Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
sevas Radimir,gratulujem k volbe.Ja som kupil funglovku v roku 2010.Najazdil som 148tis. km po celej europe bez tech.problemov.co si sa pytal na vylepsenia tak doporucujem: predlzit predny blatnik,dorobit blikacky na vsetky styri smerovky tzv.nudzaky,vyhrievane hefty,padacie ramy,poriadnu sirenu,jednoduchy batest,aspon 2x zasuvka 12V,denne LED svietenie a ine finty nakolko masinu pouzivam denne.
Ahoj.Tak som šťastným majiteľom tohto nádherného stroja.Už na predajni mi padla do oka.A posed plus manévrovanie ma absolútne dostali.Bolo rozhodnuté.Ona je tá pravá. :)
Tretí majiteľ a zo 17tis km je ako nová.Keďže je to môj prvý ,,veľký,, stroj,tak si na seba postupne zvykáme.
Jazda je príjemná,ale nad 100km to už dosť fúka,preto odporúčam plexišít.Na zahodenie niesu ani padáky.Motorka vypadá mohutnejšie a zároveň sa i chráni.
V roli spolujazdca som na nej prežil 200km.Zafný posed je v tomto prípade určený skôr pre vyznávačov SM štýlu.Jediná možnosť úchytu je o šoféra,poprípade zaprieť nohy do stupačiek.
Údržba sa zúžila na výmenu brzdovej kvapaliny.Batérie,originál podľa výrobcu.Olej a busúci rok dám nové pneu.
Budem rád za tipy a rady,čo by sa dalo ešte vylepšiť.
Jezdím tuhle mašinu už tři sezóny, jestli o ní někdo přemýšlí, tak doporučuji. Jediný případ kdy bych ji nedoporučil je, když by jste chtěli vozit na dlouhých vyjížďkách slečnu na tandemu. Není pohodlný pro spolujezdce na dlouhé cesty, vyjížďky do půl hodinky se dají přežít. Ale když jsem jel s přítelkyní přes republiku, tak by vám na to řekla své . Musel jsem jí koupit polštářek na benzince . Už jí bolela...
Když jsem ji poprvé uviděl zaujala mne... Když jsem měl tu možnost jet jako doprovod na své mašině...zaujala mne ještě víc.Pak se naskytla možnost jet jako spolujezdec a já nevěděl čí jsem. Až bude příležitost jet na ní jako řidič, chci aby už byla moje... Je to úplně něco jinýho, zvláštního a pořád si říkám, že tohle jsem asi hnedal...
Videl jsem na vlastni oko uz minuly rok a docela me prekvapil zvuk ze seriovek, hodne pekny a ne tak tlumeny jako u VT600. Na Spiritu se me libi nejvic kardan coz je velice rozumny ze mu dali a preci jen lepsi odpruzeni zadku nez ma VT600 sam mam ted tak vim o cem mluvim :)
Jen skoda, te i pres + za kapklu vetsi obsah to nedali alespon na 800 a ikdyz vzrostl kroutacek tak mohlo byt alespon 40kw protroze od 4kw od VT600 neni moc rozdil ikdyz konstrukcne je to temer jina motorka a jizda pujde hladceji uz protoze to ma taky strikacku :) takze me se moc libi
Hezká ,hezká ,hezká - trošku mi nejde pod nos ten zadek , jako by ho tam nějdo přimontoval ,když si všiml ,že motorka má mít dvě kola - nic méně i přesto je to hezká slečna .
sevas Radimir,gratulujem k volbe.Ja som kupil funglovku v roku 2010.Najazdil som 148tis. km po celej europe bez tech.problemov.co si sa pytal na vylepsenia tak doporucujem: predlzit predny blatnik,dorobit blikacky na vsetky styri smerovky tzv.nudzaky,vyhrievane hefty,padacie ramy,poriadnu sirenu,jednoduchy batest,aspon 2x zasuvka 12V,denne LED svietenie a ine finty nakolko masinu pouzivam denne.
Ahoj.Tak som šťastným majiteľom tohto nádherného stroja.Už na predajni mi padla do oka.A posed plus manévrovanie ma absolútne dostali.Bolo rozhodnuté.Ona je tá pravá. :)
Tretí majiteľ a zo 17tis km je ako nová.Keďže je to môj prvý ,,veľký,, stroj,tak si na seba postupne zvykáme.
Jazda je príjemná,ale nad 100km to už dosť fúka,preto odporúčam plexišít.Na zahodenie niesu ani padáky.Motorka vypadá mohutnejšie a zároveň sa i chráni.
V roli spolujazdca som na nej prežil 200km.Zafný posed je v tomto prípade určený skôr pre vyznávačov SM štýlu.Jediná možnosť úchytu je o šoféra,poprípade zaprieť nohy do stupačiek.
Údržba sa zúžila na výmenu brzdovej kvapaliny.Batérie,originál podľa výrobcu.Olej a busúci rok dám nové pneu.
Budem rád za tipy a rady,čo by sa dalo ešte vylepšiť.
Jezdím tuhle mašinu už tři sezóny, jestli o ní někdo přemýšlí, tak doporučuji. Jediný případ kdy bych ji nedoporučil je, když by jste chtěli vozit na dlouhých vyjížďkách slečnu na tandemu. Není pohodlný pro spolujezdce na dlouhé cesty, vyjížďky do půl hodinky se dají přežít. Ale když jsem jel s přítelkyní přes republiku, tak by vám na to řekla své . Musel jsem jí koupit polštářek na benzince . Už jí bolela...
co dodat prostě supr
Když jsem ji poprvé uviděl zaujala mne... Když jsem měl tu možnost jet jako doprovod na své mašině...zaujala mne ještě víc.Pak se naskytla možnost jet jako spolujezdec a já nevěděl čí jsem. Až bude příležitost jet na ní jako řidič, chci aby už byla moje... Je to úplně něco jinýho, zvláštního a pořád si říkám, že tohle jsem asi hnedal...
Perfektní, je pravda, že klasickýho choppera vyrábí pomalu jen HD, a proto jsem rád, že Honda tohle udělala Ten zadek je opravdu trochu divnej
Hezký! Škoda,že je půlka motorky z plastu. U skůtra mi to nevadí, ale u choppera...
Videl jsem na vlastni oko uz minuly rok a docela me prekvapil zvuk ze seriovek, hodne pekny a ne tak tlumeny jako u VT600. Na Spiritu se me libi nejvic kardan coz je velice rozumny ze mu dali a preci jen lepsi odpruzeni zadku nez ma VT600 sam mam ted tak vim o cem mluvim :)
Jen skoda, te i pres + za kapklu vetsi obsah to nedali alespon na 800 a ikdyz vzrostl kroutacek tak mohlo byt alespon 40kw protroze od 4kw od VT600 neni moc rozdil ikdyz konstrukcne je to temer jina motorka a jizda pujde hladceji uz protoze to ma taky strikacku :) takze me se moc libi
Hezká ,hezká ,hezká - trošku mi nejde pod nos ten zadek , jako by ho tam nějdo přimontoval ,když si všiml ,že motorka má mít dvě kola - nic méně i přesto je to hezká slečna .