husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mikni (103) napsal 16.11.2015 v 19:02

to Ričmund

Nemusíš tomu rozumět,je to můj osobní názor.Nejsem,ani jsem nikdy nebyl žádný "střelec",abych testoval,co si na těhle mastodontech můžu dovolit v zatáčkách o tom ani tyhle moto nejsou,na to jsou jiný stroje.Mě se právě ta "tvrdost" u té 1800 moc nelíbila,ale asi sedí líp o tom se nebudu přít.Já je měl jen na cestování ve dvou a ne na testování zákrut,ale můžu říct jedno,že už bych je nechtěl ani zadarmo a taky jsem začal od 1200 a proč to tedy prodáváš?

Ričmund (5) napsal 09.11.2015 v 19:02+1

mikni (74) napsal 26.10.2015

Jo jo,15ctka mi stejně nadělala nejvíc radosti a potěšení k 18ctce už jsem se už nedopracoval,ale měl jsem možnost se na ní svést a už to nebylo ono, jinak GW pro dva na dlouhé cesty byla špice!

&#&#

Tak tomu vůbec nerozumím. Já měl GL 1200, pak dvě 1500 a teď mám 1800. A rozhodně mohu říct, že mezi 1200 a 1500 je propastný rozdíl, tak stejně mezi 1500 a 1800 Rozhodně to co si dovolím v zatáčkách s 1800-kou, tak s patnáctkou bych byl "druhej". Prostě 1800 se tolik nekroutí a sedí líp.

Interceptor (108) napsal 27.10.2015 v 14:48

Doufám, že GL1100 obohatí jednou moji stáj. Prostě ho chci

HonzaHus (62) napsal 27.10.2015 v 13:58+2

Rakousko, Judenburg, promoklý na kost ještě na recepci hotýlku ze mě crčí voda. Z křesla kavárny se zvedá dáma s blonďatým přelivem ve slušivé kombinéze Honda. Jde ven, padesátiletý džentlmen ve stejné kombinéze jí sklápí loketní opěrky a dáma elegantně usedá do dalšího křesla v náruč stříbrného GoldWinga. Oba si nasazují opět značkové helmy a tiše, s temným brumláním vyrážejí vstříc horám, protože už je po dešti a mezi mraky prosvítá slunce.
Jinej svět, říkal jsem si tehdy při pohledu na ně a na špinavého čopra v koutě, který vedle toho kolosu vypadal jak žižkovskej vořech vedle dogy.
Asi si to nikdy nekoupím, pokud takovouhle motorku, tak spíš policajtskou elektru nebo kinga, i když za to teď tady slíznu asi pěkných pár heitů.

Beauty (4) napsal 27.10.2015 v 08:45

Pěkný článek. Jen si opravte hrubku/y. Nebo změň zaměstnání.

Wing (8) napsal 27.10.2015 v 08:13

Wing (8) napsal 27.10.2015 v 08:07+3

JRM-66 ten článek jsem psal před 11ti lety a vysvětloval jej už X krát / i zde na motorkáři / už mě to nebaví stále dokola , tu motorku stále mám a miluji jí čím dál víc. A ty chyby co sem tam namátkou tenkrát uvedl věř tomu, že byly jak před lety tak nyní, a po ročnících 06 se jen a jen prohlubují. co 2 roky je to s kvalitou dále a dále to horší, vyjma motoru / i když...ale to je nadlouho / i když díky odlišným mapám v ECu a stále vyšší váze jedou čím dál míň. Nástupem Airbagu je to -20% dál. a to ti zodpovědně mohu říci že 04+05 byly jeśtě ty nejlepší, po je 08 výrazné zhoršení a přesunem do jap od 2012 a nástupem šetření na všem a vodouředitelnými laky chudou mapou ECU, tenšími plasty se to jen a jen zhoršilo. Od 2013 nastupuje druhé kolo katování kostú Jediný posun je od 2014 konečně podseknutím zasunujících kamenú v převodovce a konec problémúm s převodovkami. Dál to nebudu rozvádět, pár foto že trochu vím o čem mluvím zde zase mínusky a polemiky od majitelú GW že to tak není, že jejich je super, jsou maximálně spokojeni a źe to bylo jen u mého , že si nikdo nestěžuje, že podvozky jsou super atd atd atd

Závěr : je to shit ? No vúbec není dokonalý / jako žádný stroj ani kombajn a bagr /a s postupujícím časem se kvalita a šetření projevuje i zde a v to míře nemalé ,obzvláště přesunem do jap, kdy zpětným dovozem do US musí čelit dovozním clúm zvýšené ceny přepravy dílú do jap a zpět. Cenu chtěli udržet na púvodní miře tak bylo třeba okřesat výrobní náklady.
No GW18 není dokonalý ale nic lepšího stále není a je to ta nejlepší cestovní motorka na světě co jiná nenabídne a pocitově jízdně se k ní ani zdaleka nepříblíží. Tečka. Ámen. Jdu pracovat a ne vypisovat

Jo a si z Prešova jak já, tak se stav máš to blízko

muscle_biker (50) napsal 27.10.2015 v 07:36

dobry clanok len tak dalej.. ale mozno mal byt prizvany Wing.. dajte mu heslo k editacii..

JRM-66 (3) napsal 26.10.2015 v 22:11

GW 1800 prva verzia po prečitani prispevku sa javy ako mega shit, //motoride.sk/c/635/gold-wing-1800-nema-chybu.html inak članok je super!

bruttopyr (396) napsal 26.10.2015 v 20:45+1

A ještě zavzpomínám se slzou v oku, když myslím v ´94 byl v Havířově sraz FIM, imperialističtí vyvrhelové se sjížděli na svých nádherných strojích rozvracet nám republiku, já jel na chmelovou brigádu do Žatce si vydělat svých prvních 2500Kč a na Rohlence u Brna stál na parkovišti ON - nádherný Goldwing se 6 výfukovými koncovkami, slintal jsem a bylo mi jasné, že jsem právě v ráji, Pánbůh je asi konstruktér a tohle je jeho majstrštyk.. .

bruttopyr (396) napsal 26.10.2015 v 20:39

Už jsem si chtěl po česku odplivnout, cože je ten Goldwing za těžkou potvoru (model 1500: 360Kg), když jsem si uvědomil, že můj H-D Road King váží 368kg...
Tož pěkná a lehoučká je ta Goldwinowka - dobré to je...

pagliaorba (64) napsal 26.10.2015 v 20:35+1

Vždycky když tyto motorkáře potkám, tak si říkám, jak se ten stroj asi řídí ...
Nikdy jsem se na ní nevezl, ale musí to být zážitek. Tak třeba někdy...

ridermann (1) napsal 26.10.2015 v 20:16+1

není co dodat pěknej článek

týpek (119) napsal 26.10.2015 v 20:02+2

Skvělý stroj,váha u něj není až tak znát,jako u ostatních mot.Ten placatý boxer je s těžištěm prostě nejlepší.Ve srovnáni s HD je ve všem o parník vpředu.Jinak velmi dobře zmapovaný vývoj GL,pochvala redaktorům !!!

Petrcx (3) napsal 26.10.2015 v 19:22

Super článek-jedna z motorek,která ukazuje potenciál hondy.Osobně se mi nejvíc líbí první model- asi proto že to nebyl čistokrevnej cesťák.Klasika, mohutnost a hlavně je vidět ten parádní motor.Škoda těch jízdních vlastností ale v té době prostě nebyli takové výrobní možnosti.

Wing (8) napsal 26.10.2015 v 18:59-1+1

Svolavacka byla ne na vsechny VIN do brezna 04 a jednalo se o nedovarane ramy odspodu pred hlavnim stojanem. Zesileni ramu bylo od 9/04 a to jen jedna vyztuha pod levou stupackou spolujezdce. Se svolavackou to nemelo zhola nic. Prava strana pod stupackou byla posilena az od 06. A jak sem zacal cist.. ".. lepší silentbloky mezi padacími rámy a kapotou..." tak sem to dal vzdal

chudela.pipa (-29) napsal 26.10.2015 v 18:35

článek a fotky perfektní,akorát nerozumím tomu devítiminutovému videu,které je kvůli umístění kamery pane redaktore úplně naprd,video zbytek OK,když už si dá někdo tolik práce s článkem a fotkama,tak proč to devalvuje takovým videem?

mikni (103) napsal 26.10.2015 v 17:07

Jo jo,15ctka mi stejně nadělala nejvíc radosti a potěšení k 18ctce už jsem se už nedopracoval,ale měl jsem možnost se na ní svést a už to nebylo ono, jinak GW pro dva na dlouhé cesty byla špice!

matuS (26) napsal 26.10.2015 v 16:45

je to rozhodne zaujimava motorka. A stoji za precitanie si aj tohoto clanku

//motoride.sk/c/635/gold-wing-1800-nema-chybu.html

olha (4) napsal 26.10.2015 v 16:39

Jo, z Golďasem nádherný svezení. Ta váha se musí nejprve rozhoupat, pak ale zase tlačí všechno před sebou . 6 válec pohoda, žádný škubání, všechno plynulý. Nevim jakou motorku pak dál. Myslím si, že to bude jen horší, teda mimo 18ky a F6C.

onderfaus (24) napsal 26.10.2015 v 15:00

Nádherná motorka, hezký článek.

sramis (95) napsal 26.10.2015 v 13:38

Pekne napsany :) Jinak dobrej korab. Snad se na nej alespon jednou svezu :)

hrouda13 (150) napsal 26.10.2015 v 12:02+1

Mit ty prachy, neváhal bych. Honda proste umí. Mam uz léta CB 1300 a neměnil bych.Kéž by vse v životě bylo tak spolehlivé. Ale s tim Goldasem bych mohl jít jeste víš 🏍👍 jdu si vsadit sportku😀

Zelinář (292) napsal 26.10.2015 v 11:58+2

...ted uz jen vysvetlit manzelce, ze nutne potrebujem Goldwinga...

dydzej (-3) napsal 26.10.2015 v 11:36-1+1

pán v nejlepších letech pro pány v nejlepších letech ..




TOPlist