yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dv-intruder (0) napsal 10.11.2009 v 13:08+1

Nj, Miro proste mňam. Asi žiadny výrobca motorových vozidiel sa nemôže pochváliť takou lojálnou komunitou, nech si vraví kto chce čo chce o H-D. Motorku Harley-Davidson vlastní Arnold Schwarzenegger, Jay Leno, Don Johnson, Mickey Rourke a jeden model vo farbe svojich očí vraj aj Elizabeth Taylor. Typický "harleyák" je dnes na rozdiel od minulosti slušný, ženatý a vzdelaný muž po štyridsiatke, ktorý má kancelársky džob a nadpriemerne zarába. Neustále sa zvyšuje aj počet žien, ktoré si naň trúfnu samé sadnúť a kočírovať ju. Na túto motorku treba mať. Nielen peniaze ale aj guráž. Nie je vždy najrýchlejšia, ale najcoolovejšia široko ďaleko je s neotrasiteľnou istotou už viac ako 100 rokov. Kto ju raz má, nikdy sa jej nevzdá. Pretože H-D je viac ako motorka.

MiroVT750 (0) napsal 09.11.2009 v 14:24

To:money185
//www.harley-davidson.com/en_US/Content/Pages/2010_Motorcycles/2010_motorcycles.html?locale=en_US&locale=en_US&bmLocale=en_US#/model/flhtcuse5

money185 (0) napsal 09.11.2009 v 09:30

A TO JSTE PÁNOVÉ NETESTOVALI NOVOU ELECTRU OD CVO... UŽ STARŠÍ MODEL MOTOREM 103CI BYL SUPER ALE NOVÁ STODESÍTKA (110CI SCREAMIN EAGLE) JE KOLOSÁLNÍ...-STANDARTNÍ TWIN CAM 96CI JE HOLOTA A S ELECTROU SOTVA POHNE...ŠKODA. ZDRAVÍ MONEY185

DMC.motobiker (-23) napsal 09.11.2009 v 00:39

kizak> Bohužel nebyl to pokus o ftip, spíš mi to jen potvrdilo úroveň některých odpůrců HD , připadalo mi to jako "když to nemůžu mít, tak to alespoň poplivám" , humorné to ale není vůbec, a o co se tu snažíš ty také nechápu? Chceš aby tě někdo poplácal po zádech že si mi to pěkně natřel? Vůbec mě neznáš, nejsem typ co by plival na Hondaře jen proto že tu značku nemám rád , rasismus jsem zde nikdy nepropagoval, a pokud to cítíš jinak ta možná patříš do toho ústavu ty, nevím o jakém příspěvku mluvíš , a další věc je napsat o nějakém plagiátu že je to plagiát, tudíš pravdu, a další věc je závistivě plivat na nějakého člověka , v reálném životě je mi úplně jedno kdo si na čem jezdí a co se komu líbí, na svůj názor mám ale právo jako každý, pokud se ti na tom něco nelíbí, nemusíš přece na nic reagovat, je to asi jen tvoje snaha upozornit na sebe! A tyhle výlevy jako "příspěvek na úrovni stáleho chovance diagnostického ústavu" nebo "běž se léčit" používají lidé když už jsou v koncích, být tebou bych raději chytře mlčel , už čekám na tvoji odpověď ve stylu "věděl jsem že ti to nedocvakne, je to marný", protože tohle klišé použivají lidé v koncích vždycky , jen je mi líto že máš zapotřebí znova začínat spory, já jsem naprosto nekonfliktní člověk , ale nemůžeš čekat že ti nebudu odplácet stejnou mincí , tak si jen plivni třebas na nějakého Ducatistu pokud ti to výléčí midráky, ani by mě to u tebe nepřekvapilo, ale co se tady budu namáhat, tobě to asi stejně nedocvakne...

kizak (-1) napsal 08.11.2009 v 22:59

DMC.motobiker
Plivat na HDčkáře, to si ten člověk musí připadat jako velikej hrdina co?

Tohle napsaný zrovna od tebe vypadá jako hodně smutnej pokus o vtip, obzvlášť po tom co jsi tady nedávno psal rasistický výlevy a každej tvůj příspěvek je na úrovni stáleho chovance diagnostického ústavu. Ale to ti určitě nedocvakne...

MiroVT750 (0) napsal 08.11.2009 v 20:29

celkom som sa tu zabavil...
..ani si neviete predstaviť akú mám radosť že mam v garáži strop (snívam už len o viac chromovaní ak by ma niekto náhodou prehovoril ju predáť kúpim si zas len HD Electra Glide chi chi chi) moja Carmen je super láska a píšte si čo chcete ,len sa pekne zdravíme na ceste pri naších výjazdoch a budme radi že sa máme na čom motorkovať veď pre každého z nás je ta jeho najlepšia.
TO:dv-intruder plne s tebou súhlasím AHOJ NA CESTE

wario (126) napsal 08.11.2009 v 16:35

pěknej hárlej připomíná mi to trochu tu cestovní kawu a yamahu

DMC.motobiker (-23) napsal 04.11.2009 v 21:55

Plivat na HDčkáře , to si ten člověk musí připadat jako velikej hrdina co?

dALLaSS (7) napsal 04.11.2009 v 19:12

Sorry, spletl jsem si to s tou GSX-R 750.

SuperSic58 (1307) napsal 04.11.2009 v 19:07-1

dallass a hans.41: Tohle je už dlouho(bylo mi 19, dnes bych si plivance a prostředník odpustil a vykašlal bych se na to, kdo v 19ti nedělal bejkárny... ) a byl sem ještě naivní motorkář plnej ideálů a tom jak sou bajkeři jedna rodina Ono to taky před 10ti lety bylo trochu jinak, jezdilo víc motorkářů a pár prachatejch paprik, co ukazovali, že na to maj, dnes je takovýhle pozérů nespočetně víc Toho harlejáře sme VUBEC neměli v zájmu provokovat, ani to tak nevypadalo, byl to prostě nafoukanej kokot, kterej si toho kemra zasloužil spíš na oko. Ale dodnes nezapomenu na ten jeho výraz v ksichtě, když mu ten tučnej hlen vytaženej až paty přistál na tý jeho origo HD vestičce za 10 tisíc Bohužel, od tý doby sem se setkal taky s pár hádéčkáři a byli to stejný namachrovaný mamlasove co on. Určitě se najdou i v pohodě kluci na HD, já zatim žádnýho nepotkal, bodejť když jich bude asi jako statečnejch
dallass: já svý vymazlený GSX-F nezrušil, prodal sem ho v top stavu nebouraný, to nevim z čeho čerpáš

DivokýPrase (0) napsal 04.11.2009 v 18:52

No comment.

dALLaSS (7) napsal 04.11.2009 v 16:45

Nevím, acALIENe, toho jsem nebyl nikdy svědkem. Mezi mýma kámošema máme různý značky i styly motorek a chováme se k sobě i ostaním zcela normálně a přátelsky. Nikdo přece taky nemůže popřít, že někteří kroskaři a čtyřkolkáři nevybíravě devastují krajinu a že někteří streeťáci jezdí ve městě jak vygumovaná hovada a že někteří řidiči silničních motorek dost nebezpečně ohrožují sebe i okolí na dálnici i mimo ni. Ale ani tehdy jim nebudu natahovat mezi stromy drát, řezat jim pneumatiky, dělat myšky v autě nebo nečekaně brzdit. Nebo na ně plivat. Mno, ne každému se taky může líbit, že někdo přirovná jeho stroj ku psím kulkám. Třeba to na něj působilo jako provokace, která to možná trochu byla. Asi tušil, že pouštět se tady do nějaké debaty nemá smysl. A to si mimochodem myslím i já o tomto fóru. Já nikoho nenutím HD milovat nebo si ho kupovat, čekám tedy, že mne nebude nikdo přesvědčovat na jakým krámu jezdím. Když ho, nota bene, nebyl nikdy vyzkoušel. Nebo jo?

hans.41 (2) napsal 04.11.2009 v 16:36

Všude se najde nějakej íkváč ale nikdo asi nemá na grifindoora páni to bylo fakt drsný jak z americkýho filmu ten kemr a ty prostředníčky no hrůza si to jen představit.

acALIEN (-4) napsal 04.11.2009 v 15:53

To ze se nekteri HDckari chovaj k ostatnim motorkarum jak zmr di nikdo poprit nemuze.

dALLaSS (7) napsal 04.11.2009 v 14:22

Děkuji Grifindoorovi že mne nezklamal a potvrdil moje dohady o jeho IQ. BTW, každý máme jiné priority: někdo si rozfláká svou vymazlenou GSX 600, někdo si užívá klidnou jízdu a pak se zdravý vrátí ke své rodině. Někdo odle jeddnotlivce soudí skupinu (pokud se příhoda stala), někdo má i s tupci a hazardéry pořád trpělivost. Jo, a tady máš to svoje F.

SuperSic58 (1307) napsal 04.11.2009 v 13:18

Pamatuju si když sem při jedné z vyjížděk na své vymazlené GSX 600F se svou bandou zastavili na cígo a kafe u jedný čerpačky na karlovarce. Najednou přibublal na fungl HD road king absolutně nejvíc mazec ortodoxní motorkář nejhustější z nejhustějších bajkerů ve stylových chapsách a kožený vestičce jakou maj texaský naftový magnáti, dokonce měl i ostruhy na botech Zastavil vedle nás a sundal stylovou super mega hustou original HD parodii na helmu. Řikáme mu, že má pěknou mašinu a že se to blejská jak psí koule a on jen tak mrknul na naše japonce(moje plus Hornet 600, CB 500 a Bandit 600) a posměšně až arogantně si odfrknul a řek něco ať ho nevotravujem. Pak sme ho předjížděli, páč se sral tk 60km/h což je u HD asi maximálka, a všichni jsme vztyčili prostředníček a já odklopil svého Airoha PR 2000 a usadil mu tučnýho kemra přímo na jeho slušivou texaskou vestičku

acALIEN (-4) napsal 03.11.2009 v 21:41

Ahaha tak si poprejte hodne stesti HDckari :). Hlavne zadnou onanii prosim :D

DRVET (1) napsal 02.11.2009 v 21:44

Přátelé, tak tady máte představenou moji milenku od chlapců z redakce. Nenapsal bych to líp . jenom bych malinko polemizoval s ovladatelností při nižších rychlostech, ale jinak fakt nemám co dodat. ještě možná ke spotřebě. Ani na dovolené to moc pod sedm litrů nepůjde . Pár fotek mám ve svým profilu a jak jsem sliboval, dám tam i nové doplňky, které jsem pořídil. Kdo HD miluje, chápe, kdo ne, ať mě moc nekritizuje. Přeju všem hodně šťastných km.

Čokl (0) napsal 02.11.2009 v 20:54

Haryk je haryk!

Anti (391) napsal 02.11.2009 v 17:36

Maxim,díky.Opravdu zajímavé počtení.Třeba:L- High compression (7.5:1 in 1957) Japoncům stačí písmena tři,nebo jedno slovo...
Veno R,nekaž to zas,hezky to napsal dALLaSS.To co jsi napsal ty platí možná pro určitou část chopristů nebo jak si říkají...

Vena-R (3) napsal 02.11.2009 v 13:17

To víte, ty japonský rejže jsou lepší ve všech parametrech, co si vzpomenete, fakt, je to pravda ...
Bohužel, v jednom stále zaostávají ... nejsou to HARLEYE . nejsou. a nebudou.
Takže k Elektře, pro každýho z nás je to stále vrchol a sen.
Sám mám skvělou, krásnou a spolehlivou rejži.

dALLaSS (7) napsal 02.11.2009 v 13:09+1

Hmmm. Myslel jsem si, že jsme všichni motorkáři jedna velká skupina, která nerada jezdí v plechovkách, má ráda adrenalin, pocit svobody, vrtání se ve svém stroji... Myslel jsem že je jedno, na čem kdo jezdí, že jsme členy jednoho velkého bratrstva, které si rozumí. Když jedu, rád pozdravím třeba kluka na skutru nebo na 50ccm, protože si pamatuju, jaký to bylo, když jsem s kámošem v 16ti dělal týdenní jízdu na fichtlu po jižních čechách. Asi proto nechápu některé až nenávistné komentáře svých kolegů.
Jak to vidím já:

- kdo nemá rád styl chopper - cruiser, asi nikdy kulturu H-D nepochopí. Tzn. pokud mám rád silniční motorky, nevím, proč bych si H-D kupoval. A nebude se mi líbit. A pokud mám rád tento styl, sáhnul bych k japonské plastové kopii jen z nedostatku peněz. (Ačkoliv GW za 779.900,- ...)

- mýtus o oleji je snad již za náma, mám novou H-D rok a půl a neprosákla ani kapka. A když si vzpomenu na vibrace motoru u své první Hondy, třepu se ještě teď. Vyzkoušet si ostatně můžete H-D kdykoliv, na Šalamounce i jinde jsou na demo jízdy přippraveni. Potom můžete kritizovat ovladatelnost, výkon, pohodlí - cokoliv. Bez toho, abyste motorku vyzkoušeli a jen ji kritizujete, jste směšní.

- a všem přeju ještě hodně bezpečně najetých kilometrů!

DMC.motobiker (-23) napsal 02.11.2009 v 00:55

Tak teď nevím , nejdřív jsem měl radost že jsem se skoro trefil , ale je to nějaké zamotané , no a to eFko na konci to nevím jestli dobře chápu že to značí nožní řazení? To se teda tohle značení už asi používá hooodně dlouho jak je vidět... Ale nejvíc mě rozsekal ten význam zkratky FLHTC = Electra Glide Classic... Ale pěkné počteníčko a až si toho HD jednou pořídim tak si to důkladně nastuduju...

Maxim (21) napsal 02.11.2009 v 00:19

tak kluci,muzete si vybrat

FL - Large telescopic Forks
H - Hydraulic technology
F nekde na konci - Foot-shift versions
SE - screaming eagle
ST - Standard, Softtail

X- Sportsters. These descend from the K series, 1952-56
XL - Series started in 1957. They are "unit construction" (engine & transmission share a common case)
L- High compression (7.5:1 in 1957)
H- Starting in 1958 came the XLH, meaning Higher-power or High-compression (9:1) or Hot .
C- Also in 1958 was the XLCH. The C was intended to mean "Competition".
CR - Cafe racer style, with bikini fairing.
LT - Touring, with bigger tank, thicker seat, and hard bags.

G- Servicar three wheeler, 1932 to 1972
E- Overhead valve 61 cubic inch "big twin" (Engine/trans separated)
F - Overhead valve 74,80 or 88 cubic inch "big twin"
FL - 80 to 88 cubic inches and a fat front tire.
K- Side valve 45 and 55 cubic inch sports bike that replaced the WL in 1953 and was replaced by the Sportster in 1957. It had many design features that were carried over to the Sportster.
U- Side valve 74 or 80 cubic inch "big twin"
V- Side valve 74 cubic inch made prior to 1936
W- Side valve 45 cubic inch made 1934 to 1952
X- Sports and special construction. Applied to 1918-1922 opposed twin Sport, 1944 military opposed twin, and 1957 to present Sportster.

The second letter of the model designator reveals the Front end (except sportsters)
X- Narrow tire and sport forks.
L- Wide front tire and Hydra-Glide front forks.
(FX originally meant "Factory Experimental" The first one was the Super Glide FX)

The third letter of the model designator reveals the frame style:
D- "Dyna" frame (with the rubber mounted motor)
HT - "Highway Touring" frame
ST - "Softail®" frame

The next letter indicates the model bike within the frame family :
A- Military (Army) version (except GA, Servicar without tow bar)
B- Battery start (early models), Belt drive (early 80's) Black paint.(1995-6 model, the Bad Boy)
C- Classic, Competition, Custom, various others meanings.
D- Dyna, the newest frame and engine mount design.
DG - Disc Glide
E- Electric start
F- Foot shift (when the standard was hand-shift) and now "Fat Boy®"
H- varied between High performance and Heavy duty.
I- Signifies Fuel Injection.
L- Big fat front tire
LR - Low Rider (though many Low Riders don't include LR in the model ID)
N- Nostalgia
P- Police version
R- Rubber mounted engine (some models) racing version (other models)
ST - Soft Tail, Softail®l
S- Springer
S- (without following T) Sports version
T- Touring
WG - Wide Glide
X- Sportster or sportster-type front end and Skinny front tire.

HTC - Hertiage Classic

FL= models with floor boards
FLST= floorboard model soft tail
FX = semi ruber mount motor model, sport models include dyna low rider, wide glide,standard
FLH= electra glides rubber mount motors( ultra,classic,standard,streetglide,roadkigs.roadgl ides)
FXSTS= FX softail standard
FLHTC= electra glide classic

FL= models with floor boards
FLST= floorboard model soft tail
FX = semi ruber mount motor model, sport models include dyna low rider, wide glide,standard
FLH= electra glides rubber mount motors( ultra,classic,standard,streetglide,roadkigs.roadgl ides)
FXSTS= FX softail standard
FLHTC= electra glide classic

DMC.motobiker (-23) napsal 01.11.2009 v 23:15

Anti> To nemáš jen u HD, ale třebas i u Japonců , třeba YZF-R nebo GSX-R atd... Jinak nejsem odborník přes HD, ale mám pocit že to značí konstrukci motorky, to z čeho se skládá, například můj oblíbený FAT BOY je FLSTF , takže tam bude asi typ tlumičů, určitě rám (hádam že to je to ST - Softail) možná motor, a občas je tam na konci ještě malé i - vstřikování , ale ať je to jak je to, nepochybuju o tom že to má svojí logiku , a budu se těšit až nám to všem vysvětlí někdo věci znalý...

Anti (391) napsal 01.11.2009 v 21:55

Papuči,toto není plácání nesmyslů,to je dobrání se smíru a snaha o pochopení toho druhého.Což je pro místní komunitu určitě přínosnější než jeden z mnoha testů jedné z mnoha motorek.
Otázka pro znalé:Vždy mě zajímalo,co znamená ta zkratka.Je vidět,že Amíkům nestačí jednoduchý název,co značí to FLHTC?

Bapyč (0) napsal 01.11.2009 v 21:06

Děkuji všem, co reagovali za mně, než jsem se sem dostal. A protože už to zde jak vidět nebude o komentářích k článku Harley Davidson Electra Glide FLHTC Ultra Classic, které mne zajímají a plácání nesmyslů ve které se to zde zvrtlo a které zřejmě nebude (a ani nemůže) mít konce, mne nezajímají, reagovat už nebudu.

Maxim (21) napsal 01.11.2009 v 13:12

a takhle to dopada,kdyz se vic keca nez jezdi to zase bude dlouha zima

dv-intruder (0) napsal 01.11.2009 v 11:22

Grifindoor: otázka na teba. Prečo si myslíš, že tieto cruisery si môže kúpiť len zazobaný pán? Ja si myslím, že tento stroj ak máme hovoriť o cene nového je cenovo približne na rovnakej úrovni aké ponúkajú aj iné značky a kategórie. Čo sa týka tvojho vyjadrenia, že na tom stroji sa ani nedá poriadne jazdiť treba si v prvom rade uvedomiť na čo chcem moto používať. Ty máš záujem trebars o enduro, ja o vybláznenie sa na okruhoch. V tom prípade predsa nebudem rozmýšľať o GW. Práve v tvojom príspevku ide o miešanie jabĺk s hruškami ako aj v iných článkoch na fóre. Napr. chalan žiada o radu akú motorku si má vybrať. Hneď množstvo odpovedí s rovnakým záverom. Vyber si min. 600-ku až liter. Nehnevajte sa na mňa to sú rady? Ak chalan nevie akú motorku si má kúpiť tak azda mu treba ako prvé poradiť, aby si to v hlave zrovnal o čo mu vlastne ide. Čo sa mu páči, k čomu má vzťah a k čomu má bližšie. Až potom tu môžeme dávať rady o kubatúrach. Toď vsjo.

dv-intruder (0) napsal 01.11.2009 v 11:10

Anti: Ak čítaš príspevky a čítaš pozorne tak by ti nemohlo ujsť, že v mojom príspevku som žiadnu Jawu ani inú značku neoznačil hajtrou. Ja som napísal citujem:"množstvo iných hajtrí". ďalej k tvojej poznámke kategória. Weď práve o tom to je. Ja osobne nemám nič proti akéjkoľvek motorke. Pre mňa je motorka všetko čo má dve kolesá vrátane skútra či babety. Štve ma len jedno, že práve zástanci jednej kategórie sa svojimi príspevkami stavajú k iným značkám a kategoriám tak ľahšie povedané neúctvivo a pritom o konkrétnej kategórie /značke/ nemajú ani páru. Preto si ja osobne k iným značkám a kategóriám nedovolím žiadne hodnotenie max. si dovolím poznámku páči, nepáči - niektorá viac niektorá menej a to je všetko. K tým tzv. hondarom: na tvojom príspevku je evidentné, že sám priznávaš, že ohovárajú. Podľa mňa môžu zrovnávať len kategóriu ak konkrétnu vlastnia s inou značkou rovnakej kategórie. S tým problém nemám, ale keď ohovárajú niečo o čom skutočne ani len netušia tak to sa mi zdá pritiahnuté za vlasy - samozrejme, že toto platí aj pre majiteľov H-D. Ale keďže sme svojim spôsobom každý jedinečný tak aj tie vlastné výlevy sú jedeinečné a s tým nikto z nás nič neurobí. Som rád, že posledných pár príspevkov je už ladených do tzv. širšieho obzoru filozofie a nie len do obyčajnécho trepanie sprostostí jedna na dve.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist