Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Absolutne bidny a nevybazeny podvozek.. Predni vidle mekka az je z toho cloveku spatne a zadek tvrdej jako kokos... Spis to vzadu vypada, jako by tam byla lesenova roura nastojaka..
Pekna recenzia a vystihuje presne moje skusenosti s predoslym modelom. Az na pneu, tie som mal Conti, o nieco lepsie ale na mokru sa tiez klzali. Pokles vykonu pre nasu premavku nebude stastne riesenie. CBFka sa vyraba hlavne pre Aziu a tam sa vo vacsine krajin jazdi do 80 kmh koli stavu ciest a do tych 80 ta moto je skutocne ziva, zabavna. Do 90 este potiahne a nad to je uz zavisle od pocasia a profilu trasy. S vetrom v chrbte kludne ide 110, s celnym vetrom obcas ledva 80. Predal som ju s 10 000 km po dvoch odjazdenych sezonach a rad na nu spominam. Podla mna je to skvela moto do mesta a ked na turistiku tak na malo vytazene okresky. Na hlavnych tahoch pri protivetre a v oblastiach s tiahlymi kopcami to bol obcas masaker. Kto rad cestuje nech sa obzrie po niecom aspon o par kw silnejsom koli bezpecnejsiemu pocitu.
Tak vcera mi ji prodejce dovezl. Jel jsem na tom asi 5min v desti a 1. dojem dost dobry. Zatah odspoda na 125ccm celkem slusny a ty gumy take nejsou takova krize jak pisou. Na brzdach to i na vode celkem drzi.
Máme doma model 2014 a som rád že je tento, síce do tisícky raz sa utriasla fajka a tacho sa sekol na 80ke, inak moto skvelá a manželka je plne spokojná, jazdíme dokonca spolu ja na Multe ona na Bifinke a bežne drží 100-110 čo nie je plná knedla.
dejf.> myslim ze pro zacky to bude o 100% lepsi nez rozhrkana GN125 ktera se blizi ke konci polocasu rozpadu. I kdyz je to cina tajne doufam ze soudruzi z japonska si to dokazali ohlidat a par let na to nebudu muset chmatnout... Rychlost 90 a vykon pat zdechlych koni do autoskoly staci, ukazatel zarazenyho stupne je pro zacinajici trotly urcite+ a jednoduchost a zanedbatelna spotreba zas nahrava me jako provozovateli... Cas ukaze
Podle mě se tady míchaj dohromady dvě věci, který spolu vlastně nesouvisí - EU normy a testovaná Honda
EU normy (jak emisní tak rozdělení skupin řidičáků) jsou zlo, ale nestojí za vznikem Hondy CB125F. Podobný motorky jako tahle Honda vznikaly už dávno před tím, než vůbec nějaký emisní předpisy začlay platit. Jsou to prostě dělníci silnic, dobrý na denní ježdění do práce, pro rohlíky, na ryby...stroje, jejichž hlavním posláním je dopravit vás levně z bodu A do bodu B. A moje osobní zkušenost (Suzuki GS 125E) je, že i přes jejich čistě racionální zaměření s nima může být i zábava.
Konkrétně tahle Honda mi přijde OK, jen nevím, zda její "trendy" vzhled cílí na správnou skupinu zákazníků. Podle mě tohle není stroj pro mlaďase (ti stejně budou snít o YZF-R 125) , ale spíš pro jejich táty či dědy hledající levný přibližovadlo - a těm myslím bude konzervativní vzhled YBR 125 vyhovovat víc.
To Steve-CZ: hluchý, slepý... bambulové z Bruselu opravdu nevyrábějí motorky, a jejich vliv díkybohu končí tím, že se jim povedlo zatrhnout prodej nových dvoutaktů a vymýšlí euronormy na spaliny, ale teorie spiknutí o tom jak řídí velké světové korporace typu Honda, jak budou co vyrábět...nezlob se ale to je strašná ptákovina
Steve-CZ...bu bu bu, spiknutí, chtějí nám ubližovat Nepatří to na Novinky.cz? Jen tak mezi námi...Evropa tvoří 1 (slovy jedno) procento motocyklových prodejů na světě, z toho ČR (ted už pouze můj odhad) bude maximálně 1setina prodejů v Evropě, spíš míň. Ještě máš pocit důležitosti a spiknutí?
v téhle kategorii levných netočivých vzducháčů, raději kultivovaných 7kw hondy, než vibračních 9 jawy. Obojí je stejnak výkonově málo.
Cena ještě na hranici, ybr je za 75, vanvan za 100
Velký bratře z Bruselu ! Nešel by ten výkon ještě snížit ?? A co filtr pevných částic, ten by nebyl ?? Nebo aspoň vstřikování chcánek ?? A chtěl bych omezovač na 66 km/hod, ať si puberťáci moc nenatlučou
Vážení, je to tady v plné parádě ! Šikana, teror, otrokářství, superlži a likvidace všeho normálního, co na světě ještě zbylo. Držte se !
Článek je povedený, ale modernizace stroje považuji spíše za krok zpátky . Pokles už tak nízké spotřeby a vibrací a ukazatele zařazeného stupně u pětikvaltu je sice hezká věc , ale předchůdce mi připadal lepší.
Absolutne bidny a nevybazeny podvozek.. Predni vidle mekka az je z toho cloveku spatne a zadek tvrdej jako kokos... Spis to vzadu vypada, jako by tam byla lesenova roura nastojaka..
Pekna recenzia a vystihuje presne moje skusenosti s predoslym modelom. Az na pneu, tie som mal Conti, o nieco lepsie ale na mokru sa tiez klzali. Pokles vykonu pre nasu premavku nebude stastne riesenie. CBFka sa vyraba hlavne pre Aziu a tam sa vo vacsine krajin jazdi do 80 kmh koli stavu ciest a do tych 80 ta moto je skutocne ziva, zabavna. Do 90 este potiahne a nad to je uz zavisle od pocasia a profilu trasy. S vetrom v chrbte kludne ide 110, s celnym vetrom obcas ledva 80. Predal som ju s 10 000 km po dvoch odjazdenych sezonach a rad na nu spominam. Podla mna je to skvela moto do mesta a ked na turistiku tak na malo vytazene okresky. Na hlavnych tahoch pri protivetre a v oblastiach s tiahlymi kopcami to bol obcas masaker. Kto rad cestuje nech sa obzrie po niecom aspon o par kw silnejsom koli bezpecnejsiemu pocitu.
Bad Joke
Tak vcera mi ji prodejce dovezl. Jel jsem na tom asi 5min v desti a 1. dojem dost dobry. Zatah odspoda na 125ccm celkem slusny a ty gumy take nejsou takova krize jak pisou. Na brzdach to i na vode celkem drzi.
Máme doma model 2014 a som rád že je tento, síce do tisícky raz sa utriasla fajka a tacho sa sekol na 80ke, inak moto skvelá a manželka je plne spokojná, jazdíme dokonca spolu ja na Multe ona na Bifinke a bežne drží 100-110 čo nie je plná knedla.
Jeden krok dopredu, dva kroky zpatky. Vsechno je v pr*eli, tak radostny svatky Vam vsem preje Vase Honda.
dejf.> myslim ze pro zacky to bude o 100% lepsi nez rozhrkana GN125 ktera se blizi ke konci polocasu rozpadu. I kdyz je to cina tajne doufam ze soudruzi z japonska si to dokazali ohlidat a par let na to nebudu muset chmatnout... Rychlost 90 a vykon pat zdechlych koni do autoskoly staci, ukazatel zarazenyho stupne je pro zacinajici trotly urcite+ a jednoduchost a zanedbatelna spotreba zas nahrava me jako provozovateli... Cas ukaze
Podle mě se tady míchaj dohromady dvě věci, který spolu vlastně nesouvisí - EU normy a testovaná Honda
EU normy (jak emisní tak rozdělení skupin řidičáků) jsou zlo, ale nestojí za vznikem Hondy CB125F. Podobný motorky jako tahle Honda vznikaly už dávno před tím, než vůbec nějaký emisní předpisy začlay platit. Jsou to prostě dělníci silnic, dobrý na denní ježdění do práce, pro rohlíky, na ryby...stroje, jejichž hlavním posláním je dopravit vás levně z bodu A do bodu B. A moje osobní zkušenost (Suzuki GS 125E) je, že i přes jejich čistě racionální zaměření s nima může být i zábava.
Konkrétně tahle Honda mi přijde OK, jen nevím, zda její "trendy" vzhled cílí na správnou skupinu zákazníků. Podle mě tohle není stroj pro mlaďase (ti stejně budou snít o YZF-R 125) , ale spíš pro jejich táty či dědy hledající levný přibližovadlo - a těm myslím bude konzervativní vzhled YBR 125 vyhovovat víc.
Jsem rad, ze diky EU mame misto tech linych 2T takoveto peklo stroje.
páka zadní brzdy taky není k zahození
To odpružení zadní kyvky a bubnová brzda vzadu,...to je srandovní.
To Steve-CZ: hluchý, slepý... bambulové z Bruselu opravdu nevyrábějí motorky, a jejich vliv díkybohu končí tím, že se jim povedlo zatrhnout prodej nových dvoutaktů a vymýšlí euronormy na spaliny, ale teorie spiknutí o tom jak řídí velké světové korporace typu Honda, jak budou co vyrábět...nezlob se ale to je strašná ptákovina
To Badarala: Je mi líto, že jsi hluchý a slepý
Rád bych se zeptal proč nám sem stále cpete stejné články z japonské produkce, když už třeba řada malorážek koncernu Bajaj vypadá docela k světu.
Steve-CZ...bu bu bu, spiknutí, chtějí nám ubližovat Nepatří to na Novinky.cz? Jen tak mezi námi...Evropa tvoří 1 (slovy jedno) procento motocyklových prodejů na světě, z toho ČR (ted už pouze můj odhad) bude maximálně 1setina prodejů v Evropě, spíš míň. Ještě máš pocit důležitosti a spiknutí?
Maty> predpokladam ze do skoly. Jinak bych to nechapal
Dnes sem to koupil tak uvidime.
Ja byt pubertak tak si kupim jazdene mito a ne tuto hrču
v téhle kategorii levných netočivých vzducháčů, raději kultivovaných 7kw hondy, než vibračních 9 jawy. Obojí je stejnak výkonově málo.
Cena ještě na hranici, ybr je za 75, vanvan za 100
Velký bratře z Bruselu ! Nešel by ten výkon ještě snížit ?? A co filtr pevných částic, ten by nebyl ?? Nebo aspoň vstřikování chcánek ?? A chtěl bych omezovač na 66 km/hod, ať si puberťáci moc nenatlučou
Vážení, je to tady v plné parádě ! Šikana, teror, otrokářství, superlži a likvidace všeho normálního, co na světě ještě zbylo. Držte se !
pro Indii asi dobrý...
tak tohle se nepovedlo ...zlaté CBFko 125...
zas tak špatná není... cena by mohla být o kapánek menší.
Fuj
To by mě zajímalo kolik by to podle vás mělo stát 15T by bylo asi taky moc
Pryč jsou doby Mita či NSR. Upachtěných 7kW, když můžou mít mladí stopětadvacítkáři 11? Ekologicky vykastrovanej motor, doba to tak chce.
Líp už bylo.
...a pak to hodit ze skaly...
Proc ne, na nauceni dobry. Proste prvni rok po papirech. Osahat si kde co a jak a naucit se v provozu.
Těžká rozpočtovka. Nebylo by to na škodu věci, proč ne? Ale za 65 litrů je to sakra drahý
Článek je povedený, ale modernizace stroje považuji spíše za krok zpátky . Pokles už tak nízké spotřeby a vibrací a ukazatele zařazeného stupně u pětikvaltu je sice hezká věc , ale předchůdce mi připadal lepší.