Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Všechno jde dopředu, a kdo nechce nemusí se přizpůsobovat a může zůstat u straších ročníků... Co se mě týče poslední design je narozdíl od předcházejícího (2007-10) uhlazený a dle mého moc povedený za sebe říkám ANO, na abs se těším a věřím, že to bude skok dopředu ;) takže šetřit šetřit a šetřit ...
U mě vzhledem propadá ale furt lepší jak ten před ním.
ale stejně, nejlepší jsou ročníky 2004 a 2005.
Jinak jako celek to není špatný ale už to není ten hezký Hornet...
Jen a jen muj nazor: Nelibi se mne vzhledove, otackomer pri primem slunci nejspis bude necitelny, ten vyfuk je u Horneta vic nez divny, nekulate predni svetlo u nake je taky nic moc ... Podle mne zlaty srsanek r.v. 2000. To je podle mne klasika
Tohle tedy ne. Víte u jaký motorky jsem si na Motosalonu všiml nejvíce obdivovatelů? U W800. U těchto plastových příšer (Hornet, Crossruner) z říše hmyzu, se skoro nikdo ani nezastavil.
Když jsem ji uviděl poprvé, byl jsem hodně zklamaný, tím tuplem, že Hornet se dělal s ABS až od ufon stylového modelu. Teď se mi to ale už líbí a od koupě mě odradilo jen to, že to nemá S verzi, škoda, mohli vyměnit pár plastů a byl by z toho fajn cesťáček
No neviem, autor je asi substílnejšej postavy, ja som v hornetových zrkadlách nevidel ani tretinu za seba . Inak je to fajný bicyklík, len toho blba, čo prepojil prednú a zadnú brzdu treba obesiť. Pri každom prudšom zabrzdení prednou brzdou ide zadok do šmyku (bez ABS)...
Vito Corleone, ABS bude fungovať rovnako ako teraz, čo by sa na tom malo meniť?
Nechápu dnešní design Hondy. Nelíbí se mi. Hornet, který měl konconky hezky pod sedlem byl Hornet. Co jsem viděl loni na výstavě tak se mi zdálo, jak kdyby byl svařovaný z několika části. Trochu jako Frankensteinova příšera Po nástupu nové VFR se mi to prostě nelíbí...
Sice je hezký, že digitální palubka je levnější a líp integrovatelná, ale pro nás "konzervy" to prostě není. Taky souhlasim, že starej hornet dobrej hornet
hele digital palubky montujou proto že sou prostě levnější lehčí a zaberou míň místa hornet neni estrella aby musel mít nutně budíky, vejfuk se designéři snažej integrovat s tvarem motorky navíc sou ktomu výrobci tlačený i emisní normou jinak celkově to působí velmi kompaktním dojmem
ergonomické tvary vyzařující dynamiku i barvou za 190 je to solidní kus motorky prostě Honda
Moc hezká motorka Ale co ten naprosto příšernej vejfuk??? To snad ani nemůžou myslet vážně??? A jak bude za deset let fungovat to ABS, HISS a podobný zbytečnosti
MiCM: Hornet 600F je pro rok 2011 novinka, proto se testuje. Nase moznosti vychazi z nabidky importeru motocyklu v CR. Nasi snahou je mit portfolio testovacich motocyklu co nejsirsi, ale proste SV650 neni novinka a neni na test k dispozici. Vse o modelu SV650 je uvedeno zde: //www.motorkar...i/suzuki-sv-650.html Jsou tam 2x zkusenosti majitelu. Nas redakcni test bohuzel pouze modelu SV1000: //www.motorkar.../suzuki-sv-1000.html
K cemu je dobre furt dokolecka recenzovat stejnou motorku? Dokonce stejny model trikrat, to je show.. Skoda ze treba SV 650, nebo Hornet 900 nebyl testovany ani jednou..
Nový motorky se mi povetšinou nelíbí, ale tahle maska se fakt povedla - fakt vopravdickej sršáň.. akorát tykadla chybí:) A beztak je to slíknutý cébro...
Design se povedl. Zabudování přístrojovky a světla do jednoho celku opravdu budí dojem sršní hlavy. Ale obávám se, že tohle je první známka toho, že vzhled je upřednostňován před funkčností. Proč se proboha do všech motorek musej cpát plně digitální ukazatele???
S tim digi to kapku prehnali mno ... Proc tam neni treba OLED displej, jenz by mel mit daleko lepsi citelnost ?
A druha vec - nevim, asi tomu proste nerozumim, ale ten novej vzhled se mi proste nelibi - vsechno je nove tak moc ufoidni, az to dle me pekny neni ... ... toliko muj nazor
Hornet je super motorka...jednoho mám, ale ještě s analog otáčkoměrem. Nevim proč tam dávaj tenhle digi, člověk pak nemůže sledovat tu ručičku jak šplhá vejš a vejš...
Měl jsem předchozí verzi Horneta teď sedlám cb1000r a oboje s´ABS. Zastavit zadní se dá skoro jako přední, nesmí se člověk bát a musí šlápnout na doraz a držet, dualko si s tím poradí a rozhodně zadní kolo se do smyku nedostane, většinu přebere předek a motorka sedí jako přibitá.
Jinak ten facelift se moc povedl. Měljsem možnost si ho projet i díky předváděcí hondí akci a je to paráda, stejně jako CBR600F, ta se skládá do zatáček ještě lépe. Jen při přesedlání z litra si člověk musí zvyknout na menší krou´ták,ale ti u všech šestek. Za mne taky 1.
Všechno jde dopředu, a kdo nechce nemusí se přizpůsobovat a může zůstat u straších ročníků... Co se mě týče poslední design je narozdíl od předcházejícího (2007-10) uhlazený a dle mého moc povedený za sebe říkám ANO, na abs se těším a věřím, že to bude skok dopředu ;) takže šetřit šetřit a šetřit ...
U mě vzhledem propadá ale furt lepší jak ten před ním.
ale stejně, nejlepší jsou ročníky 2004 a 2005.
Jinak jako celek to není špatný ale už to není ten hezký Hornet...
Jak je to s tím ABS ??
Je to tak, že pokud se dupne na zadní brzdu tak ABS automaticky a rovnoměrně brzdí i přední brzdou??
Jen a jen muj nazor: Nelibi se mne vzhledove, otackomer pri primem slunci nejspis bude necitelny, ten vyfuk je u Horneta vic nez divny, nekulate predni svetlo u nake je taky nic moc ... Podle mne zlaty srsanek r.v. 2000. To je podle mne klasika
Tohle tedy ne. Víte u jaký motorky jsem si na Motosalonu všiml nejvíce obdivovatelů? U W800. U těchto plastových příšer (Hornet, Crossruner) z říše hmyzu, se skoro nikdo ani nezastavil.
Když jsem ji uviděl poprvé, byl jsem hodně zklamaný, tím tuplem, že Hornet se dělal s ABS až od ufon stylového modelu. Teď se mi to ale už líbí a od koupě mě odradilo jen to, že to nemá S verzi, škoda, mohli vyměnit pár plastů a byl by z toho fajn cesťáček
Pokud vim, tak hornet 600 má cbs (lze brzdit pouze předkem, nejde o dcbs) pouze za příplatek společně s abs
No neviem, autor je asi substílnejšej postavy, ja som v hornetových zrkadlách nevidel ani tretinu za seba . Inak je to fajný bicyklík, len toho blba, čo prepojil prednú a zadnú brzdu treba obesiť. Pri každom prudšom zabrzdení prednou brzdou ide zadok do šmyku (bez ABS)...
Vito Corleone, ABS bude fungovať rovnako ako teraz, čo by sa na tom malo meniť?
DIVNÁ MOTORKA
Nechápu dnešní design Hondy. Nelíbí se mi. Hornet, který měl konconky hezky pod sedlem byl Hornet. Co jsem viděl loni na výstavě tak se mi zdálo, jak kdyby byl svařovaný z několika části. Trochu jako Frankensteinova příšera Po nástupu nové VFR se mi to prostě nelíbí...
Východ nemusim,ale za ty prachy je to prostě uplně fpoho a i se mi to líbí
Sice je hezký, že digitální palubka je levnější a líp integrovatelná, ale pro nás "konzervy" to prostě není. Taky souhlasim, že starej hornet dobrej hornet
na staryho horneta to nema... jinak ty tvary celkem ujdou... akorat ten katalyzator ci co to je vypada fakt hnusne.. a zlaty kulaty svetlo
I like it...
hele digital palubky montujou proto že sou prostě levnější lehčí a zaberou míň místa hornet neni estrella aby musel mít nutně budíky, vejfuk se designéři snažej integrovat s tvarem motorky navíc sou ktomu výrobci tlačený i emisní normou jinak celkově to působí velmi kompaktním dojmem
ergonomické tvary vyzařující dynamiku i barvou za 190 je to solidní kus motorky prostě Honda
...ta doba, kdy byl Hornet od Hondy hezký motocykl, je už dávno pryč - bohužel... za mě
Nevím čímto, ale tyhle nové tvary nevzbuzují žádnou odezvu v mých citech, co bych očekával, když se kouknu na motorku, mám rád to svoje prostě :)
Moc hezká motorka Ale co ten naprosto příšernej vejfuk??? To snad ani nemůžou myslet vážně??? A jak bude za deset let fungovat to ABS, HISS a podobný zbytečnosti
MiCM: Hornet 600F je pro rok 2011 novinka, proto se testuje. Nase moznosti vychazi z nabidky importeru motocyklu v CR. Nasi snahou je mit portfolio testovacich motocyklu co nejsirsi, ale proste SV650 neni novinka a neni na test k dispozici. Vse o modelu SV650 je uvedeno zde: //www.motorkar...i/suzuki-sv-650.html Jsou tam 2x zkusenosti majitelu. Nas redakcni test bohuzel pouze modelu SV1000: //www.motorkar.../suzuki-sv-1000.html
K cemu je dobre furt dokolecka recenzovat stejnou motorku? Dokonce stejny model trikrat, to je show.. Skoda ze treba SV 650, nebo Hornet 900 nebyl testovany ani jednou..
Nový motorky se mi povetšinou nelíbí, ale tahle maska se fakt povedla - fakt vopravdickej sršáň.. akorát tykadla chybí:) A beztak je to slíknutý cébro...
Design se povedl. Zabudování přístrojovky a světla do jednoho celku opravdu budí dojem sršní hlavy. Ale obávám se, že tohle je první známka toho, že vzhled je upřednostňován před funkčností. Proč se proboha do všech motorek musej cpát plně digitální ukazatele???
Starší modely vypadaly líp
Hmm, v hondě to poladili a dostali z šestky 63 Nm. Před čtrnácti lety měla konkurence 82 Nm. Sice o deset koní míň ale i tak... V hondě spí nebo co?
S tim digi to kapku prehnali mno ... Proc tam neni treba OLED displej, jenz by mel mit daleko lepsi citelnost ?
A druha vec - nevim, asi tomu proste nerozumim, ale ten novej vzhled se mi proste nelibi - vsechno je nove tak moc ufoidni, az to dle me pekny neni ... ... toliko muj nazor
Hornet je super motorka...jednoho mám, ale ještě s analog otáčkoměrem. Nevim proč tam dávaj tenhle digi, člověk pak nemůže sledovat tu ručičku jak šplhá vejš a vejš...
ja ten text pochopil tak, ze se to blokovat snazil, kdyz si stezuje na mizerny ucinek brzdy :)
Ondra640: Jo jo, presne tak to bylo mysleno ABS ho do smyku nenechalo dostat...
Měl jsem předchozí verzi Horneta teď sedlám cb1000r a oboje s´ABS. Zastavit zadní se dá skoro jako přední, nesmí se člověk bát a musí šlápnout na doraz a držet, dualko si s tím poradí a rozhodně zadní kolo se do smyku nedostane, většinu přebere předek a motorka sedí jako přibitá.
Jinak ten facelift se moc povedl. Měljsem možnost si ho projet i díky předváděcí hondí akci a je to paráda, stejně jako CBR600F, ta se skládá do zatáček ještě lépe. Jen při přesedlání z litra si člověk musí zvyknout na menší krou´ták,ale ti u všech šestek. Za mne taky 1.
Pisete, ze testovany kus byl vybaven ABS a dale pak ze se vam nepovedlo zadni kolo dostat do smyku. To je snad cilem ABS, ne?