yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pistolník74 (1) napsal 29.07.2014 v 10:38+1

Měl jsem spoustu motorek a nedají se srovnávat jablka s hruškama. Porsche se mi taky líbí, ale na každodenní cestování do práce bych volil radši Oktávku (dosaď si v podstatě cokoliv). Jsem vždy velmi "veselej", když vidím maníky na superrychlých a superovladatelných supersportech, když po 100 km slezou z motorky totálně rozlámaní. Nyní sedlám HD Fat Bob a po pár stech km v sedle - absolutní pohoda. Ve srovnání s Hondou CB 1300 co jsem měl předtím je HD výrazně pohodlnější (to se týka jezdce, ne spolujezdce :) ). Jezdím do práce denně 40 km. Nyní jsem zkoušel Street Glide (novou) a úplně mě dostala ta snadná ovladatelnost (přitom o moc těžší stroj než můj Fat Bob). Nechtěl bych ji, protože je moc "sterilní". Ale kdo tvrdí, že se to blbě ovládá, tak na tom nikdy nejel. A na tom trvám.

RomanSS (512) napsal 29.07.2014 v 09:18

Nemyslím si, že pro zkušenýho jezdce je i 400kg problém. Já zkoušel 4 Harleye, nejtěžší měl 320kg. Když ta motorka nepsadne, tak ta váha nedělá problém. Kromě Night roda byl problém u všech modelů stejný. BRZDY!!! Totální katastrofa. To že se vše kroutilo jak užovka a nad 130 se s něma moc nedalo, to u těchto motorek nehodnotím, na to nejsou určeny, ale sakra ty brzdy to je o hubu.

Opl (59) napsal 29.07.2014 v 07:39

Před pár lety jsem měl tohle týden v garáži
//stopl.rajce.idnes.cz/Patrick_a_jeho_zachranarsky_Harley/
Svezení bylo fajn,ale já jsem spíše do terénu na Uralu.
K věci,motorka je to pěkná,dávám

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 29.07.2014 v 07:03

Nedovedu si představit řídit více jak 400 kg motorku u nás, nebo obecně v Evropě. V Americe to má smysl, široké rovné silnice. Na dlouhé cestování po USA asi parádní. Jen ty elektropičičandy bych asi oželel. Jinak

bulldogbiker (-3) napsal 29.07.2014 v 06:32

Hmmm

Steve-CZ (259) napsal 28.07.2014 v 23:33-2

Připadají mi vrcholné modely této značky čím dál odbytější, vzhledově prostě plastové monstrum, špatně ovladatelné a navíc už silně okoukané, už se za nimi neotáčí ani malý děcka. Je jich tu už asi moc

seikos (975) napsal 28.07.2014 v 21:44+1

Hughes.de.Payns: Stelvio ze severní strany je kapitola sama o sobě. Když to umíš, tak to vyjedeš i na žehlícím prkně. Když jsi tupej, nevytočíš se ani na motárdu A pak nahoře na terase Tibetu posloucháš ty chytráky na R1, GSXR a ZR1 (bez urážky), že celý Stelvio je na pí-ču, že se to nedá jezdit a že to je nejhorší cesta v celých alpách. Od těch co umí jen rovně

Kuzin (10) napsal 28.07.2014 v 20:34

to MIG35:
Současný srovnávací test nabídnout nemohu, ale GT a GTL jsem sedlal v roce 2011 zde:
//www.motorkari...-gt-a-gtl-18241.html

Obecně vzato, co si tak pamatuji, u BMW byl jasný sportovnější charakter. Výbava vzato k té době skvostná, ale u H-D v přímém srovnání s tehdejším BMW asi lepší.
Současný stav u BMW popravdě úplně v hlavě nemám.
Manipulace na místě paradoxně díky usazení a sedlu hrála spíše pro GTL namísto GT. Ve srovnání s tímto H-D vychází manipulace a ovladatelnost o trochu lépe pro BMW, ale o šestiválu zatraceně dobře víš za každé situace a to nemyšleno jen silou a výkonem. Myslím, ale že toto H-D je zaměřeno ještě trochu dále do komfortu a cestování než zmiňovaná řada od BMW. Ta se svým naladěním a charakterem blíží více K.1400GTR a s přivřením oka třeba Y. FJR. Naopak H-D má jasný protipól podle mne u Honda G.
to all:
díky za komentáře. Doporučuju vyzkoušet - zas takový autobus ,jak Vám přijde podle fotek a prvního dojmu to není.:) Když se rozjede je v dané kategorii hodně nedostižný. Pro koho je to skutečně moc a chce něco střízlivějšího - doporučuju kouknout na Street Glide.
LR.

Mig_35 (345) napsal 28.07.2014 v 19:49

Zajímal by mně srovnávací test s K1600GTL. Ve všech ohledech by Electra byla horší, ale zase by byla o kus dražší.

Anti (390) napsal 28.07.2014 v 15:31

Když jsem na to ráno koukal,měl jsem v hlavě nachystaný příspěvek v podobném stylu jako jsou ty první.Pak mě napadlo že to určitě napíše někdo za mně
Určitě to bude velmi pohodlný stroj.A taky...víc mě nenapadá .Ale to je jedno,motorka se vyrábí a prodává,takže své zákazníky si určitě najde.A jsem rád že v tomto segmentu se vyskytují i takové extrémy.Čím pestřejší trh,tím lépe

jean192 (153) napsal 28.07.2014 v 15:10

Hughes, ale jo, aj takéto mašiny treba, verím že na americkej highway je to super, len nemám rád elektronické pizdovinky a toto ich má veeeľa.

J.M.K. (4) napsal 28.07.2014 v 14:52

Na jednu stranu je to určitě kvalita a pořádná výbava, kapalinou chlazený motor tady sice působí jako pěst na oko, nicméně to se dá ještě pochopit, jelikož se s tím lépe popere třeba v kolonách a navíc kolem těch kapot proudění vzduchu kolem motoru také nebude žádný zázrak.
Ale na druhou stranu Harley má vypadat jako Harley a toto už je vyloženě "limuzína" na způsob GoldWingu, takže vyznavače klasiky a "kusu poctivého železa" dvakrát nepotěší.

Hughes.de.Payns (38) napsal 28.07.2014 v 14:22

Seikos: A jsme u srovnávání...u předchozího VL1500LC Intruder jsem si myslel že točí, v zatáčce drží náramně stopu a dokonce brzdí. Pořídil jsem Electru a jsem přesvědčený, že to co se mi u VéeLka dříve zdálo jako příkladné jízdní vlastnosti krujzru (správně se to nedá napsat, protože v anglické formě slova krujzru se vyskytuje seskupení písmen "kakám" a to ten kompjůtrový cenzor nepustí...zřejmě je nutno se vyjadřovat jako v křesťanské školce ) , se s FLHTCU srovnávat absolutně nedá. Electra je o třídu výše a jezdí po všech směrech výrazně lépe. Nevím co měl tvůj kamarád předtím, ale pokud přesedlal z nějakého naháče, sporta, či cestovní motorky, tak samozřejmě se mu budou zdát jízdní vlastnosti H-D "jiné". Před čtrnácti dny jsem byl na Stelviu (passu Giovu, Gaviu, Tonale, Palade, Pordoi)s velice různorodou společností motorek (vesměs GéeSa, Triumph Explorer, Fazer, Deauville aj.) a jenom jsem poslouchal, že to až není možné s jakou lehkostí a jakou rychlostí tu těžkou mrchu po těch zatáčkách vodím...no a pak se přikloň k nějakému názoru jako k berné minci

seikos (975) napsal 28.07.2014 v 13:12+1

Hughes.de.Payns: zvláštní že kamarád když ho v záchvatu nadšení koupil, hovoří zcela opačně. A Glide je na prodej. Sice se mu nejebe a olej nechčije, ale nezatáčí, nebrzdí, nejede a v zatáčce to vlaje jak vlajka. Asi je to o tom co člověk očekává. Kdo chce bublat na rovinkách a hltat majle, ten bude asi spokojen

SuperSic58 (1307) napsal 28.07.2014 v 13:09-2+2

Vypadá to jak čínský cingrlátko z tržnice. Těžký, drahý, ošklivý, fujtajbl

Hughes.de.Payns (38) napsal 28.07.2014 v 13:04+5

Chápu, že zdejším přispěvatelům, kteří sedlají motorky sportovně silniční, připadá H-D Electra Glide jako autobus a nepochopitelný křížník, ale co člověk, to jiný vkus. Představte si, že by existovaly jenom bzuny o výkonu 200HP a váze 180kg. Bavil by snad někoho takový jednobarevný motosvět? Proto jsou i tyto motocykly, které sice nejedou tři kila, ani neprojedou brod někde v Rumunsku, ale při řízení rozdávají emoce plnými hrstmi. Od doby co mám FLHTCU mám za heftama roztáhlou držku do širokánského úsměvu a užívám si doslova každou majli. Jenom za letošní rok mám najeto přes deset tisíc kilometrů a že bych si připadal jak v Karose MHD, rozhodně říct nemůžu. Jo a samozřejmě, jedni tvrdí, že jako každý Haryk se to furt jebe, chčije z toho olej, nezatáčí to a nebrzdí to, no a pak ti druzí...se už na tom svezli

Alesvf (35) napsal 28.07.2014 v 11:18

suchá hmotnost 400 kg ? to si snad dělaj prdel

DOMINATOR (1260) napsal 28.07.2014 v 09:54

Nelibi protože se mi takove motorky nelibi, ale hodnotim je to vymakané

JA-NE (767) napsal 28.07.2014 v 09:35

Kua to je parník

Stenboy (54) napsal 28.07.2014 v 09:00+2

Jak už jsem psal: Toto není motocykl pro motocyklisty, ale MHD z New Yorku pro Autobusáky Zjistil jsem že mojí mašině chybí 200 kg vč, rádia

jean192 (153) napsal 28.07.2014 v 07:38-3+3

Tomuto autu chýbajú dve kolesá.




TOPlist