Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Teda je až s podivem, že jsem první po tolika letech, kdo sem píše. Tak jsem si ten zázrak s najetými 43 tis. km koupil. Jde o velice zachovalý kousek bez šrámů, kterej obdivoval i můj mechanik. Protože do motoru nikdo nelezl, tak jsem nechal udělat ventily, podtlaky a rovnou i rozvody. Motor je opravdu specifickej a návykovej. Jen je o 5 tis. otáček uvibrovanej a stejně tak nahoře, když sepne vtec. Ovladatelnost je výborná, jen váha je dost vysoká. Moje průměrná spotřeba je 7 litrů. Spolujezdec je nadšenej z posedu i síly motoru. Já při naložený motorce i s kufama musím dávat bacha, protože se při zátahu vtecu nadzvihuje přední kolo i na trojku. Tohle véčko je prostě specifický a to ve všech ohledech a to s týká i mechanickýho hluku, kterej nelze přeslechnout.
Teda je až s podivem, že jsem první po tolika letech, kdo sem píše. Tak jsem si ten zázrak s najetými 43 tis. km koupil. Jde o velice zachovalý kousek bez šrámů, kterej obdivoval i můj mechanik. Protože do motoru nikdo nelezl, tak jsem nechal udělat ventily, podtlaky a rovnou i rozvody. Motor je opravdu specifickej a návykovej. Jen je o 5 tis. otáček uvibrovanej a stejně tak nahoře, když sepne vtec. Ovladatelnost je výborná, jen váha je dost vysoká. Moje průměrná spotřeba je 7 litrů. Spolujezdec je nadšenej z posedu i síly motoru. Já při naložený motorce i s kufama musím dávat bacha, protože se při zátahu vtecu nadzvihuje přední kolo i na trojku. Tohle véčko je prostě specifický a to ve všech ohledech a to s týká i mechanickýho hluku, kterej nelze přeslechnout.