Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Designově moc pěkná, vadí mi jen 2 věci, ten posez na ní (řídítka jsou na kapotovanou verzi moc vysoko) a neladí mi tam jen jeden přední kotouč. Nebýt těchto dvou subjektivních pocitů, byla by u mě bez chyby a bral bych jí i když nejsem začátečník. Z nové série CB 500 mi sedí nejvíc verze X, kde je jeden kotouč ("endurko") celkem běžná věc a řídítka jsou ok. Ale jinak Honda
Jendaaa> Chceš vymáčknout 45-50 kW z půllitrovýho dvouválce? To by musel bejt čtyřválec, aby to mohlo víc točit, protože vyšší otáčky = vyšší výkon, navíc CBR500 má motor 471 cm3...
Vypadá pěkně. Projev motoru mi příjde skoro stejný jako na starém CB500, 6 kvaltů, 3000-5000 (starší 3-6) "uhlazené pásmo", potom zátah. A na šestku při 5000ot taky jezdí 100km/h :) tahle nová série se mi líbí, šel bych ale do CB500X (i když můj sen je nová CB1100 :) ), sice nejezdim v terénu.. Ale má polokapotu a ideální podvozek na české silnice... Škoda jen toho výkonu, kdyby dělali na přání verzi 45-50 kW.. takhle bych si ze starýho CB spíš pohoršil :)
Manželka začátečník po ní toužila, ale jsem rád, že jsem ji přemluvil na Yamahu XJ6 s polokapotou. S ABS v akci za 150000,- se mi to jeví jednoznačně jako lepší koupě už jen proto, že jí za rok až dva nezačne chybět výkon. A motor Yamahy má pružnost až neuvěřitelnou - dá se s tim jezdit prakticky od volnoběhu a nezacuká a nezacuká . Pro začátečníka, dle mně, dokonalá volba. A navíc si na ní s radostí pojezdim i já .
Něco dalšího ještě např. tady: //www.novinky.cz/auto/testy/313995-honda-cbr500r-vabnicka-zacinajicich.html
Je pěkná až na výfuk a kola!
Designově moc pěkná, vadí mi jen 2 věci, ten posez na ní (řídítka jsou na kapotovanou verzi moc vysoko) a neladí mi tam jen jeden přední kotouč. Nebýt těchto dvou subjektivních pocitů, byla by u mě bez chyby a bral bych jí i když nejsem začátečník. Z nové série CB 500 mi sedí nejvíc verze X, kde je jeden kotouč ("endurko") celkem běžná věc a řídítka jsou ok. Ale jinak Honda
Svezl jsem se, výborná a skvěle ovladatelná mašinka pro začínající, navíc vypadá moc hezky.
Nevypadá špatně .
vubec neni spravny posez na takovy stroj
Proč nemá řemen? Jinak fajn stroj zdaleka ne jenom pro začátečníky. 35 kW na stačí na spoustu zábavy.
Proc ne 4kilo a 4valce jako tomu bylo v 90tych letech... A jako se to v Japonsku vyrabi do ted...
Jendaaa> Chceš vymáčknout 45-50 kW z půllitrovýho dvouválce? To by musel bejt čtyřválec, aby to mohlo víc točit, protože vyšší otáčky = vyšší výkon, navíc CBR500 má motor 471 cm3...
Vypadá to jako fajn motorka, asi si ji vyzkouším
chtělo by to o 20 slevit
Honda zase začína robiť pekné motorky? Mohli to radšej označiť CBR500F, ale konečne sa na to dá pozerať
Vypadá pěkně. Projev motoru mi příjde skoro stejný jako na starém CB500, 6 kvaltů, 3000-5000 (starší 3-6) "uhlazené pásmo", potom zátah. A na šestku při 5000ot taky jezdí 100km/h :) tahle nová série se mi líbí, šel bych ale do CB500X (i když můj sen je nová CB1100 :) ), sice nejezdim v terénu.. Ale má polokapotu a ideální podvozek na české silnice... Škoda jen toho výkonu, kdyby dělali na přání verzi 45-50 kW.. takhle bych si ze starýho CB spíš pohoršil :)
Jake sportovni obuti od Metzeleru, na fotkach vidim Dunlop Roadsmart 2.
Manželka začátečník po ní toužila, ale jsem rád, že jsem ji přemluvil na Yamahu XJ6 s polokapotou. S ABS v akci za 150000,- se mi to jeví jednoznačně jako lepší koupě už jen proto, že jí za rok až dva nezačne chybět výkon. A motor Yamahy má pružnost až neuvěřitelnou - dá se s tim jezdit prakticky od volnoběhu a nezacuká a nezacuká . Pro začátečníka, dle mně, dokonalá volba. A navíc si na ní s radostí pojezdim i já .
Super čtení chtěl se zeptat, jestli budete provádět redakční test i modelu CB 500 F