globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ipetr (2) napsal 25.06.2017 v 23:57

Ja nechapu spotrebu redaktoru, mam CRF1000L v manualu a posledni Albanii mam prumernou spotrebu 4,6 pritom pri standardni jizde a v horach 4,3 - 4,5 a na dalnici max 5,2. Jinak kamos s KTM 990 vzdy hlasil ze se mu zapnula rezerva a mne se za celou cestu nezahlasila ani jednou. Tankovali jsme nastejno vzdy do plna. Za 6 jsem jel Prahu po dalnici stale 170 a vic.

speed190 (-8) napsal 23.07.2016 v 19:12

Vše ok,ale nechápu tu spotřebu 6l a malou nádrž,na dlouhých trasách to musí být celkem otravné. Jezdím novou GS Adv. s dlouhodobým průměrem 4,5 l tzn. dojezd skoro 700km, to je trochu jiná hra,zvlášť v pustinách dálného východu.

zdeny.s (4) napsal 14.07.2016 v 22:30-1

Ok, je to určitě dobrá motorka, která si už našla a ještě určitě najde spoustu spokojených majitelů. Ale jako každá má i své mouchy, což mrzí o to více jak si Honda dávala na čas s uvedením na trh. Spotřeba přes 5 l a nádrž na 18 l je fakt na cestovní enduro málo, u off motorky přední plastový díl v celku a hmotnost 232 kg,? Motor má krásný mechanický zvuk včt. výfuku / prostě Honda/ , ale chybí mi tam ostřejší reakce na gas a na ten obsah bych čekal i větší zátah od spoda

Left (30) napsal 02.07.2016 v 15:44

Řekl bych, že minimálně údaj o "nižší "hmotnosti je trošku zavádějící. Chápu, že výrobce chtěl, aby vyšel na papíře lépe než u 750, ale je třeba připočítat váhu 6-litrového kanystru včetně obalu, o dojezdu nemluvě. Potom už je váha nastejno že?

team-green01 (2) napsal 03.06.2016 v 19:28+2

tak pokud někdo srovnává motorku, která má 110 KW s Afrikou a nazývá ji přímou konkurencí, tak nemá smysl článek dále číst. Těchto PR článků už je moc. Věřím, že to přejde a časem budou k přečtení i objektivní články, které budou reálně srovnávat konkurenci a dozvíme se jak silné, tak i slabé stránky Hondy. Bude to asi dobrý stroj, ale tento podlízavý humbuk mu škodí alespoň podle mě.

Tuji (29) napsal 25.05.2016 v 22:46

Mě ten test přijde nafouklej jen o pár nevtipných historek, ale nic nového nepřinesl. Ale co se dá o PR článcích asi tak říct.

Jsem zvědavej na 9 dni zapůjčení Africi do Itálie. Už jsem na ni jel 30 min a opravdu ihned padne do ruky. Jediné co se bojím je, aby nebyla nudná jako většina motorek co Honda dělá. To dokážu posoudit až po pár dnech ježdění v různých režimech.

SuperSic58 (1307) napsal 25.05.2016 v 20:08+1

Krásná strojovna. A když už, tak jedině verze v manuálu a bez elektronickejch kokotin.

matuS (26) napsal 25.05.2016 v 14:41

Wencaw> to ako naozaj pocita vzdialenost zo zadneho kolesa?

Mam na teba otazku, ci si s tym uz padol. Na internete sa totiz objavili obrazky celkom dost rozbitych plastov pri pade "zo stojana". Mam skusenost z Varadera, ze plasty boli extremne krehke, takze som zvedavy ci aj na tomto honda popracovala, alebo nie.
dakujem

PetrAT (74) napsal 25.05.2016 v 13:58

WencaW
Díky za odkaz. Pěkně popsané

Frankie (725) napsal 25.05.2016 v 11:25-2+4

Vzdycky jsem byl zaprisahly antihondista, nikdy me nic z jejich nabidky neoslovilo (no, pravda, VTR1000SP byla fakt pekna), ale tohle bych si dokazal predstavit mit v garazi. Je videt ze neni mirena proti nadlitrovym obludam jako GS nebo Adv od KTM, ale proti osmistovkam od Triumphu i BMW. Afrika ma o neco vetsi vykon a pritom podobnou hmotnost a dokonce se na ni da i koukat, coz se o konkurenci rict neda ))))
Pockam si tri roky a pak to bude zajimava ojetina. Aspon se ukaze jak dobre to postavili a jestli budou nejaky detsky nemoci
Test samozrejme chvalim, dal celkem jasnou predstavu o motorce. Jen se porad nemuzu ubranit srovnani s KTM 950/990 Adv. . . . to by bylo myslim si docela zajimavy

martjan_1098 (283) napsal 25.05.2016 v 10:00-3

Po dlouhé době celkem pěkná motorka od Hondy. Asi by bylo dobré v článku zmínit, že nejde nikde koupit, kdyby ji náhodou někdo chtěl. A já bych stejně volil Multisrandu

WencaW (0) napsal 25.05.2016 v 09:54

Kdo si chce nad ramec tohoto (z meho pohledu velmi dobre napsaneho) clanku pocist o dalsim testu (trip do skutecne Afriky), link zde: //www.africatime.bike/p/the-verdict.html

Nova Africa neni samozrejme bez chyb a takove moto asi ani nejde vyrobit (i tak jsem do ni sel ). Ale jak asi vsichni tusime, jde spise o tu chut a odvahu nekam vyrazit nez o to, co budete mit pod zadkem

Tazdevil (9) napsal 25.05.2016 v 08:47

PetrAT:
Myslím, že takhle podrobnější porovnání stará/nová se brzy někde objeví. Minimálně sami majitelé pak nějaké takové přímé porovnání užitných vlastností spáchají. Ale narovinu, už teď je možné říci, že nová NEMÁ tak velký "kufr" pod sedlem jako stará a co svítí lépe? Porovnat technologii H4 za sklem s LED? Je známo, že nová svítí parádně...

Redakci:
Skvěle udělaný test. Porovnání variant, srovnání s předešlou verzí a přizvání majitele? Za mě velké ANO...

Za mě:
Vydržet do srpna, vydržet do srpna, vydržet do srpna... :o)

Jenik789 (12) napsal 25.05.2016 v 07:50-5+5

Bohuzel jen nova Africa, nic vic, skoda. Pro vyssi jezdce zvykle na stare a vykonejsi stroje LC8, stara Supertenere stale jen "legenda" a ne motorka, ktera by parametry nebo vlastnostmi trhala ostatni.
Mel jsem starou Africu, ale po presednuti na Supertenere jsem zjistil, ze radeji jezdit na poradne motorce nez marketingove "legende". Asi se mnou nebude spousta lidi souhlasit, ale proste tak to je, vsude vychvalujete "legendu, legendu..." a ne motorku .

Tak nejak vkladam nadeje do XT700Z, snad to udelaji jako lehkou motorku s dostacujicim vykonem pro vyssi jezdce, kteri si nekdy proste tu polnacku chteji uzit.

sered (113) napsal 25.05.2016 v 07:49

Nehodnotim Afriku, ale testik je paradni - odpusteno aspon 5 UFO prestaveb!

seikos (975) napsal 25.05.2016 v 07:36-2+2

Jo, až vyjede Adventure model s 28-mi litrovou nádrží, to si bude spousta lidí nadávat že tak spěchali

Petřičák (184) napsal 24.05.2016 v 22:31+2

Porovnání specifik automatu a klasického manuálu, přizvání předchozí generace motorky včetně vyzpovídání majitele, zamyšlení nad elektronickými pomocníky, co víc si přát? Dobře se to čte a člověka to dokáže zaujmout i když sám cestovní endura nejezdí. Díky za každý takovýhle test.

Bazingaa (1) napsal 24.05.2016 v 21:59+1

Hele a kde se to dá koupit? Všichni se tady nad tím rozplývají, ale po objednání letos dodání příští rok. Až ta motorka bude ke koupi, tak ok.

FilipTenere (31) napsal 24.05.2016 v 21:12

Nova AT se mi líbí a fandím ji. Vypada to skoro jako odvážný čin,představit v dnešni době moto i do terénu,true Adv.
Test prima,přesto bych uvítal vice konkr. info(viz PetrAT),než jen ódy na rodost. Elektronicky featury,plastiky...,spolehlivost všeho teprve ukáže čas. V tom to bude mít nová AT vůči RD těžký.
Doufám,že při rozumným tempu lze jet i za méně než 6l. Jinak by byl dojezd 300km bída. Nádrž zůstala naštěsti vpředu,uff

chooki (100) napsal 24.05.2016 v 21:00-2+3

pozeram ze davova psychoza menom africa funguje spolahlivo. priemerna moto, a taky humbuk..lebo marketing, lebo honda

Newton (16) napsal 24.05.2016 v 20:56+1

Počkám si na dvouválcové Ténéré 700 a až bude ... tak si stejně nechám GS.

soccer (480) napsal 24.05.2016 v 20:45

to Whisky: a byl by na to někdo zvědavej ??? co myslíš???

Whisky (9) napsal 24.05.2016 v 20:19+2

Kdyz mi na ni prispeje kazdy motorkar 100Kc a budu mit tolik, abych si ji mohl koupit, tak dojdu nahatej z Trebice do Brna. Tak moc ji chci :)

BendaWR (38) napsal 24.05.2016 v 19:23

Hezkej článek a ještě hezčí motorka. Měl jsem Varadero a to byla motorka fakt jen na asfalt, váha naprd vzhledem k vysokýmu těžišti. Afrika má určitě perfektně rozloženou hmotnost a nízko těžiště, jen ta celková váha mi přijde furt dost vysoká. Vymyšlený to ale bude dobře, když to redaktoři takhle pěkně of road protáhli a ještě si poskočili - klobouk dolů a hlubokosklon Takový Rumunsko po šotolinkách, to bude zážitek! Mám prodat géeso?

PetrAT (74) napsal 24.05.2016 v 16:47+3

Konečně srovnávačka mladé se starou
Ještě by chtělo porovnat prostor pod sedlem
Co sedlo spolujezdce? To je napevno ?
Jak vibrace ? V kolika otáčkách a kam lezou
Porovnat co v noci svítí lépe
Jako mínus nové vidím ten milion plastíku zevnitř a přeci jen spotřeba 6L při nádrži 18L je dosti vysoká

ALW (30) napsal 24.05.2016 v 16:36

Chválím článek i motorky Plný souhlas s majitelem té staré, také plánuju, že za pár let budu mít v garáži obě

yeuop (41) napsal 24.05.2016 v 16:11

także tady dokonce i ja - nejvetsi pohrdator toho fora - musim pochvalit!!
toto se vazne super cetlo!!
było by super, kdyby i jine testy były na takove urovni!!

Capt.Orr (30) napsal 24.05.2016 v 15:48+1

Skvělý článek o velmi povedených mašinách

Petr62 (14) napsal 24.05.2016 v 15:46-3+2

Víte proč je ta motorka hezká? Protože ji designovali italští designéři. Kdyby to dělaly ty rejže, byla by to hrůza.

matuS (26) napsal 24.05.2016 v 15:33-2

je to krasna motorka, ale za dizajn tych padakov by som niekomu ruky odtrhol...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist