husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dzarmil (8) napsal 02.12.2017 v 18:14

Jsem spíše fanouškem italských strojů,ale tohleto se "japončíkům" opravdu povedlo.Snad se vrátí staré dobré časy .

Kybergreg (88) napsal 28.11.2017 v 15:52

Zdá se mi to nebo má EX vepředu menší kotouče?
Jinak teda obě jsou parádička.

JoskaH (444) napsal 28.11.2017 v 13:48

jean192...velký byznys je tím úspěšnější čím větší kus trhu dovede pokrýt. Kolik myslíš že Honda prodá těchto krasek a kolik tech "zhovadilosti "?
Ze samotných krasek by prostě zkrachovala, i když si leckdo chce myslet opak

Frankie (731) napsal 28.11.2017 v 09:44

Moc hezký stroje. I když jsem na ně také zatím příliš mlád, uznávám jejich nadčasovou krásu
Jak už tu někdo zmínil, škoda že Yamaha napřed do.ebala poslední verzi XJR a pak ho úplně vzdala...o Suzuki GSX1400 nemluvě.
Tak aspoň ta Honda že se klasického velkoobjemového naháče stále drží

Pítrs55 (1) napsal 28.11.2017 v 09:01+1

Obě motorky jsou pro mě v současné době TOP , a časem bych se rád k jedné z nich dopracoval

jean192 (153) napsal 28.11.2017 v 07:34+1

Ja to nechápem, niečo tak nádherné vyrobila tá istá firma, jak NC a podobné zhovadilosti.

Steve-CZ (259) napsal 27.11.2017 v 23:28

týpek (119) napsal 27.11.2017 v 22:26+2

Časově neomezená nádhera

truck (11) napsal 27.11.2017 v 21:10

Jo tak to je veliká paráda a vidím,že ani nebudu první kdo chválí fotečky Jen tak pro radost obrázek renovace klasiky a nebo návrat ke kořenům to dneska frčí Hezký fotky super článek ať se daří

vonRammstein (67) napsal 27.11.2017 v 20:59

Krásný stroje, oba. Na Hondu se rádo nadává, ale kdo by chtěl nadávat na tohle?

mike_fish (26) napsal 27.11.2017 v 20:48

He he blesklo mi hlavou co píše gl1 - že v 50ti je to ještě brzy! a jak píše paulo: správná mašina MUSI mít dva laufy!!! Chtěl jsem napsat něco o ceně, která mi přišla poněkud mimo, když jsem se prvé díval do ceníku, ale koukam, že nyní o -30k levnější! Tak to už se můžeme bavit!

udinar (40) napsal 27.11.2017 v 20:14

Krásný motorky, moc pěkně napsaný článek. Pro mě by byla jasná volba model EX. Jsem ulítlej na klasiku, ale to RS je taky moc hezký

GL1 (15) napsal 27.11.2017 v 20:05

článek super, motorky super, jen nesouhlasím s poslední větou autora :"Až mi bude padesát, raději tohle stylové CB než čopra." respektive 100% souhlasím s textem, jen ta číslovka je nízká. Já osobně to v tuto chvíli vidím ( pro sebe ) na "60". Ještě nějaký rok zůstanu u VFR.

Addas (0) napsal 27.11.2017 v 19:29

Z nových modelů bych si teď spíš vybral RSko. Měl jsem ale to štěstí že jsem koupil EX rok 2016 a nejen podle mě zatím nejhezčí modelový rok Nové modely už prostě nevypadají moc klasicky a je na nich jen pár věcí které se mi líbí víc.

Jinak CBčko s drátěnými koly má duše a pokud vím tak i nový model 17. Nevím proč to i v dnešní době Honda takhle má, ale každopádně se dají koupit kity, kterými kola snadno předěláte na bezdušová.

hrochi (155) napsal 27.11.2017 v 19:18

A pak, že to nejde... Ještě nějaký XR600i se vstřikem a vylepšeným podvozkem a je Honda z5

ProchyTom (190) napsal 27.11.2017 v 19:03

Kikin jasny v pohode ;) vykonu je dost. Jsou to silaci

MartinXL650V (172) napsal 27.11.2017 v 18:55

Díky za super článek Obě Hondy nádherné a fotogalerie z okolí Vyšehradu je parádní !

MartinXL650V (172) napsal 27.11.2017 v 18:54

to kikin: je to málo, protože to chladí vzduchem / olejem a zároveň plní normy na zplodiny. Ovšem je to málo jen relativně, na tenhle typ motorky (si myslím) to stačí bohatě.

kikin18 (47) napsal 27.11.2017 v 18:41

Dík za upozornění. Už si sypu popel na šišku, četl jsem mezi řádky a ušla mi souvislost ve větě.
Ale stejně to je docela málo na 11-tikilo, né?

ProchyTom (190) napsal 27.11.2017 v 18:30

Precti si to cely poradne

kikin18 (47) napsal 27.11.2017 v 18:19

Kucííí, já teda nevím, mám jen strojní průmyslovku,ale tohle asi není správně. Cituji:
...motor o objemu 1140 ccm a síle 91 Nm...
...kroutící moment, na hodnotě 66 kW při 7 500 otáček/min...
Stačí si teda jenom prohodit jednotky? To mě teda nesedí... Nebo je to celý blbost?

genetik (45) napsal 27.11.2017 v 18:09+2

velká škoda,že yamaha pokazila XJR ,byla daleko nejhezčí a už před 100lety

PremdaHonda (108) napsal 27.11.2017 v 16:39

Hooorus - duši v pneumatice určitě mít nebude

5157 (17) napsal 27.11.2017 v 16:27

Opravdu povedené obě kdybych si měl vybrat tak RS,ale EX taky vypadá dobře Tohle se japoncům opravdu povedlo

vinokurov (494) napsal 27.11.2017 v 16:27

Paráda

Paulo (2561) napsal 27.11.2017 v 15:13-1+4

Obrovské PLUS za DVA laufy

hrouda13 (150) napsal 27.11.2017 v 14:40+1

Krásný kočky kterým to bude pořád slušet bez ohledu na věk

JoskaH (444) napsal 27.11.2017 v 14:18-2

Ty motorky stojí za prohlédnutí zblízka...
Nemyslím to vůbec nijak urážlivě vůči jiným tzv. retro motorkám, ale v provedení a souladu zde veškerá podobná konkurence "bledne závistí", a to nemá nic společného s tím, že to je (nebo není) Honda

boneshaker (89) napsal 27.11.2017 v 13:41+3

ZdenalH: ty H-D co měly duši, už se dávno nevyrábí.

ZdenalH (71) napsal 27.11.2017 v 13:24+1

Hooorus: jak všichni víme, tak duši mají pouze H-D

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist