Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No , manažer a dlouholetý jezdec jednoho předního teamu používající Hondu je snad taky trochu měřítko , když prohlásí že je to trochu problém . A tam bych snad o zanedbané udržbě nepřenýšlel . Ale každý má skušenost s něčím a je to jeho věc co si koupí .
Pokud to dobře chápu, ladíš je na supermoto. A to bych s provozem na MX trati moc nesrovnával. Např. spojku měníš zcela určitě, třeba v asi nejprestižnějším motokrosovém magazínu MXA uvádějí, že piloti jsou schopni spojku na CRF zničit do pěti hodin provozu... . U převodovky si spousta majitelů stěžuje na vyskakování kvaltů při plném zatížení... Já proti té motorce nic nemám, moc se mi líbí, ale ty věci co tu cituji pochází od lidí, kteří jí celosvětově jezdí . když např. na fóru Thumpertalk jeden člověk napsal že na CRF 2010 mu benzínový čerpadlo odešlo po 40ti hodinách, náhle odepsal druhý,třetí, čtvrtý, že se mu to stalo také. A to už zřejmě není náhoda.
Belgarda+PetrTM docela mě zajímá o jakých CRFkách píšete? Nebo máte info jadna paní po... Motorky stavím a ladím 30let, posledních pár let provozuji několil CRF450 v top naladění, evidentně to jsou v ČR nejvýkonější 450!(piloti:Boček, Janoušek, Říhák, Blaha...) a při správné údržbě a náplních, spolehlivost limitně atakuje 100%!!!
Přiznám se že po CRF 2010/2011 hodně pokukuji a mám na ně velkou chuť, ale jak bylo napsáno níže - zaráží mě opravdu dost často zmiňovaná poruchovost, o které se lze dočíst na různých zahraničních fórech. Především spojka a převodovka jsou na tom opravdu celkem tragicky + časté problémy s palivovým čerpadlem (alespoň v USA). Bohužel už údajně i Honda přesunula výrobu CRF do Číny (prý posledním motokrosem který je opravdu "Made in Japan" je KXF...). Co je na tom všem pravdy nevím, to se jen tak různě povídá. Ale ty závady...na nich asi bude hodně pravdy...
ještě je potřeba slyšet hlas lidu , jak se ty letošní sr.ly , převodovkou počínaje přes spojku a ventilama konče . A to je každý rok něco. Já vím každy vyrobce občas něco neudělá uplně na 100 procent ale Honda... nejvetší výrobce motocyklů .. ..
Bohuzel, znacky ktere uvadis nemaji rozjete testovaci masiny, a tak je nemame sanci otestovat Pokud se nejaka nabidka objevi, vzdycky ji radi vyuzijeme, viz test VM, Shineray atd. Tak napriklad kdyz se realizoval test ctverice endur 300 2t TM, KTM, Gas Gas a Husqvarna, byly nektere masiny soukromych osob... //www.motorkari...-dve-doby-13634.html
O znacce Beta a Gas Gas jsem se snazil prinest alespon neco malo informaci z vystavy EICMA v Italii
Redakce: Hm, to je už několikátej test Hondy do terénu, v podstatě je tu test na každej modelovej rok, takovou péči tu kromě Yamahy u jiné značky vůbec nevidím. Co třeba otestovat Betu, GasGas a ostatní značky na který se tady zapomíná. Chápu, že pravděpodobně Honda s Yamahou je nejvíc štědrá za reklamy, ale taky by to chtělo dělat testy na jiný dobrý motorky i když nenafoukne kasičku. Takovým stylem velmi brzo objektivita testů co nevidět vezme za svý, jestli se už tak nestalo v očích ostatních.
Hmm super cena 200 koliku za MX seriovku :D a pak ze je KTM draha
No , manažer a dlouholetý jezdec jednoho předního teamu používající Hondu je snad taky trochu měřítko , když prohlásí že je to trochu problém . A tam bych snad o zanedbané udržbě nepřenýšlel . Ale každý má skušenost s něčím a je to jeho věc co si koupí .
Honda nikdy neuměla dělat převodovky. Třeba řada CBR dřív trpěla dost na vyskakování kvaltů.
Zdůrazňuji větu:"..při správné ůdržbě a náplních!!!" hovg!
Pokud to dobře chápu, ladíš je na supermoto. A to bych s provozem na MX trati moc nesrovnával. Např. spojku měníš zcela určitě, třeba v asi nejprestižnějším motokrosovém magazínu MXA uvádějí, že piloti jsou schopni spojku na CRF zničit do pěti hodin provozu... . U převodovky si spousta majitelů stěžuje na vyskakování kvaltů při plném zatížení... Já proti té motorce nic nemám, moc se mi líbí, ale ty věci co tu cituji pochází od lidí, kteří jí celosvětově jezdí . když např. na fóru Thumpertalk jeden člověk napsal že na CRF 2010 mu benzínový čerpadlo odešlo po 40ti hodinách, náhle odepsal druhý,třetí, čtvrtý, že se mu to stalo také. A to už zřejmě není náhoda.
Belgarda+PetrTM docela mě zajímá o jakých CRFkách píšete? Nebo máte info jadna paní po... Motorky stavím a ladím 30let, posledních pár let provozuji několil CRF450 v top naladění, evidentně to jsou v ČR nejvýkonější 450!(piloti:Boček, Janoušek, Říhák, Blaha...) a při správné údržbě a náplních, spolehlivost limitně atakuje 100%!!!
Přiznám se že po CRF 2010/2011 hodně pokukuji a mám na ně velkou chuť, ale jak bylo napsáno níže - zaráží mě opravdu dost často zmiňovaná poruchovost, o které se lze dočíst na různých zahraničních fórech. Především spojka a převodovka jsou na tom opravdu celkem tragicky + časté problémy s palivovým čerpadlem (alespoň v USA). Bohužel už údajně i Honda přesunula výrobu CRF do Číny (prý posledním motokrosem který je opravdu "Made in Japan" je KXF...). Co je na tom všem pravdy nevím, to se jen tak různě povídá. Ale ty závady...na nich asi bude hodně pravdy...
ještě je potřeba slyšet hlas lidu , jak se ty letošní sr.ly , převodovkou počínaje přes spojku a ventilama konče . A to je každý rok něco. Já vím každy vyrobce občas něco neudělá uplně na 100 procent ale Honda... nejvetší výrobce motocyklů .. ..
Velice povedené fotky, máte dobrého fotografa
iVlada: No je zvláštní, že třeba v jiných českých časopisech to jde. Možná by to chtělo jen větší snahu.
Bohuzel, znacky ktere uvadis nemaji rozjete testovaci masiny, a tak je nemame sanci otestovat Pokud se nejaka nabidka objevi, vzdycky ji radi vyuzijeme, viz test VM, Shineray atd. Tak napriklad kdyz se realizoval test ctverice endur 300 2t TM, KTM, Gas Gas a Husqvarna, byly nektere masiny soukromych osob...
//www.motorkari...-dve-doby-13634.html
O znacce Beta a Gas Gas jsem se snazil prinest alespon neco malo informaci z vystavy EICMA v Italii
Redakce: Hm, to je už několikátej test Hondy do terénu, v podstatě je tu test na každej modelovej rok, takovou péči tu kromě Yamahy u jiné značky vůbec nevidím. Co třeba otestovat Betu, GasGas a ostatní značky na který se tady zapomíná. Chápu, že pravděpodobně Honda s Yamahou je nejvíc štědrá za reklamy, ale taky by to chtělo dělat testy na jiný dobrý motorky i když nenafoukne kasičku. Takovým stylem velmi brzo objektivita testů co nevidět vezme za svý, jestli se už tak nestalo v očích ostatních.
ten tlumič výfuku to je hnus