yamaha_mt09




Luciferovo kladivo: Harley, který porážel Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza-K (827) napsal 11.02.2019 v 20:58

Ten protiponorovaci system v uchyceni predni brzdy, viz,predposledni obrazek, je docela zajimavej. Zajimalo by me, jestli to aspon trochu fungovalo...?

CR500 (142) napsal 11.02.2019 v 10:55+1

Nejlepsi motivace pro technicky vyvoj jsou rozhodne zavody (a bohuzel i valka). Ja zbrane nesnasim, ale o to vic mam rad regulerni zavody a upravy pro ne. Toto je nadhernej pripad co dokaze i takovej marnej dinosaur HD kdyz jde o zavody Kdyz vidim tady ty scifi clanky jak se objevilo neco "skveleho" revolucniho jako nedavno motor vzhuru nohama tak se jen smeju a rikam (bulvar)--dokud se podobnej vynalez uz neobevil v profi zavodech, kde tak tomu neverim Naopak tyto clanky o skutecny zavodich legendach si vzdy moc uziju

strakon (542) napsal 10.02.2019 v 10:06

Pěkný počtení

Medvidek1 (24) napsal 09.02.2019 v 19:07

Zajímavá potvora. Až na to přední kolo bych jí bral. A spoloviční váhou jejich běžné produkce

Hog (11) napsal 09.02.2019 v 15:35+2

Jen ta vítězství HD proti Ducati nepřeceňovat !
Vždyť Harley měl obsah 998 ccm a proti němu jeli na motorkách Ducati S2 o obsahu necelých 900 ccm !
A ono v závodním motocyklu víc jak 90 ccm je docela dost !

Ale byly to propozice V Twinů v Americe, ke se druhá místa nepočítají, pouze vítězství ! Někdy i za každou
cenu.

Destroyer (237) napsal 09.02.2019 v 14:15

16in nebol dory ani na Jawe! brrrr. este ze je ta doba detskych koliesok za nami. s kolegami podomnou nebudem suhlasit, pretoze co sa designu tyka mi tento harley velmi pozitivne zarezal. Je to retro a dnes je retro v mode. A fakt nepatrim medzi HD fandov.

Destroyer (237) napsal 09.02.2019 v 13:57

podobnost s XR750 na ktorom dosiahol najvacie uspechy pre HD, mimo dirt track, Cal Rayborn nieje vobec nahodna. Bolo to v osemdesiatych riadne designove retro

bruttopyr (396) napsal 09.02.2019 v 12:32

Skvělý článek, Alan prostě umí psát. Ten Harley je sice vizuální katastrofa, ale vyhrával a to se počítá!

laďa-prášil (72) napsal 09.02.2019 v 11:18+1

S tím malým kolem to vypadá ale legračně :)

IvanDvoutakťák (5047) napsal 09.02.2019 v 11:06

Pro pamětníky je ta fotka pana Cathcarta s identifikačním nápisem na zádech přímo dojemná (jak ten čas letí), když on jezdil snad na všech okruhovkách co kdy byly, včetně Yamah 250/350 v té krásné době jeho mládí,kdy se např. na TT "prali" na těchto málem sériových Yamahách i Hizzy Hislop s Foggym ...

afro-r1 (512) napsal 09.02.2019 v 10:54

Koukam, kam prijde Buell, tam se zacnou objevovat specificke ptakoviny - viz uchyceni prednich brzd.

Romanko (1190) napsal 09.02.2019 v 10:04

1981, opravdu důležitý rok pro HD, jak píše AC. On HD byl pleite a koupě akcii byl dost odvážný krok skupiny managerů. HD byl na tom tak zle, že si nechal u Porsche vyvinout 4vál, ale nikdy ho neuplatnil. Dovedete si představit HD s řadovým 4válem? Nicméně noví majitelé zvládli situaci, zejména marketingově, a dostali HD až do současnosti. Tož to jen tak na okraj skvělého článku.

Grimpo (11) napsal 09.02.2019 v 09:45

Alanovy články jsou vždy pěkné počtení...jinak kruto-zetor

Anti (389) napsal 09.02.2019 v 08:05

Konečně pořádný HD!




TOPlist