globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yamahar84 (1) napsal 17.05.2012 v 16:15

Nějak nechápu, co se tu děje...to vám dovozci dali přes prsty, že u supersportu není ani jedna fotka akční? Koleno, po přednim, wheelie...

DMC.motobiker (-23) napsal 17.05.2012 v 13:05

Jo jo , to je u vostrý okruhovky v "eRRku" asi ta nejdůležitější věc , aby to umělo jezdit 60 Km/h na šestku a člověk se nemusel pořád namáhat s řazením! Už jen kvůli tomu bych si to určitě koupil! To dvouvály od Ducati jsou proti tomu šit , ty cukaj na šestku ještě při 150 Km/h! Ale jinak zajímavé, podle čeho si někteří jezdci vybírají supersportovní motorku...

matuS (26) napsal 17.05.2012 v 08:50

ok

Interceptor (108) napsal 16.05.2012 v 22:17

Celkem líbí, ale nevejdu se dobře

tommy58 (5) napsal 16.05.2012 v 17:31

to matuS: v článku to bylo myšleno trochu jinak, než sis to vyložil. Tento způsob jízdy umožňuje konstrukce motoru. V tomto případě nejde o žádné kubíky…
Příkladem může být motocykl, který má stejnou konstrukci, stejný zdvihový objem, ale disponuje odlišným časováním zapalování jednotlivých válců. A u takového typu motoru by se na 100% projevilo cukání a o plynulé jízdě by nemohla být řeč. O dvouválcích a jednoválcích ani nemluvě...

matuS (26) napsal 16.05.2012 v 14:10

60km/h na sestku, ved to zvladaju 600ccm... nerozumiem prekvapeniu autora.

cat-nikita (14) napsal 15.05.2012 v 23:18

Nějak té masce nemůžu přijít na chuť.

Klouda (52) napsal 14.05.2012 v 21:38+1

Barvy nenápadný, zlatě v "REPSOLu"

Míra (210) napsal 14.05.2012 v 21:35+1

Nevýrazné barvy a model 06-07 se mi taky líbí víc.

meti (1) napsal 14.05.2012 v 20:18

Já si nemůžu pomoct, ale nejzajímavější mi přijde model 06-07

dejf. (1341) napsal 14.05.2012 v 20:15

facelift spatnej. Vypada to moc cinsky ta maska. 08 modle byl revolucni design co se farose tyce. Fak pecka, libilo se mi to..todle neni povedeny...

riderhenry (2) napsal 14.05.2012 v 16:59

meti: Montuje, jen je schovany, stejne jako u 600RR. Mimochodem vyborna vec

meti (1) napsal 14.05.2012 v 14:18

Honda už nemontuje HESD elektronický tlumič řízení?

enusim2 (21) napsal 14.05.2012 v 13:58

vzhledove super.libi se mi! az na tu palubovku,sikovna,chytra,ale za me skareda,stejne jako u Duc Duc

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.05.2012 v 13:02

jo design o dost polepsili oproti 08, to kladne body, nicmene temer 180koni mela uz 04, coz bude uz 10 let za chvili C_ABS je dualni system? nebo jen proste ABS ? podle me dualni system na motorce nema co delat, protoze kolikrat chci zabrzdit jen zadkem a aby mi pribrzdil predek automaticky, to bych kolikrat motorku zahodil uplne zbytecne, zvlast tedy na snehu stopky super spotreba taky BPF ma ZX10R uz z loni, na tu redakce nejak uplne zapomnela, test tu zadnej neni.

Sphere (1) napsal 14.05.2012 v 09:28+1

pěkně popsáno od Tomáše jako vždycky Dle mě designově hezčí než předchozí model, ale celkově to prostě působí tak mrňavě Zlatá 06tka

Italofil (41) napsal 14.05.2012 v 09:09

Když vidím co palubovka všecko zobrazuje, tak mě tam ještě chybí navigace, track list z mp3 přehrávače, kompas, aktuální počasí co bude grát v telce a London Stock exchange

Mareckin (8) napsal 14.05.2012 v 08:45

Parádní moto

DemolitionDave (112) napsal 14.05.2012 v 07:52

Mě ten nový design nepřijde nějak inovativní..

endstand (0) napsal 14.05.2012 v 07:41

Článek super. Mě se motorka designově nelíbí.. Předešlý model byl 1000x zajímavější..

Bazalka (34) napsal 14.05.2012 v 07:09

Líbí




TOPlist