husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda (281) napsal 18.08.2006 v 09:57

JohnyD: napiseme, neboj :o)

Mate (0) napsal 18.08.2006 v 08:34

Johny D - Kdyby jsi se podíval na DB Moto, a sic na registrace CBF 250 tak tam je přesně to co hledáš. Recenze, nebo článek o CBF 250, záleží jak to pojmeš. Najdi si Mat a čti. Možná to není úplně 100%, ale přesto si myslím, že to může něco říct. Mat

kotrix (0) napsal 16.08.2006 v 22:53

JohnyD: test CBF 250 je na autorevue.cz (sorry za reklamu, ale aspon nemusite psat test na 250ku )

smazany30495 (0) napsal 16.08.2006 v 20:44

hmm, pekne moto, ale zajimalo by me, jestli by tahle hondice byla za tyhle rozumne penize i tehdy, kdyby kawa neprisla se svym trhakem er6n...

smazany28860 (0) napsal 16.08.2006 v 14:25

Ahoj všem. Mám CBFko 500. Koupil jsem ji novou před dvěma lety. Nemůžu si stěžovat. Není na co. Zkusil jsem i Mostecký okruh. Na rovinkách mi ty koně chyběli, ale v zatáčkách a při výjezdech jsem byl konkurence schopný. Fakt jsem si to užil. Na cestování je ta Honda velice pohodlná, dobře ovladatelná. Bere dobře od třech tisíc. Optimálně však pět tisíc a víc. Sto šedesát tam mám za moment. Pak ten výkon klesá. Maximálka 190 km/h. Myslím, že pro začátečníka je to velice dobrá motorka. To je můj názor.

FilipT (16) napsal 15.08.2006 v 16:59

Hezky jsi to vystih, Lukáši. V situaci, kdy je světovej trh rozdělenej mezi řádově 10 velkejch hráčů, si těžko nějaká firma dovolí &quot;dělat polozmetky&quot; a pustit je do celýho světa. <br />
Ke zkreslení testů - jo, asi jo, pro mě jsou výrobci polobozi - za posledních pár let jsem (s jedinou výjimkou) netestoval žádnou motorku, o který bych řekl, že je špatná. Maximálně občas dojdu k závěru, že mě osobně její zaměření nebo projev tolik nesedl (ALE právě proto jinýmu zrovna sedne). Cílem recenze ale neni za každou cenu odhalit nějaký skrytý negativa, ale spíš nějak vymáknout, co je pro tu mašinu charakteristický a jakýmu typu motorkářů ta mašina sedne a kdo by nad ní naopak neměl uvažovat, případně jakou měrou se slučuje se svým zaměřením (tzn u cesťáků třeba pohodlí, u skútru obratnost apod). <br />
<br />
Ad relativizace problémů - skoro každý negativum může být z jinýho hlediska pozitivum. Tupější brzda zastaví na delší vzdálenost, ALE začátečník spíš neblokne předek. Tvrdý odpružení může líp držet v zatáčce, ALE odskáčeš si to při cestách po rozbitejch silnicích. Tak nějak.<br />
<br />
Co se týče důvodu &quot;pokud mi někdo půjčí na týden motku&quot; - to by ti dlouho nevydrželo, ono s tím je dost práce. Schválně zkus vysmahnout a poslat testík svojí mašiny (s někým nafotit, sepsat a zalámat do HTML) - zrovna GSX750 by se nám dost hodila, v rubrice Zkušenosti jsou všechny podobný mašiny, ale GSX chybí a lidi se na ni dost ptaj. Ani to nemusíš dávat schvalovat obchodnímu oddělení Suzuki

Kuzin (10) napsal 15.08.2006 v 16:27

To Martin GSX: Výrobci POLOBOZI jsi mě opravdu pobavil (koneckonců s tím obchodním oddělením taky) , i když někdo výrobce svého motocyklu asi tak vidí.<br />
<br />
Pokud se odprostíš od toho, co skutečně sám preferuješ a co se zamlouvá konkrétně tobě, je skutečně těžké hledat vyloženě fatální zápory na nových strojích. I některé lehce rozpačité neduhy zase druhému mohou přijít jako výhoda - ať už na to koukáš z jakéko-li strany(věk, finance, zkušenosti, styl atd..). Pokud se budeme bavit obecně a pomineme většinu tzv. čínské produkce, je to dnes mezi těmi velkými výrobci dle mého názoru hlavně o nákladech a konkurenci. Z čehož plyne, že se snaží zaplnit i tu nejmenší mezeru na trhu a nemohou si tudíž dnes dovolit dělat nekonkurence schopné stroje(zmetky). Proto třeba i dnes tolik variant CBF. Druhá věc je ta, že většina zde testovaných strojů je nových, z čehož vyplívá, že tzv. opravdu velké neduhy, které jsou a mohou být skutečně zásadní se prozatím nemusí vůbec projevovat a majitelé na ně přijdou třeba až za rok v provozu. Zde je koneckonců i příležitost pro Vás všechny v komentářích pod články, ve zkušenostech z moto, či v dtb motocyklů - vyjádřit svůj názor a zkušenosti.<br />
A věřte jsme za ně vděční - tedy za ty věcné ať kladné, či negativní. Pokud toho máte ke svému motocyklu více, či konkrétně i k CBF, kolem kterého se zdejší diskuze točí, máte možnost zaslat do redakce třeba i s foto - rádi zveřejníme. Ať to jezdí. <br />
<br />
<br />

lokyn (0) napsal 15.08.2006 v 09:29

to ZED:<br />
hehe to se musis prihlasit na CVUT a treba budes mit stesti a bude Te Anicka ucit jeden krasny predmet

matásek (0) napsal 14.08.2006 v 21:46

origo od hondy je menší. mam ho doma

karf (54) napsal 14.08.2006 v 21:41

nevíte někdo, jestli ten štítek na cbf500 je originál od hondy nebo kde je k sehnání? v Polu mají stejný tvar ale vyšší. tenhle vypadá líp

smazany27841 (0) napsal 14.08.2006 v 15:34

Anička je samorost... tu jen tak nějaké odložení nerozhodí...

Lulinak (30) napsal 14.08.2006 v 15:23

mno diky za tenhle test, i kdyz je to testovani tohotez po roce kazdopadne me udivuje, jak nektery lidi berou s ledovym klidem to, ze s motkou kazdou chvili negde prasknou o zem, ja kdybych ji nedejboze polozil tak tejden nespim, asi ji mam vic rad nebo nevim... jinak nechcete nekdo CBF600S ABS jeste v zaruce 100pro stavu? budu ji prodavat...




TOPlist