yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
žil. (0) napsal 08.10.2010 v 10:01

Monster1000 (0) napsal 07.09.2008 v 15:29

Prodávám CBF 600 SA - více na //www.motoinzerce.cz/motorky/honda/202594-cbf-600-sa.html

-LOTR- (2) napsal 06.09.2008 v 10:16

PROHLÉDNĚTE, ač je to starší tak to videjko nemá chybu, jak pro koho, ale myslím si že na zamyšlení u všech věkových i objemových tříd dobrý, občas i zamrazí

//www.novinky.cz/clanek/146092-video-policie-varuje-motorkare-klipem-s-tragickymi-nehodami.html

PS: ten text pod tím nečtu, pač se mi nezdá seriózní

vqvq (1) napsal 05.09.2008 v 21:56+1

Fajn recenze i fotky (navíc v snad nejlepším odstínu této motky ), dík.
Jezdím "S" verzi s ABS z recenze, naprostá spokojenost, moje 1.moto. Velice příjemná, výkon mi bohatě stačí, nudu na ní neznám, stačí přidat a letí. Parádní ovladatelnost i po Praze.
Ukazatel paliva - chce si to zvyknout, má slušný dojezd i při ručičce na nule (ale ne nekonečný ) Kdyby tam dávali steré přepínače rezervy, bylo by po starostech s tlačením na sucho k pumpám - týká se asi všech moderních mašin.
"S" verze pohoda i po dálnici, lehce se skrčím a ticho jak v autě i při 200, navíc i ve velké rychlosti úplně klidná jízda, totéž při ostrém brzdění.
A motor? Samet! Dokonale hladké přechody už z volnoběhu, slušný krouťák odspodu, paráda. Motoru nelze snad nic vytknout (leda že nad 8000rpm v něm 'nechytnou saze' a nesplaší se? - to já ale vidím jako výhodu).
Velice doporučuji.

Declen (0) napsal 05.09.2008 v 21:33

Tak, toto je presne motka, ktorá by mi vyhovovala. Nie príliš silná, ale nie slabá. Ovládatelná a hlavne nenápadná. Tvarovo sa prikláňam k eNku. Proste klasika s moderným srdcom.

Ash (0) napsal 05.09.2008 v 16:40

Tak asi takto - nepatřím ještě (nebo si myslím ) ke střední generaci (sjíždím teprvá čtvrtý gumy), nejsem střelec (teda jsem, aspoň dle data narození) abych brousil kolínko s pocitem vrcholné blaženosti ... CBF600S jsem si koupil 2004 a jsem naprosto spokojenej - jezdím hodně po městě (jasně, žena vrčela, že by to spravil malej skůtr lol ) - kolony, s partou občas vyrazíme "do přírody" (jasně, jsem ten "smutnej vzadu", no a co)... Prostě razím zásadu, že si má každý najít "halt to svý" a je mi fuck co si kdo myslí (sorry, no flame). Jen mi mrzí, že jsem nedávno mojí "Máně" krapet oblížil (názorový spor na průjezd zatáčkou, já chtěl doleva, ona doprava - a už jsme se váleli oba )

P.S. napřesrok (chtěl jsem už letos, ale...) chci do "litru" a bude to CB1000R, ona je tak ošklivá, až je hezká

Bodik (0) napsal 05.09.2008 v 15:41

Enko je krásné. Pořád nevím ale, jestli po "třiapůli" mi nebude stačit CBF 500...

stráťa (104) napsal 05.09.2008 v 15:26

hluska: Hejtma má TDM900.
HejtmaMa: To bych netvrdil, někdo rád cestuje po alpách (pak mu mašina "bez koulí" úplně stačí), někdo potřebuje machrovat před divákama (ten případ o kterým píšeš ty) a někdo si to třeba rád zajezdí po zadním/předním a podobný kravinky i bez diváků jenom sobě pro radost a pro takový je mašina "s koulema" určitě lepší a zábavnější.

czechus (0) napsal 05.09.2008 v 14:45

mne se tyhle nahaci libej ...casem si ho snad poridim, ale myslim ze mi bude stacit i 500ccm

hluska (156) napsal 05.09.2008 v 11:41

HejtmaMa: Ja jsem to nemyslel vubec spatne,kazdej ocekava od motorky neco jinyho, taky jsem napsal ze svoje kupce si stoprocentne najde a asi jich nebude malo. Nevim co za motorku mas ty, na profilu jsem ti zadnou nenasel, ale ty tvoje reci o lidech, co se nedokazou splecensky prosadit jsou ubohy kamo

-LOTR- (2) napsal 05.09.2008 v 10:49

Co se týče palivoměru u CBF, pokud se nepletu má CBF na levé straně taky kulatý průzor, ale nevyužitý - takže bych to viděl takto: ponechat teplotu motoru napravo + přidat ukazatel stavu paliva nalevo . No a kdo se nekouká jednou za 20km na palivoměr a pak mu dojde šťáva, jeho chyba . (jinak nenamítám proti upozornění i kontrolkou)

PS: každá mašina má duši (a tudíž asi i koule , jen to nějaká dává víc najevo - asi ) ...

stráťa (104) napsal 04.09.2008 v 21:28

seitown: No hezčí 4V naháč než XJR se už asi udělat nedá.

seitown (0) napsal 04.09.2008 v 20:54

Safra proč dělaj ty naháče tak zbytečně ošklivý?

HejtmaMa (-4) napsal 04.09.2008 v 20:51

hluska: Masiny s koulema jsou pro lidi co maj potrebu machrovat protoze jinak se nedokazou ve spolecnosti prosadit, tohle je nenarocna masina na bezny jezdeni, ne na baleni blondatejch slipek ze zakladky

Peknej strojecek, palivomer urcite doladej v dalsi verzi, kdo to ma delsi dobu tak si zvykne, a pro pokrocilyho zacatecnika nebo devcata myslim idealni volba.

térapéra (0) napsal 04.09.2008 v 20:25

pro Strngr : dámou v letech je myšleno, že jsem odrostla jak říkáš broušení ucha o asfalt ale ještě jsem nedorostla zpět k pomalému broukání a kochání se jízdou za náklaďákem - můj věk je uveden pod loginem. Jak uvádíš ohledně tvé sestry - také si čistím hlavu a právě na to je cébéefko supr, můžeš jezdit jak se cítíš, takže když mne ovečky v práci nakrknou tak si to užiju. Jinak jezdíme celá famílie, vč. děcek a zatím všichni honda. Pánové samozřejmě silnější a zajímavější modely ale jinak plně souhlasím s celým testem, chtěla bych mít takové zaměstnání to mi věř. Sice nevím čemu v posledním odstavci nerozumíš , mohu dovysvětlit ale prosím o specifikaci na login Jinak držím palce a hodně šťastných km .

hluska (156) napsal 04.09.2008 v 16:34

Urcite si najde svuj okruh lidi,ale pro me je to masina bez kouli...

650ccm (88) napsal 04.09.2008 v 15:39

to Generiq - ER-6 je charakterem podobná týhle máše, asi jako já blonďatý slečince lol
Neříkám, že je lepší nebo horší. Je prostě jiná.

Strngr (141) napsal 04.09.2008 v 14:33

...fix jsem se překlikl, namísto té červené má být pochopitelně ta zelená ! Sorry...

Strngr (141) napsal 04.09.2008 v 14:32

Úvodem bych sám za sebe rád zopakoval už omšelé konstatování, že redakční cesty čehokoli patří k tomu nejlepšímu, co se tady dá číst - zasvěcené, obsažné, komplexní a čtivé . Jakkoli zůstává faktem, že inspiraci bylo lze a lze hledat v desítkách kvalitních zahraničních periodik, kde to dělají už desítky let, tak přesto smekám před celou vaší partou, která se tím baví.
Protože mám možnost se podle chuti vozit na Esku, potvrzuji, že je to senzační věc už pro motorkáře (-řku) kategorie "advanced beginner" pakliže nemá potřebu otírat asfalt ušima.
A neodolám pár poznámek k nicku térapéra: Není jasné co si představit pod "dámou v letech", ale o to nejde: Já mám ségru, které je leos čtyřiapadesát, kromě toho Eska, které jí patří a které si nemůže vynachválit, jezdí taky podle potřeby XV 1100 a když jí pacienti "zvednou náladu", proletí se i na CBR 1000RR. Smysl posledního odstavce mi zůstal utajen, ale to neběží. Užívejte si s kámoškou svých motorek a když padáte, tak jen na záda a do měkkého .

térapéra (0) napsal 04.09.2008 v 12:23

Vidím, že přispívají jen pánové, přála bych vám všem aby jste pocítili jaké to je když moc chcete jezdit na mašině ale jste moc malý aby jste měli nějakou jinou než dětského chopříka. Měla jsem cruiser 650 dagstar a teď od února mám CBF 600N po několika letech pauzy. Jsem už dáma v letech ale můžu říct, že paráda! mohla by býtn tedy aspoň o 15kg lehčí abych se netrápila s centrálním stojanem ale jinak super. kamarádka má esko ale na zatáčky a sportovní jízdu a pocit je myslím lepší enko, težko říct, dodnes se sama rozhoduju zda měnit či ne. Chceme obě litříka a ten je kapotovaný takže to bude asi vyřešené. Po dálnici tahle beruška jede 210 bez problému a když jsme za dolním dvořištěm prohukly kolem bandy nafoukanejch týpků s hornetama tak málem nabourali jak se lekly, takže pánové - Vaše komentáře jsou na nic, když chcete zápasit tak klidně ale s jinou motkou, tohle je pro baby , začínající divočáky, střední věk když siobčas chce zablbnout a občas pohoda a taky nechce utrácet za zbytečné opravy , servis a dolaďování prostě super pro pohodáře a žádný magory!

merrick (20) napsal 04.09.2008 v 10:58

toz to jo, riditka jak z choppera lol kdyby se radsi honda vratila k cbr 600f, tomu rikam univerzalni masina, vhodna jak na cestovani tak i na ostrejsi svezeni

generiq (2) napsal 04.09.2008 v 10:45

Ano ano, tahle nebo ER 6F To bude moje next wife

DaliboRR (1) napsal 04.09.2008 v 10:43

Určitě si tahla motorka své kupce najde..mě se ale vůbec nelíbí a pokud se o Honde rika ze je nudna a sterilni pak už vim na jaky typ to sedi.Proste tuctovka s elektromotorem.

Interceptor (108) napsal 04.09.2008 v 10:32+1

mně se líbí pro pohodovou jízdu asi ideální

memphis.unv (17) napsal 04.09.2008 v 10:26

nic čeho bych si všiml nebo co by mě mělo chytnout

Piwell (21) napsal 04.09.2008 v 10:10

Motorka pěkná, ale video nic moc. Spíš nic než moc ...

Lulinak (30) napsal 04.09.2008 v 09:31

kontrolka ABS se rozsviti po otoceni klicku a signalizuje ze jesystem detekovan jako bez zavad, pak se rozsviti az v pripade kdy za jizdy ABS sepne, a protoze v tu chvili mas asi uplne jiny starosti taxi ani nevsimnes ze ti sviti, jasne to cejtis na packach a svych vyvalenych ocich... sepnulo mi i na okruhu v brne, zajimavej zazitek.

FilipT (16) napsal 04.09.2008 v 09:05

Ještě upřesňující dotaz na majitele - nemá ta kontrolka ABS náhodou signalizovat při malý rychlosti, že ABS je zatím neaktivní?

bub. (0) napsal 04.09.2008 v 08:50

to Kostěj: ta kontrolka ABS je tam na to že před rozjetím ti svítí že je ABS v pořádku. Až se rozjedeš tak zhasne a už nesvítí.

Kostěj (1) napsal 04.09.2008 v 08:46

Diky za test - jen me usvedcil v tom, ze CBF forever
Konecne je tu i palivomer, ale osobne bych ho vymenil spis za kontrolku abs, nez za teplotu - prece jen neni spatny videt, ze je voda v cervenejch a ze by to chtelo nejakou klidnejsi nebo rychlejsi jizdu. Ze zabira abs poznam velmi snadno, kdyz mi zacne rumplovat vidlema a to stejne vetsinou nemam cas cucet jestli sviti cervena ledka V dalsi verzi snad pribude i oranzova kontrolka rezervy Alo to jsou prkotiny - CBF je super stroj...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist