yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L6L (50) napsal 03.02.2021 v 22:23+1

Vývoj těchto tryskových strojů, jistě podpoří technologii, která ceny srazí postupně dolů pro všechny e-stroje Dobu nabíjení doma neřešíš, jelikož se nabíjí pomalu (přes noc). CCS dokáže stroj oživit na dalších 150 km do půl hodiny, čemu lze věřit (i prakticky), tak dojezd je omezen pouze k CCS nabíječkám.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 18.12.2018 v 15:33

Holt tříválec, Mamolo ...
To bude zpěv až jich pojede 30+ ...

Mamola29 (1046) napsal 16.12.2018 v 20:15

Pro všechny E-pošuky...

https://www.youtube.com/watch?v=9NnHw4_wpys

honza.tar (15) napsal 16.12.2018 v 17:25

Řasy jsou sedmkrát účinnější než etanol z kukuřice
Co to udělá s palivovým systémem spalovacího motoru ?
https://www.nase-voda.cz/biopaliva-nove-generace-se-blizi-rasy-jsou-sedmkrat-ucinnejsi-nez-etanol-kukurice/
Přestavba motocyklu s dvoutaktním motorem na ETHANOL E85
https://www.youtube.com/watch?v=iROivbKVes0

IvanDvoutakťák (5047) napsal 16.12.2018 v 10:05

https://www.novinky.cz/auto/492116-spalovaci-motory-by-mohly-zachranit-mikrovlny.html

IvanDvoutakťák (5047) napsal 16.12.2018 v 09:48

Honzo, ta trať co "to" po ní prohání je snad Laguna Seca
"kdysi" těsně po jejím vybudování ... ?

honza.tar (15) napsal 15.12.2018 v 23:47

Připomnělo mi to zaniklou značku Mission RS
https://www.youtube.com/watch?v=W1CSdYsJIWQ

IvanDvoutakťák (5047) napsal 15.12.2018 v 08:41

Honzisi, "bojuješ" fair , ALE
*********************************

IvanDvoutakťák (2587) napsal 13.12.2018
V technických údajích Energica Ego a Eva ESSEEsse9 jsou rozhodně nejzajímavější
ty poslední údaje, tedy ceny Kč 797.000,- a 680.000,- ,
ale jaksi tam chybí hmotnosti ...

NahlásitSouhlas Nesouhlas

Více na: https://www.motorka...40042.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

https://www.motorkar...0042.html?technika=1

Targus (428) napsal 14.12.2018 v 23:01

Honzis

Každé numero podléhá v našem divnosvětě kontrole a toleranci. Tipnul bych, že i proto se výrobce neobtěžoval s údajem, kolik to váží.
Může dojít k výměně baterky - za menší (větší) a jsme mimo toleranční pole (obecně cca 3 %).
Může dojít k výměně dodavatele baterie, resp dodání baterky jiného typu, byť třeba stejné kapacity, a jsme zase venku z tolerance.
A Ivani Dvoutakťáci začnou prskat.
Proč by to měl výrobce bojující o přízeň značně nerozhodného zákazníka riskovat?

Honzis (44) napsal 14.12.2018 v 22:38+2

IvanDvoutakťák: Kdyby ten údaj byl oficiální, tak v těch datech je. Sami jsme to nevážili, výrobce to na stránkách ani v press materiálech nemá a v COC listu bylo nějaký divnonumero. V testech na zahraničních webech se dočteš o cca 250 kg a to samé říká dovozce. V testu jsme to uvedli. Ivane, přiznej se, že tys to fakt nečetl, jak už tu někdo psal, a jen se zase ježíš z elektriky

Targus (428) napsal 14.12.2018 v 19:25+1

Jacob82
IvanDvoutakťák

Lesu nevadí kravál, jak mylně žvaní ekoteroristi a podobní tlučhubové. Zvěř si dávno zvykla na traktory, pily, harvestory a podobné křápy.
Lesu vadí špunty na gumách. A to tak, že velmi. Zejména ve svazích, kde to občas hrábne. Po dešti to je katastrofa, voda to vymele až na kámen. Bez jakékoli šance na obnovu původního rostlinného krytu v nějakém poloreálném čase.
A pochybuju, že nějaký elektrobajker jezdí jen po zpevněných lesňačkách. Pro tohle se do lesa nejezdí.

Targus (428) napsal 14.12.2018 v 19:18

kawasak

"On někdo od pondělí zakáže klasiku, nařídí třeba natvrdo ty baterky, ale nebude vědět, co pak s nimi? "

Budeš se asi divit, ale v Německé Jůnyji to tak opravdu funguje. Sebrané plasty se vozí do Číny, protože Ojropa to prostě nedává.
Druhý hezký příklad je v Norsku. Tam je tolik elektrokrámů, že to nemají kde nabíjet. Prostě žádného eko- a elektroidiota nenapadlo, že baterky je potřeba sem tam nabít.
Stane se, hlavně že v neziskovkách to je jeden odborník vedle druhého.

Targus (428) napsal 14.12.2018 v 19:13

MIg_35

Tak to jsme si nerozuměli, já jsem psal o kapacitě baterií, které jsou vyjeté, neboli vyšťavené, nikoli znova nabité po - dejme tomu - tisíci nabíjecích cyklech.
K těm číslům. Líbí se mi věta připisovaná tu Churchillovi, onde Stalinovi - věřím je těm statistikám, které jsem si sám zfalšoval.
Hned upřesním.
Zřejmě málokdo z nás má s takovými bateriemi v autě či motorce nějakou osobní zkušenost. To je jasná věc, když zohledníme počet elektrokrámů na počet obyvatel.
Výjimku tvoří elektrovozíky ve skladech a logistických centrech. Zejména tam, kde se valí na tři šichty, dostávají zahulit pořádně. Možná by stálo za to někoho, kdo s takovým křápem pracuje, anebo ještě lépe, kdo tyhle střepy servisuje, vzít na kafe a dát s ním řeč.
Já tyto pseudostroje zám docela dobře, protože do takových center jezdím a s elektrickými paleťáky pracuju (s vysokozdvižkami ne). Ovšem nebudu tady trousit moudra ze dvou důvodů. Za prvé bych byl obratem označen za zaujatého, za druhé je skutečností, že nepracuju stále s jedním jediným strojem.

Ventil-TP (15) napsal 14.12.2018 v 17:42

Co na to Akrapovič?

pk14 (175) napsal 14.12.2018 v 14:55

...třeba ti chtěl vylepšit blbej den a říct, ze baterku k rohlíku (zatím) nedávají. Ale jak začnou, budou jich plné rybníky. Prostě zadnej vztah pak už

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 14:32

No a že, Kawassak, argumentuje, že "míchám pytlíky a elektrárny",
tak to je klasická demagogie .

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 14:23

´Se mi zdá, že spekuluješ, Migu, že jsem článek nečetl Já jsem však
od počátku "urgoval" údaj o hmotnosti v tabulce Technických údajů
v tomto článku ...

https://www.motorkar...0042.html?technika=1

Mig_35 (345) napsal 14.12.2018 v 14:06

Myslím Frankie, že v Autonově ti jako potenciálnímu kupci stroj zapůjčí. Jedno demo tam mají.

Mig_35 (345) napsal 14.12.2018 v 14:05

Ivane, v článku, cituji
Navíc je ta motorka docela těžká, přes 250 kg ‑ pro manipulaci na místě se fakt hodí „parkovací asistent“, při němž jede motorka 2,8 km/h dopředu nebo dozadu
se mi zdá, že jsi ho ani nečetl, ale komentuješ o stošest...
psal jsem o kus níž, že baterie jsou hlavně o chemických reakcích, takže nějaký úplný převrat zase nevidím.

Frankie (719) napsal 14.12.2018 v 14:01

Chtěl bych se na tom svézt...zvědavost je silná Neexistuje nějaká půjčovna ?
Ale nechtěl bych to vlastnit, to rozhodně ne.

kawassak (127) napsal 14.12.2018 v 11:36

Mícháš pytliky a elektrárny...
Končím.
Mám dobito, jdu si zašustit do lesa. Než tam ve tri nalezou pejskari a houbari a behavky a budou všude pytlíky a howna...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 11:28

Koukám, Migu , že teda vývoj baterek pro e-mobilitu trvá už min. 14 let ...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 11:22

Plasty taky nenahradily původní obaly "za týden" !
A dnes jsou jich plné i oceány ...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 11:17

Fakt asi "nevidím"

https://www.motorkar...0042.html?technika=1

kawassak (127) napsal 14.12.2018 v 11:14

...cti pomaleji.
Dnes dopoledne odešlo milion tun baterek(to jak se na vas všichni včera napakovali) a je třeba je dnes odpo recyklovat. Ze by ironie? Elektromobilita je dnes masová?
On někdo od pondělí zakáže klasiku, nařídí třeba natvrdo ty baterky, ale nebude vědět, co pak s nimi? To si jaksi nemyslím.

Mig_35 (345) napsal 14.12.2018 v 11:11

250 kilo píšou to v tom testu Ivane. Co na něho přes rudý oči nevidíš:)

Mig_35 (345) napsal 14.12.2018 v 11:10

Tommy, víš kolik stojí dobrá baterka do mobilu? Tak si zkus spočítat její ekvivalent do motorky, která má mít výkon 145 koní. Mimochodem, elektroskůtry za pár šušňů se prodávají už léta, já měl ten svůj před 14 lety...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 11:08

Tommy, toto je, na co nikdo neodpovídá : co na e-bajku tvoří tu nehoráznou cenu .
A s vývojem baterií to moc nesouvisí, ten už proběhl pro automobily s bateriemi
podstatně větších rozměrů a kapacit !

Taky se nemůžu dočkat údajů o hmotnosti těch Energica Ego & Eva EsseEsse9 ...

Jednostopý řidičáky se "rozdávají" z jednoduchého důvodu a sice,
že by bylo pro AUTOškoly ekonomicky nevýhodné vůbec nějaké kurzy zřizovat
a vybavovat se pro ně .

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.12.2018 v 10:56

Odkaz na "dnešní odpoledne" je přesným vyjádřením úsloví PO NÁS POTOPA
Však ony se všechny ty negativní dopady "nějak vyřeší"
Důležitý je, napakovat se TEĎ

Jakobe, lesy budou všechny někomu patřit a dotyčnému (instituci taky) bude
fuk hluk i rozryté cesty, "jen" nebude chtít, aby se tam lidé volně pohybovali .
Takže e-bajk nebo houbař, nebude hrát roli .

Tommy911 (16) napsal 14.12.2018 v 10:56+2

Tieto e-bajky ako nakedy su otrasne, pri supersporte to zakryje kapotaz a vyzeraju ako s motorom. Maly dojazd, elektrina tiez nieje zdarma.
Neviem preco tieto e-bajky nestoja trebars 3-5 tisic EUR aby sa vyuzili do miest, kde je teda smog z aut a pod. Ludia by to kupovali, odlahcila by sa doprava kedze by sa viac jazdilo na moto, nestali by v zapchach a na vikend by mali klasicky bike. Vtedy si to viem predstavit.
Chapem ze vyvoj beznej moto nieco stoji, hlavne teda motor ktory je najdolezitejsi a ma kopec mechanickych casti.
Ale tu stoji co take strasne peniaze???Ved tu je jedine elektromotor, ktory pohana zadne kolo. My chcu povedat ze ta bateria je taka draha???Cele je to jeden hnusny biznis a ohanaju sa ekologiou.
Ale mozno to iba zle chapem a vyvoj elektromotorky je naozaj drahy.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist