Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
martasjRSV- na takovýho tvrďáka jsem čekal , bez radiálů se prostě jezdit nedá, hlavně na stroji ke každodenímu používání, zábavě a za rozumnou cenu , máš prostě pravdu
sranda, jak tu někteří plivou na vcelku hezkou mašinu a sami jezdí na ohyzdných starých mrchách :) chce to trochu objektivity a soudného úsudku, borci :)
jestli máš radiální pumpu + třmeny a opletený hadice nebo sedneš na tuhle rozpočtovou "raketu" která si o tom může nechat jen zdát, tak to si piš, že to poznáš a jestli ne, tak musíš být úplně natvrdlej nebo zaslepenej magor do zanačky, kterej si to nepřizná
Na co radiály?? Abych mohl říct Pepovi a Karlovi od vedle, že je tam mám??? 90% lidí z tohoto fóra kdyby nevědělo na čem jede tak by poznalo leda tak h... ale ne je to fakt, bez toho vážně nejde žít .. ..
Ať už jdou s těma ne-radiálníma brzdama napájenýma gumovejma hadicema dopr***de*le!!! Tohle není možný! V dnešní době rvát na motorku gumové hadice a vůbec, spousta detailůvypadá jako na Hondě CBR600 z devadesátého prvního. Tohle nééé!
"tuctovka" ale skoro nikomu v tejto diskusii sa nepaci.
to je zaujimave.
mne sa lubi dokonca vo farbach trikolory este viac.
mal som moznost ju vyskusat a je super ovladatelna,
silny motor. Hned by som ju bral
Mě se to líbí a myslim, že to bude nástupce současnýho hornetka pokud se nic nečekanýho nestane... Byl jsem teď na EICMA v Miláně a doufal, že tam představěj novej model, ale nestalo se..., tak snad příště!!
samej trouba to tu je, každá motorka má něco do sebe,tak to nečtěte když se vám to nelíbí a nemáte na to si koupit, tak si kupte starou babču a máte starej desing hned
fascinuje mě jak rejžáci vždycky asi špkulujou, kde ušetřit ...a nenapadne je nic lepší než to udělat na brzdách a nedají tam radiály, který má v dnešní době i lepší 125 ccm
Emoce, si každý schopný řidič umí udělat i na jawa 50, ocas si koupí třeba Italskou motorku obsahující lákavé parametry , kvalitní komponenty, v tu ranu je emočně totálně masírován a přesvědčen o dokonalosti, kterou mu při jízdě dáva motorka a né on sám sobě. A právě proto ,že se Honda v Itálii inspiruje nesmyslnejma patvarama, jde do kopru Zlatý starý Sčpka, Hornety, Fároše, Véfera,..., zlatý jednoduchý učelný tvary!
a ten s tim kufrem jsem já.
Ideální střela do práce!
Cena co se dá skousnout, žádná okruhová vražda, ale mašina na silnici do normálního provozu a výborně ovladatelná!
Na nic jinýho si nehraje.
Když chcete něco radikálního, tak si to postavte...
Jak by řekl klasik - spotřební tuctovka pro tupý masy, která nenadchne ani neurazí... Navíc ta trikolóra / nebo co to je / na mě působí jako motorka po kreši, která je složená z dílů ze tří různých motorek a kterou majitel ještě nestihl dát znovu do laku... K tomu designu - pravda, ten co jsem už dříve četl asi opravdu bude italský , ale žádná velká pastva pro oči to tedy není... Zde ale možná platí to staré známé přísloví: z h*v*a bič neupleteš! Osobně se mi ale pořád nelíbí to zaměření značky Honda - i když je to litr, může si ho klidně koupit i kluk co zrovna dodělal řidičák , ale stejně tak i silniční "hustokruto" střelec a úplně stejně poslouží i člověku, který se už pomalu připravuje na důchod, 30 let nejezdil na mašině a občas si s ní chce zajet na ryby... Tak jasně, prodávat se to i díky tomu bude nejspíš dobře , ale kde jsou nějaké emoce? Každopádně ale tento stroj určitě patří k tomu lepšímu, co dnes již upadající značka Honda produkuje , ovšem je tento model dnes ještě vůbec novinkou?
Podle mě litrový motor, který táhne všude a má (možná) 125 koní není sportovní. Motorka, která má 220 kg není sportovní. To jsou parametry cesťáku pro dědky, který jsou líný řadit. No a že je to podivná ropucha je taky fakt Nene, za tohle klukům z Hondy peníze nedám.
zajimavy dizajn...furt ale nemuzu prijit na kloub,proc udelaly tak divny svetlo,kdyz to puvodni od Horneta bylo fajny .Jinak ten ladak,nebo podobny vyfuk uz od vyroby,prosim...
Bomba, nechápu co se Vám na tom nelibí
vzhled je o vkusu a mne se moc moc libi (az na tu trikoloru). PS: koukam maximalka 230km/h? To snad musi ject vic, ne???
Je to tak , na užitkové rozpočtovce v pohodě stačí i bubny...
nvm co čteš, nikde netvrdím, že se na tom jet nedá, ale že je to prostě sakra znát takže klídek tvrďáku
martasjRSV- na takovýho tvrďáka jsem čekal , bez radiálů se prostě jezdit nedá, hlavně na stroji ke každodenímu používání, zábavě a za rozumnou cenu , máš prostě pravdu
sranda, jak tu někteří plivou na vcelku hezkou mašinu a sami jezdí na ohyzdných starých mrchách :) chce to trochu objektivity a soudného úsudku, borci :)
jestli máš radiální pumpu + třmeny a opletený hadice nebo sedneš na tuhle rozpočtovou "raketu" která si o tom může nechat jen zdát, tak to si piš, že to poznáš a jestli ne, tak musíš být úplně natvrdlej nebo zaslepenej magor do zanačky, kterej si to nepřizná
Na co radiály?? Abych mohl říct Pepovi a Karlovi od vedle, že je tam mám??? 90% lidí z tohoto fóra kdyby nevědělo na čem jede tak by poznalo leda tak h... ale ne je to fakt, bez toho vážně nejde žít .. ..
Ta maska fakt vypadá jak maminčin lux,jinak zbytek se mě aji líbí
Ať už jdou s těma ne-radiálníma brzdama napájenýma gumovejma hadicema dopr***de*le!!! Tohle není možný! V dnešní době rvát na motorku gumové hadice a vůbec, spousta detailůvypadá jako na Hondě CBR600 z devadesátého prvního. Tohle nééé!
"tuctovka" ale skoro nikomu v tejto diskusii sa nepaci.
to je zaujimave.
mne sa lubi dokonca vo farbach trikolory este viac.
mal som moznost ju vyskusat a je super ovladatelna,
silny motor. Hned by som ju bral
Pěkný Klingonský vozítko, nevidím anihilátory a destruktory. Já jsem věděl, že žijou mezi náma, ale že makajj pro Hondu, to je jiná.
Je to hnusný jak deštivá a studená noc...
Mě se to líbí a myslim, že to bude nástupce současnýho hornetka pokud se nic nečekanýho nestane... Byl jsem teď na EICMA v Miláně a doufal, že tam představěj novej model, ale nestalo se..., tak snad příště!!
konečně jí dali pěkné barvy,teť už jen vyměnit světlo a přístrojovku a bude z toho pěkná motorka.
samej trouba to tu je, každá motorka má něco do sebe,tak to nečtěte když se vám to nelíbí a nemáte na to si koupit, tak si kupte starou babču a máte starej desing hned
me se libi aleata trikolora je hnus tri barvy a jeste zlata do toho jak papušek s brokama...
a copak jiný mašiny nemají ABS i radiály?
Chce to koukat verze bez abs má radiály
fascinuje mě jak rejžáci vždycky asi špkulujou, kde ušetřit ...a nenapadne je nic lepší než to udělat na brzdách a nedají tam radiály, který má v dnešní době i lepší 125 ccm
Emoce, si každý schopný řidič umí udělat i na jawa 50, ocas si koupí třeba Italskou motorku obsahující lákavé parametry , kvalitní komponenty, v tu ranu je emočně totálně masírován a přesvědčen o dokonalosti, kterou mu při jízdě dáva motorka a né on sám sobě. A právě proto ,že se Honda v Itálii inspiruje nesmyslnejma patvarama, jde do kopru Zlatý starý Sčpka, Hornety, Fároše, Véfera,..., zlatý jednoduchý učelný tvary!
Pasuje kolo ze Civicu ???
a ten s tim kufrem jsem já.
Ideální střela do práce!
Cena co se dá skousnout, žádná okruhová vražda, ale mašina na silnici do normálního provozu a výborně ovladatelná!
Na nic jinýho si nehraje.
Když chcete něco radikálního, tak si to postavte...
Jak by řekl klasik - spotřební tuctovka pro tupý masy, která nenadchne ani neurazí... Navíc ta trikolóra / nebo co to je / na mě působí jako motorka po kreši, která je složená z dílů ze tří různých motorek a kterou majitel ještě nestihl dát znovu do laku... K tomu designu - pravda, ten co jsem už dříve četl asi opravdu bude italský , ale žádná velká pastva pro oči to tedy není... Zde ale možná platí to staré známé přísloví: z h*v*a bič neupleteš! Osobně se mi ale pořád nelíbí to zaměření značky Honda - i když je to litr, může si ho klidně koupit i kluk co zrovna dodělal řidičák , ale stejně tak i silniční "hustokruto" střelec a úplně stejně poslouží i člověku, který se už pomalu připravuje na důchod, 30 let nejezdil na mašině a občas si s ní chce zajet na ryby... Tak jasně, prodávat se to i díky tomu bude nejspíš dobře , ale kde jsou nějaké emoce? Každopádně ale tento stroj určitě patří k tomu lepšímu, co dnes již upadající značka Honda produkuje , ovšem je tento model dnes ještě vůbec novinkou?
Podle mě litrový motor, který táhne všude a má (možná) 125 koní není sportovní. Motorka, která má 220 kg není sportovní. To jsou parametry cesťáku pro dědky, který jsou líný řadit. No a že je to podivná ropucha je taky fakt Nene, za tohle klukům z Hondy peníze nedám.
nemusím tote kikiriki barvi
Podle mě jedna z mála Hond, která se povedla
mne sa paci len skoda ze je taka mala
To není japonský, ale ITALSKÝ design, čtete pozorně
zajimavy dizajn...furt ale nemuzu prijit na kloub,proc udelaly tak divny svetlo,kdyz to puvodni od Horneta bylo fajny .Jinak ten ladak,nebo podobny vyfuk uz od vyroby,prosim...