globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JaroTA (0) napsal 16.12.2021 v 21:34

Tak ja som ju kupil z DCT tento rok v marci najazd 89t ja som najazdil 6t bez žiadnych problémov spojka pekne radí podvozok je pravda že treba poladit k spokojnosti jazdca podľa okolnosti či je sám alebo dvaja preto je podvozok NASTAVITEĽNÝ ale ináč silná pekná moto
kto nechce nekúpi ale prečo zhadzovať niečo čo neskusil

5157 (17) napsal 15.05.2017 v 07:52+2

Mám ji taky a naprostá spokojenost ten motor je užasný a zabírá silně od 2tis. Zvolil jsem manuál a nelituju, spotřeba ve dvou 5.7 a motor vůbec nepozná nálož zavazadel a spolujezdce,vyměnil jsem ho za varana. Těch 129koní je super

tor060 (2) napsal 14.01.2016 v 09:22+1

Kecy, kecy mám ji !

Nádražák (2) napsal 01.03.2015 v 13:55+2

CT s automatem mám rok a najel jsem s ním 8 tis.kilometrů. Takže si myslím, že na rozdíl od kritiků, kteří se s ní svezli jednou kolem komína už určité zkušenosti mám. Je to pohodový bike s kterým se dá dojet až na konec světa, pokud tam nepojedete terénem. Díky své hmotnosti se tam opravdu nehodí a ani si na to nedělá ambice. Patří na silnice a tam je úplně perfektní a nepřekonatelný. Motor nedělá rozdíly mezi tím jestli jedete sám, nebo s partnerkou a plně naloženými kufry. Zrychlení je pořád famozní...

Já jezdím na D režim a v případě potřeby před zatáčkou, při předjíždění atd. si pomocí tlačíka plus/minus řadím manuálně. Jde to rychle a bez cukaní, jenom je potřeba trochu cviku.

Podvozek se dá doladit a potom pracuje k plné spokojenosti. Chce to jen trochu času...

Takže už ať přijde jaro a vyrážíme...letos se chystam na Nordkapp...

Chlup (6) napsal 02.02.2015 v 13:13

Po přečtení příspěvků si myslím, že ti co byli nespokojení s podvozkem ho měli špatně nastavený. Já jsem nezaznamenal žádný problém a přítelkyně chce CT jako naši další motorku, tak si chválila
pohodlí. Mně se motor V4 líbí, jen oproti VFR 1200 je citelně slabší ( o víc než 40 kobyl ). Převodovka
pracuje přesně, ale režim D se mi jako ostatním zdá takový skůtroidní. V režimu S už se dá solidně
zajezdit a v manuálním módu se dá z motoru dostat všechen potenciál. Maximálku sice nemá jako
Multisranda, ale stačí to. Když se s tím člověk trochu naučí, ani ta spotřeba není tak strašná. I když
dvouspojka funguje jak má, já jsem staromilec a chci jen klasickou převodovku a raději spojčit sám.

sodo22 (1) napsal 31.01.2015 v 21:15+1

Mám CT s automatem a z 90% řadím páčkama, takže přeřazování je jako se spojkou a řadičkou, ovšem bez prodlevy a tukanců do helmy od spolujezce . Kardan je bezproblémovej, i když mu naložíš full gas . Kontrola trakce funguje jak má a několikrát zachránila průser . Jediný co je špatný je váha a došlápnutí na zem přes stupačky . Podvozek pracuje slušně na daný segment .

Jaryn1969 (19) napsal 28.01.2015 v 17:19

Pod komentář BB33 mohu bez jakéhokoli dovětku připojit svůj souhlasný podpis.

BB33 (23) napsal 27.01.2015 v 20:53+3

...v prvom rade je to presne tak ako tu niekto spominal - na tomto webe kritiku pri teste motorky nehladaj.

CT je velká, ťažká a oproti konkurencíí jednoducha moto.

Cez to všetko by som rad upozornil, že rozne vyjadrenia v tejto diskusii od ludi ktorí idú s nejakou moto "okolo komina" a už maju urobený zaver o motorke sú prinajmenšom čudné.

Na ozajstné spoznanie motorky potrebuje aj skusený motorkár minimalne 500-1000 km v roznych situaciach a roznych povrchoch.
Nezabudajte, že novinari su platení vyrobcami gratis zapožičaním moto, prípadne vyletom do španel na novinarsky weekend - čo už potom asi tak novinar napíše ??

Takže k veci... nikto si nekupuje moto nasilím s 9-nou na spanku.
Mal som 6 rokov varana (posledný typ) najazdil som 50 000 km cestou-necestou , vymenil som za CT manual a môžem po 8 tisicoch porovnavať/hodnotiť.
Porovnavať sa neda nič nakolko technologický skok je moc velký.
Hodnotiť motor nemá vyznam, podvozok: pre absolutneho strelca je fadny, pre čisteho enduristu je ťažký a nemotorný, ale pre človeka planujuceho cestovať na motorke s občasným vyletom na šotoliny je táto motorka ako stvorená. Toto nieje žiaden závodník už samotnou konštrukciou, takže ak niekto vezme toto monštrum na okruh a potom povie, že to bolo na hovno musí si najprv zrovnať priority.
A ak Honda neopomenula vložit aj do noveho CT svoju povestnú spolahlivosť nevidím dovod akýmkolvek sposobom tuto moto dehonestovať. Netreba porovnavať neporovnatelné, každemu sa pači niečo ine, každý mame ine naroky na moto, niekto potrebuje 6 urovové menu na budikoch, niekomu stačí spolahlivosť. Spotreba ? ..ak niekto jazdí plne knedle ma aj 10l, ale ja som sa nad 6 litrov nedostal, a tiež tomu niekedy naložím. Kufre ? hmmm...plastové...ale velké a s insertmi super zbalitelné, akurát ten topcase...za ten by som japoncovi gule pricvikol.
p.s. stále hladám nejaký zachytný bod pri uvahe na ktorého alaha je na cestovnom endure automatická prevodovka !!!

seikos (975) napsal 27.01.2015 v 11:10

SuperSic58: s automatem je to jako s jakoukoliv technikou. Pokud budeš srát na servis, tak se ti vysere. Já mám 10 let starý auto v automatu, najeto 300 a převodovka je zcela ok. Jen prostě nesmíš věřit co ti píšou, že olejová náplň je tzn doživotní. Já tam měním olej každých 60 tis a převodovka si chrochtá.
Přesně takhle to může být i s DCT.

Navíc jak říkal můj brácha. Máš manuál? Každých 150 budeš dělat spojku a bude tě to stát 15 tis. Máš automat? Každých 200 se vysere a jeho oprava vyjde cca na 20. Takže je to docela fuk.
Manuál je jen k zlosti, když si koupíš sračku auto, co má sračku automat. Kup si Audi, MB, BMW, Volvo a tam tě automat fakt srát nebude. Tuhle jsem jel v nějakým Opelu Astra v automatu a málem jsem prasknul smíchy, že to snad nemyslí vážně. To byla parodie

SuperSic58 (1307) napsal 27.01.2015 v 10:51-1

jak bude ten složitej automat fungovat třeba za 10 let a najetý porci kilometrů, až to někdo bude ojetý kupovat? Tyhle složitosti maj jednu jistotu, dřív nebo pozdějc se podělaj, a kolik bude stát oprava... nechci ani domejšlet.. Stejný jako u aut, ojetina s automatem, na 90% se bude do roka dělat převodovka a snižuje to prodejní cenu. Navíc je ten automat jen k zlosti. Takže jedině manuál

Vlnič (198) napsal 27.01.2015 v 07:05+1

Jel jsem na tom v DCT-čku 2x jednou i se spolujezdcem, takže přidám svoje postřehy. Přidávám se k těm, kteří píšou, že motor je famózní. Je to prostě tak, jede to úžasně s nádherným zvukovým doprovodem. Jezdil jsem všechno na "S" protože v "D" mě ten automat dost sral, jak tam na padesáti metrech nasázel 6-ku.., ale na "S" to bylo úplně o něčem jiným, zábavná, svižná, silná motorka s výrazným charakterem motoru. K tomu podvozku, jezdil jsem jen na dobrým asfaltu a neměl jsem problém a snad je to nastavitelný, ne? Tak pokud mi něco nevyhovuje, lze to změnit. S kardanem jsem neměl pocit, že by mi nějak negativně ovlivňoval jízdu a to jsem na tom jezdil hodně ostře.
A design je věcí vkusu, třeba já když vidím současný GS-o tak moc nerozumím tomu, co se na tom lidem líbí .. to mi ten Crosstourer příjde zlatej. Volil bych manuál.

TwoWheels (31) napsal 26.01.2015 v 23:03-3+1

Nejdřív jsem chtěl psát něco ve stylu, že VFR byla vždy sportovně cestovní, ale nemá to smysl. Výrobci dnes naprosto kašlou na zákazníky, protože dnes už nejsou zákazníci, ale spotřebitelé. Prostě je to ošklivý, plastový, a tak.

Jaryn1969 (19) napsal 26.01.2015 v 22:42+9

Vážení, pokusím se o její obhajobu. Mám ji v manuálu již od podzimu 2012. Spotřeba 5,7 litru, procestoval jsem s ní kus Evropy a nelze o ní říci nic jiného, než že to je pravověrná Honda. Čitelná, spolehlivá, ovladatelná, nezáludná, pohodlná, chová se zcela předvídatelně, duši ze mě nevytřásla, uveze nálož nákladu a motor to skoro ani nepozná. Je jen trochu těžká a díky tomu v terénu blbě ovladatelná. Chce s ní ale však někdo jezdit Dakar? Vzbuzuje poct, že máte pod sebou kus motorky. Ze všech níže zmiňovaných negativ typu " v recenzích se píše " a nebo " kámoš říkal " jsem jich mnoho osobně v běžném provozu nezaznamenal. Možná je to tím, že necítím potřebu jezdit " na hraně "! Je však tenhle stroj k tomu účelu vyroben? Název Crosstourer plně vystihuje její podstatu, kterou jistě beze zbytku plní. A v servisu, tam Vás taky často neuvidí. Podtrženo a sečteno - nevýstřední solidnost - nic pro excentriky a ty, kteří potřebují za každou cenu jezdit na limitu, popřípadě být středem pozornosti. Automat jsem neměl možnost zkusit. Považuji ho ale za zajímavou alternativu pro naprosté pohodáře.
Tak , a teď čekám, že se do mě všichni opřete!

Jarda (281) napsal 26.01.2015 v 19:49

Jezdil jsem s ni taky a podvozek se mi zdál OK. Co me vadilo byl režim D, musel jsem tam mit jen S. Režim D řadil strašně brzy.

marek12345 (0) napsal 26.01.2015 v 19:44

vlastním ji rok právě v DCT. Najeto přes 7 tis km. A s podvozkem stačilo chvíli experimentovat a vyladit si ho podle sebe. Jezdím výhradně na režim "S" a spotřebu mam kolem 7 litru.

Georgik (76) napsal 26.01.2015 v 19:22-1

Čistě teoreticky, ale myslím celkem logicky: máme tu motorku "napěchovanou" hejblátky a pomocníky a to něco stojí. Cenovka je v podstatě standardní ( pro daný segment a výbavu), tak se holt trochu pošetřilo na těch blbostech a zbytečnostech co nejsou vidět.
Co na tom, že pro většinu motorkářů jsou jízdní vlastnosti poměrně důležitou záležitostí.
Na druhou stranu, už jen tím automatem a ostatní "dokonalostí" to je motorka určená pro "páprdy" ( bez urážky) a těm jsou většinově jízdní vlastnosti u zadele, protože limitu motorky se nikdy ani nepřiblíží.
Takže: z mého pohledu katastrofa, kterou dokoná pozdější přechod na elektromotor, připadně hybrid :´-, ale čistě z obchodního hlediska se to muže jevit úplně jinak.

splasenytrubky (117) napsal 26.01.2015 v 19:10-1

tak tohle ani náhodou. Motorka co si dělá pod zadkem sama co chce?

foky (156) napsal 26.01.2015 v 17:59

Tady nejste v TopGearu...tady musej bejt všechny recenze kladný

Buellrider (79) napsal 26.01.2015 v 17:59+1

Už jsem oficiálně starý, neb mám potřebu obdivovat se starým, jednoduchým věcem - jako je "předchůdce" Varadero. A není to o tom, že bych si nemohl dovolit upgradovat na tento model - mohl, leč nechci, raději si nechám starou, neautomatiozvanou vránu, kde se ještě musí "řídit", protože z toho pramení moje motorkářská radost... A mimochodem, zajímalo by mě, zda se někomu zdají designově povedené ty kufry. Jak nemám rád GIVI, tak tohle to daleko předčí... Kdo to pro Hondu dělá? Možná měli, jako spousta jiných, využít raději renomovaného kufrového producenta a přebouchat loga...

seikos (975) napsal 26.01.2015 v 17:57

keysoid: neber mě za modlu. Já na ní jel jen kolem komína a navíc jen zatáčky na Ještědu, kde je výbornej asfalt. Ale ten divnej pocit jsem z ní měl. A doslova mizernej pocit z podvozku měly téměř všechny relevantní motorističtí testeři, jak se lze dočít v recenzích

krysoid (3) napsal 26.01.2015 v 17:44

Vzhled hodnotit nebudu,každej má jinej vkus.Ale nemůžu než souhlasit s tím co píše Dave81.Sice sem na ní nejel,ale když tu pár lidí nezávisle na sobě tvrdí,že ten podvozek stojí za starou belu a redaktor zase že je super,co si potom máme myslet o profesionalitě zdejších novinářů?A když to píše i seikos,tak na tom něco asi bude.

MajoKE (51) napsal 26.01.2015 v 17:42

Výborný výsledok po 50.000km v teste, DCT je plus 10 kg, je to motorika pre vysokeho a silného chlapa. Skoro 300kg je ozaj dost. Myslím, že je na ňu záruka 3 roky.
//www.motorradonline.de/dauertest/50000-km-dauertest-honda-crosstourer/488878

Georgik (76) napsal 26.01.2015 v 16:15+4

Podle mě se za 350.000 dá koupit už i slušná motorka, ale kdo chce kam...

Mig_35 (345) napsal 26.01.2015 v 14:42

Každá druhý druhý Crosstourer je prodaný s dvouspojkou. To je velmi, velmi podivné:)
Na trhu je jedno cenduro, které tuto funkci nabízí, a tak je opravdu zvláštní, že polovina
kupců této motorky ji chce s DSG:)
Upřímně, podivuju se zákazníkům, kteří si ji koupí s manuálem. V této kategorii snad není
průměrnější motorka. Jediné její pozitivum je možnost dvouspojky.

Míra (210) napsal 26.01.2015 v 14:30+1

Tuhle motorku bych si nevybral.
Spousta zbytečností,které koukám stejně moc nefungují a tím se zvedá hmotnost i cena.

Dave81 (55) napsal 26.01.2015 v 14:07+2

Jak už tu kluci zmiňujou, při pohledu do ceníků je hned jasné, že oproti BMW, KTM, Ducně apod. tomu určitě bude "NĚCO" chybět. V tom bych takový problém neviděl. Za méně peněz méně muziky zní logicky.
Automat - dnes je to docela "in", mě to extrémně neláká, ovšem zarytě bych se tomu nebránil. Bohužel jsem neměl dosud možnost vyzkoušet, tak nehodnotím jak funguje, ale možná přichází doba, ve které to k motorkám tohoto typu bude tak nějak patřit, protože to lidi prostě chtějí.
Co mě osobně na této motorce vadí je její vzhled. Nelíbí se mi. Jsem zastánce osobitého stylu a tahle motorka mi přijde jak karikatura GéeSa.
A co mi osobně vadí na tomhle článku: Přijde mi napsanej dost "optimisticky". Pokud je to s podvozkem skutečně jak tu ostatní píšou, je podle mě hřích, že v testu to není zmíněno, naopak je chválen.

MZb (34) napsal 26.01.2015 v 13:30

Také přidám svoji trošku do mlýna. Crosstourer jsem měl možnost projet na podzim - a to v provedení s automatickou převodovkou. Lidé od Hondy byli velmi příjemní, klobouk dolů. Bohužel to stejné se nedá říct o zkušenosti s Crosstourerem. Souhlasím s ZZR1200 - motor byl velmi dobrý – když byl zařazený správný převodový stupeň tak táhnul jak býk. To ostatní se mi už tak moc nelíbilo:

- Motorka je v porovnání s GS a Multistradou hodně široká mezi stehny. Takže celou dobu sedíte s hodně rozkročenýma nohama. Navíc, když jsem zastavil, tak jsem se musel hodně ze široka rozkročit (tak nějak divně mi vadily stupačky).

- Převodovka - použitelný byl snad jen režim "S" (sport). Na režim "D" mi to řadilo šestku ve městě klidně i v 65 km/h a když jsem pak chtěl přidat, tak místo aby to rychle podřadilo, tak se to snažilo daný rychlostní stupeň podržet. Výsledek byl, že motorka moc nezrychlovala a celá se začala hodně nepříjemně třepat od vibrujícího motorku. Tohle byla velká škoda.
Také jsem si zkoušel na dálnici trošku víc přidat. Chvíli to drželo rychlost – a pak se dostavil kickdown (snad o dva nebo i tři stupně) – a motorka mě málem ujela pod zadkem (motor je fakt potentní). Tak jsem si jen říkal, jak by to dopadlo, kdyby bylo trošku mokro. Jestli bych neudělal nějaký taky kickdown. Nadto, tak divě to pod vámi pořád chrastilo.

- Podvozek – jak to říct? Tam kde mě Multistrada na příčných nerovnostech trošku nakopala a kde se GSko ladně přeneslo, tak tam mě Crosstourer nakopal taky. Tam, kde mě Multistrada při táhlejších terénních nerovnostech podržela díky tužšímu podvozku a GSko to zvládlo taky bez problému, tam se Crosstourer nepříjemně rozhoupal. Prostě jako by kombinoval ty horší vlastnosti z obou.

- Palubní deska mě osobně také moc nenadchla. Jak u Multistrady, tak GSka je na úplně jiné úrovni.

Ale přiznejme si to – to je ale i cena u Multistrady a GS oproti Hondě. A to teď mluvím o ceně před tím, než si u Ducati a BMW začnete zaškrtávat cokoli z příplatkové výbavy. U BMW jsou na to naprostí specialisté a Ducati se teď s balíčky začíná také „učit“.

Takže pokud se na to díváte optikou peněženky a navíc někoho, kdo si chce odpustit řazení a chce velmi spolehlivou motorku, pak to může dávat někomu smysl. Já mezi ně ale určitě nepatřím.

ZZR1200 (127) napsal 26.01.2015 v 12:57

Přidám svůj dojem k první verzi s automatem, nak které jsem hodinu jezdil (s ženou za zády).
Motor bez chybičky. Silný, charismatický, chlapácký. Převodovka milé překvapení. Ale chtěl bych to jen v případě 2. běžné motorky v garáži, po spojce by se mi stýskalo. Nevadila mi ani na palubka, ač digitální nemusím.
ALE: Podvozek hrůza. Možná chybné nastavení. Ale předek mlátil na nerovné silnici do řidítek víc jak na běžném naháči. Při prudčí akceleraci do kopce ve dvou se zadek posadil a asi 2x-3x zapumpoval. Hrůza, bál jsem se na tom prudce zrychlovat (zadek) a o pohodlí na hrbolaté silici se mi mohlo jen zdát (předek). Když porovnám s Multistradou se skyhookem, nebe a dudy. Pravda, i finančně.
Takže vlastně souhlasím se seikosem.
Jo a ještě neco, ta motorka mě tehdy vzhledem nenadchla, ale přijde mi, že design zraje jako víno, kor v maskáčové verzi.

seikos (975) napsal 26.01.2015 v 12:04

Motorkáři.cz jsou snad první server na světě, který pochválil podvozek. Reálně, ten podvozek je dost zklamání. Zadní kardan je v konkurenci to nejhorší co se dá koupit. V dnešní době to je jediný kardan, který motorku při rozjezdu zvedá nahoru, jako se zvedaly staré BMW nebo Guzzi někdy v sedmdesátých letech letech
Jak mi onehdy vyprávěl jeden zasvěcený člověk, Honda chtěla při vývoji kardanu použít systém kompenzace pohybu ramene, jaký má BMW (na straně převodovky), nebo Guzzi (na straně zadní hrušky - CARC). A jelikož se nemohli rozhodnout který systém je lepší, nakonec implementovali oba. A to tak nešťastně, že ten systém kompenzace vůbec negunguje. Ve výsledku je pak zadní přužení při akceleraci tvrdé a kope do zadku a při brždění zase extra měkké. Všechno naopak
Jak říkal Kevin Ash (zasvěcení znají - buď mu země lehká), tak Na Crosstourerovi je super jen motor, jinak je vše průměr až podprůměr.
Se sptřebou se pohyboval v testu na úrovni 8,1 litru (165mil na nádrž), ale běžnou potvrdil kolem 6,8 litru.

Tech (43) napsal 26.01.2015 v 09:10-1+2

Ač se mě desing moc nelíbí, jedno se Hondě musí nechat - drží si kvalitu. Dokáže vyrobit naporvé celkem složitý agregát navíc s úplně novou DSG převodovkou, bez nějakých častých poruch a svolávaček. Všichni evropští výrobci se mají hodně co učit. Kdybych byl potencionální zákazník, určitě by to hrálo roli při výběru.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist