Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Anti: Máš pravdu, jezdí to jako těžká motorka, vždyť i ten Sporťák váží čtvrt tuny. Když přemýšlím, jak ti nejlíp odpovědět, tak mě jako první napadne projev (hlavně zátah) a zvuk motoru, to je fakt jedinečný zážitek, který člověk jen tak nezapomene. Půjč si ho a uvidíš, však to dneska jde i zadáčo.
husatko: Nojo, za nejobyčejnější street glide máš ty sportstery nejmíň dva. Téhle testované motorce se hodně podobají americké policejní verze, které ale navíc mají pohodlnější odpružené sedlo. A ty se dají v USA pořídit zánovní za nějakých 13 nebo 14 tisíc dolarů. Občas se u nějakého dealera objeví i starší kousek s minimem najetých mil za desítku. Přesně na takovou mašinu jsem mířil (bez rádia, mp3 a podobných volovin), když jsem psal, že se k H-D vrátím. Doufám, že se mi povede se do států zase na čas dostat, pořídit si ji, celé si to tam křížem krážem projet a pak ji tam nechat nebo si ji přivézt zpátky.
HonzaHus:Já budu muset nějaké to HD půjčit.Fakt mě zajímá,co se skrývá pod větou "Jízda na Harley-Davidsonu je nezaměnitelná".Já si vždy myslel,že to jezdí jako těžká motorka.
HonzaHus: nechcem sa pustat do nejakych dlhsich debat. absolutne suhlasim s vacsinou toho, co si napisal a hlavne s tym, ze sportster je jedina motorka ktora v nasich podmienkach a aj vzhladom na cenu dava zmysel. keby som chcel H-D, tak o inom modeli ani neuvazujem. ale vycashovat novy street glide a sportster, to je rozdiel. Navyse za tie peniaze si clovek kupi na cestovanie vhodnejsiu motorku, a nie taku, ktora sa tak len tvari. clovek, ktory si kupi harleya na cestovanie celkom urcite sam neveri tomu, ze si ju kupuje na ten ucel, alebo aspon tomu, ze neexistuje x motoriek, ktore su na to vhodnejsie. u mna cim starsi harley, tym krajsi. ked sa podari zachranit nejaky shovel alebo knuckle, hoci sa da aj do ineho ramu a je z toho bastard (alebo custom, ako kto chce), je to parada. takze nehadzem vsetkych harleyakov a ani vsetky harleye do jedneho vreca, to urcite nie. ja som povedal uz vsetko, co som chcel.
Docela zajímavej strojek, asi nejspíš pro "dálniční polykače kilometrů". Vzhled je věcí vkusu, já (přesto že z toho nejsem nadšenej) u H-D oceňuju že si drží liniii a moderní techniku se snaží komponovat do klasických tvarů. Nemám to, neletím si to koupit, ale jsem rád, že to existuje :)
Pro ok8: Harley-Davidson vyrábí hlavně v Americe. Někdy od loňska začal montovat svoje nové modely 750 a 500 Street s vodou chlazenými motory v Indii, podle firemních informací pro asijský trh.
Normální Sportstery se vzduchem chlazenými motory 883 a 1200 se montují v Kansas City (Missouri) společně s řadou Dyna, V-Rod a Street 750 pro americký trh a Evropu.
Softaily, tříkolky a řada touring (kam patří i testovaná motorka) se montují v Yorku (Pennsylvánie). Motory a převodovky pro všechny se vyrábějí v Menomonee Falls (Wisconsin). V Milwaukee (Wisconsin), původním rodišti Harley-Davidsonů, už je jen vývoj, ústředí a muzeum.
V Americe je tahle řada touring nejprodávanější, ani se při těch jejich vzdálenostech nedivím. Na ty naše stačí Sportster a ten se před pár lety, kdy byl dolar pod dvacet, dal koupit i pod 200 tisíc. Tehdy jsem makal a šetřil, takže jsem si po pár letech mohl Sportsera dovolit a ty řeči o snobech, kteří nevědí co s prachama, mi přijdou k smíchu. Jízda na Harley-Davidsonu je nezaměnitelná, to se ale musí zažít, jako každá zkušenost jde těžko předat slovy. Jednou se k němu vrátím.
chcete vsetkym ukazat, ze mate prachov, ze neviete co s nimi? chcete robit dojem najma na ludi, ktorym je jedno, ako ste tie peniaze zarobili a ktori maju priblizne rovnaky vkus? chcete sa stat motorkarom zo dna na den v tom najbombastickejsom style? kupte si noveho harleya, trafite do cierneho. idealne street glide na cestovanie, haha.
Mám to štěstí,že vlastním HD Street Glide CVO. Je to dobře ovladatelná a radost přínašející motorka.Dokud člověk tento typ motocyklu nevyzkouší,jen těžko může ocenit jeho kvality.
maovec- malej krouťák? mně to přijde víc než dostatečný vzhledem k tomu, že i moje felicie má míň (106Nm)
HD jsou krásný motorky, moc se mi líbí, ikdyž mě to k nim nikdy netáhlo u týhle mi přijde na nic to, že ikdyž je tak velká, dva se na ni pohodlně nesvezou...
Jako všechno v životě, tak i výběr motorky je věcí osobních preferencí. Rád se na takový koráb zahledím, ale to je vše. Možná by se mi líbilo sbírat je jako třeba auta veterány.
Při popisování technických parametrů, výbavy a pohodlí si nelze nepoložit otázku - lze čekat méně za ty peníze ? Dle mého názoru spíš více.
Pak je tu ovšem otázka, zda je to vůbec u motorky třeba ? Spíš ne !
Shrnuto: Kupec této motorky by raději neměl vůbec logicky uvažovat.
Topol:"krásná ladná věc"?Asi jako slon v porcelánu
Ale nic proti,každý máme trochu jiný vkus...
Co mi moc nesedí,je styl psaní tohoto "testu".Připadá mi to spíš jako PR článek psaný třetí osobou.Na druhou stranu nejsem cílová skupina,takže je to asi jedno...
Mikni - rozhodně nebudu tvrdit, ře je Street či Electra Glide to nejvhodnější náčiní do města, ale můžu tě ujistit, že v okamžiku roztočení kol, se ta téměř čtyřmetráková váha ztrácí a nabýváš dojmu, že ovládáš výrazně lehčí a menší motocykl, než jakým ve skutečnosti touring modely jsou. A co se týče Street Glide, má takový dravější rebelštější vzhled, než nafintěná Electra a i když já mám do šampóna hodně daleko, tak přesto bych svou Sněhurvu Electra Glide za FLHX zrovna neměnil. Byť jsou to rámem i motorem motocykly téměř identické, tak horní tour pack u Electry je při dlouhých jízdách k nezaplacení. Stejně tak jako kolení deflektory, či vyšší plexi. Nicméně nebýt člověk limitovaný prostorama a hlavně prachama, tak by Street Glide rozhodně byla dalším přírůstkem do rodiny...teda až po Road Glide, která je tak strašně škaredá, až je nádherná a na kteroužto mám zatraceně spadeno
Streetka je prostě boží...není to úplnej cirkus na kolečkách jako její ségra,ale krásná ladná věc. Dotykovka je věc názoru,osobně mám radši palubku staršího modelu se šesti stříbrnými budíky.Vypadají klasičtěji.V Améru je streetka hitovka jako blázen,ani se nedivím.
Cadilac na dvou kolech.
Na pohled se mi líbí, i ta barva má něco do sebe...
Přesto spíš patřím do staré školy, navigace, rádio, mp3 a jiné zábavné systémy podle mě nemají na mašině co dělat, protože je zábavná sama od sebe. Hudbu budu poslouchat raději doma v křesle se skleničkou v ruce nebo na koncertu – motor Harley-Davidson sám produkuje tak pěknou hudbu, že by neměla být ničím rušena.
Anti: Máš pravdu, jezdí to jako těžká motorka, vždyť i ten Sporťák váží čtvrt tuny. Když přemýšlím, jak ti nejlíp odpovědět, tak mě jako první napadne projev (hlavně zátah) a zvuk motoru, to je fakt jedinečný zážitek, který člověk jen tak nezapomene. Půjč si ho a uvidíš, však to dneska jde i zadáčo.
husatko: Nojo, za nejobyčejnější street glide máš ty sportstery nejmíň dva. Téhle testované motorce se hodně podobají americké policejní verze, které ale navíc mají pohodlnější odpružené sedlo. A ty se dají v USA pořídit zánovní za nějakých 13 nebo 14 tisíc dolarů. Občas se u nějakého dealera objeví i starší kousek s minimem najetých mil za desítku. Přesně na takovou mašinu jsem mířil (bez rádia, mp3 a podobných volovin), když jsem psal, že se k H-D vrátím. Doufám, že se mi povede se do států zase na čas dostat, pořídit si ji, celé si to tam křížem krážem projet a pak ji tam nechat nebo si ji přivézt zpátky.
HonzaHus:Já budu muset nějaké to HD půjčit.Fakt mě zajímá,co se skrývá pod větou "Jízda na Harley-Davidsonu je nezaměnitelná".Já si vždy myslel,že to jezdí jako těžká motorka.
fakt že jo. Glajda je dobrá na rovný americký highwey.
Ale koukám, že nejen pro mě - zlatej Sportster.
HonzaHus: nechcem sa pustat do nejakych dlhsich debat. absolutne suhlasim s vacsinou toho, co si napisal a hlavne s tym, ze sportster je jedina motorka ktora v nasich podmienkach a aj vzhladom na cenu dava zmysel. keby som chcel H-D, tak o inom modeli ani neuvazujem. ale vycashovat novy street glide a sportster, to je rozdiel. Navyse za tie peniaze si clovek kupi na cestovanie vhodnejsiu motorku, a nie taku, ktora sa tak len tvari. clovek, ktory si kupi harleya na cestovanie celkom urcite sam neveri tomu, ze si ju kupuje na ten ucel, alebo aspon tomu, ze neexistuje x motoriek, ktore su na to vhodnejsie. u mna cim starsi harley, tym krajsi. ked sa podari zachranit nejaky shovel alebo knuckle, hoci sa da aj do ineho ramu a je z toho bastard (alebo custom, ako kto chce), je to parada. takze nehadzem vsetkych harleyakov a ani vsetky harleye do jedneho vreca, to urcite nie. ja som povedal uz vsetko, co som chcel.
Docela zajímavej strojek, asi nejspíš pro "dálniční polykače kilometrů". Vzhled je věcí vkusu, já (přesto že z toho nejsem nadšenej) u H-D oceňuju že si drží liniii a moderní techniku se snaží komponovat do klasických tvarů. Nemám to, neletím si to koupit, ale jsem rád, že to existuje :)
Pro ok8: Harley-Davidson vyrábí hlavně v Americe. Někdy od loňska začal montovat svoje nové modely 750 a 500 Street s vodou chlazenými motory v Indii, podle firemních informací pro asijský trh.
Normální Sportstery se vzduchem chlazenými motory 883 a 1200 se montují v Kansas City (Missouri) společně s řadou Dyna, V-Rod a Street 750 pro americký trh a Evropu.
Softaily, tříkolky a řada touring (kam patří i testovaná motorka) se montují v Yorku (Pennsylvánie). Motory a převodovky pro všechny se vyrábějí v Menomonee Falls (Wisconsin). V Milwaukee (Wisconsin), původním rodišti Harley-Davidsonů, už je jen vývoj, ústředí a muzeum.
V Americe je tahle řada touring nejprodávanější, ani se při těch jejich vzdálenostech nedivím. Na ty naše stačí Sportster a ten se před pár lety, kdy byl dolar pod dvacet, dal koupit i pod 200 tisíc. Tehdy jsem makal a šetřil, takže jsem si po pár letech mohl Sportsera dovolit a ty řeči o snobech, kteří nevědí co s prachama, mi přijdou k smíchu. Jízda na Harley-Davidsonu je nezaměnitelná, to se ale musí zažít, jako každá zkušenost jde těžko předat slovy. Jednou se k němu vrátím.
Tenhle HD je parádní,ale já mám trochu jiné priority.Souhlasím s Antim,že tohle silně připomíná psaní na objednávku
no teda...to je test jak Brno
chcete vsetkym ukazat, ze mate prachov, ze neviete co s nimi? chcete robit dojem najma na ludi, ktorym je jedno, ako ste tie peniaze zarobili a ktori maju priblizne rovnaky vkus? chcete sa stat motorkarom zo dna na den v tom najbombastickejsom style? kupte si noveho harleya, trafite do cierneho. idealne street glide na cestovanie, haha.
Nic proti ,ale keci typu "americký železo" ? Velebnosti chce si mi blejt
Proboha o čem to melete. Tohle přeci dávno nejsou motorky.
Teď jsem se dočet, že H-D je sice americká značka, ale vyrábí se různě po světě (díly). To je pravda?
Mám to štěstí,že vlastním HD Street Glide CVO. Je to dobře ovladatelná a radost přínašející motorka.Dokud člověk tento typ motocyklu nevyzkouší,jen těžko může ocenit jeho kvality.
maovec- malej krouťák? mně to přijde víc než dostatečný vzhledem k tomu, že i moje felicie má míň (106Nm)
HD jsou krásný motorky, moc se mi líbí, ikdyž mě to k nim nikdy netáhlo u týhle mi přijde na nic to, že ikdyž je tak velká, dva se na ni pohodlně nesvezou...
Jako všechno v životě, tak i výběr motorky je věcí osobních preferencí. Rád se na takový koráb zahledím, ale to je vše. Možná by se mi líbilo sbírat je jako třeba auta veterány.
Při popisování technických parametrů, výbavy a pohodlí si nelze nepoložit otázku - lze čekat méně za ty peníze ? Dle mého názoru spíš více.
Pak je tu ovšem otázka, zda je to vůbec u motorky třeba ? Spíš ne !
Shrnuto: Kupec této motorky by raději neměl vůbec logicky uvažovat.
Topol:"krásná ladná věc"?Asi jako slon v porcelánu
Ale nic proti,každý máme trochu jiný vkus...
Co mi moc nesedí,je styl psaní tohoto "testu".Připadá mi to spíš jako PR článek psaný třetí osobou.Na druhou stranu nejsem cílová skupina,takže je to asi jedno...
Mikni - rozhodně nebudu tvrdit, ře je Street či Electra Glide to nejvhodnější náčiní do města, ale můžu tě ujistit, že v okamžiku roztočení kol, se ta téměř čtyřmetráková váha ztrácí a nabýváš dojmu, že ovládáš výrazně lehčí a menší motocykl, než jakým ve skutečnosti touring modely jsou. A co se týče Street Glide, má takový dravější rebelštější vzhled, než nafintěná Electra a i když já mám do šampóna hodně daleko, tak přesto bych svou Sněhurvu Electra Glide za FLHX zrovna neměnil. Byť jsou to rámem i motorem motocykly téměř identické, tak horní tour pack u Electry je při dlouhých jízdách k nezaplacení. Stejně tak jako kolení deflektory, či vyšší plexi. Nicméně nebýt člověk limitovaný prostorama a hlavně prachama, tak by Street Glide rozhodně byla dalším přírůstkem do rodiny...teda až po Road Glide, která je tak strašně škaredá, až je nádherná a na kteroužto mám zatraceně spadeno
je to jen otázka lásky k HD,ale já už bych 370 kg motorku nechtěl,leda bych bydlel někde na americký dálnici
Streetka je prostě boží...není to úplnej cirkus na kolečkách jako její ségra,ale krásná ladná věc. Dotykovka je věc názoru,osobně mám radši palubku staršího modelu se šesti stříbrnými budíky.Vypadají klasičtěji.V Améru je streetka hitovka jako blázen,ani se nedivím.
Podle mne je maximální krouťák 138 Nm (při 3500 ot/min) dostatečnej a o výkonu tato motorka rozhodně není.
Na to jak je těžký,krouťák nemá nic moc a o výkonu se raději nezmiňují.
To je krása, navíc v kombinaci se super stylem a královskou výbavou, rozhodně
Cadilac na dvou kolech.
Na pohled se mi líbí, i ta barva má něco do sebe...
Přesto spíš patřím do staré školy, navigace, rádio, mp3 a jiné zábavné systémy podle mě nemají na mašině co dělat, protože je zábavná sama od sebe. Hudbu budu poslouchat raději doma v křesle se skleničkou v ruce nebo na koncertu – motor Harley-Davidson sám produkuje tak pěknou hudbu, že by neměla být ničím rušena.