husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
auau.saigon (2) napsal 07.06.2014 v 11:43

Tak jsem měl z Let na pár dní motorku půjčenou - najeto asi 800 km a musím za sebe říct, že to je hodně povedený stroj.

První večer jsem si musel zvykat a opravdu přepnout na manuál, ale další dny jsem už to "trochu divné" řazení nevnímal (samozřejmě režim S).

Motorky jsem se trochu bál hmotnostně a rozměrově (175 cm), ale naprostá pohoda, pokud bych někdy zas (i ve stáří) seriózně cestoval, Crosstourera si jako druhou motorku dovedu rozhodně představit! (i s DTC).
Jet někam ve skupině na dlouhou dovolenou, ostatní motorky by po celém dni byly určitě unavenější, než já!

Příjemné je na dálnici vzít za plyn a poslouchat, jak tam padají rychlosti, krouťák je impozantní (maximálku jsem nezkoušel).
Docela by mne zajímalo porovnání sprintů někde na letišti.

Co mne překvapilo je, jak pohodlně se na ní jezdí na malých silnicích a jak příjemně jde do zatáčky.

Brzdy samozřejmě taky super.

Jediný, na co Crosstourer podle mne není, je běžný městský provoz, tedy dojíždění do práce. Jsem zvyklý se proplétat mezi auty, to s takovými rozměry prostě nešlo (zkusil jsem, ale rychle jsem přestal).

Celkově: za mě super!
Jako jediná motorka asi ne, ale jako cestovní parník určitě bez chyby.
DTC nebo bez? Proti mluví: nutnost zvyknout si, vyšší cena, vyšší hmotnost, další věc k servisování. Pro: pohodlnost.

thor1403 (-9) napsal 23.12.2012 v 11:47-1

No tak tahle motorka se mi líbila i ten kroutak je bezva ale žádnej automat a podobný bláboly na motorku nepatří.Takže pokud bych se znovu rozhodoval tak tohle teda ne!to už radši toho varana jak tady psal KOV.Za mě vzhled super výkon bezva ostatní vč ceny děs

Left (30) napsal 18.12.2012 v 12:38-1

Honda usoudila už před časem,když nahradila Afriku Varaderem že cesťáků není nikdy dost, otázkou je, zda ještě bude někdy vyrábět něco jiného.Příznivci cestovních endur už dávno rezignovaly v očekávání na nové cestovní enduro a přešly k jiným značkám

mikni (103) napsal 10.12.2012 v 11:59+2

...bral bych ho všema deseti,ale ty ceny doplňků ,to se někdo po...!!!

Kov (23) napsal 10.12.2012 v 10:44-1+1

Crosstourer se mi za prvé nelíbí,za druhé proti varaderu o litr vyšší spotřeba, za třetí když bych prodal varadero, chybí mi min. 250klacků na crosstourera s výbavou. Co za ty drobné získám navíc? Silnější motor, o něco lepší jízdní vlastnosti. O žádný automat ani dvojspojku nestojím. Mám rád řadičku a spojku. Podle mě to k motorce patří.(To si můžu rovnou koupit maxiskútra.) Váhově je Cr. ještě těžší než varan, ale má lepší rozložení hmotnosti. Dost malá přidaná hodnota za ty peníze.
Varadero je spolehlivá pěkná motorka, dobře fungující v tom, pro co byla vytvořena. Takže za MĚ crosstourer ani omylem!

Hanibol (3) napsal 09.12.2012 v 17:15

to McAntos:
s tím manuálním řazením je asi někde něco špatně. Když jsem na tom jezdil, fungovalo to, jak jsem popsal, tedy neplnohodnotné ruční řazení. Ten přepínač AT/MT jsem samozřejmě musel použít, jinak by to na ty ruční přepínače rychlosti nereagovalo (také jsem zkoušel). Ale je možné že se někde vloudila chybka. Jinak ta převodovka je naprosto dokonalá, opravdu řadí rychle a čistě. Ale to nemusí být primární argument pro každého. Já jako pohodlný až líný člověk si dokážu představit, že bych se s ní smířil. Jen škoda, že není namontovaná v atraktivnější motce, asi by to pak byl trhák.

McAntos (36) napsal 03.12.2012 v 16:00+2

Zdravim,
pro Hanibol:
Jak psal Smolen mas tam prepinac AT/MT automat/manual
a tim si nastavis manual a muzes si radit dle libosti a motorka se bude chovat stejne jako bezna motorka jen s tim rozdilem, ze at radis dolu nebo nahoru je to urcite rychlejsi a cistejsi nez jsi schopny sam zaradt a jeste k tomu mas motor stale plynem pod kontrolou, jelikoz dvojspojkova prevodovka neni nikdy odpojena uplne.

Jeste jsem se nekde v textu docetl, ze ma prodlevu pri predjizdeni v rezimu D.
Ano ma, protoze se jedna o pripad kdy jedete za nekym 80 km/h na 6 rychl. st. a v tu chvili si usmyslite, ze chcete prudce akcelerovat tedy rychle a bezpecne predjet.
Co v tu chvili udela DCT kdyz po ni chcete, aby jste rychle akcelerovali?
Nic vic nez, ze plynule seradi az o 4 kvalty dolu,v zavislosti na otevreni plynu az na 2 kvalt
(to cele jeste pri mirne akceleraci motorky)a pak vyrazi dopredu.
Jestli, ze nekdo na bezne motorce pri 80km/h ma za prekazkou zarazeny 6 kvalt a usmysli si, ze chce najednou predjizdet,
tak nez nakope 4 kvalty dolu, je s DCT uz davno pryc.
Nejprve jsem si to vse teoreticky nekolikrat prohledl zde:

//www.youtube.com/watch?v=e4LmL_QzpSU

a pak vyzkousel v praxi .

Co jsem nevyzkousel je to spojkovani v terenu jak se to delava u beznych cestovnich endur, ale myslim si, ze kdo se pusti do useku kde by byl nucen spojkovat tak si myslim, ze DCT bude to posledni co mu bude pusobyt problem.
Vezmu-li v uvahu, ze motorka diky DCT nikdy nechcipne v dusledku podtoceni, pak pri rychlosti chuze bude v mirnem prokluzu jako pri kazdem jinem rozjezdu a aby nezrychlovala budete si mirne pribrzdovat a plynem drzet potrebny vykon.
Nevidim v tom problem, ale jak jsem jiz psal memam to vyzkousene.
Jsem zvedav na to zda se v diskusi obevi nekdo kdo se pri testu Crosstourera DCT zameril primo na tuto situaci.

Asi se budu opakovat, ale uz jsem se naradil dost,
jak v aute tak i na motorce.
DCT je pro tento segment cestovnich endur super vec.
Kdyz pak zpatky sednete na svou motorku bude vam vase prevodovka pripadat stara a razeni zbytecne.

Preji pekny zbytek dne.

McAntos.

Smolen (3) napsal 02.12.2012 v 14:26

//honda.prehlad-motocyklov.sk/files/motocykly/st1/1535/800x600_sk_SK/1329406595-honda-vfr1200f-dct-4277.jpg

AT/MT automat/manual

Smolen (3) napsal 02.12.2012 v 14:22

PetrAT. Ďakujem za otázku, ale podľa mojich predchádzajúcich moto(skútrov) je vidieť že som ten typ človeka čo jazdím výlety po normálnych cestách a terén nevyhľadávam (zatiaľ). A ešte k Hanibol reakcii, je to trochu naopak, na ručné radenie to ide dať, ale ak si daš za jedna tak tam jedna je stále, ale ak dáš dva a viac tak tak je tá rýchlosť ktorú tam dáš do vtedy pokial nespomalíš potom podradzuje dole. Čiže ak tam dáš trojku a ťaháš tak tam máš trojku do max, ale ak uberieš tak to podradzuje do jedna. Ahojte

PetrAT (74) napsal 01.12.2012 v 12:32

Trošku bych měl obavu s tím jezdit v "terénu"
Přeci jen, když si potřebuješ zaspojkovat ...

Hanibol (3) napsal 01.12.2012 v 11:47

No to je právě to, co jsem psal již dříve. To nejde přepnout na ruční řazení v tom smyslu, jak jsme zvyklí! Ručně si třeba podřadím na 3, ale při zrychlování zase funguje automat, čili z trojky začně sám řadit výše. To ruční řazení je jen na jeden jediný okamžik, třeba okamžité podřazení. Nelze ručně zařadit 3 a na tu pořád jet.

seikos (975) napsal 30.11.2012 v 21:13

PetrAT: v terénu (pokud se do něj vůbec odvážíš) si asi nastavíš ruční volbu řazení

PetrAT (74) napsal 29.11.2012 v 12:54

Smolen, a jak se ten automat chová v terénu ?

Smolen (3) napsal 29.11.2012 v 09:21+1

A ešte niečo, neriešte to radenie v náklonoch ani to necítiť, nič sa nikomu nestane keď to prehodi rýchlosť.

Smolen (3) napsal 29.11.2012 v 09:00+2

Test sa mi veľmi páčil. Som rád že mi niekto potvrdil moje skúsenosti s toutom moto, lebo sám ju vlastním a neviem si ju vynachváliť. Kúpil som ju v auguste v Plzni a teraz mám 3500km a fakt super moto. Do teraz som mal skútre (Yamaha Yog 50, Yamaha XMAX 250, Aprilia Atlantic 250, 300i, Honda SilverWing 600, Honda CBF1000, Honda SWT400, Honda SWT600 a veľa skúšobných jázd na rôznych typoch moto a teraz naj motorku Crosstourer DCT a fakt každému kto má výšku a hmotnosť na tento typ moto doporučujem.

Med_věd (2) napsal 27.11.2012 v 20:49+2

Ty ceny! Hlavně doplňků Na fóru se řešilo, že 12 V zásuvku (prodávaná komplet sada) za 500,- Kč si koupí leda blázen, když se dá pořídit někde v shopu za kilčo a pak si ji v garáži namontovat, to asi ještě chudáci nevěděli, že u Hondy se dá pořídit za 3000,- Kč.

vencysta (78) napsal 27.11.2012 v 20:29+1

Už se perou?

Interceptor (108) napsal 27.11.2012 v 19:40+4

matuS- tak hlavně, že tvůj příspěvek nám něco řekl na rozdíl McAntose, že. Už víme, že všechno je na ho.no a že jen ty víš co je správné a na čem jezdit. Děkujeme.

cechradovan (53) napsal 27.11.2012 v 19:13+3

Když jsem poprvé viděl Crosstoura na výstavišti , tak jsem k němu měl hned odpor ! Co čert nechtěl , se stalo , že se mě tenhle kamion dostal do rukou tak na 2hod..S averzí kterou jsem vyjel se postupně měnila v udivenost , jak motka funguje , že to řadilo v zatáčce v největším náklonu , podle mého názoru nemusí nikdo řešit protože se to děje hladce..Na všem hledám mouchy , ale tady jsem žádný nenašel.. , vše fungovalo dobře!

kostis1 (51) napsal 27.11.2012 v 18:15-1+3

130 táců za ty chujoviny...3tis za 12V zásuvku ...se někdo v hondě podělal v kině né? Jak tu někdo psal.Též se budu držet ,,veteránů" Protože to je do nebe volající velebnosti. Jinak motorka se mi stejně moc nelíbí.Varadero je hezčí.

matuS (26) napsal 27.11.2012 v 16:18-3+2

crf nie je najlepsia do terenu a GS nie je najlepsia na ukrajinu, ale vobec ma neprekvapuje ze prave takto rozmyslas.

Jo a kupit si varadero 1000 - na to neexistuje logicky dovod, rovnako ako neexistuje logicky dovod kupit si hayabusu - ale u hayabusy beriem, ze ked ta chyti za srdce (a ze ma cim) tak nie je co riesit.

McAntos (36) napsal 27.11.2012 v 13:23+8

Zdravim,
nejakou tu zpetnou vazbu jsem vyvolal asi i proto, ze v nekterych pripadech jsem se nevyjadril dost do podrobna.

Pro rrss:
Crosstourer DCT radi v obou rezimech tak, ze jsem uplne opomnel se o to zminit.
Razeni probiha asi tak, ze kdyz brzdis pred zatackou z vysoke rychlosti tak to postupne plynule serazuje kvalty dolu umerne dle zpomalovani asi tak, jak by to delala vetsina z nas. Rozdil je pouze v zatacce, protoze na rozdil od nas ta motorka nevidi zda se zatacka zavira a nebo otevira, tedy zda se bude zrychlovat a nebo zpomalovat.
Muze tak nastat situace kdy nam automat podradi a nebo zaradi i v naklonu vyssi rychlostni stupen, musim se priznat,ze ja to tak rychle a ciste neumim. Motorka necukne ani ven (vlivem mozneho vice plynu),ale ani nepadne dovnitr
(kvuli nejake prodleve pri odpojenem plynu)
je to dane tou dvojspojkou.
Prezazeni na vyssi rychlostni stupen se da v otviraci zatacce a nebo na vyjezdu uplne predejit i tim,
ze plynule na vyjezdu budes pridavat plyn az na doraz a motorka preradi az pri uplne vytocenem motoru a to v jakem koli rezimu myslim tim S nebo D.
Musis si uvedomit, ze kazdy automat zrychluje i pri tom kdyz
nastavis pouze ctvrt plynu a nechas to tak. Dotoci prezadi a stale dokola az do 6 kvaltu.

K tomu zprevodovani to je snad ostatnim jasne.
Dvojka u Busy jde na 200 a sestka je zprevodovana na nejakych 320 Km/h, zatim co u Crosstourera jde 6 na 240-250.,proto ano vysledny tocivy moment je umocnen kratsimi kvalty.
S tou Oktavkou v levem pruhu jsem to samozrejme myslel tak,
ze me brzdi pri 160. Ja ve dvou a se trema kuframa otevru plnej na 6 a za par vterin tam mam 270.
Z sestistovky jsi nastvanej, protoze abys veteranske 1300, alespon trochu stacil musis tri kvalty dolu a 14 000 a
14 000 a 14 000 a pak mozna jsi nekde za Busou a za dalsi musis byt sam a pekne zalehlej.

Pro matuS:
Asi nebudes moc chytry, kdyz pomlouvas cizi motorky a nebo jsi opravdu frajer mas Panigale na okruh, CRF 450 do terenu,GS na Ukrajinu a Goldwase na Evropu, ale pak asi diky Tvemu vyjadrovani nemas kamarady, kteri jedini by byli schopni objektivne posoudit jaky jsi. Ja Te neznam.
Je jasne, ze jsem k mym motorkam mel logicke duvody.
Zivotnost, nenarocnost na servis a pomer vykon cena.

Jeste jsem se nekde nize docetl o mekosti nebo tuhosti tlumicu Crosstourera. Ja jsem s tim problem nemel nastaveni k teto kategorii mi vyhovovalo a myslim, ze kdo bude chtit si tlumice nastavit vice k obrazu svemu tak ma tu moznost si s tim pohrat.

Zaverem ke Crosstourerovi DTC asi tak, kdybych byl nucen mit jen jednu motorku na to,
abych se svezl s kamosema na silnicnich motorkach na Machac pres Dubou,
abych se svezl s cestakama do Alp,
abych prijel mezi enduraky na "Rychly spunty" na pokec,
tak na to je presne Crosstourer idealni. Nikde asi nebude vynikat, ale kamaradu v
ruznych moto partach pritahne asi dost a o to me jde na prvnim miste.
PS: Uz jsem se v zivote naradil dost a fofrklacek uz roky nemam ani v autech.

Pekny den vsem.

McAntos.

Horten (6) napsal 27.11.2012 v 10:03-3+1

No...asi jich moc na silnici nepotkáme... Je to děsně ošklivý, takový ten laciný plasto design jako nové VFR.

matuS (26) napsal 26.11.2012 v 22:13-1

mcantos> si ma tym tvojim "testom" pobavil.

Mozem ti dat jednu radu? Uz ked na to mas, tak si kup z kazdej sorty motoriek to najlepsie, a nie to najhorsie.
Jedine co ta ospravedlnuje je ta hayabusa - sice je to tiez blbost, ale je to aspon ikona...

PetrAT (74) napsal 26.11.2012 v 22:12+2

Kdo má Varana, tak nad ní může přemýšlet
Kdo má Africu , tak u Hondy stejně jako u Kawy a Suzuki nemá co vybrat
Z rejže to už zachraňuje jen Tenere a pak je nutno se podívat po něčem z Evropy
Pro mě tato motorka znamená další ránu vedle od Hondy
Navíc ten sjednocují design , stejně jako u aut mi připadá, jakoby si designeři nevěděli rady, jedna máša stejná jako druhá Asi se šetří fakt na všem

E-Ryc (20) napsal 26.11.2012 v 21:44+3

rrss> bude o hubu, když ti to podřadí v zatáčce

Ze by vyrobce mel vazne tak tupe inzenyry a nikoho z nich to nenapadlo? Nebo ze by z tim nikdy nezkusili jet do zatacky? Asi ne, co...

vencysta (78) napsal 26.11.2012 v 20:23

Zajímavá motorka, ale já bych si vybral něco trochu víc vhodnýho do terénu

ZZR1200 (127) napsal 26.11.2012 v 19:39+1

McAntos: Svezl jsem se a skoro ve všem souhlasím. Jen se mi nelíbil podvozek-zadek houpavĕ podtlumeny a měkký, předek na nerovnostech tvrdý. Ale možná se v tom jen nějaký chytrák přede mnou pohrabal, nechtěl jsem hodinu na jízdu trávit laborovanim s nastavením.
Lidi, co na tom nejeli, vůbec neberte vážně, protože před svezenim jsem měl stejný kecy (automat na hovno, váha atd.) Až jizda zmenila muj nazor..

rrss (0) napsal 26.11.2012 v 18:54-1

A ta reakce, o kterou sis řekl: už zde opakovaně zaznělo, že bude o hubu, když ti to podřadí v zatáčce. Je jedno, zda budeš přidávat plyn do zatáčky do kopce nebo jen na výjezdu, prostě pokud nevypneš automat, tak jsi jednou nohou v pangejtě. Tj. automat je vhodný tak na dálnici, ne? Nebo do města v rychlostech, které zvládne 2T 50 ccm nebo 4T 125 ccm skůtr.

rrss (0) napsal 26.11.2012 v 18:51

Busa na předjíždění oktávek v levém pruhu? to dá málem každá dnešní šestka, netřeba veteránských 1300 ccm.
Na 2500 vibruje i to BMW, se kterým bylo a bude srovnáváno. Pokud to má stejných 6 kvaltů jako Busa, tak to nemůže mít o moc větší odpich, leda že by to mělo podstatně nižší maximálku, pak se s tím zase nechytneš na rovné dálnici
Ale bez ironie obdivuju, co všechno ti kámoši půjčí.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist