Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
GRASSEL> A co když máš vzadu nazutej slick a začne pršet? Nebo na kličkování ucpanou Prahou? A třeba fun factor, kdy pod plnym plynem ve vyšších točkách přepneš z deště na sport a předek ti vyletí vzhůru... Jo Suzi je the best, ty sám to víš taky
Tom Riddle> naprosto souhlasím s týpkem kterej test tvořil... Na tyhle litry maj sednout zkušený jezdci s tím že už maj odježdíno a věděj co si můžou dovolit a ne blbeček kterej si bude přepínat mapy jak trotlík. Prostě když začne chcát tak má každej vědět jak s tou silou pod sebou naložit...
Vzkaz pro redakci: s tou cenzurou sprostých slov jste neskutečně TRAPNÍ. Je tohle web pro motorkáře nebo pro fandy Dády Patrasový??? A navíc, stejně vám to nefunguje u všech slov
No jo ale Suzuki je zas o kousek dál a přepínat mapy můžeš pod plynem A že by to přepínání bylo na těhle bestiích zbytečný bych teda neřek. Co třeba když při výletě začne chcát. To se pak režim "rain" kurevsky hodí si myslim Právě že u takle nakoňovanejch mašin je to velký plus
Interceptor>Jakýpak muka? Já mám ještě o centimetr víc jak ty a vlastním 748. Posez mi celkem vyhovuje, jen se nesmím courat po městě, to mě pak neskutečně bolej ruce. Máme to, ale těžkej život s naší výškou.
Jo znám pacienta na starym Banditu 600, na sobě šusťákovky, polskou helmu za pětikilo, kterej si na okreskách podával všechny ty macháčky ve značkovejch vohozech, na posledních modelech litrů, co postávají u pumpy třímaje capuccino v kelímku a vyprávějíce jakou ukrutnou střelbu jezdí a kolik ujedou po zadním... Když jeli na vyjížďku, tak na ně imrvere někde čekal...
Chlapi bohužel nejsem úplně konvenční výšky a tak jsou mi SS téměř zapovězeny. 196je i na RR hodně, ne že by to nešlo ale pohoda to rozhodně není. Na druhou stranu jsem se poskládal na pár km i na 748 a že to byly jiná muka
tak bud máš 210 nebo si na farosovi nejel... protože pokud se teda neposkladas na faroše tak jedině na chopera...
souhlasim s GRASSELem, faroš bych řekl má na supersporta az skoro cestovní posez oproti 05-07
Gutat> svým způsobem to chápu ale nemyslím si že by autor článku dělal že je někdo. Ono testy jsou jen a jen o pocitu člověka, co si z toho vezme nebo nevezme ale co se týče mě tak se testama neřídím, řídím se tím co to řekne mě a ne nějakýmu pepíkovi kterýho neznám, nevím co chce a co očekává. Nicméně rád si testy přečtu a tenhle byl napsanej podle mě celkem záživně.
Interceptor> jel si na něm?! 1000rr 04-05 mi dělal problémy abych dal nohy do prolisů nádrže ale model 08-09 je jázdní polohou právě hodně příjemnej a myslím že pro většinu motorkářů různých velikostí. Měřím 187cm
GRASELL a jeden vejfuk bez katů... co tak od kolegů kosáků co snima občas vyjedem... jede jim to moc hezky... a stejně rozdíly my normální nepoznáme, protože kdo z nás kdo má litra jede kudlu že tu motku využiju, když letim... tak si nás na faroších spletli duknistama... a stejně pak i když jezdí člověk slušně, tak je spousta lidí co maj hranice jinde a nebo to umí prostě maj věčí cit a jsou vyježděný z republiky a tomu když dáme do tuky šestku at je to třeba nejvěčí jebka kapotovaná tak je schopnej dát koho chce... takže jsem jen chtěl timhle říct, že kdyby to dali třeba do DKčka na změření jistě by jim ty dvě motky odměřili zdarma kdyby tam bylo mereno v DKčku...a dali pořádný data...
GRASSEL jasně...myslim že ve všem máš pravdu... suza je dobra motorka... jen jsem tim celym chtěl naznačit že mi štve, že se borec sveze, a píše to jako kdyby byl moto bůh,
kdyby ty informace podložili... datama... K9 a K10 věřim že ot je mazec... určitě dobrá moto... ne li funkčně nejlepší a nežere to wolej...aspon doufám...
Já bych měl nejradši v pondělí GSX-R, v úterý ZX10, ve středu CBR, ve čtvrtek 1198, v pátek RC8 a na víkend R1 a BMW 1000... Ale mám 1000RR tak mám rád Hondu, všude jí hájím a vyzdvihuji a snažím se přehlížet nedostatky...je to prostě srdcovka, protože je moje A příště koupím... zase Hondu, protože budu srab a nebudu chtít měnit značku, kterou mám už dlouho rád. Ale začít na Suzuki, tak mám dnes Suzuki a ve skříni 5 triček s S na hrudi.
A Honda má nejlepší brzdy a podvozek a vůbec se nesere...
Mě se hlavně na těch Hondách líbí ty "eRka" v názvu , jedno R, dvě RR, tři RRR, no mazec?! Třeba u Ducati když má něco v názvu "R" , tak je to většinou plnohodnotná závodní mašina s cenou kolem mega , kterou na silnicích jen tak nepotkáme! Ale u Hondy má to "R" v názvu každá blbá sekačka nebo 4T dvacka! To jsem fakt jako nepochopil co dělá u takovejch moto v názvu eRko? A kdyby jenom jedno , kolikrát jsou ta dvě i tři! Jestli se to pak jako líp prodává, když si lidi řeknou - hele vole to je eRko , no siwoe tak to bude megahustá raketa co woe?! Do toho du woe! Ale holt Honda co jiného čekat...
Gutat> no hele teď si přesně předved příspěvek zarytýho Honďáka K9 brzdí už jako svině a už je pryč ta slabina co měli dřív GSXRka že brzdy byly nic moc. Podvozek je špičkovej a je tam použitá nová technologie od SHOWY
Víš v čem je problém?! Že i já a to fakt Hondu nemusím a nikdy jsem nemusel přiznám že CBR 1000 rr 08-09 fakt funguje, je to dobrá motorka a dokonce to i jede!!! Tahle Hondice by mi vůbec nevadila...
Ovšem ty si předvedl tipickej příklad Hondysty kterýmu šáhnul někdo na jeho píseček GSXR K9 mastodont?! Uznám že ty vejfuky jsou kravský ale viděl jsem jednu s jedním krátkým bočákem a rozhodně to nevypadalo jak nějakej mastodont a naopak vypadala lehčeji než tenhle fároš.
Jo a olej?! Ten bych neřešil přece, hlavně že Honda je Honda
Tak jsem si opět přečet věčně stejné "testy". V podstatě si myslím, že český redaktor test udělat neumí a jen popisuje své dojmy. Chybí zásadní srovnávací údaje, chybí charakteristika třeba servisního zázemí, nákladů na provoz (a tím nemyslím jen spotřebu PHM) atd. Tyhle "testy" to je popis toho, jak si kluci na motorce zajezdili a to je vše. Takže k ničemu.
redmanxxl: jiste, souhlasim ze pro zelenace je to vykonu az dost, to mela pro me uz Jawa 350 v 17ti, pak GSXR750 86 v 22ti, myslel sem to obecne, ostatne tak jak to i obecne psali v clanku. na kazdy vykon navic je treba se aklimatizovat a vedet kde v provozu to lze pouzit, i dle vlastniho rozpolozeni
Jen doplním, že mi model 2008 bere 300-350ml oleje na 1000km.
Teplota na to nemá vliv, styl jízdy také ne, co jsem si testoval. Ale jinak jede výýborně a někdy až moc
Hezkej článek ... chci Hondu a tak Hondu asi nejspíš koupím, ale nové CBR se mi prostě nelíbí víc než to starší (lauf pod sedlem) ... a chybí mi na přístrojovce víc informací ... ale uvidíme co bude příště
JO A ABS NA MOTORKU NEPATŘÍ... TO JE TAKOVA KRAVINA,
POKUD BUDE NĚKDE V ZATÁČCE BORDEL... STEJNĚ LEHNEŠ...
A NA DOBRZDĚNÍ... POTŘEBUJEŠ DOBROU REAKCI A CIT A NE ABS...
V AUTĚ CHAPU... ALE POKUD NĚKDO DOBRE JEZDI V AUTE, MYSLIM SILNYM AUTE A JE DOBREJ JEZDEC NECHA SI ABS VYPNOUT...
KONTROLA TRAKCE BY BYLA LEPSI, ABY JSME MOHLI VIC OTVIRAT
JAKO MA TREBA DUKNA
jen k tomu co líp jede nebo nejede...
dej na faroše ladak GP PRO 2 a taky pujde jinaEROk...
a ty pištalky co ma GSX ERO TO JE UŽ HEZCI SNAD ORIGO K7 orig... a faroš je od pohledu lehká štika, gsxo je martodont a bejt to kulatější je to cesták
MYSLIM ŽE PODVOZEK U HONDY JE O LEVEL VEJŠ NEŽ U SUZUKI,
POKUD SUZA NEMA PANCIRE TAK NEBRZDI
DEJ TO NA BRZDU, UKAŽ KŘIVKY ZMERENY NA BRZDE A UVIDIME JAK JE NA TOM VE SPODNICH OTACKACH STREDNICH A NAHOŘE KAŽDEJ MOTOR...
TAKLE MYSLIM ŽE ROZDIL JE POUZE TEORIE, NEBO SUBJ. NAZOR.
OBE TO JSOU ROZHODNĚ HEZKY MOTORKY...
NEVYHODA JE ŽE FAROSE UMAZAVAJ... UZ OD 3 TISÍC A KAŽDYM TISÍCEM SE TO ZHORŠUJE...
DIVIM SE ZE HONDA NEUDĚLA SVOLAVAČKU, LEPŠÍ PRIZNAT,
JO DODAVATEL KROUZKU TO UDĚLAL ZE SPATNÝHO MATERIÁLU
PŘIJDTE V ZIMĚ VÁM TO UDĚLÁME...
NEŽ ABY SI TO LIDI MEZI SEBOU SUSKALI, JAK TO JE TED.
PROTO ODLIV FAROŠISTŮ K JINEJM MOTORKÁM... MOŽNÁ
KDO JEZDÍ SUZUKI, KOUPI SUZUKI, KDO JEZDI HONDU KOUPI HONDU...
SPIS HLAVNĚ AT MAME VŽDY PO SEZONĚ VŠECHNY ORGANY
A JESTLI MÁME O KONĚ MÍN NEBO VÍC U TAKOVEJCH MOTOREK JE OT JEDNO, STEJNĚ KAŽDEJ JEDE NA SRDCE...
JE SPOUSTA VÝLETNÍKŮ A KDYŽ POTKAJ VOSTŘÁKA NA ŠESTCE,
TAK JIM UJEDE...
Bezvadně udělaný test, k hodnocení nebezpečí v podobě extrémního výkonu pro zelenáče se jen rozhodně přidávám. Tohle už není o rezervě ve výkonu...to už je o neskutečném přebytku výkonu. Většina nedokáže využít výkon současných šestek, ale českou nemocí je možnost říct, že jezdím litr...a nemít na to ani náhodou...
Konečně někdo správně ohodnotil ABS.. Totální píčovina, kterou bych -kdyby to šlo- nechtěl ani v autě. Ty domnělý výhody nikdo nevyužije, protože to zahamtne, na nějaký úhybný manévry ani nevzpomene -a akorát čumí jakou má brzdnou dráhu.
Celkově parádní test
Fároš 08-09 je opravdu naživo dalek hezčí než v realu. Když jsem ho viděl poprvý na fotkách řekl jsem že to vypadá fakt hrozně, nejhnusnější mašina jakou jsem kdy viděl a že je to jak prase který narazilo do zdi. Ale na živo je ta motorka fakt zajímavá a pěkná, působí hodně elegantně a moc hezky to jede.
GRASSEL> A co když máš vzadu nazutej slick a začne pršet? Nebo na kličkování ucpanou Prahou? A třeba fun factor, kdy pod plnym plynem ve vyšších točkách přepneš z deště na sport a předek ti vyletí vzhůru... Jo Suzi je the best, ty sám to víš taky
Některý ty příspěvky jsou vážně legrační
Tom Riddle> naprosto souhlasím s týpkem kterej test tvořil... Na tyhle litry maj sednout zkušený jezdci s tím že už maj odježdíno a věděj co si můžou dovolit a ne blbeček kterej si bude přepínat mapy jak trotlík. Prostě když začne chcát tak má každej vědět jak s tou silou pod sebou naložit...
Vzkaz pro redakci: s tou cenzurou sprostých slov jste neskutečně TRAPNÍ. Je tohle web pro motorkáře nebo pro fandy Dády Patrasový??? A navíc, stejně vám to nefunguje u všech slov
No jo ale Suzuki je zas o kousek dál a přepínat mapy můžeš pod plynem A že by to přepínání bylo na těhle bestiích zbytečný bych teda neřek. Co třeba když při výletě začne chcát. To se pak režim "rain" kurevsky hodí si myslim Právě že u takle nakoňovanejch mašin je to velký plus
Dobrej test, i dodatky.
Jinak na Yamaze jdou přepínat mody za jizdy, jen musíš zaklapnout plyn
Interceptor>Jakýpak muka? Já mám ještě o centimetr víc jak ty a vlastním 748. Posez mi celkem vyhovuje, jen se nesmím courat po městě, to mě pak neskutečně bolej ruce. Máme to, ale těžkej život s naší výškou.
Jo znám pacienta na starym Banditu 600, na sobě šusťákovky, polskou helmu za pětikilo, kterej si na okreskách podával všechny ty macháčky ve značkovejch vohozech, na posledních modelech litrů, co postávají u pumpy třímaje capuccino v kelímku a vyprávějíce jakou ukrutnou střelbu jezdí a kolik ujedou po zadním... Když jeli na vyjížďku, tak na ně imrvere někde čekal...
Chlapi bohužel nejsem úplně konvenční výšky a tak jsou mi SS téměř zapovězeny. 196je i na RR hodně, ne že by to nešlo ale pohoda to rozhodně není. Na druhou stranu jsem se poskládal na pár km i na 748 a že to byly jiná muka
Suza má hezčí design
tak bud máš 210 nebo si na farosovi nejel... protože pokud se teda neposkladas na faroše tak jedině na chopera...
souhlasim s GRASSELem, faroš bych řekl má na supersporta az skoro cestovní posez oproti 05-07
Gutat> svým způsobem to chápu ale nemyslím si že by autor článku dělal že je někdo. Ono testy jsou jen a jen o pocitu člověka, co si z toho vezme nebo nevezme ale co se týče mě tak se testama neřídím, řídím se tím co to řekne mě a ne nějakýmu pepíkovi kterýho neznám, nevím co chce a co očekává. Nicméně rád si testy přečtu a tenhle byl napsanej podle mě celkem záživně.
Interceptor> jel si na něm?! 1000rr 04-05 mi dělal problémy abych dal nohy do prolisů nádrže ale model 08-09 je jázdní polohou právě hodně příjemnej a myslím že pro většinu motorkářů různých velikostí. Měřím 187cm
CBR je pro trpaslíky, neposkládám se na ni, GSXR nevím, ale je to Suzuki a to mi nesmí přes práh a do mě
GRASELL a jeden vejfuk bez katů... co tak od kolegů kosáků co snima občas vyjedem... jede jim to moc hezky... a stejně rozdíly my normální nepoznáme, protože kdo z nás kdo má litra jede kudlu že tu motku využiju, když letim... tak si nás na faroších spletli duknistama... a stejně pak i když jezdí člověk slušně, tak je spousta lidí co maj hranice jinde a nebo to umí prostě maj věčí cit a jsou vyježděný z republiky a tomu když dáme do tuky šestku at je to třeba nejvěčí jebka kapotovaná tak je schopnej dát koho chce... takže jsem jen chtěl timhle říct, že kdyby to dali třeba do DKčka na změření jistě by jim ty dvě motky odměřili zdarma kdyby tam bylo mereno v DKčku...a dali pořádný data...
GRASSEL jasně...myslim že ve všem máš pravdu... suza je dobra motorka... jen jsem tim celym chtěl naznačit že mi štve, že se borec sveze, a píše to jako kdyby byl moto bůh,
kdyby ty informace podložili... datama... K9 a K10 věřim že ot je mazec... určitě dobrá moto... ne li funkčně nejlepší a nežere to wolej...aspon doufám...
jedune kawasaki...
Já bych měl nejradši v pondělí GSX-R, v úterý ZX10, ve středu CBR, ve čtvrtek 1198, v pátek RC8 a na víkend R1 a BMW 1000... Ale mám 1000RR tak mám rád Hondu, všude jí hájím a vyzdvihuji a snažím se přehlížet nedostatky...je to prostě srdcovka, protože je moje A příště koupím... zase Hondu, protože budu srab a nebudu chtít měnit značku, kterou mám už dlouho rád. Ale začít na Suzuki, tak mám dnes Suzuki a ve skříni 5 triček s S na hrudi.
A Honda má nejlepší brzdy a podvozek a vůbec se nesere...
Mě se hlavně na těch Hondách líbí ty "eRka" v názvu , jedno R, dvě RR, tři RRR, no mazec?! Třeba u Ducati když má něco v názvu "R" , tak je to většinou plnohodnotná závodní mašina s cenou kolem mega , kterou na silnicích jen tak nepotkáme! Ale u Hondy má to "R" v názvu každá blbá sekačka nebo 4T dvacka! To jsem fakt jako nepochopil co dělá u takovejch moto v názvu eRko? A kdyby jenom jedno , kolikrát jsou ta dvě i tři! Jestli se to pak jako líp prodává, když si lidi řeknou - hele vole to je eRko , no siwoe tak to bude megahustá raketa co woe?! Do toho du woe! Ale holt Honda co jiného čekat...
Jo a jinak, opravdu bych neviděl krom zvuku nějakou nadvládu GSXR díky koncovkám v tomhle testu
Gutat> no hele teď si přesně předved příspěvek zarytýho Honďáka K9 brzdí už jako svině a už je pryč ta slabina co měli dřív GSXRka že brzdy byly nic moc. Podvozek je špičkovej a je tam použitá nová technologie od SHOWY
Víš v čem je problém?! Že i já a to fakt Hondu nemusím a nikdy jsem nemusel přiznám že CBR 1000 rr 08-09 fakt funguje, je to dobrá motorka a dokonce to i jede!!! Tahle Hondice by mi vůbec nevadila...
Ovšem ty si předvedl tipickej příklad Hondysty kterýmu šáhnul někdo na jeho píseček GSXR K9 mastodont?! Uznám že ty vejfuky jsou kravský ale viděl jsem jednu s jedním krátkým bočákem a rozhodně to nevypadalo jak nějakej mastodont a naopak vypadala lehčeji než tenhle fároš.
Jo a olej?! Ten bych neřešil přece, hlavně že Honda je Honda
Tak jsem si opět přečet věčně stejné "testy". V podstatě si myslím, že český redaktor test udělat neumí a jen popisuje své dojmy. Chybí zásadní srovnávací údaje, chybí charakteristika třeba servisního zázemí, nákladů na provoz (a tím nemyslím jen spotřebu PHM) atd. Tyhle "testy" to je popis toho, jak si kluci na motorce zajezdili a to je vše. Takže k ničemu.
izers18: mě muj čínskej dirtbike neveme ani kapku oleje a to má 200mth v terénu
redmanxxl: jiste, souhlasim ze pro zelenace je to vykonu az dost, to mela pro me uz Jawa 350 v 17ti, pak GSXR750 86 v 22ti, myslel sem to obecne, ostatne tak jak to i obecne psali v clanku. na kazdy vykon navic je treba se aklimatizovat a vedet kde v provozu to lze pouzit, i dle vlastniho rozpolozeni
Jen doplním, že mi model 2008 bere 300-350ml oleje na 1000km.
Teplota na to nemá vliv, styl jízdy také ne, co jsem si testoval. Ale jinak jede výýborně a někdy až moc
Hezkej článek ... chci Hondu a tak Hondu asi nejspíš koupím, ale nové CBR se mi prostě nelíbí víc než to starší (lauf pod sedlem) ... a chybí mi na přístrojovce víc informací ... ale uvidíme co bude příště
JO A ABS NA MOTORKU NEPATŘÍ... TO JE TAKOVA KRAVINA,
POKUD BUDE NĚKDE V ZATÁČCE BORDEL... STEJNĚ LEHNEŠ...
A NA DOBRZDĚNÍ... POTŘEBUJEŠ DOBROU REAKCI A CIT A NE ABS...
V AUTĚ CHAPU... ALE POKUD NĚKDO DOBRE JEZDI V AUTE, MYSLIM SILNYM AUTE A JE DOBREJ JEZDEC NECHA SI ABS VYPNOUT...
KONTROLA TRAKCE BY BYLA LEPSI, ABY JSME MOHLI VIC OTVIRAT
JAKO MA TREBA DUKNA
jen k tomu co líp jede nebo nejede...
dej na faroše ladak GP PRO 2 a taky pujde jinaEROk...
a ty pištalky co ma GSX ERO TO JE UŽ HEZCI SNAD ORIGO K7 orig... a faroš je od pohledu lehká štika, gsxo je martodont a bejt to kulatější je to cesták
MYSLIM ŽE PODVOZEK U HONDY JE O LEVEL VEJŠ NEŽ U SUZUKI,
POKUD SUZA NEMA PANCIRE TAK NEBRZDI
DEJ TO NA BRZDU, UKAŽ KŘIVKY ZMERENY NA BRZDE A UVIDIME JAK JE NA TOM VE SPODNICH OTACKACH STREDNICH A NAHOŘE KAŽDEJ MOTOR...
TAKLE MYSLIM ŽE ROZDIL JE POUZE TEORIE, NEBO SUBJ. NAZOR.
OBE TO JSOU ROZHODNĚ HEZKY MOTORKY...
NEVYHODA JE ŽE FAROSE UMAZAVAJ... UZ OD 3 TISÍC A KAŽDYM TISÍCEM SE TO ZHORŠUJE...
DIVIM SE ZE HONDA NEUDĚLA SVOLAVAČKU, LEPŠÍ PRIZNAT,
JO DODAVATEL KROUZKU TO UDĚLAL ZE SPATNÝHO MATERIÁLU
PŘIJDTE V ZIMĚ VÁM TO UDĚLÁME...
NEŽ ABY SI TO LIDI MEZI SEBOU SUSKALI, JAK TO JE TED.
PROTO ODLIV FAROŠISTŮ K JINEJM MOTORKÁM... MOŽNÁ
KDO JEZDÍ SUZUKI, KOUPI SUZUKI, KDO JEZDI HONDU KOUPI HONDU...
SPIS HLAVNĚ AT MAME VŽDY PO SEZONĚ VŠECHNY ORGANY
A JESTLI MÁME O KONĚ MÍN NEBO VÍC U TAKOVEJCH MOTOREK JE OT JEDNO, STEJNĚ KAŽDEJ JEDE NA SRDCE...
JE SPOUSTA VÝLETNÍKŮ A KDYŽ POTKAJ VOSTŘÁKA NA ŠESTCE,
TAK JIM UJEDE...
HOLA HOLA DUBAAAA VOLA
Bezvadně udělaný test, k hodnocení nebezpečí v podobě extrémního výkonu pro zelenáče se jen rozhodně přidávám. Tohle už není o rezervě ve výkonu...to už je o neskutečném přebytku výkonu. Většina nedokáže využít výkon současných šestek, ale českou nemocí je možnost říct, že jezdím litr...a nemít na to ani náhodou...
Konečně někdo správně ohodnotil ABS.. Totální píčovina, kterou bych -kdyby to šlo- nechtěl ani v autě. Ty domnělý výhody nikdo nevyužije, protože to zahamtne, na nějaký úhybný manévry ani nevzpomene -a akorát čumí jakou má brzdnou dráhu.
Celkově parádní test
Fároš 08-09 je opravdu naživo dalek hezčí než v realu. Když jsem ho viděl poprvý na fotkách řekl jsem že to vypadá fakt hrozně, nejhnusnější mašina jakou jsem kdy viděl a že je to jak prase který narazilo do zdi. Ale na živo je ta motorka fakt zajímavá a pěkná, působí hodně elegantně a moc hezky to jede.