yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
T.E.CH (2) napsal 03.10.2018 v 11:33

Ono s tím DCT nejde řadit ručně, tedy manuálně? Pokud ano, tak není důvod aby druhá verze byla sportovnější. Pak je to LOGICKY naopak.

kawassak (127) napsal 01.10.2018 v 13:24

No hlavně že se ta objektivní minorita poznala a ozvala
Třeba trochu nejdřív přemýšlej, zase taková hondakudla to tu není

boneshaker (89) napsal 01.10.2018 v 11:04

kawassak: jako podtitulek je porovnání se starou gardou GL, tak mi to tak od věci nepřipadá. Argument 1939 je spjat s porovnáním s BMW oproti GL, bohužel trochu spojeno s osobním názorem. Ale osobní názor se přece smí ne? Vím, majorita s tím má problém.

GL1 (15) napsal 30.09.2018 v 19:37

hd1727 - taky jsem si nakopávačku zkusil, ( když jsem ji objevil ) , zajímavý zážitek

kawassak (127) napsal 30.09.2018 v 10:12-1

"Argumenty" z roku 1939 a 1982 pod článkem s dvěma variantami GW z roku 2018. Mi to nějak připomíná základku a Nováka u tabule...

boneshaker (89) napsal 29.09.2018 v 07:09

pk14: na BMW nikdy nevlezu. Nový Goldwing jsem taky nejel. Jestli jsi nepochopil, tak u mě evoluce GL skončila stále u 4 válců.

pk14 (175) napsal 28.09.2018 v 19:16+1

Boneshaker: Twl, proč sem tohle taháš prosím? A jel jsi vůbec někdy na tom R6 Němcovi? A na novém GW máš najeto co?

RudyZZR (2) napsal 28.09.2018 v 17:44+1

Kdyz GW,tak starou dobrou patnactku..tak to citim ja a proto mam patnactky dve...pro me proste kult

boneshaker (89) napsal 28.09.2018 v 17:28

Buznapsi: jasně, Ty jsi v přítomnosti a já 35 let zpět. Porovnával jsem GL 1000 nahatou a GL 1100 taky nahatou, ale s plotnama.
hd1727: ono kilo po rozbitý okresce na takhle starý mašině je až moc.

Buznapsí (47) napsal 28.09.2018 v 14:10

Boneshaker: Pro mě osobně jsou právě nižší náklony tím čím GW zaostává za K1600. Nižší výkon bych mu nevyčítal, to každý nevyužije. Dřív byl GW kapitola sama pro sebe, ale teď se díky zmenšení stal přímým konkurentem.

hd1727 (94) napsal 28.09.2018 v 11:16

No, kudla... 80 koníků na 300kg váhu, z toho žádná střelba nekouká. Spíš bych řekl, ze díky nízkému těžišti je ta jízda takova uplynulá elegantní :)

boneshaker (89) napsal 28.09.2018 v 10:10

Anti: je to jen osobní postoj. Do dneška si Němci myslí, že jsou něco víc. Osobní zkušenost. Pochopitelně ne všichni. A teď zpět k GL. Měl jsem čest jet s majitelem litru z reportáže. Upozorňuji, že i s GL se dá jet solidní kudla. Bohužel jsem byl limitovaný plotnama, tak jsem nestíhal do zatáček.

hd1727 (94) napsal 28.09.2018 v 09:40

Škoda že jste neřekli, mohli jste tam mít první generaci s dobovou kapotáźí :)

BTW: Prototyp GL byl původně taky šestiválec, ale pak se rozhodli pro čtyřválce.

to papiboy: V létě na dovolené mi klekla baterka, tak jsem si to nakopávání užil až až. Dobrý divadlo pro kolemjdoucí :)

Anti (391) napsal 28.09.2018 v 09:08+1

boneshaker:Když sem pleteš takový nesmysly,tak si vzpomeň na Japončíky.To taky nebyli žádní lidumilové

boneshaker (89) napsal 28.09.2018 v 08:37

pk14: máš pravdu Němci jezdili dlouhé vyjížďky už za války. Takže jejich technika je opravdu prověřená. Že z toho sem tam někoho zastřelili bylo v rámci tehdy zavedených pravidel- my jsme rasa.

pk14 (175) napsal 28.09.2018 v 08:07

GW nikomu neberu, proč ho ale někomu vnucovat nevím. Mě osobně stále na 'hodně daleko" vyhovuje K 1600 gt sport 2014, je mrštnější a "sportovnější"
GW byl řádně 2 dny vyzkoušen, dotankován a s díky prostě vrácen...

boneshaker (89) napsal 28.09.2018 v 07:57+1

babicka 33, SuperSic 58: co Vás sere hoši? Jezdil jsem kde co, je pravda že každá motorka má svoje. Před dvěma lety bych se každému vysmál, kdyby mi tvrdil, že budu jezdit GoldWing. Letos zatím 4400 mil na 35 let staré motorce a neměnil bych. A to doma stojí ještě CB 1000F Big-1 kterou jsem ani nevytáhl. Proč, že.

SuperSic58 (1307) napsal 28.09.2018 v 07:48

přesně vystiženo, kolotočárna Přijela k nám pouť, pusťte fanfárky, nechte vlajky vlát

Babicka33 (10) napsal 28.09.2018 v 07:24

Dobrá kolotočárna, přeplácanější motorku má asi jenom Se-Se

Anti (391) napsal 28.09.2018 v 06:53+3

"Ti šťastnější ho mají doma, ti méně šťastní o něm jenom sní"
A dál jsem nečetl.Kdyby se tam alespoň zmínila kategorie cestovatelů..
Co mi to připomíná...Aha BMW GS nebo HD.Ti tvrdí to samé...
Jsem na tyhle názory krapet přeciltivělý,vím.Ale takhle to vypadá že existuje jen jediná jediná volba co se týče motorky pokud má člověk dost peněz a zbytek jen "z nouze ctnost"...

kobza79 (2) napsal 27.09.2018 v 22:50

Doufám že jsem četl pozorně, ale něja jse zapoměli na model GL 1200 který se vyráběl od roku 1984 do 1987.

alexa7 (101) napsal 27.09.2018 v 22:10

k 1190 a k wr 250 som si kupil na vylety so zenou gw1500 a velmi som si ho oblubil. Je velka skoda kazdeho kila co ten novy schudol. Honda vysla zo segmentu v ktorej bola sama králom, velka skoda.

Jslastan (0) napsal 27.09.2018 v 20:58

GL1 - výročie je podľa roku, kedy sa daný model predával. Ja mám model 2005 - 30 years anniversary.. ma aj také označenie priamo od výroby, to znamená že Honda Goldwing má skutočne rok zavedenia do predaja 1975..

GL1 (15) napsal 27.09.2018 v 20:43

doteď jsem žil v mýlce, že byl první golďas představen 1975 a prodej začal v 1976 ( a pyšnil jsem se, že mám jednoho z prvních / registrace 1.5.1976 ) Po přečtení tohoto hezkého článku jsem dohledal, dovolím si citovat :..."..v roce 1972 Honda pověřil své konstruktéry vytvořením špičkového modelu, který se bude výrazně odlišovat od všeho, co současný trh nabízel .."...Na veletrhu IFMA, který se o dva roky později konal v Kolýně nad Rýnem, byl nový stroj představen..."...takže jasně, 1974
A pánové Hondaři, pokud jsem něco nepřehlédl, takjsme pěkně zaspali...Honda našel ideálního obchodního partnera Takea Fujisawu. 24.9.1948 založili s milionem jenů Motor Honda Company Tak jen upozorním...Siochiro Honda se narodil 17.11.1906

12012 (21) napsal 27.09.2018 v 20:30+2

Asi skvěle jezdí, má mrak technických elektronických vychytávek, ale stejně se mi nelíbí. Chybí mi tam taková ta ,,majestátnost". Spíš mi to přijde, že se modernizovala ST 1300 Pan European.

Vaclavkyzek (9) napsal 27.09.2018 v 20:18+3

Dnes som si ho kúpil v automate a nevedel som z neho zosadnúť neskutočná motorka neveril by som ako ľahko ovladatelny goldwing je a ten automat paráda .este včera som ľutoval že som predal GS po dnešku viem že to bola správna vec

boneshaker (89) napsal 27.09.2018 v 20:08

Přesně jak uvádí titulek. Můj naked 1982. Původně Interstate s předním fairingem a vzadu tři standardní kufry. I u takových motorek je kustomizace možná.

boneshaker (89) napsal 27.09.2018 v 15:56-1+3

Jak říká jedno přísloví: na motorku není špatné počasí, ale jen špatné oblečení. Takže? Do sedel a jedem GoldWingáři.

Kenap (12) napsal 27.09.2018 v 15:18-1+3

SuperSic58. Mám doma taky jednoho mazla.Asi toho o dané motorce moc nevíš.Pokud je chladno tak si pustím topení od motoru,zapnu zahřívání na hefty a sedačku.Prší li-tak pokud jedeš víc jak 45 tak jedeš suchej.Jen je- jak říká jeden můj kámoš-zapotřebí nezastavovat moc na křižovatkách.Navíc,motorkáři nejsou z cukru.Asi máš raději ta luxusní auta,tak stejně nepochopíš

SuperSic58 (1307) napsal 27.09.2018 v 12:57-4+1

buzna> ne všechny motorky jsou na hovno zas tak černě bych to neviděl. Mam raději hbitý lehký stroje. Kabriolet je přeci jen lepší na 4 kolech a navíc má i střechu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist