husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MiCM (-1) napsal 18.04.2010 v 23:33

JP:
Díky za takový komentář. Taky už jsem trošku něco napsal (jiná tématika), tak to beru tak, že pokud člověk píše nějakou recenzi, jde o to informovat čtenáře. Ne prostě jen vydat nějaký článek. V podstatě jste už těma pár řádkama vystihl část toho co mně zajímalo a co bych čekal v recenzi (v jiných mi zatím nikdy nic nechybělo).. Jinak terén moc neřeším. Teď mám právě XT660..
To dohadování..snad nebylo zbytečné

JP (206) napsal 25.02.2010 v 15:31

Měl jsem několik let TA 650V (2005) a byla to naprosto bezproblémová a pohodová motorka. Starší TA se mi pohledově líbí pořád víc než nový XL 700 V. Hned na začátku jsem si ujasnil, že chci jezdit 99,9% na silnici, cestovat – jak sám, tak i ve dvou. S TA 650 jsem udělal moc dobře. Na dálnici by sice motorka někdy snesla 6-tku, ovšem pokud se cestovalo do 140 km tak nebyl problém. Šlo spíše o to, aby se při delší cestě po dálnici tolik netočil motor ve vyšších otáčkách. Nový XL 700 V je 100% na silniční využití, takže testovat ho v terénu mi přijde zbytečné - spíše jako povinnost. Kdo chce jezdit cestovní enduro v terénu, měl aby asi volit Yamahu Ténere. Jinak k testu samotnému, určitě bych rád znal názor dalších redaktorů. O PR toho vím poměrně dost, autor už dopředu ví, jak bude článek koncipovat (bude článek napsán spíše pozitivně, nebo negativně či snad neutrálně?) a následně tomu dá formu – nebo se snad mýlím? Myslím, že se tu nemusíte dohadovat jestli je to dobře nebo špatně napsané.

MiCM (-1) napsal 23.02.2010 v 09:50

Srovnávací test byl perfektní.. Pokud je to v podstatě dodatek k tomu testu a k minulým recenzím TA, tak jedině tak to mi trochu dává smysl.. Každopádně jsem včera četl nekolik tvých dalších recenzí. Vyloženě super jedna vedle druhé.. Je samozřejmě vidět, že dobře víš o čem píšeš a víš co a jak napsat. O tom tady nepochybuje asi nikdo. Akorát to, že na sportovní motorky tady vychází několik recenzí i na jeden model, transalp nafasoval jako recenzí takové stručné shrnutí, v zásadě bez detailů, bez osobních dojmů, které člověk který na tom nejel, zjistí až na tom prostě něco najede.. A právě ten TA by si myslím minimálně vzhledem k zásadním změnám zasloužil mnohem víc (nebo aspoň stejně) pozornosti jako ty sportovní motorky, u kterých jsou ty změny takového chrakteru, že jak s tím člověk nesjede na okruh, tak by si pomalu ani nevšim..

kojot (22) napsal 22.02.2010 v 23:10

OK nechceš to řešit v PM, zvedáš si sebevědomí zde. Jo, tak to vidím zas já. Článek jsem psal v roce 2008. Konkrétně jsi jich četl 70 a ja jich přes 100 napsal. Sám nic neuděláš ani po výzvě a přesto, že bys mohl ukázat jak jsi super a anonymně kritizuješ (v profilu toho moc nemáš). Soudíš, že ses trefil, nebudu ti to brát. Jen jestli ti třeba není divný, že jedinnýmu tobě se to zdá naprosto odfláknutý, dalších pár desítek lidí to vidí jinak. Ano i do mailu mi přišel jeden s kritikou, kde mi člověk oznámil nesprávné označení objem /obsah, ale jinak článek pochválil. Spousta lidí (taky jen čtenářů) mi taky píše do mailu a taky mi píšou at na tebe nereaguji, že se zbytečně jen připravuji o čas, ostatní vynechám. Ale i jim vysvětluji, že ja si hájím svou práci a tak si to beru osobně. To asi nepochopíš, dneska si nejradši nikdo nic nebere osobně.. Recenze 3 redaktorů ve srovnávačce je málo? Když o tebe nejde tak o koho?

MiCM (-1) napsal 22.02.2010 v 18:11

Kojot: Takhle ti to teď připadá.. Moh sem třeba napsat rovnou, že je to vyloženě odbytá recenze, napsaná beztak jen podle katalogových parametrů (tomu by i odpovídalo uveřejnění v únoru). Od léta uteklo hodně doby na to aby dojmy z motorky byly čerstvé, pokud teda netestuješ na floridě, nebo nedržíš článek půl roku. Jednoduše slabší recenzi sem tady asi nečetl, při čemž většina (v podstatě všechny které sem tady dosud četl) je právě celkem ideálních. A Transalpa beru jako motorku (spolu s mnoha prodejci), která by si právě zasloužila tu poctivou recenzi, popř. i s připojenými názory ostatních redaktorů jako tomu tady někdy bývá (tomu třeba hodně fandím). Neznám? Těžko říct, příkladu bylo myslím dostatečně na to aby bylo vše zřejmé.. Takových odhadem 70 recenzí (beztak ale podstatně víc) sem tady přečet tak pro představu.. To by myslím mohlo stačit na to abych byl aspoň trochu v obraze. Každopádně o mně ani nejde.. Já sem pouhý čtenář.. Navíc recenzi na XT660 už tady máte..
Jinak podle tvé reakce soudím, že sem se asi trefil co..
Ochota z vaší strany je zjevná.. Takhle to prostě vidím, neber to osobně (pokud se už nestalo)..
Reakci teda nečekám, myslím že řečeno bylo dost.

kojot (22) napsal 22.02.2010 v 14:24

MiCM: hele začínáš trošku tancovat v hov... Tak OK, napiš recenzi Horneta nabo XT když je vlastníš at víme co v tobě je. Jen k náklonosti k Hondě v redakci. Nenech se vysmát, je vidět, že ji/nás vůbec neznáš. Ale jinak končím diskusi zde psát si můžem v PM.

MiCM (-1) napsal 22.02.2010 v 00:13

Peacemaker: Tak sem to taky pročet znovu a musím říct, že neideláních formulací je tedy pár, to jsem opravdu trochu křivdil a omlouvám se (především autorovi), za předčasné závěry. Káždopádně jak říkáte ohledně omezenému času/km s motorkou: "Závěr - Po pár dnech a skoro dvou tisících km strávených v sedle..." 2000 km mi teda přijde velmi dostatečné množství. A těch nezřejmých informací přímo ze specifikace je tam v podstatě úplně symbolicky.. To se opravdu nedá srovnat ani z legrace s recenzemi motorek, které uvádím jako příklad. Článek prostě mohl být (resp. Transalp by si dle mého názoru zaslouži) tak dvakrát delší (resp. 3x obsáhlejší) recenzi.. Každopádně článek tedy nebyl vůbec špatný..měl jsem asi jen úplně jiné očekávání (to zas ale bohužel myslím oprávněně).

Míra (210) napsal 21.02.2010 v 08:11

Souhlasím s tím,že do terénu se moc nehodí a na dálnici taky ne.Šestka mi vážně moc chybí.
Výletní motorka na pohodlné ježdění po rozmlácených silnicích.

Peacemaker (1) napsal 20.02.2010 v 01:16

MiCM> No ja si ten slanek snad prectu znova, protoze mi pripadal moc dobre napsanej, od cloveka, kterej se na to vylozene hodi. Ty tvoje vytky jsou imho dost mimo a nevidim tu hromadu _podstatnych_ informaci. Recenzent ma tu motorku jenom na omezenej cas a ma omezeny moznosti, nejaky specificky veci si musis dohledat u dlouhodobych majitelu.

MiCM (-1) napsal 19.02.2010 v 16:37

No jde o to, že v článku třeba několikrát skončí věta v polovině..nebo další nenavazuje na předchozí.. Pak kromě toho, že to je vyloženě špatně čtivé (často nevhodná volba slov, nepochopitelně zvláštně skládané věty s podivnou vzájemnou návazností) mi tam teda chybí hromada informací. To je jako kdyby někdo vzal tabulku s parametry motocyklu a napsal narychlo recenzi, při čemž v zásadě jen to co je ve směs všem jasné. Dokážu si představit, že na tuto recenzi čekalo hodně lidí.. Ocenil bych třeba zmínky o pocitu z posezu, jízdní poloha při různých rychlostech, podrobněji popsat aerodynamiku (horní štítek i okolo noh). Jak padla motorka autorovi do ruky k tomu samozřejmě i jak je vysoký.. Něco o převodovce, spojce, zátah na ruzné rychlosti v rúzných rychlostech. Předjíždění, kolik je místa pod sedlem, nastavitelnost tlumičů zmínit tam kde se to řeší, ne v celkovém hodnocení, sedlo, v jakém rozmezí rychlosti nejlepší jízda.. Jsem samozřejmě rád za každý článek, který tady uveřejníte, obecně je super že funguje takový server.. Jako redaktor tady určitě máte přehled, tak musíte vidět sám. Mrkněte na recenzi FMX 650, Hornet 600, Cbf xxx, Yamaha XT660x/r/z, buelly, triumphy. Je sice vidět náklonost serveru hondě, s tím souhlasím, o to ale ani nejde, jenomže přece jen..ten je rozdíl v úrovních recenzí je dost extrémní. Jako, že by to byly nějaké osobní zkušenosti nebo něco podobného, to bych bral, ale jako recenze.. Zvlášť u takové motorky..(opravdu oblíbené a uznávané). Já bych teda článek klidně napsal, ale mám jinou motorku (Hornet 600, Yamaha XT660). Možná to působí jinak na někoho kdo měl TA.. Možná to vídím prostě jen moc extrémně, kvůli tomu očekávání. Nevím.. Nesrovnávám s testem TA700-GS800-Tenere..ten byl super..
Asi jen napsané ve spěchu a bez zpětné kontroly a prostě jen tak nějak odbytý článek..pokud to psali stejní autoři..

Soboťan (4) napsal 19.02.2010 v 13:46

Vzhled nemá cenu řešit. Je to věc vkusu a na tom se shodnout nedá. Pokud chcete jezdit silnici a lehkej terén je to dobrá motorka. Do těžkýho terénu jsou tu jiní borci, lépe stavění. Ale i s alpem se dá jezdit v hlubším terénu akorát se nadřete.

devastator (-4) napsal 18.02.2010 v 20:54+1

trandák je fajn motorka na takové to normální žvíkání kolem evropy neřešte hovadiny a radši jezděte .furt má něco do sebe to se o DL650 nedá říc...

kojot (22) napsal 18.02.2010 v 15:31

MiCM: Jak myslíš pořád to samý? Jako, že to samý co bylo ve srovnáváku TA700-GS800-Tenere? Vždyt to píšou ty samí lidi měli by si protiřečit? Nebo jako, že to nemám chválit? Pokud si to pochvalu nezaslouží tak to napíšu, pokud je to dobré tak to taky napíšu, záměrně nic nezamlčuji.. Pokud myslíš, že máš lepší článek /test s vyššší vypovídací hodnoutou klidně pošli uveřejníme.

POK (0) napsal 18.02.2010 v 13:01

Zdar Tak mne to nedalo a napisi moji zkusenost s timto motocyklem. Vlastnim ji rok, koupena nova 500 km. Chtel jsem vzdy Tranasalpa a tim bylo rozhodnuto a pomyslel na strasi verzi. Zkusil jsem jak jetou starsi verzi tak novou. Kratke srovnani nova jede brzdi a sedi na silnici lepsi, bezproblemove startovani. Co bych hlavne zmenil: dal bych sestku na dlouhe presuny. Dalsi drobnosti by se hodili jako ukazatel zarazene rychlosti, nastaveni stitku, mozna i vetsi nadrz, dojezd na nadrz 280-300 km. Vykon dle mne dostacujici, samozrejmne vzdycky muze byt lepsi, motorka topi tzv. na koule. Zatim ten kdo motorku testoval si nestezoval ba naopak. Tak to bylo v kratkosti a jiz se tesim na sezonu. Cus

trinidad (40) napsal 18.02.2010 v 10:15

shodou okolností jsem si TA prohlížel včera v prodejně a vnitřně jsem si položil otázku, proč bych si měl pořídit právě TA (jsem majitelem DL650)...nepřišel jsem na nic-snad jen trochu vyšší zdvihy na předku-a to je málo..

Meli (195) napsal 18.02.2010 v 09:03

NO jak sleduju forum tak kdo koupil TA700 a chtel trochu off tak pak rychle presedlal. Mi se ta moto i libi a urcite najde sve zakazniky - mensi clovek s SUV ambicema do zadne prerostle potvory ani jit nemuze...

Zatim nejvic se mi libi Tenere - jen kdyby to melo motor treba z F800GS

Crucio (18) napsal 18.02.2010 v 07:03

asi uz nikda,osobne mi prijde hezci 600,650 nez 700

mraaza (0) napsal 17.02.2010 v 23:12

Kdy uz se konecne zase zacnou delat poctive endurka, tak jak je zname z devadesatych let.

petao (86) napsal 17.02.2010 v 21:56

tak mi ho teda zabalte sebou

Pivko (85) napsal 17.02.2010 v 21:45

žádný zázrak , dobré věci tam odpadly a nalepily se ptákoviny ,nechápu.Takový kočkopes.Snad na ten Karlštejn ?!

Daseinn (0) napsal 17.02.2010 v 20:22

Byla to příjemná, pohodlná motorka, jen jak se píše výše, chyběla šestka a výkon by mohl být větší (hlavně při osazení ve dvou)!

SuperSic58 (1307) napsal 17.02.2010 v 19:22

Myslim že na naše rozmlácený silnice ideální motorka, navíc to bude asi pěknej držák Škoda, že je to jen pětikvalt

-LOTR- (2) napsal 17.02.2010 v 19:14

Pořád nechápu jak tomu chybí výkon, přece jen nejde o výkon, ale o průběh krouťáku, tohle má silnej spodek, za tím si stojím .

nuclearB (5) napsal 17.02.2010 v 19:04

Vzhledově pro mě pecka, ale motoru chybí výkon, aby se to dalo použít i jinak než na občasný výlet na Karlštejn Asi by bylo lepší zapracovat na vývoji motoru a dotáhnot tak konkurenci...i když ,co je konkurence v téhle třídě? Možná levnější malý Strom. Pak by pan Honda mohl udělat třeba dvě verze TA. Tuhle civilní a jednu opradu of-road.

hiffson (5) napsal 17.02.2010 v 19:01

MiCN: Mě ten článek řekl vše potřebné.

Ale ta poslední věta tvého komentáře mě teda pobavila mnohem víc. Každá Honda je přece nejlepší na světě to je jasný!!

Jinak za mě - Deauville bez kardanu. A vzhled je každýho vě, můj názor - nejošklivější nečínská motorka posledních let.

MiCM (-1) napsal 17.02.2010 v 18:36-1

Nový transalp si mi teda líbí zdatně, recenze mně ale celkem dorazila. Čekal jsem (těšil se) na recenzi dlouho a je zřejmě vhodné aby ji psal někdo kdo má starší model, ale je třeba se naučit i psát. Tohle se fakt nečetlo dobře, furt dokolečka to samé..minimální vypovídací hodnota. Recenze úplně k ničemu. A to se jedná podle většiny distributorů Hondy v ČR o nejlepší motorku na světě.. Škoda..

generiq (2) napsal 17.02.2010 v 16:50

Já jsem tak rád, že mi tato skupina strojů nic neříká

Slow (48) napsal 17.02.2010 v 16:43

Co by jste čekali od japonců za design? Joo v 80 a 90étejch letech dělali poctivý motorky pro lidi, teďka se hold přeorientovali na paskvily a kdysi solidní stroje doprodávají nyní v "moderním" střihu
Otázkou je komu se dnešní UFO design libí
Ještě, že Evropa si drží ještě svůj standard, ikdyž u DUCDUC se taky pojaponštili

Interceptor (108) napsal 17.02.2010 v 16:36

Není to můj šálek, ale ani na vteřinu bych nemusel přemýšlet-1000x TA než Strom a "bezpohlavní"?? někdo tomu může říct dokonalá pro určitou skupinu zákazníků. Jinak čekám, že snad přijde nová a OFF Africa. Kamarád jednu má snad s milionem kilometrů a nic jiného nechce, nic se jí prý nevyrovná, snad jen kdyby se nová povedla tak by měnil.

Wenca24 (76) napsal 17.02.2010 v 16:24

Kdyz uz teda postavili trochu prizvedlou Deuvilku (jako nastupce TA bych to nenazval) tak tam aspon mohli nechat ten kardan...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist