tedy auto, co umí na okruhu slušně fungovat. Takže to fakticky asi nejde porovanat - motorka, byť série, je prostě jinde - je to vlastně závoďák i v serii. Auto, aby mohlo konkurovat na okruhu, se prostě musí upravit, jinak je handicapovaný. Bylo to vidět i v tom Mostě - byly tam i nějaký sériový Ferrari a pick-upům nestačili - závodně upravený auto je prostě výrazně jinde.
Kryspin> nemuzes srovnavat 1k rr s civikem byt typ R... ta masina je na spici toho co existuje a tim civik neni. Mozna tak lambo, ferrari ci porshe.. ale takovych srovnani uz tady bylo. Ne tady, ale jinde
Dovolím si nesouhlasit s pár věcmi. Boční vedení je u civicu nadprůměr. A že neposkytuje žádný emoce ? Nevím, ale napadají mě jenom dvě auta (s2000 a RX8), které poskytují motorkáři více emocí. Například 1.8 V-tec, který se rozeřve v 4tis ot. do nehorázných výšin a drží až do 7. Rozhodně je to jiné kafe než např. sterilni ww koncern. Dál téměř motorková přístrojovka. V případě že se chtěl redaktor prát s autem, tak mohl objevit tlačítko "VSA" a vypnout ho. Jinak skoro každý den je v Brně na volném ježdění minimálně 1 type-r, ale je vidět že redakce má "přehled" a trh je příliš malý. Nemáte náhodou vážená redakce diesly ? Já jen že odezva u civicu je výborná, když s ním umíte jezdit.
ad brzdna/draha+okruh - to bychom take radi, k tomu by ale musela byt vzdy ta nejvykonnejsi verze kazdeho modelu plus povoleni ji trochu dat do tela na okruhu, obavam se ze na to je cesky trh prilis maly a i v cizine se to zatim dari pouze TopGearu.
Super nápad, bezva čtení
Před pár lety jsme s kámošem podobně srovnávali péráka a Š100L, tehdy v 18ti naše supervýkonný a moderní stroje, pérák samozřejmě vyhrál Ale srovnat u nás třeba kejvačku a velorex, to už by bylo serioznější...
rozhodně bych neřekl, že Honda motors je schopná uvádět nový technologie na trh za přijatelnou cenu. její marketing je až tristní, páč ji evropa moc, možná až absolutně nezajímá. viz novej sport zelenej hybrid crz se 115 PS za beztak 600k motorky ok, auta ko
Jasně že je Hornet moc slušná motorka, přímo výborná, ale ten design od loni
Měl sem rok starou Honda Civic rok 07 a po půl roce prodána děs běs.¨
Ted si kamarád koupil BMW 120d rok 05 a je to super ...
a za super peníze.
Hornet je slušná motorka.
okurková sezóna...
jj, zemi puvodu urcite zpracujeme vic, jen co sleze to bily svinstvo. Anglicky, spanelsky, ale i franzouzsky znacky taky kazda maj urcity typ povesti a dojmu a bude zajimavy o nich udelat clanecek.
Teda, nemůžu si pomoct, ale než toho ,,Nového Horneta´´ , bral bych toho Civica mnohem víc, a to nejen proto, že je venku silně pod nulou Co je moderní moc, toho je až příliš, a to přesto, že mé CBF taky není zrovna ze staré školy
A co anglie a čína ?
Přístě bude Amerika, potom Nemci a nakonec snad dojde i na Itala
Bobrej článek,příště by mohly být stroje z německa
no tak to je děs.
asi bych se už konečně měl odstěhovat do lesa, abych neotravoval ,ale mě přijde zvrhlé, když jedna firma zároveň vyrábí auta, rychlovarné konvice, mikrovlnky a zejtra taky motorky (a radši honem napíšu že se mi nejedná o Hondu abych nedostal do držky ). Sice je to běžné v kapitalismu, že jo, to jsou ty korporace a akcie na doručitele, a kdo je na burze tak si může koupit akcie zároveň bambusové dílny i microsoftu, no ale
já mam rád takové ty firmičky, kde je všechno echtové, dělaj se tam jenom mašiny.
Mimochodem jsem si připoměl, abych začal makat na stavbě (jakože na motorce né jakože na stavbě něčího baráku), abych vůči tý globalizaci a korporacismu zaujal parádní neutrální stanovisko .
Supr článek Jinak na tom videjku je vidět že Typ-R v zatáčkách má navrch ( pokud mi to nejpříjde )
Fajn článek pro zpříjemnění zimního večera . Celkem souhlas s "podobností" těch dvou strojů. Já mám trochu pohodlnější prdel tak mi v garáži stojí VFR a Acco8g což se asi taky "podobá".
Natsu: Ono to tak úplně není jen o výkonu - kdysi dávno jsem se účastnil testování před sezónou MČR v Mostě a bylo tam spousta aut a i pár motorek. Zajímavý bylo, že i pick-upy s nějakejma 140 koníkama jeli cca 1,50 na kolo. Kluci od motorek, když se svezli jako spolujezdci, tak docela čubrněli, jak pozdě jde auto na brzdy a jak rychlý jsou průjezdy zatáčkami. Vono to prostě není až tak o výkonu, ale spíš o jízdních vlastnostech - podvozku a váze. To bohužel u sériových aut prostě nejde - je požadován aspoň minimální komfort a ono by to asi ani nešlo na normálních silnicích provozovat - tedy auto, co umí na okruhu slušně fungovat. Takže to fakticky asi nejde porovanat - motorka, byť série, je prostě jinde - je to vlastně závoďák i v serii. Auto, aby mohlo konkurovat na okruhu, se prostě musí upravit, jinak je handicapovaný. Bylo to vidět i v tom Mostě - byly tam i nějaký sériový Ferrari a pick-upům nestačili - závodně upravený auto je prostě výrazně jinde.
áááá, redaktoři motorkari.cz se začali nudit a vymejšlejí pečoviny (zima je dlouhá, a ještě bude )
oboje stejně vesmírně zrůdný
Zajímavej nápad. Ale mnohem víc jsem zvědavej co bude příště.
Type-R máme doma Luxusní věcička
Natsu
Můžeš viz. odkaz
Jinak jsem hrým majitelem Civica 5D před faceliftem. J
Pekny clanek.
Kryspin> nemuzes srovnavat 1k rr s civikem byt typ R... ta masina je na spici toho co existuje a tim civik neni. Mozna tak lambo, ferrari ci porshe.. ale takovych srovnani uz tady bylo. Ne tady, ale jinde
Diky za odkaz, tak nejak jsem to puvodne zamyslel
Jinak type-r vs fireblade na okruhu. //www.youtube.com/watch?v=1iq1QuBpkic
O pohledu ve zpětném zrcátku nepolemizuji, ten je opravdu mizerný.
Dovolím si nesouhlasit s pár věcmi. Boční vedení je u civicu nadprůměr. A že neposkytuje žádný emoce ? Nevím, ale napadají mě jenom dvě auta (s2000 a RX8), které poskytují motorkáři více emocí. Například 1.8 V-tec, který se rozeřve v 4tis ot. do nehorázných výšin a drží až do 7. Rozhodně je to jiné kafe než např. sterilni ww koncern. Dál téměř motorková přístrojovka. V případě že se chtěl redaktor prát s autem, tak mohl objevit tlačítko "VSA" a vypnout ho. Jinak skoro každý den je v Brně na volném ježdění minimálně 1 type-r, ale je vidět že redakce má "přehled" a trh je příliš malý. Nemáte náhodou vážená redakce diesly ? Já jen že odezva u civicu je výborná, když s ním umíte jezdit.
hezké fotky !
ad brzdna/draha+okruh - to bychom take radi, k tomu by ale musela byt vzdy ta nejvykonnejsi verze kazdeho modelu plus povoleni ji trochu dat do tela na okruhu, obavam se ze na to je cesky trh prilis maly a i v cizine se to zatim dari pouze TopGearu.
myslim ze by dost lidi docela potesilo prave srovnani brzdne drahy a casu na okruhu auto x moto..Jinak dobrý nápad,alespon je v těchto časech co číst
Super nápad- pánové moc chválím- fotky i článek naprosto skvělé:)
Super nápad, bezva čtení
Před pár lety jsme s kámošem podobně srovnávali péráka a Š100L, tehdy v 18ti naše supervýkonný a moderní stroje, pérák samozřejmě vyhrál Ale srovnat u nás třeba kejvačku a velorex, to už by bylo serioznější...