globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kuzin (10) napsal 18.12.2010 v 22:08

to Babajezi apod:Ještě malá poznámka k stále diskutovanému CBS.
Obecně snad kromě ABS na silnici v provozu nejsem přílišný zastánce elektronických systémů obecně, asi u žádného stroje a to i aut. Důležité je si vždy uvědomit na co daný systém byl zamýšlen. Výhodou samozřejmě je, když mohu systém vypnout pro situaci, kterou se nehodí.
Což v tomto případě nelze.
Nicméně v produkci Honda jsem za posledních deset let jezdil už hezkou řádku strojů a troufnu si tvrdit, že bylo na pořadu dne milion a jeden více krizových situací,jak ze stroje této značky a jiných vystoupit než kvůli brzdám - potažmo tomuto systému,spíše naopak.
Obecně si myslím, že to je spíše mýtus, jak jsem četl již někde jinde v souvislosti s ledem.
Pokud nepojedeš vyloženě plochou dráhu na ledě, případně s patřičnou výbavou jinde, garantuju ti, že na dvou kolech toho na vyloženém ledu a v zimě moc neustojíš s ničím s CBS i bez něj.

Kuzin (10) napsal 18.12.2010 v 21:43

Díky za komentáře. To SirIndy: Nejsem vyloženě okruhový specialista,ale v AT řežimu jsem vyloženě žádný problém nájezd-výjezd ze zatáčky nepociťoval. Vše to bylo skutečně o dávkování plynu a naslouchání motocyklu, podle toho se to všechno chovalo. To více "krizovějších" situací jsem si přivodil spíše já sám, když jsem se rozhodl řadit rukou. Nevím jak to mají ostatní, ale u mě noha není co ruka a přeci jen mě to svádělo více experimentovat a od toho se odvíjely i moje chyby. Vše je to ale podle mne o čase se s tím naučit jezdit. Možná mi v tomto ohledu ulehčilo jídzu s automatem i to, že i v autě dost často sedlám automat a to Volvo S60 D5. Jinak co se týče názoru AT/MT těžko soudit, nicméně pravdou je , že v motocyklech to bude skutečně asi výjimečná záležitost. Přeci jen motocykly jsou více stroje pro zábavu než pro užitek a od toho se zřejmě bude odvíjet i celkový náhled výrobců na tuto problematiku. Jinak osobně si myslím, že pro lidi s handicapem 100% návrat na dvě kola k nezaplacení.

Rob2 (0) napsal 05.12.2010 v 11:36

Před mnoha lety jsem se setkával s názorem, že automatická převodovka v mém autě se po..., že to není auto, když to nemá tři pedály,... A dnes je AT zcela běžná ve výrobním programu i neprestižních automobilek. Pokud chce někdo motorku jako cesťák, tak mu toto provedení může naprosto vyhovovat. Za sebe říkám, že je to od Hondy dobrý počin a je dána možnost výběru i těm, kteří se v řazení zrovna nevyžívají a přesto na motorce rádi jezdí.

SuperSic58 (1307) napsal 04.12.2010 v 17:28

Motorka je to docela pěkná, ale ten automat ne-e Raději normál manuál verzi
Stejně bych ale raděj bral Hayabusu nebo ZZR 1400

toranaga (0) napsal 04.12.2010 v 10:37

kam vlastně zmizela celá kategorie ST? Co novinka to GT mastodont

crazy_doctor (8) napsal 04.12.2010 v 10:20

Já furt co mě na ni nesedí!!! A ona tam není páčka na spojku

babajezi (0) napsal 03.12.2010 v 23:03

to Arctia: odpověd do PM

gulliver (3) napsal 03.12.2010 v 22:41

hmm, motorka automat... a já bych to chtěl...

ARCTIA (2) napsal 03.12.2010 v 22:33

Soudce-v-kápi: SOUHLASÍM
a ještě bych připojil, že každý má právo na svůj názor, pokud je objektivní jako například v redakčních testech a od lidí, kteří mají zkušenosti a věci rozumí. Ale tady se stalo zvykem, že většinou stále ti samí lidé kritizují vše a kydají špínu na vše. Odvolávají se na své bohaté zkušenosti a hromady motorek v garáži, ale když se podíváte na jejich profil tak tam je PRD

SirIndy (56) napsal 03.12.2010 v 20:26

dripper: Zjednodusene muzes rict ze proste vetsina evropskejch znacek. V tom co ste zatim uvedli furt chybi treba Husaberg, TM, dalsi italske znacky...

Blackforce (661) napsal 03.12.2010 v 18:16

Pánové, k tomuto článku Vám chci jen říci, nejsem Hondař a nikdy nebudu, tak aby jste se mnou do diskuze nepočítali .

drippera (32) napsal 03.12.2010 v 17:58

...jo ještě Guzzi...

Soudce-v-kápi (0) napsal 03.12.2010 v 17:37

VFR 1200F mám, takže mohu (narozdíl od babajezi a spol.)soudit, samozřejmě vyjma automatické převodovky. Test se mi jeví jako vyvážený, klady i zápory považuji za vystižené (možná bych zmínil ještě přeci jen menší nádrž). Posouzení vzhledu je silně individuální, mně osobně se zamlouvá, proto jsem si jí koneckonců koupil, stejně jako kvůli tomu automobilovému obsahu, neb objem ničím nenahradíš! Jak funguje automat nemohu posoudit, ale věřím redaktorovi, protože mám jeho test za objektivní. Co mě naživo překvapilo je, jak moc zasahuje kryt spojky, vlastně celá spojka do boku motorky, skoro přesahuje kapotáž. Automat mě nebere, proto mám manuál, i když spojka jde poměrně ztuha a po chvíli intenzivnějšího řazení bolí ruka, ale věřím, že se najde dost lidí, kteří nejsou zaprdění jako "motorkáři" pode mnou píšící a výhody tohoto řešení řazení ocení.

SensationBlaack (-18) napsal 03.12.2010 v 16:49

No sedlo kloue to nevim ale kdyz jsem na tom sedel tak me ze sedla bolela prdel... na cestak tvrdy... Vaha je opravdu super neni to vubec citit a co se tyce ze tahne teplo z motoru na nohy kdyz se zapne vetrak je normal u XX to tahne na haxny taky skvele jinak max 260 je u takoveho stroje ostuda... a v zadnym pripade to nevidim jako nastupce pro XX...

SirIndy (56) napsal 03.12.2010 v 16:44

Asi nejsem jediny koho by zajimalo, jak funguje automaticke podrazovani v naklonech. Odpovidejte pouze kdo na te automatice jezdil, takze nejspise pouze redaktor.

kizak (-1) napsal 03.12.2010 v 16:41

V autě to má svý opodstatnění hlavně do města, ale na motorce která má být hlavně pro zábavu to nechápu. A pochybuju že si tuto Hondu někdo pořídí do města, kde by to mělo užitek, když za zlomek ceny pořídí dostačující skůtr. No a vzhled ani nebudu raději komentovat.

stráťa (104) napsal 03.12.2010 v 16:25

Anti: Pokud sem to pochopil dobře jak to funguje tak okamžitý zablokování zadního kola. Docela děsivá představa.

nuclear (1) napsal 03.12.2010 v 16:14

pokračování (když už to mam rozjetý) : V roce 1998 se po 12 letech ze zamčeného sklepa bohužel dostávají na svobodu zkroušení a ublížení manageříčci a technomaniaci , a začínají se svojí zbytečnou činností.
Ozubená kolečka míří na smeťák , a místo nich se objevují podivné počítačové krabičky (patřící jinak spíše do diáře Casio) , a spousty zavrtaných senzorů, jeden z nich "blinkrovým zapojením" přímo do víka,kde létají šutry a bahno , navíc mající za úkol spínat ventily a cloumat s motorkou v blbých situacích .
Elektrické zapojení tak už přišlo o možnost běžného opravení které ještě tak nějak měla RC36.
O pár let později přilezli další technošoumeni, propuštění patrně z projektů tancujících robůtků Sony a Penesonik, a tady už začíná
opravdová vesmírná šaráda.
Možná se ve finále dočkáme i toho, že VFR bude mít i fotonová torpéda , a ve vejfuku vysavač na drobky příplatkových kufrů
Dneska sem zlej, viďte?

BaRT_Czech (45) napsal 03.12.2010 v 16:03

Chápu automat jako zajímavou alternativu, ale za mě NE

Anti (390) napsal 03.12.2010 v 15:52

Fakt by mě zajímalo,co se stane když selže elektronické vystavování spojek a sepnou se obě najednou...

nuclear (1) napsal 03.12.2010 v 15:45

Píše se rok 1978 a inženýři Hondy se již dlouho chystají napodobit český závodní motor se 4 válci do V.
Což se nepovede ještě ani v roce 1984 kdy motor VF vykazuje zásadní poddimenzování mazací soustavy, a na trhu poškozuje image firmy.
Teprve v tomto roce kdy už teče opravdu do bot ,
jsou odehnáni manageři a technostřelci , a na motorku VFR vržena veškerá pozornost s úkolem dosáhnout spolehlivosti. Proto jsou namontována skutečně velmi fortelná řešení, jindy (ani již opět dnes ) nevídaná, jako jsou unikátní bezúdržbová ozubená kolečka na vačky .
Konečně vzniká mimořádný stroj a zákazník jezdí dlouho a dobře.Cena není nejlevnější.
Nejlepší VFR je z roku 1998, kdy měla JEŠTĚ kolečka, ale UŽ stříkačku. Nejoptimálnější VFR je pak řada RC36 (1993-1997), "jednoduchá" ale už "pokročilá".

acALIEN (-4) napsal 03.12.2010 v 15:32

Je tu nekde tlacitko
,,TO JE HNUS" ?

MaraGuzziV11 (41) napsal 03.12.2010 v 13:53

P.S. tím nechci říct, že by se s novou VFR nedalo jet sportovně, samo, ale nesedí mi to k ní

MaraGuzziV11 (41) napsal 03.12.2010 v 13:51

drippera: ještě jsi zapomněl Moto Guzzi, ta vyrábí už jako jediná pořádný a nefalšovaný motocykly a do mě

MaraGuzziV11 (41) napsal 03.12.2010 v 13:49

nová VFR se mi nelíbí od samýho začátku jako celek. marně jsem na ní zkoušel najít aspon něco, co by mi můj negativní názor trochu vyvrátilo, ale nic jsem vážně nenašel design včetně toho předního světla o ničem, výfuk o ničem, automat(z mého pohledu) už úplně o ničem u takovýho typu motorky, kterým VFR od samýho začátku byla předurčena a sice sportovně-cestovnímu. Dle mě nemá nová VFR žádný z atributů, který by si zasloužila mít v označení ten první pojem- sportovní. Což si myslím, že je škoda, protože tyhle stroje za polovičatý sportovní nářadí vždycky platily... Na druhou stranu jako cesťák to bude asi hodně slušný i třeba s tím automatem, ale pokud bych hledal cesťák, tak nová VFR to stejně nebude... Holt jsem asi ovlivněn starou dobrou, hezkou, univerzální, nesmrtelnou...VFR 750 RC36

Anti (390) napsal 03.12.2010 v 13:45

Ano,někoho různé elektronické systémy baví,jiný je nemusí.To ale neznamená že nemohu odsoudit něco co jsem neměl možnost otestovat,třeba jen z principu.Nemusím mít ženskou v posteli,abych mohl usoudit jestli ji nechci.
Hondí automat si určitě najde své příznivce (i odpůrce).Za mě ,i když věřím že se na to dá zvyknout,radši si ponechám svobodu výběru kvaltu.

drippera (32) napsal 03.12.2010 v 13:42

Tak takhle teda ne. Tohle je hnus vašnosti. Kromě DUCATI a aprilie už nikdo nenabízí opravdové "MOTOCYKLY"!!! No dobře, snad ještě KTM a Triumph, jinak to stojí za prd. Nazdar.

-LOTR- (2) napsal 03.12.2010 v 12:22

moc pěkný

charlie.vtx1800 (38) napsal 03.12.2010 v 11:48

Každý zboží si najde svýho kupce, a tak asi i automat v motorce. Mě automat nebere ani v autě, i když mě možná kvůli kolenům jednou nezbyde nic jinýho. Ale připravit se o radost z řazení na motorce - to už můžu jezdit rovnou na skutru.

ARCTIA (2) napsal 03.12.2010 v 11:47

VFR1200 mám a po 12000 km naprostá spokojenost .

Automat kámoši ( kterým důvěřuji protože jezdit umí a měli již pěknou řádku motorek ) testovali na okruhu a všichni zarytí odpůrci automatů přišli vyvalený jak to parádně funguje a že je s tím zábava. Já chtěl manuál, ale to neznamená, že to budu hanět.

PS: AKRAPOVIČ z vlastní zkušenosti je na VFR1200 naprosto úžasnej a DOPORUČUJI

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist