Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Můj první čtyřtakt byla Honda VF 750 r.v. 1983. Jediný problém rozvod řetězem. Vzpomínám na ni pro její bezva zátah již v nízkých otáčkách a fajn cestovní posez. V devadesátých letech pecka .
Mě trochu zaráži hodnocení Vtecu. Četl jsem na novou VFR už spoustu i zahraničních recenzí každý naopak vyzdvihoval jeho naladění a hladký přechod až to některým trochu chybělo. Tak nevím. Jo ten klakson a blinkr prohozený to mi dalo taky zabrat .
co sem puvodne napsal sem musel smazat pac by mi zrusili ucet jinak ani zminka o prohozenem tlacitku klaksonu a blinkru, to ma treba RSV a na to sem si musel dost dlouho zvykat, takze ... kdovi jestli autor na tom VFR vubec jel
Koukám na ty komentáře a už tu je napsáno a vyčerpáno všechno co se říci dá...Také nejsem příznivce V-tec přijde mi to zbytečnost Ta to že se rozvody koly vyměnily za řetěz mi přijde taky škoda ubírát to na pověsti nesmrtelnosti motoru.Jinak designově se mi zdá celkem povedená až bude u nás nějaká testovací jízda určitě bych si ji rád vyzkoušel
Mne sa zda, ze rada VFR800 sa ubera do slepej ulicky, presnejsie ten vyrobne drahy a asi tazky motor ju tam taha.
Pozrel som si ceske ceny napr. Kawa Z1000SX 325.000 a zda sa mi to ako lepsia kupa. No, ale ked si ludia kupuju, tak im to vyrobia
Jo tak VFR se nikdy za sebe nemusela stydět. Design měla vždy na výbornou a co se týká jizdních vlastností, nemůžu říci nic. Jezdím na ni už 7. sezonu a jsem velice spokojen. Jak já tak i batůžek. Velice pohodlná a hlavně dokáže hodně odpustit. Pro mě výkon dostačující. Jezdím hodně cestovně. Počkám až to úplně vychytají a pak se uvidí, ale jak řekla žena. Tohle VFR z domu nepujde.
měl jsem rv. 89 a 99 ... nejlepší léta na moto, na RC24 nikdy nezapomenu, namotali jsme spolu 50 tis. km byla to krása :)
Proč zvedat výkon? těch 100 koní co to má je akorát, pokud teda nejezdíte jen rovně :))))
V-tec nemusím, je to zbytečný kurvítko, a jak to dostalo rozvodový řetězy byl to konec ...
Víc mě mrzí celý test, jen kvákání o tom jak je úžasná, nakonec hledání zbytečných chyb ... A kde je podrobnější popis chování na silnici? Začíná to tu být jako testy aut v Autosalonu :(
Musím souhlasit s článkem - bezva svezení. V-TEC mi nevadil a oproti mé VFR byť papírové údaje jsou podobné, nová jede prostě líp. Moje první pocity: starý typ motoru je kovářský- drsný projev, nový je hodinářský-až elektromotor, ale pořád je to V4.
Milý Janku,RC24 je superbike ze staré školy,úzké pneu,horší brzdy,nemá letmáč.Oproti ní je o dva roky mladší RC36 hypersuper moderní,rozhodně za dva roky se toho stalo daleko víc než za těch 22.Na emise a hluk nezapomínám,jen je mi poněkud divné,že u Fireblade jde snižovat hmotnost a zvyšovat výkon,tady vytáhli z pod ponku motor a dělají z toho děsnou novinku.A místo aby vykoply V-tec tak vykoply dual se kterým byli lidi veskze spokojení.
standavfr: tak proč nemáš radši VFR RC24, hmotnost 222 kg a výkon vyšší než tvá RC36 - kde je tedy ten pokrok s RC 36 oproti RC24 ... nevycházej z papírových údajů, nezapomeň na současný emisní, hlukový, ... limity, kterých se výrobce musí držet.
V-TEC evidentně VFRkáře rozděluje ... kdyby ho nepoužívali, nerozdělovali by svou cílenou skupinu ... přijde mi to hloupý ... měl jsem 800 2001 a byl to parádní strojek i bez V-TECu
Mám Vfr z roku 92,236 kg,74 kW,78 Nm,kde je je ten pokrok?Trochu lepší jízdní vlastnosti,nějaké čudlíky,které stejně vadí,V-tec,který vadí zrovna tak.Tak daleko to dotáhla Honda za 22 let vývoje...Aspoň,že do toho necpou kardan.
dva cudliky jediny minus... ctvrt tuny a sto kobyl jsou male bezvyznamne plusy , ale ja uz dlooouho na motorce nevypadal dobre - ze by mi to mamina koupila???
Překvapila mě v dnešní době hmotnost 240 kg a výkon 106 k, ale asi to tak má být. Nepochybuji o vynikajících jízdních vlastnostech, VFR je fenomén. Za praktickou věc považuji automatické vypínání blinkrů, člověk občas zapomene a je to dost nebezpečné.
Souhlasím motor V-tec je krok zpátky a vysoká spotřeba. Měl jsem obě a model 2000 jezdil za méně. Chválíte 10ti paprskové kolo, tak proč není vidět???
Můj první čtyřtakt byla Honda VF 750 r.v. 1983. Jediný problém rozvod řetězem. Vzpomínám na ni pro její bezva zátah již v nízkých otáčkách a fajn cestovní posez. V devadesátých letech pecka .
Mě trochu zaráži hodnocení Vtecu. Četl jsem na novou VFR už spoustu i zahraničních recenzí každý naopak vyzdvihoval jeho naladění a hladký přechod až to některým trochu chybělo. Tak nevím. Jo ten klakson a blinkr prohozený to mi dalo taky zabrat .
co sem puvodne napsal sem musel smazat pac by mi zrusili ucet jinak ani zminka o prohozenem tlacitku klaksonu a blinkru, to ma treba RSV a na to sem si musel dost dlouho zvykat, takze ... kdovi jestli autor na tom VFR vubec jel
Koukám na ty komentáře a už tu je napsáno a vyčerpáno všechno co se říci dá...Také nejsem příznivce V-tec přijde mi to zbytečnost Ta to že se rozvody koly vyměnily za řetěz mi přijde taky škoda ubírát to na pověsti nesmrtelnosti motoru.Jinak designově se mi zdá celkem povedená až bude u nás nějaká testovací jízda určitě bych si ji rád vyzkoušel
Mne sa zda, ze rada VFR800 sa ubera do slepej ulicky, presnejsie ten vyrobne drahy a asi tazky motor ju tam taha.
Pozrel som si ceske ceny napr. Kawa Z1000SX 325.000 a zda sa mi to ako lepsia kupa. No, ale ked si ludia kupuju, tak im to vyrobia
Jo tak VFR se nikdy za sebe nemusela stydět. Design měla vždy na výbornou a co se týká jizdních vlastností, nemůžu říci nic. Jezdím na ni už 7. sezonu a jsem velice spokojen. Jak já tak i batůžek. Velice pohodlná a hlavně dokáže hodně odpustit. Pro mě výkon dostačující. Jezdím hodně cestovně. Počkám až to úplně vychytají a pak se uvidí, ale jak řekla žena. Tohle VFR z domu nepujde.
Chalani, keby sa vam nepacilo 106 koni pri vahe 240kg, sahnite po triumph sprint gt. 130 k 264kg, 250tis czk. Je supr
Mě se líbila předchozí verze. Tohle je jak splácanina předku z Panigale a zadku u GSX-R po stránce designu
moc pěkná (možná až na ten kufr) VFR se mi vždycky líbila, ale za svoje st bych ji nevyměnil.
Myslím Maro,že 115 kobylek by to sneslo,stejně jako nějakejch 85 Nm,to by z toho objemu nemusel být problém,20 kilo dolů by taky nebylo špatných.
měl jsem rv. 89 a 99 ... nejlepší léta na moto, na RC24 nikdy nezapomenu, namotali jsme spolu 50 tis. km byla to krása :)
Proč zvedat výkon? těch 100 koní co to má je akorát, pokud teda nejezdíte jen rovně :))))
V-tec nemusím, je to zbytečný kurvítko, a jak to dostalo rozvodový řetězy byl to konec ...
Víc mě mrzí celý test, jen kvákání o tom jak je úžasná, nakonec hledání zbytečných chyb ... A kde je podrobnější popis chování na silnici? Začíná to tu být jako testy aut v Autosalonu :(
Musím souhlasit s článkem - bezva svezení. V-TEC mi nevadil a oproti mé VFR byť papírové údaje jsou podobné, nová jede prostě líp. Moje první pocity: starý typ motoru je kovářský- drsný projev, nový je hodinářský-až elektromotor, ale pořád je to V4.
Milý Janku,RC24 je superbike ze staré školy,úzké pneu,horší brzdy,nemá letmáč.Oproti ní je o dva roky mladší RC36 hypersuper moderní,rozhodně za dva roky se toho stalo daleko víc než za těch 22.Na emise a hluk nezapomínám,jen je mi poněkud divné,že u Fireblade jde snižovat hmotnost a zvyšovat výkon,tady vytáhli z pod ponku motor a dělají z toho děsnou novinku.A místo aby vykoply V-tec tak vykoply dual se kterým byli lidi veskze spokojení.
standavfr: tak proč nemáš radši VFR RC24, hmotnost 222 kg a výkon vyšší než tvá RC36 - kde je tedy ten pokrok s RC 36 oproti RC24 ... nevycházej z papírových údajů, nezapomeň na současný emisní, hlukový, ... limity, kterých se výrobce musí držet.
V-TEC evidentně VFRkáře rozděluje ... kdyby ho nepoužívali, nerozdělovali by svou cílenou skupinu ... přijde mi to hloupý ... měl jsem 800 2001 a byl to parádní strojek i bez V-TECu
V4 neni vysavač
Měl jsem ročník 92, pak 96, 750 VFR,a nedám na něj dopustit, nejlepší motorka v mém životě. s laďákem,-ten zvuk!!
To je taková óda na radost, až by jeden řekl že to ani nemůže být pravda a někdo si z nás dělá legraci
Mám Vfr z roku 92,236 kg,74 kW,78 Nm,kde je je ten pokrok?Trochu lepší jízdní vlastnosti,nějaké čudlíky,které stejně vadí,V-tec,který vadí zrovna tak.Tak daleko to dotáhla Honda za 22 let vývoje...Aspoň,že do toho necpou kardan.
když jí miluješ není co řešit
dva cudliky jediny minus... ctvrt tuny a sto kobyl jsou male bezvyznamne plusy , ale ja uz dlooouho na motorce nevypadal dobre - ze by mi to mamina koupila???
"budete vypadat dobře": --
Představená motorka: ++
Mít kardan (má to být cesťák), tak je za tu cenu koupitelná.
Překvapila mě v dnešní době hmotnost 240 kg a výkon 106 k, ale asi to tak má být. Nepochybuji o vynikajících jízdních vlastnostech, VFR je fenomén. Za praktickou věc považuji automatické vypínání blinkrů, člověk občas zapomene a je to dost nebezpečné.