H-D VRSCR Street Rod
Text: Lukáš Růžička | Foto: Lukáš Růžička | Zveřejněno: 30.6.2005 | Zobrazeno: 37 125x
Kapitoly článku
H-D VRSCR Street Rod je motocykl v pravdě přelomový. Pokud chcete na stroji prožít opravdu nevšední zážitek a zároveň pro Vás sportovní jízda na nahých strojích je to pravé, tento H-D je zcela jistě vaší krevní skupinou. Čekat výkony a kvality vyhraněných sportovních strojů asi nelze, nicméně plnohodnotný zážitek v podobě surové síly a hmotnosti se v podobě tohoto motocyklu zaručeně dostaví. Svůj vysněný Harley-Davidson můžete mít za 575 000 Kč.
Za zapůjčení stroje děkujeme Klasik-Moto a.s. Klady:motor
odpružení (především přední vidlice upside down)
kvalitní zpracování
úžasné brzdy značky Brembo
originální pojetí stroje z hlediska usazení jezdce a celkové koncepce
Zápory
budíky mimo zorný úhel jezdce
nepříliš zvukově výrazné koncovky výfuku
někdy lehce překvapí omezovač
Motor - zdravě silný, na H-D překvapivě točivý, prost nepříjemných vibrací s dostatkem krouťáku v nižších otáčkách, prostě super. Jízdní poloha- sportovní, vyšší usazení je po prvním kontaktu dost nezvyklé, po několika minutách je vše ok, umožňuje však minimálně o řád lepší a příjemnější klopení než u V-Rod, kompromis mezi cruiserem a café roadsterem. Podvozek - velmi tuhý, ale tak akorát odpovídající výkonu motoru, nastaven spíše na kvalitnější povrch silnic, brzdy (hlavně zadní) mají překvapující účinek (zřejmě též zásluha opancéřovaných hadic). Celkový dojem- moc pohledná motorka (černá jí sluší), majitel kromě parády zažije i slušné svezení, kladně hodnotím palivoměr, alarm nemá příliš šťastně zvolené ovládání. Při mé výšce (k 2metrům) jsem měl problém se sledováním budíků - hlavně otáčkoměru, periferní vidění bylo v tomto ohledu neúčinné. S tím souvisí i razantní zásah omezovače otáček zrovna v nejlepším, což mě osobně překvapilo, nelze vyloučit v tomto směru nesnáze při jízdě v náklonu.
Video: H-D VRSCR Street Rod
Délka: 3, 15 min.
Velikost: 21 MB
Za zapůjčení stroje děkujeme Klasik-Moto a.s. Klady:
Názor dalšího redaktora
Motor - zdravě silný, na H-D překvapivě točivý, prost nepříjemných vibrací s dostatkem krouťáku v nižších otáčkách, prostě super. Jízdní poloha- sportovní, vyšší usazení je po prvním kontaktu dost nezvyklé, po několika minutách je vše ok, umožňuje však minimálně o řád lepší a příjemnější klopení než u V-Rod, kompromis mezi cruiserem a café roadsterem. Podvozek - velmi tuhý, ale tak akorát odpovídající výkonu motoru, nastaven spíše na kvalitnější povrch silnic, brzdy (hlavně zadní) mají překvapující účinek (zřejmě též zásluha opancéřovaných hadic). Celkový dojem- moc pohledná motorka (černá jí sluší), majitel kromě parády zažije i slušné svezení, kladně hodnotím palivoměr, alarm nemá příliš šťastně zvolené ovládání. Při mé výšce (k 2metrům) jsem měl problém se sledováním budíků - hlavně otáčkoměru, periferní vidění bylo v tomto ohledu neúčinné. S tím souvisí i razantní zásah omezovače otáček zrovna v nejlepším, což mě osobně překvapilo, nelze vyloučit v tomto směru nesnáze při jízdě v náklonu.
Dave
Video: H-D VRSCR Street Rod
Délka: 3, 15 min.
Velikost: 21 MB
Informace o redaktorovi
Lukáš Růžička (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 182 cm
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz
Náš tip