Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem spoustu motorek a nedají se srovnávat jablka s hruškama. Porsche se mi taky líbí, ale na každodenní cestování do práce bych volil radši Oktávku (dosaď si v podstatě cokoliv). Jsem vždy velmi "veselej", když vidím maníky na superrychlých a superovladatelných supersportech, když po 100 km slezou z motorky totálně rozlámaní. Nyní sedlám HD Fat Bob a po pár stech km v sedle - absolutní pohoda. Ve srovnání s Hondou CB 1300 co jsem měl předtím je HD výrazně pohodlnější (to se týka jezdce, ne spolujezdce :) ). Jezdím do práce denně 40 km. Nyní jsem zkoušel Street Glide (novou) a úplně mě dostala ta snadná ovladatelnost (přitom o moc těžší stroj než můj Fat Bob). Nechtěl bych ji, protože je moc "sterilní". Ale kdo tvrdí, že se to blbě ovládá, tak na tom nikdy nejel. A na tom trvám.
Nemyslím si, že pro zkušenýho jezdce je i 400kg problém. Já zkoušel 4 Harleye, nejtěžší měl 320kg. Když ta motorka nepsadne, tak ta váha nedělá problém. Kromě Night roda byl problém u všech modelů stejný. BRZDY!!! Totální katastrofa. To že se vše kroutilo jak užovka a nad 130 se s něma moc nedalo, to u těchto motorek nehodnotím, na to nejsou určeny, ale sakra ty brzdy to je o hubu.
Před pár lety jsem měl tohle týden v garáži
//stopl.rajce.idnes.cz/Patrick_a_jeho_zachranarsky_Harley/
Svezení bylo fajn,ale já jsem spíše do terénu na Uralu.
K věci,motorka je to pěkná,dávám
Nedovedu si představit řídit více jak 400 kg motorku u nás, nebo obecně v Evropě. V Americe to má smysl, široké rovné silnice. Na dlouhé cestování po USA asi parádní. Jen ty elektropičičandy bych asi oželel. Jinak
Připadají mi vrcholné modely této značky čím dál odbytější, vzhledově prostě plastové monstrum, špatně ovladatelné a navíc už silně okoukané, už se za nimi neotáčí ani malý děcka. Je jich tu už asi moc
Hughes.de.Payns: Stelvio ze severní strany je kapitola sama o sobě. Když to umíš, tak to vyjedeš i na žehlícím prkně. Když jsi tupej, nevytočíš se ani na motárdu A pak nahoře na terase Tibetu posloucháš ty chytráky na R1, GSXR a ZR1 (bez urážky), že celý Stelvio je na pí-ču, že se to nedá jezdit a že to je nejhorší cesta v celých alpách. Od těch co umí jen rovně
Obecně vzato, co si tak pamatuji, u BMW byl jasný sportovnější charakter. Výbava vzato k té době skvostná, ale u H-D v přímém srovnání s tehdejším BMW asi lepší.
Současný stav u BMW popravdě úplně v hlavě nemám.
Manipulace na místě paradoxně díky usazení a sedlu hrála spíše pro GTL namísto GT. Ve srovnání s tímto H-D vychází manipulace a ovladatelnost o trochu lépe pro BMW, ale o šestiválu zatraceně dobře víš za každé situace a to nemyšleno jen silou a výkonem. Myslím, ale že toto H-D je zaměřeno ještě trochu dále do komfortu a cestování než zmiňovaná řada od BMW. Ta se svým naladěním a charakterem blíží více K.1400GTR a s přivřením oka třeba Y. FJR. Naopak H-D má jasný protipól podle mne u Honda G.
to all:
díky za komentáře. Doporučuju vyzkoušet - zas takový autobus ,jak Vám přijde podle fotek a prvního dojmu to není.:) Když se rozjede je v dané kategorii hodně nedostižný. Pro koho je to skutečně moc a chce něco střízlivějšího - doporučuju kouknout na Street Glide.
LR.
Když jsem na to ráno koukal,měl jsem v hlavě nachystaný příspěvek v podobném stylu jako jsou ty první.Pak mě napadlo že to určitě napíše někdo za mně
Určitě to bude velmi pohodlný stroj.A taky...víc mě nenapadá .Ale to je jedno,motorka se vyrábí a prodává,takže své zákazníky si určitě najde.A jsem rád že v tomto segmentu se vyskytují i takové extrémy.Čím pestřejší trh,tím lépe
Na jednu stranu je to určitě kvalita a pořádná výbava, kapalinou chlazený motor tady sice působí jako pěst na oko, nicméně to se dá ještě pochopit, jelikož se s tím lépe popere třeba v kolonách a navíc kolem těch kapot proudění vzduchu kolem motoru také nebude žádný zázrak.
Ale na druhou stranu Harley má vypadat jako Harley a toto už je vyloženě "limuzína" na způsob GoldWingu, takže vyznavače klasiky a "kusu poctivého železa" dvakrát nepotěší.
Seikos: A jsme u srovnávání...u předchozího VL1500LC Intruder jsem si myslel že točí, v zatáčce drží náramně stopu a dokonce brzdí. Pořídil jsem Electru a jsem přesvědčený, že to co se mi u VéeLka dříve zdálo jako příkladné jízdní vlastnosti krujzru (správně se to nedá napsat, protože v anglické formě slova krujzru se vyskytuje seskupení písmen "kakám" a to ten kompjůtrový cenzor nepustí...zřejmě je nutno se vyjadřovat jako v křesťanské školce ) , se s FLHTCU srovnávat absolutně nedá. Electra je o třídu výše a jezdí po všech směrech výrazně lépe. Nevím co měl tvůj kamarád předtím, ale pokud přesedlal z nějakého naháče, sporta, či cestovní motorky, tak samozřejmě se mu budou zdát jízdní vlastnosti H-D "jiné". Před čtrnácti dny jsem byl na Stelviu (passu Giovu, Gaviu, Tonale, Palade, Pordoi)s velice různorodou společností motorek (vesměs GéeSa, Triumph Explorer, Fazer, Deauville aj.) a jenom jsem poslouchal, že to až není možné s jakou lehkostí a jakou rychlostí tu těžkou mrchu po těch zatáčkách vodím...no a pak se přikloň k nějakému názoru jako k berné minci
Hughes.de.Payns: zvláštní že kamarád když ho v záchvatu nadšení koupil, hovoří zcela opačně. A Glide je na prodej. Sice se mu nejebe a olej nechčije, ale nezatáčí, nebrzdí, nejede a v zatáčce to vlaje jak vlajka. Asi je to o tom co člověk očekává. Kdo chce bublat na rovinkách a hltat majle, ten bude asi spokojen
Chápu, že zdejším přispěvatelům, kteří sedlají motorky sportovně silniční, připadá H-D Electra Glide jako autobus a nepochopitelný křížník, ale co člověk, to jiný vkus. Představte si, že by existovaly jenom bzuny o výkonu 200HP a váze 180kg. Bavil by snad někoho takový jednobarevný motosvět? Proto jsou i tyto motocykly, které sice nejedou tři kila, ani neprojedou brod někde v Rumunsku, ale při řízení rozdávají emoce plnými hrstmi. Od doby co mám FLHTCU mám za heftama roztáhlou držku do širokánského úsměvu a užívám si doslova každou majli. Jenom za letošní rok mám najeto přes deset tisíc kilometrů a že bych si připadal jak v Karose MHD, rozhodně říct nemůžu. Jo a samozřejmě, jedni tvrdí, že jako každý Haryk se to furt jebe, chčije z toho olej, nezatáčí to a nebrzdí to, no a pak ti druzí...se už na tom svezli
Měl jsem spoustu motorek a nedají se srovnávat jablka s hruškama. Porsche se mi taky líbí, ale na každodenní cestování do práce bych volil radši Oktávku (dosaď si v podstatě cokoliv). Jsem vždy velmi "veselej", když vidím maníky na superrychlých a superovladatelných supersportech, když po 100 km slezou z motorky totálně rozlámaní. Nyní sedlám HD Fat Bob a po pár stech km v sedle - absolutní pohoda. Ve srovnání s Hondou CB 1300 co jsem měl předtím je HD výrazně pohodlnější (to se týka jezdce, ne spolujezdce :) ). Jezdím do práce denně 40 km. Nyní jsem zkoušel Street Glide (novou) a úplně mě dostala ta snadná ovladatelnost (přitom o moc těžší stroj než můj Fat Bob). Nechtěl bych ji, protože je moc "sterilní". Ale kdo tvrdí, že se to blbě ovládá, tak na tom nikdy nejel. A na tom trvám.
Nemyslím si, že pro zkušenýho jezdce je i 400kg problém. Já zkoušel 4 Harleye, nejtěžší měl 320kg. Když ta motorka nepsadne, tak ta váha nedělá problém. Kromě Night roda byl problém u všech modelů stejný. BRZDY!!! Totální katastrofa. To že se vše kroutilo jak užovka a nad 130 se s něma moc nedalo, to u těchto motorek nehodnotím, na to nejsou určeny, ale sakra ty brzdy to je o hubu.
Před pár lety jsem měl tohle týden v garáži
//stopl.rajce.idnes.cz/Patrick_a_jeho_zachranarsky_Harley/
Svezení bylo fajn,ale já jsem spíše do terénu na Uralu.
K věci,motorka je to pěkná,dávám
Nedovedu si představit řídit více jak 400 kg motorku u nás, nebo obecně v Evropě. V Americe to má smysl, široké rovné silnice. Na dlouhé cestování po USA asi parádní. Jen ty elektropičičandy bych asi oželel. Jinak
Hmmm
Připadají mi vrcholné modely této značky čím dál odbytější, vzhledově prostě plastové monstrum, špatně ovladatelné a navíc už silně okoukané, už se za nimi neotáčí ani malý děcka. Je jich tu už asi moc
Hughes.de.Payns: Stelvio ze severní strany je kapitola sama o sobě. Když to umíš, tak to vyjedeš i na žehlícím prkně. Když jsi tupej, nevytočíš se ani na motárdu A pak nahoře na terase Tibetu posloucháš ty chytráky na R1, GSXR a ZR1 (bez urážky), že celý Stelvio je na pí-ču, že se to nedá jezdit a že to je nejhorší cesta v celých alpách. Od těch co umí jen rovně
to MIG35:
Současný srovnávací test nabídnout nemohu, ale GT a GTL jsem sedlal v roce 2011 zde:
//www.motorkari...-gt-a-gtl-18241.html
Obecně vzato, co si tak pamatuji, u BMW byl jasný sportovnější charakter. Výbava vzato k té době skvostná, ale u H-D v přímém srovnání s tehdejším BMW asi lepší.
Současný stav u BMW popravdě úplně v hlavě nemám.
Manipulace na místě paradoxně díky usazení a sedlu hrála spíše pro GTL namísto GT. Ve srovnání s tímto H-D vychází manipulace a ovladatelnost o trochu lépe pro BMW, ale o šestiválu zatraceně dobře víš za každé situace a to nemyšleno jen silou a výkonem. Myslím, ale že toto H-D je zaměřeno ještě trochu dále do komfortu a cestování než zmiňovaná řada od BMW. Ta se svým naladěním a charakterem blíží více K.1400GTR a s přivřením oka třeba Y. FJR. Naopak H-D má jasný protipól podle mne u Honda G.
to all:
díky za komentáře. Doporučuju vyzkoušet - zas takový autobus ,jak Vám přijde podle fotek a prvního dojmu to není.:) Když se rozjede je v dané kategorii hodně nedostižný. Pro koho je to skutečně moc a chce něco střízlivějšího - doporučuju kouknout na Street Glide.
LR.
Zajímal by mně srovnávací test s K1600GTL. Ve všech ohledech by Electra byla horší, ale zase by byla o kus dražší.
Když jsem na to ráno koukal,měl jsem v hlavě nachystaný příspěvek v podobném stylu jako jsou ty první.Pak mě napadlo že to určitě napíše někdo za mně
Určitě to bude velmi pohodlný stroj.A taky...víc mě nenapadá .Ale to je jedno,motorka se vyrábí a prodává,takže své zákazníky si určitě najde.A jsem rád že v tomto segmentu se vyskytují i takové extrémy.Čím pestřejší trh,tím lépe
Hughes, ale jo, aj takéto mašiny treba, verím že na americkej highway je to super, len nemám rád elektronické pizdovinky a toto ich má veeeľa.
Na jednu stranu je to určitě kvalita a pořádná výbava, kapalinou chlazený motor tady sice působí jako pěst na oko, nicméně to se dá ještě pochopit, jelikož se s tím lépe popere třeba v kolonách a navíc kolem těch kapot proudění vzduchu kolem motoru také nebude žádný zázrak.
Ale na druhou stranu Harley má vypadat jako Harley a toto už je vyloženě "limuzína" na způsob GoldWingu, takže vyznavače klasiky a "kusu poctivého železa" dvakrát nepotěší.
Seikos: A jsme u srovnávání...u předchozího VL1500LC Intruder jsem si myslel že točí, v zatáčce drží náramně stopu a dokonce brzdí. Pořídil jsem Electru a jsem přesvědčený, že to co se mi u VéeLka dříve zdálo jako příkladné jízdní vlastnosti krujzru (správně se to nedá napsat, protože v anglické formě slova krujzru se vyskytuje seskupení písmen "kakám" a to ten kompjůtrový cenzor nepustí...zřejmě je nutno se vyjadřovat jako v křesťanské školce ) , se s FLHTCU srovnávat absolutně nedá. Electra je o třídu výše a jezdí po všech směrech výrazně lépe. Nevím co měl tvůj kamarád předtím, ale pokud přesedlal z nějakého naháče, sporta, či cestovní motorky, tak samozřejmě se mu budou zdát jízdní vlastnosti H-D "jiné". Před čtrnácti dny jsem byl na Stelviu (passu Giovu, Gaviu, Tonale, Palade, Pordoi)s velice různorodou společností motorek (vesměs GéeSa, Triumph Explorer, Fazer, Deauville aj.) a jenom jsem poslouchal, že to až není možné s jakou lehkostí a jakou rychlostí tu těžkou mrchu po těch zatáčkách vodím...no a pak se přikloň k nějakému názoru jako k berné minci
Hughes.de.Payns: zvláštní že kamarád když ho v záchvatu nadšení koupil, hovoří zcela opačně. A Glide je na prodej. Sice se mu nejebe a olej nechčije, ale nezatáčí, nebrzdí, nejede a v zatáčce to vlaje jak vlajka. Asi je to o tom co člověk očekává. Kdo chce bublat na rovinkách a hltat majle, ten bude asi spokojen
Vypadá to jak čínský cingrlátko z tržnice. Těžký, drahý, ošklivý, fujtajbl
Chápu, že zdejším přispěvatelům, kteří sedlají motorky sportovně silniční, připadá H-D Electra Glide jako autobus a nepochopitelný křížník, ale co člověk, to jiný vkus. Představte si, že by existovaly jenom bzuny o výkonu 200HP a váze 180kg. Bavil by snad někoho takový jednobarevný motosvět? Proto jsou i tyto motocykly, které sice nejedou tři kila, ani neprojedou brod někde v Rumunsku, ale při řízení rozdávají emoce plnými hrstmi. Od doby co mám FLHTCU mám za heftama roztáhlou držku do širokánského úsměvu a užívám si doslova každou majli. Jenom za letošní rok mám najeto přes deset tisíc kilometrů a že bych si připadal jak v Karose MHD, rozhodně říct nemůžu. Jo a samozřejmě, jedni tvrdí, že jako každý Haryk se to furt jebe, chčije z toho olej, nezatáčí to a nebrzdí to, no a pak ti druzí...se už na tom svezli
suchá hmotnost 400 kg ? to si snad dělaj prdel
Nelibi protože se mi takove motorky nelibi, ale hodnotim je to vymakané
Kua to je parník
Jak už jsem psal: Toto není motocykl pro motocyklisty, ale MHD z New Yorku pro Autobusáky Zjistil jsem že mojí mašině chybí 200 kg vč, rádia
Tomuto autu chýbajú dve kolesá.