globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HonzaHus (62) napsal 28.07.2016 v 23:31+1

Jak tak někdy čtu ty diskuse o objemech a výkonech motoru, tak mi to přijde stejné, jako když se kdysi sedláci v hospodě předháněli, kdo z nich má ve stáji víc koní. Ve skutečnosti je to tak, že víc koní akorát víc žere, ale využít je všechny najednou už umí málokdo. Chápu, že to je dobré téma na machrování, ale nepamatuju si, že bych na Sportsterovi se základním, nijak upravovaným motorem 883 někdy někoho nestíhal, natož aby mi ujížděl. Víc než na těch papírových údajích záleží na tom, jak umíš s plynem, jestli to dovedeš naklopit a hlavně jak si tu svoji jízdu dokážeš užít. A tomu poslednímu bodu opravdu vyhovuje i ten nejzákladnější a nejlevnější Sportster. I když Dyna Low Rider má taky něco do sebe.

Majki (672) napsal 27.07.2016 v 15:35

Kdyby 110ka byla pro někoho málo, tak //www.harley-davidson.com/store/screamin-eagle-bolt-on-cvo-117--street-performance-kit

omg (1412) napsal 27.07.2016 v 15:06

Ten motor bych bral do svého Rockera C namísto 16ctky

seikos (975) napsal 27.07.2016 v 09:21

Kraťomír: lidi s malým ptáčkem nemají nárok na vlastní názor

jean192 (153) napsal 27.07.2016 v 07:08

Hej, všetko je čistá kópia harlejov https://en.wikipedia.org/wiki/File:Indian_Chief_Black_Hawk_80_cubic_inch_1950.jpg

HarD_Reaper (2) napsal 26.07.2016 v 21:18+2

Kazdej ma na svuj nazor.to jiste,ale problem internetu je ze ho kazdej muze psat..to neni moudro ale smutnej fakt.harleye miluju jezdim na nich pres deset let ale taky se rad svezu na necem jinym.nedavno sem se svez na bandourovi a jel sem na tom jak pako rovne az si rikam.sakra dyt to musi jit lip..z kladna na plzen uz jsem ho rval...prijedu domu koukam na svyho haryka (electra cvo)a rikam sakra s tou cubkou to musi jit taky..a divte se ono ji de rvat na stupacky az sem je brousil i svejfukama...a dalsi den na znojmo uz jako sa stara co zatacka to hlubokej naklon...proste strach to nerozbit a laska k tomu stroji me ukolibala.ale psat tady hovadiny na japonsky stroje?sakra proc?choppery jsou proste kopie harleyu at je to jak chce.a ja mam rad original i kdyz je technologicky jasne horsi.mam na tom ladeny vanci a soft (mapu)naladenou v atalu na stolici.jede jak hovado ale maximalku se nedozvim.od 180 se vlni jak necky na vode...kluci jezdete a nereste hovadiny.a nehejtujte tohle.

Petřičák (184) napsal 26.07.2016 v 19:22

supporter81: Nemám nic proti výrobkům made in USA jako takovým. Co mě štve je jejich velkohubý marketing který operuje s pojmy, se kterými nemá nic společného a hraje si na něco, čím ani omylem není. Klidně se přiznám, že se milerád bavím na jejich účet tím, že jim ty vzdušné zámky bořím. Stačí mi k tomu prostá fakta ověřitelná kdekoliv na internetu. Upřímně, je mi úplně volný jestli někdo pochází z Prahy, Brna nebo té poslední dědiny ztracené kdesi v lesích a už vůbec mě nezajímá, co si o mě kdo myslí. Každý má právo na vlastní názor.

Kraťomír (36) napsal 26.07.2016 v 16:29

Nebudeme si nic nalhávat - kdo se nezajímá o motorky, ten mezi tímto strojem a Japonskou produkcí nejspíše nepozná žádný výraznější rozdíl - možná tedy jen krom cenovky. Harley - Davidson pro mě končí motorem Evolution 1340, který byl dotažen k dokonalosti a co se funkce týče, dalece překonával tehdejší Japonskou konkurenci jak spolehlivostí, tak především projevem a také dokonalou funkčností. Na rozdíl od Japonských motorek totiž výborně chytá i za studena, ihned reaguje na plyn, je v podstatě bezúdržbový a ten zvuk, dámy a pánové, ten je přímo úchvatný. Twin Cam už je jen jeho slabý odvar - vždyť to ani nevibruje! A vstřikování v čopru? Elektronika? Čirá a LED světla? Po svezení se na modelu FAT BOY z roku 2014 musím konstatovat, že už je to stejné jako Japonec, možná trochu těžší a více kovový, ale Japonec - bez urážky kohokoliv.

Nemáte si tedy přátelé moc co vyčítat a o čem se dohadovat - komu bije srdce pro značku Harley - Davidson, ten si nejspíše pořídí pravý starý Evolution a kdo chce prostě jen jezdit na čopru, ten si může koupit nový Harley, ale třeba i Yamahu nebo Hondu - s žádnou z nich chybu neuděláte a řeči o ne/spolehlivosti toho či onoho mohou jít už dávno stranou, vážně. No a kdo má raději sportovní stroje, ten si jich může vybrat desítky od jiných značek - výběr je dnes opravdu pestrý.

Poslední "pravý" Harley, o kterém bych uvažoval, byl snad jenom Buell.

jurajda (43) napsal 26.07.2016 v 16:04

nejlepší H-D je YAHAHA



supporter81 (4) napsal 26.07.2016 v 11:21+1

Jedinej kdo na těchhle stránkách na někoho shlíží skrz prsty je Petřičák a pár jeho kámošů na všechno co je z Ameriky.
Připomíná mi to jeden vtip. Trochu ho předělam ale základ je stejnej. Co se v Brně řiká o Pražácích? Jsou to zbohatlíci a snobský nafoukanci jezdící na Harleyích, myslej si asi že jsou něco víc...
Co se v Praze řiká o Brňácích na Busách? VŮBEC NIC! Ale fakt zhola vůbec nic.

Petak76 (4) napsal 26.07.2016 v 09:28

...tak až jednou přesedlám zpátky na cruiser...nevím jestli to bude HD, ale toto by se mi líbilo...i sedlo vypadá fajn...ve srovnání s posledníma V-Rod(do r.v. 2009 to byl můj favorit) je mnohem hezčí.

Nožíř (5) napsal 26.07.2016 v 07:22

Nějak pořád hledám HD, který se mě líbí a tady mám pocit, že se zapracovalo na některejch detailech, který mě vyloženě vadily. Konečně pěkná motorka, jen ten vykopávkovej štítek je fakt hroznej. Tak hroznej, že si říkám, jak je tohle možný, na takovouhle mašinu naprasit ...

seikos (975) napsal 26.07.2016 v 05:53

Kluzon: ani nevíš jak blízko jsi pravdě
Až bude Alice zase běhat a jezdit, oni ji ty smyšlenky o důchodcích a invalidech přejdou a ráda se sveze na normální motorce, která nahatá nemá 300 kilo

Petřičák (184) napsal 26.07.2016 v 00:03

Je mi jasný, že si H-D hraje na prémiovku a na "rejži" shlíží skrz prsty, to není žádná novinka. Každé zboží si najde svého kupce a i přes tu brutální cenu zjevně dokáží dobře prodávat. Já se na to koukám pohledem cena/výkon, na druhou stranu jiní lidé mají jiné priority a tak to má bejt. Snažil jsem se srovnávat srovnatelné, stavět proti sobě sportovně laděné vozy vyšší střední třídy BMW a malá praktická městská vozítka Suzuki kde se o sportovním ladění dá mluvit snad jen u Swiftu sport je trošku offtopic. Škoda že už se moc neobjevují srovnávací testy podobných motorek. Tam se toho člověk dozví nejvíc, ale celkem chápu, že sehnat dneska vícero předváděček na stejný termín není sranda.

To-ma-s (7) napsal 25.07.2016 v 22:57

Kuzin (10) napsal 25.07.2016 v 22:47

To Manio5071: sebekriticky přiznávám, že moje maličkost to fotografické veledílo vždycky kazí, ale ten "imagemaker" furt někde zevluje,tak co mám dělat . Jinak 182 cm. Pohodlný to bylo to jo,ale když se budem držet značky, tak pokud to myslíš s pohodlím na cestovatelské úrovni vážně začni u Road King nebo Street Glide. Jinak díky za komenty.
To:JeckyllHydova: Důchod neřeš, rozbij prasátko kladivem... :) a když bude malé zkus třeba to japonské,anglické nebo jiné... hlavně n dvou klech.Na horizontální dvoukolák a hadičky vždycky času dost i financí při troše štěstí z VZP...

Kluzon (2) napsal 25.07.2016 v 22:39

JeckyllHydova... S tou invaliditou bych byl opatrnej... A navíc,karma je potvora. Jinak jsou i HD,který uměj sakra pocvičit

JeckyllHydova (28) napsal 25.07.2016 v 22:14-2

Dělám si z kamarádů s H-D legraci, že je to pro důchodce, a to starobní nebo invalidní. Koukám na to a docela se těším do důchodu.

splasenytrubky (117) napsal 25.07.2016 v 22:14

HarD_Reaper:
Ty jsi zcela typický. Fakt hrozný, že tu někdo neučurává jen kvůli značce. Tak hodně štěstí.

hrouda13 (150) napsal 25.07.2016 v 21:52

Krasnej čistej Haryk. Me se moc libi

Raisik (7) napsal 25.07.2016 v 21:38

Pěknej kousek.

manio5071 (3) napsal 25.07.2016 v 21:37

Asi na tom nebude ani kravál, když si kolena dáte na uši...
Asi pohodlný posez... Jak asi byl velký ten panáček v tom pohodlném křesle...???

HarD_Reaper (2) napsal 25.07.2016 v 21:29-1

Ty jo mě se strašně líbí,jak tady píšou lidi v komentářích o hd co hd nemají co ho mají ví,nemusí nic psát.jen tak dál hoši...já vim že je nikdo nechcete.proč jezdit na něčem co je težký drahý a navíc má spotřebu 6,5 a konkurence 6,3. a to je znát.

HonzaHus (62) napsal 25.07.2016 v 20:53+1

Ta maska je příšerná, ale amíci ji zřejmě milují...
Klasický Low Rider mi osobně přijde mnohem hezčí, svezl jsem se na něm a byla to pohoda!
Navíc je podstatně levnější, z řady Dyna spolu se Street Bobem jasnej favorit.
Petřičák: Co je to Intruder? Nějakej brouk nebo snad hrdina z japonskýho komiksu?

Anti (391) napsal 25.07.2016 v 20:51-1+1

Testy na HD si vždy rád "proběhnu".Rád bych se zeptal redakce:Ty krásné jakoby načechrané věty se specifickým slohem a zvláštně volenými slovy a zajímavým slovosledem vymýšlíte vy nebo to překládáte z reklamních materiálů?Vždy si vzpomenu na prvorepublikové reklamní slogany

splasenytrubky (117) napsal 25.07.2016 v 20:25

No, úplně normální motocykl v téhle kategorii. To, že si nechávají svůj marketing dobře zaplatit se jim nedá upřít. A bude tomu tak, dokud se budou nacházet lidi, kteří to budou ochotni za ten status a přifouknutou "legendu" platit. Jsou srovnatelné stroje za nižší cenu bez jejich legendových příplatků. Někdo prostě ty legendy a status k životu potřebuje, no, tak si ho zaplatí, jeho věc. A názor na to celé je zase moje věc.

Kary (4) napsal 25.07.2016 v 20:05

Nevím... Zlatá, chrom, černá... a ty levné stupačky a hefty? Mně to Fšechno nějak nejde dohromady. Myslím, že se moc snažili.

Zedsdead (293) napsal 25.07.2016 v 19:16+1

Docela pěkná...ale Streetbob to není.
Cena ovšem ulítla jako vždy.

Pjercak (48) napsal 25.07.2016 v 19:15

pěkná...

ferda.66 (38) napsal 25.07.2016 v 16:43

Too Šotek:
Ty stupacky jsou taky vec nazoru a zvyku.Ja napriklad jel na Street Bobu,co ma taky stupacky stejne,a byl jsem za ne rad,kdyz bych na predkopy nedosahl...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist