globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Haňula (8) napsal 25.01.2012 v 15:56+1

Myslím si, že to nebude špatná motka . Třeba pro mě po 125 ideál
radek - něco proti Taiwanu?

dejf. (1341) napsal 03.01.2012 v 23:10-1

lehce prekopanej hornet s divno kapotama. Stary eFko bylo hezky...tohle je prinejmensim divny

Evo (411) napsal 03.01.2012 v 18:55

Tvuj nazor ti predse nikdo nebere. Jsou ale lidi , co si to s radosti koupi a budou spokojeni.

VlastíkPlamínek (0) napsal 03.01.2012 v 17:58

za 6700€ su koupím radši něco uplně jiného bez ABS ano, cena je lákavá, ale furt není tak nízká aby mě to donutilo jezdit na něčem co pro mě nemá žádnou přidanou hodnotu, rozumněj, nelíbí se mi.

Evo (411) napsal 03.01.2012 v 13:28

A nekup to za 6700€ i s abs.

Evo (411) napsal 03.01.2012 v 13:26+1

Ja nevim, co porad nekteri proti te motorce mate. Dizajn je vec vkusu a ucel jiste splni na sto procent. Na cesty jiste fajn a Kdyz jsem si dokazal uzit okruh na nahaci, tak tohle bude 10 krat lepsi. Spousta lidi si koupi rakety a stejne je jim to na hovno, protoze ten vykon nedokazou vyuzit ani zpoloviny. Koule to jiste nema, protoze Honda je u nas mysleno v zenskem rodu. Zkuste se podivat zespoda. Jiste tam bude 3,14-ča.

riderhenry (2) napsal 03.01.2012 v 02:55

Tak ona Honda sama, resp. jeji marketingove oddeleni, si ty zkratky muze vykladat pokazde jinak - ja bych se tomu az tak nedivil.

PesiRR (11) napsal 02.01.2012 v 22:52

Jurawood:Souhlas. A nebylo náhodou už od doby prvních CBček před půl stoletím označení F=Four?

Jurawood (12) napsal 02.01.2012 v 22:10

a RR je rejs redy? v minulém článku to bylo Rejs Replika...
Mohli by ste se v redakci shodnout na názvosloví

Jurawood (12) napsal 02.01.2012 v 22:06

102 koní uhání 265 km/h ??? a Hondo teď o Popelce

Pivko (85) napsal 02.01.2012 v 20:34

netlachám ,ale bliju

lordKakacek (6) napsal 02.01.2012 v 19:54

Myslím, že ta motorka splni svůj účel pro který byla vyrobena. Pro holku ideál.

radek_ (2) napsal 02.01.2012 v 18:56

Děsnej design. Nevím o co se teď honda snaží ale prostě ostré tvary jí šli lépe
Teď je to jako udělátko který zrovna vyjelo z taiwanský tržnice. To už i to moje podělaný geeso vypadá víc jak motorka

VlastíkPlamínek (0) napsal 02.01.2012 v 18:33

palubka
výfuk
světlo

JP (206) napsal 02.01.2012 v 17:57

Kvalita našich silnic je čím dál horší a bude hůř, kdo si koupí ostrý supersport? Jo, kdo jezdí na okruh tomu rozumím, ale na české tankodromy? 100 koníků bohatě stačí, design je povedený, čím dál víc mě tahle motorka zajímá.

xadros (1) napsal 02.01.2012 v 17:29

Můj sen.. Vypadá nádherně a myslím že po CBF 125 by vyhovovala perfektně.

seikos (975) napsal 02.01.2012 v 16:58-1

matuS:
prosím tě, tak ten svůj názor radši nikomu neříkej. Mohli by se to dozvědět i jiní lidé, VFR1200 by byla neprodejná a Honda by nestačila vyrábět CBR600F. Kdo by totiž při takové konkurenci tu srágoru (VFR) chtěl...

jawista39 (72) napsal 02.01.2012 v 16:58+1

riderhenry Cebro byla, je a bude jedna z nej motocyklů světa a historie. Komu se to nelíbí, ať aspoň hloupě netlachá.

riderhenry (2) napsal 02.01.2012 v 16:46+1

Ano, je to jen oplastovany Hornet, vsak taky stoji "jen" o 20 000 vic - nevim, v cem je problem. Priznam se, ze jsme sam idealnim kandidatem pro nakup tehle motorky - jezdim vyhradne po okreskach a tam je "RaceReady" zbytecnost, stejne ji nevyuziju, akorat me boli zada. Fko by mi mohlo naopak vyhovovat idealne. Problem je, ze chci "to nejlepsi". Ale rozhodne bych kvuli tomu tu motorku nezatracoval - urcite se najdou rozumnejsi jedinci, kteri usetri a motorka jim padne do noty. Nerekl bych, ze je to jen pro zacatecniky. Nejvetsi sranda je ale opet poslouchat ty narazky na Hondu. Omezenost nekterych lidi opravdu nema hranice...

Interceptor (108) napsal 02.01.2012 v 16:01

Podle mě obyčejná motorka pro obyčejný ježdění. Na nic si to nehraje a pro určitou skupinu lidí to bude dobrá motorka.
Jinak k té VFR. To jsem se zasmál. VFR má tvrdý podvozek?? :)) Pro mě tak na hraně, spíš bych přitvrdil. Vůle v kardanu??? tak to jste jel asi na nečem jiném. Hmotnost?? ta se vytrací po rozjezdu a pro lidi kterým je určena VFR to neni problém, ani 800 není pro děti, ale pro ty co chtějí mít pod sebou kus motorky. Ano má malou nádrž atd, ale stejně jako u tohoto Fka plat, že se najdou lidi kteří to koupí a kteří přesně tohle chtějí.

matuS (26) napsal 02.01.2012 v 14:18+1

Seikos> ked sa pozeram na motorku, tak okrem dizajnu beriem do uvahy aj prakticku stranku veci.

sila, vykon, rychlost? V priamke niekde nad 180km/h bude vyraznejsie rychlejsia VFR. Koho to vsak bavi?
V beznom zivote (okreska a pod) budu obe rovnako rychle a na okruhu vsadzam na CBR, lebo rozdiel 70kg je 70kg... to je vaha batozka s kuframi zbalenymi na vikend.

pohodlie? Tiez som si myslel, ze tu bude VFR tromfovat, ale tvrdy podvozok ma rychlo vyviedol zo sna. Poloha pri sedeni tiez nie je prave idealna na celodenne sedenie, takze aj tu si myslim, ze su obe motorky narovnako. Proti cestovatelskym ambiciam VFR hovori aj mala nadrz a vysoka spotreba.

jazda v meste - VFR je nizkych otackach ucukana a spolu s volou v kardane, je to cele take nervozne. A nezabudni na +70kg oproti CBR... Proste v meste je CBR lepsia.

Takze ja som bol z VFR dost vyhukany - na okruh to nie je, na cestovanie to nie je, do mesta to nie je - je to na kavickove jazdenie, ale tu je na trhu dost motoriek, ktore su na to podla mna lepsie a za o dost menej penazi.
Takze skor to naozaj vidim ako motorku na ukazovanie, resp ak chce niekto "ikonu" (len neviem coho) a zriedkavy motor V4.
Urcite nechcem povedat, ze kazdy kto si ju kupi ju ma na pozerstvo - to by som urazal. Ja len nevidim prakticky zmysel tejto motorky.

Je to samozrejme iba moj sukromny nazor

kopr1 (10) napsal 02.01.2012 v 14:18

Ja si nejak nemuzu pomoct, ale ta moda useknutejch vyfuku mi nevoni.

//bikepics.com/pictures/2324634/

SuperSic58 (1306) napsal 02.01.2012 v 13:59-1

Ryzí bezpohlavní rozpočtovka. Vubec si neumim představit, kdo si takovou motku koupí... "Mámo tak co pořídíme? Hovnu cébéer šestikoule nebo Fóbii jednadva hátépé, abychom před lidlem ukázali že jsme hógofógo?"

seikos (975) napsal 02.01.2012 v 13:55

matuS: a v čem všem ji předčí? V síle? Výkonu? Rychlosti? Pohodlnosti? VFR1200 je dospělá motorka pro dospělý a vylítaný chlapy. CBR600F je vstupenka do supersportovýho světa pro ocásky co zrovna sesedli z 25 (35) kW

Mr.Dreamer (46) napsal 02.01.2012 v 12:59+1

Jen taková drobnost. 2012 - 1987 = 25, takže to už je čtvrt století. Hrozné jak ten čas letí.

matuS (26) napsal 02.01.2012 v 12:47

seikos> je to mozne co vravis a vychadza mi z toho, ze VFR je iba poza, lebo tato CBR ju predci vo vsetkom pri polovicnej cene...

seikos (975) napsal 02.01.2012 v 12:34

matuS: porovnáváš hrušky a jablka. Kdo si jde koupit VFR1200, rozhodně nebude po téhle CBR ani koutkem oka zahlížet. A naopak.

matuS (26) napsal 02.01.2012 v 12:15

ked som bol v lete na testovackach hondy, tak tato motorka na mna spomedzi CBF1000, CBR125 a VFR1200 spravila najlepsi dojem z motorky pouzitelnej na kazdy den, ale aj obcasne cestovanie ci okruh.
Specialne voci VFR1200 vynikla nizkou hmotnostou a cistotou podania vykonu aj v mestskych podmienkach.

mardock (73) napsal 02.01.2012 v 11:02

pohodová motorka co jede 265 km/h

Pjercak (48) napsal 02.01.2012 v 10:16

asi to kupce najde jak kaufland duchodce...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist