globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Diaboluss (42) napsal 29.09.2014 v 23:24

Honda rulez! To je stroj jak z Dredda! Jo, jsou to plasty, ale to je holt bohužel doba. Jinak + za neotřelý design! Po čase Honda zase zabodovala... Jen ta cena, nevím, zda je konkurenceschopná, ale to ať poví spíš budoucí majitelé... Ostatní cruisery taky super, to je holt subjektivní, každej má něco, ale já osobně bych taky volil Hondu!

Opatrný (29) napsal 29.09.2014 v 17:16

Moc hezký test. Ty stroje si to zaslouží. Krása, síla, železo a oheň. Motorka pro mě má být ale hbitá a levnější než auto. Obratnost, sdílení jízdních pruhů a parkování kde se dá.
Ale nikdy neříkej nikdy. Další motorka v garáži určená pro pyšné nedělní vyjížďky by se mi líbila.

alterego (20) napsal 23.09.2014 v 18:42

Moc pěkně napsaný test , když už se tu většina vyjadřuje co preferuje (respekt),já bych si vybral Hondu...,pro její neotřelost, ta motorka není podobná ničemu co tu jezdí a pro milovníky Matrixe je jak dělaná

splasenytrubky (117) napsal 22.09.2014 v 23:04

No, já už jsem si vybral. A není proč si stěžovat, záda mě fakt nebolí . Triumph!

Kabriolin (37) napsal 22.09.2014 v 21:51+1

Z těhle mašin budou nejméně bolet záda asi z Hondy díky posedu. Ač tohle nejsou motorky pro mě, tak po zkušnosti z Rocket III, kde každá rána jde luxusně na kříž a nemáš šanci se nadlehčit při téhle pozici, tak teda jedině posed z Golďáka + teda ten minimální náklon u Triumph a už plotna u země.. ..já vím... na to to teníí...

RobiXRV (21) napsal 22.09.2014 v 19:57

Moc hezký test Kdybych si měl vybrat z těhle tří, tak asi Triumph, guzzi, honda. I když má Honda sem tam zajímavý detail. Třeba zadní světlo ala přilba Robocop a pod.,ale je to už mooc...

Váňa (33) napsal 22.09.2014 v 19:46-2

Triumph je krasavec , Honda ze Star Treku , Guzzi tragická

PetrIII (-1) napsal 22.09.2014 v 17:58+1

pro MatyxCZ: třívál Rocketa si jen ševelí a jede!!! Jdi do toho.

JirkaB (16) napsal 22.09.2014 v 16:22

super test, za mne Triumph, Honda je mimo i s cenou.
Pokud bych měl vážně kupovat, tak bych si projel Guzzinu a Triumpha a možná že by to byla nakonec i Guzzina. Na čem se dá dojet pohldněji dál pro jezdce vel 174cm?

seikos (975) napsal 22.09.2014 v 15:41

Skvělej článek. Díky

jean192 (153) napsal 22.09.2014 v 14:30+1

No ja neviem, ale túto hondu by som nechcel. A pritom pôvodná Valkýra bola taká krásna.
Aspoň dizajn má Európa jasne lepší, bral by som Thunderbirda

Pixla (0) napsal 22.09.2014 v 13:52

Podle mne hezký výběr do testu a 3 názory jsou fajn. Honda si jde svou cestou a mě se moc nelíbí (a to jsem 2 roky měl Shadow). California má na můj vkus zbytečně moc elektronických hraček. Jezdím od jara s radostí na Thundebirdu a tak bych sám proti sobě kdybych nedal palec nahoru za angličany.

JA-NE (768) napsal 22.09.2014 v 13:50-1+1

Za mna GUZZI..

America (27) napsal 22.09.2014 v 12:53

Parádní test Z těch tří jsou krasavice jen dvě (sorry Hondo), z těch dvou bych sáhl po lehčí a obratnější Moto Guzzi. Každopádně ale v turistické verzi se štítem a kuframa.
Od Triumphu se mi víc líbí America, ale to asi každý z vás podle nicku tušil

MatyxCZ (7) napsal 22.09.2014 v 12:40+2

Stárnu, a i proto mě podobné motorky čím dál více zajímají. Mimochodem super zpracovaný test, za ten rozhodně . Postupně si víc a víc užívám točivý moment dostupný v nízkých otáčkách, z hlediska koní jsem se zastavil kolem hranice 100hp, víc ani nepotřebuju. Současně mám rád klasiku, takže tím bohužel rovnou odpadá Honda, jakkoliv technologicky je to zajímavý kousek. Ekvivalent guzziny (ovšem bez duše dvouválu a italské elegance) mám v garáži, a z toho důvodu z daného výběru rozhodně + pro Triumph. Ovšem pokud se bavíme o Big Cruiseru, ve výběru mi tam chybí jedna ikona, která mě nejspíš časem, až jednou moje GSX1400 doslouží (což asi bude ještě trvat ), dostane - Triumph Rocket III roadster. To je totiž ten správný BIG cruiser

deep-sk (474) napsal 22.09.2014 v 12:32+2

Som sice "Hondak" a taktiez velky obdivovatel Triumphu, z tychto troch by som sa vsak vrhol po Guzzine...
Nie som vyznavacom chopprov ani cruiserov, ale stacilo mi aby som si prvy krat sadol za riaditka novej Californie a bol som zamilovany az po usi... neskutocna masina

vilemx (228) napsal 22.09.2014 v 12:31+1

Není tady někdo s Rocketem, kdo by Vendovi desítce naznačil, aby tu svoji nedom*dlou koloběžku odtlačil zpátky do garáže?

Viro (0) napsal 22.09.2014 v 12:30+1

Na Hondě mě vadí ta "obrazovka" místo poctivého analogového tachometru a otáčkoměru. Velká plus má kardan (ano, jsem ujetej, mám bramboru a o řetězu a nebo řemenu nechci ani slyšet). Guzina má takovou tu italskou duši, ale na křižník to nemá. Je to jako srovnávat Stadiona s dospělou motorkou. Triumph by byl fajn, ale ten řemen a konstrukce motoru mě neberou. Hlavně ty dvě světla z traktoru ve předu...takže když už bych si měl jednu z nich vybrat, šáhl bych po Hondě a sháněl nějakou analogovou alternaci té její hrůzy. A vůbec nejlepší by bylo to jakoby "nakombinovat" Vzít motor a kardan z jednoho, podvozek z druhého, budíky ze třetího a mohla by to bejt docela slušná raketa s nesmrtelností v techničáku.

RomanDula (4) napsal 22.09.2014 v 12:11

GL 1500 a 1800 jsou úplně jiné stroje než F6C. (těžiště,úhly hlavy...).Podobnou mají jen konstrukci motoru. To jen k GL/FC6. Jen mě mrzí, že se nebere úvahu potřebná výška majitele, která může být pro volbu rozhodující. Totiž na tyto motorky je třeba mít možnost se řádně zapřít nohama a ne každé motorkářské srdíčko ťuká v těle 180cm +.

DOMINATOR (1260) napsal 22.09.2014 v 11:47-1+1

Guzzi

DOMINATOR (1260) napsal 22.09.2014 v 11:42-2

Prostě jestli chceš pěknou hondu tak si musiš koupit starší Triumphu

mikni (103) napsal 22.09.2014 v 11:16+1

...no ono je to asi fakt o tom jezdci.Věk ale nezastavíš a to jsem si myslel,že svého GW nikdy neprodám,ale když jednoho dne zjistíš,že už na ty mastodonty nemáš,tak co naděláš

Ričmund (5) napsal 22.09.2014 v 11:00+1

to PetrIII:
Rozhodně bych to nebral tak jednoznačně. sice jsem (bohužel) na Triumphu nejel, ale měl jsem čest vlastnit a jezdit na mnoha motocyklech. Také bych mohl říct že kdo okusi GoldWinga tak jinou nechce. Ale je to hlavně o jezdci samotném. jaká jízda mu vyhovuje. kdo "polyká kilometry", ten si pořídí Golda, Bávo a i touo Triumpha. Znám lidi, kteří v šedesátí a více letech stále sedlaji krosky či silnice ( konkrétně Bimotu ) Zkrátka jak se píše v článku, je na každém co mu vyhovuje. Například já se potřebuji v zatáčkách pořádně naklonit ale přitom mít pohodlí na cestování. Proto Gold. Měl jsem Drag stara a to jsem kvetl. V každý zatáčce jsem skrtal. Hned jsem ho prodal. ovšem někomu to vyhovuje.

Mě by se třeba líbila ta guzzina.

PetrIII (-1) napsal 22.09.2014 v 10:47-2

Kdo jednou okusí Triumpha, už nesleze Sedlal jsem Shadow,Golďase a VTX. Nic na to nemá,Goldwinga jsem prodal po dvou měsících

mardock (73) napsal 22.09.2014 v 10:40

to Venda10: máš naprosto objektivní názor vzhledem k motorce, kterou máš v profilu.

Venda10 (-3) napsal 22.09.2014 v 10:07-4+1

Teda, přátelé nevím kam to spěje.. Je jedinej "Big Cruiser" a to Kawasaki VN 2000..Guzzina a její 1400 sem opravdu nepatří, i když je pěkná.. 1400 měl introš před 20ti lety.. Honda a její pokus zkřížit pračku, myčku, ledničku a piano a dát tomu motor s naprosto teplým zvukem je otřesná.. Cruiser by měl bejt elegantní, né bakelit.. Triumph vypadá docela zajímavě... A pro autory článku: V dnešní době se rozplývat nad 120 Nm?

Anti (390) napsal 22.09.2014 v 08:49+1

Z mého pohledu snad nejlépe napsaný test který jsem měl tu čest tady číst.Tleskám
I když upřednostňuji lehké a praktické stroje,tyhle mastodonty bych rád vyzkoušel,a to všechny tři.Nejen pro jejich parametry,ale i pro srovnání rozdílných koncepcí.




TOPlist