yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mlynec998 (-6) napsal 27.08.2011 v 09:12

ducati? za take dukáty? nikdy
honda? tu ma kazdej Tonda.
GSX-R? to je pre mna volba.

Evo (411) napsal 16.08.2011 v 10:38

6000€ byl rozdil mezi 848 a Japonci.

Evo (411) napsal 16.08.2011 v 10:31

Ja jen k tem cenam novych motocyklu. Japonci mivaji casto velke slevy,coz uDucati byva zridka. Kdyz ja kupoval,cinilo to kolem 6000€ a to uz je na povazenou.

Alen (0) napsal 13.08.2011 v 13:29

Rozhovor:
Majitel Hondy: Kolik to má koní?
Majitel Ducati: Jéééé, po nádrži mi leze brouk. To si musím vyfotit!
Majitel Hondy: Já mám 175ps!!! Kolik ty?
Majitel Ducati: Co?! 135...
Majitel Hondy:
Majitel Ducati: ???!
Facebook: Lollobrigidě se líbí Vaše fotka DUCATI and BEATLE
Majitel Ducati: Komu asi dá ?!!!
Majitel Hondy: !!!? ... Já mám motorku na ježdění

DMC.motobiker (-23) napsal 13.08.2011 v 11:38

Váňa> No , tak to by mě také zajímalo...

riderhenry> Nadávat mi za můj možná jen trochu rozdílný názor? Teda , a to chceš být členem naší velké motorodiny?

Váňa (33) napsal 13.08.2011 v 10:42

DMC.motobiker píše:"...když už mluvíš o pocitu nadřazenosti majitelů určitých značek, tak nejvíc jich potkávám právě u značky Honda..."
A proč to tak je?

Alen (0) napsal 13.08.2011 v 09:42

Adam> myslím, že jsi na to přišel

crxjet (258) napsal 13.08.2011 v 07:32

řekl bych, že je marný mu něco vysvětlovat...

riderhenry (2) napsal 13.08.2011 v 06:56

No, ja uz bych ti musel nadavat, a to bych nerad

DMC.motobiker (-23) napsal 13.08.2011 v 01:04

riderhenry> Jako máš pravdu , design je pro mě jeden z hlavních faktorů! Dalším je původ stroje (ať už se to či ono vyrábí třeba v USA, jako ten Lexus, pořád to pro mne bude Asiat ) a pak už rozhoduje snad jen kvalita, cena a spolehlivost... A proto mám Ducati , má tohle všechno a ještě něco navíc! Přiznejme si to, nic jiného v této třídě ti tohle všechno prostě nedá! Motorku mám na ježdění, ale ta jízda musí být taky nějaká radost! Kdybych chtěl jezdit bez emocí, na to bych si mohl už rovnou pořídit auto... Jinak když už mluvíš o pocitu nadřazenosti majitelů určitých značek, tak nejvíc jich potkávám právě u značky Honda! A o co hůř, někteří to opravdu i myslí vážně!

Jinak jsem fakt nechtěl rejpat ani zakládat flame , jen mi prostě přišlo, že ta Ducati má slušnou cenu a Honda je trochu drahá na to, co ve finále dostaneš... To je čistě jen můj osobní pohled na věc a někdo další to může vidět zase úplně jinak - no co člověk, to názor! Že tohle nedokážeš překousnout, to je zase tvůj problém!

Ale srovnávat Corvette s Hondou?

riderhenry (2) napsal 12.08.2011 v 22:57

Adam1990 (0) napsal 12.08.2011 v 21:52

nó... a nebo DMC.motobiker má víc příspěvků než je zdrávo

riderhenry (2) napsal 12.08.2011 v 21:04

DMC.motobiker: Tak tim LFA jsi to fakt uz zabil (opravdu to neni LAF). Clovece, resis taky vubec neco jineho, nez design?

Alen: Tak v kazde skupine jsou urcite ruzni lide, ale asi se shodneme, ze u Ducati je to vyrazne nejcastejsi. Podle me to dela te znacce ale spis horsi jmeno, coz je skoda!

jean192 (153) napsal 12.08.2011 v 17:37

Bože, zakážte motobikerovi používať smajlíky, to neni normálne. Tie jeho príspevky vyzerajú jak pre prehnaní vypatlátorom.

DMC.motobiker (-23) napsal 12.08.2011 v 16:28

riderhenry> Že bych u Corvetty nedostal tu omáčku okolo, to si teda nemyslím! Corvette je něco jako Buell , kára co má koule , Ferrari je jako Ducati , s tím souhlasím , ale Honda? Honda je prostě Honda... A navíc, s Corvettou bych se určitě bavil víc než s tím Ferrari - i za stejnou cenu - ona ale stojí polovinu... Takže pro mě je to ve své třídě prostě levný auto... BTW: To Lexus LAF vypadá jako nějaká rozkřešená Toyota, co to někdo potunil izolačkou, aby aspoň prolezl STKčkem...

crxjet> Copak , jsem se s tou Corvettou netrefil nebo?

crxjet (258) napsal 12.08.2011 v 09:11

někteří jsou tu jak malý děcka...Ducati bych bral z fleku, ale tvrdit že rodíl 70 tyček v ceně nové je mucha, to může tvrdit jen pako. dmc.motobiker - o autech raději nemluv, plácáš taky slušný ptákoviny :)

Alen (0) napsal 12.08.2011 v 06:35

Riderhenry: S temí japanofily... Já myslím, že mají pocit nadřazenosti stejný jako Ducatisti. Pořád ti mlátí o hlavu kolik to má ps , ale když bez té omáčky mě to nebere... A Ducatisti ti mlátí o hlavu jak je to vzácné, zlaté vidle,bremba, atd...
Těžko si vybeteš, ale já se přikláním na stranu Ferrari, protože proto

riderhenry (2) napsal 12.08.2011 v 03:33

LFA - zkus google Vette je ale spis neco jako Honda - dostanes rychlost, dostanes efektivitu, ale nedostanes tu omacku okolo (i kdyz to se tezko porovnava), zatimco Ferrari je jako Ducati - tam mas ty vetsi emoce a i kdyz bude treba Vette, nebo jeste lepsi pro srovnani, McLaren MP4-12C, na okruhu rychlejsi, ridic Ferrai se muze bavit vic, bude sedet treba v lepsi kuzi... Ale to je jedno - bez urazky - prijde mi, ze se na to divas dost omezene, zkratka kolem Ducati se toci svet...

DMC.motobiker (-23) napsal 12.08.2011 v 00:51

riderhenry> No tak to je samo věc názoru... Lexus LAF nevím co je , ale třeba když si vezmeš takovou Corvette - taky stojí teď plácnu 70 tisíc €ček a taky je to pro mě cenově kára z říše snů , nicméně za ty prachy je to pro mne prostě levný auto v porovnání s konkurencí i s tím, co za tu cenu dostaneš... Na druhé straně třeba takovej Civic TypeR, kolik tak může stát? Dejme tomu 15 tisíc €uro? A za tu cenu je to pro mě prostě předražená plečka , to se na mě nezlob! A stejně tak je to s tou Ducati, MVA, HD atd... Za tu cenu mi ten stroj prostě stojí a o to víc když vidím, jak je s tou cenovkou už pomalu jačončíci dotahujou...

VTR je odpověď na úspěchy Ducati (dá se ale nazvat i napodobeninou, ovšem nechci zde nikoho nějak provokovat ) - nicméně nebýt toho, že si pan Honda zaplatil závodníky od Ducati, aby jim to VTR protlačili cílem - tak je to celkem propadák... A stejně je to nejnudnější dvojvál! Co se toho Triumphu týče, pár lidí okolo tuto značku má a jsou to stroje do každého počasí a jen jezdit a jezdit! Nová Daytona tedy nevím jak to s ní je , ale měl jsem s ní již tu čest a kdybych chtěl neutrální mašinu na cestování, sport i kafáče, tak by to byla ideální volba!

A ještě k té Ducati - já tedy zrovna nepatřím do té skupiny kavárničkářů - dost možná ročně najezdím i x-násobně více než majitelé "strojů" Honda! Nemám potřebu se s předvádět , Ducati mám pouze pro radost z jízdy...

riderhenry (2) napsal 12.08.2011 v 00:17

DMC.motobiker: No budu se snazit reagovat jen na to, o cem se alespon trochu da diskutovat. Nechapu, proc hodnotis celou znacku a ne jen motorku? Co takova VTR, taky strasne bezpohlavni a nudna motorka, ze? Ono zalezi na tom, co kdo taky chce postavit. I proto se i ty japonske "bezpohlavni" sestistovky lisi a kazda ma treba trochu jinou cilovou skupinu. Ze se srovnavaji i veci, ktere nestoji vzdy stejne, je naprosto v poradku. Napriklad jsem cetl test Superbu a Mercedesu S, ktery dokonce Superb vyhral (samozrejme predevsim kvuli cene). Jenze pak se musi brat cena i v uvahu. Docela si me pobavil s tim Triumphem a top kvalitou - to jsi slysel kde? Se zeptej nekoho, kdo ty motorky testoval, jak to s tou kvlaitou je. Zrovna Daytona zacina napriklad velmi rychle "hnit". Ze o CBR reknes, ze je predrazena a o 848 naopak ze je levna beru uz jen jako dalsi stupidni provokaci, kterou nemuze brat nikdo vazne. Taky nereknu, ze je Lexus LFA levne auto, i kdyz ho bezmezne obdivuju - proste nejsem debil a vim, ze 15 milionu je hodne...

Jeste slovo do pranice - mozna mezi japanofili nejsou lidi, co maji pocit nadrazenosti taky proto, ze to neni vec, kterou od motorky ocekavaji a ze si ji koupili spis na jezdeni. Vsak ono tech Ducatek je kolem kavaren zaparkovanych dost Nastesti ale samozrejme ale vetsina vlastniku prevazne jezdi, podstatna cast dokonce netrpi zadnou touhou snazit se presvedcit sebe a sve okoli, ze je neco vic. By me zajimalo, co si tim vlastne kompenzuji?

Forty (10) napsal 11.08.2011 v 21:40

ehm ? a v technickejch údajích v klidu "srovnat" suchou a provozní hmotnosti ??... 849 = 168 kg a 600 = 184/7 ???

Forty (10) napsal 11.08.2011 v 21:33

tak designově určitě 848, tenhle vzhled se prostě strašně povedl. akorát bych ji teda vzal z v bílý s červeným rámem tahle černá se mi tolik nelíbí.

ale srovnávat 848 vs 600... ( Flajtr je jen zas jeden z provokáterů... ). jasně že 4V se proti 848 musí dát sedm pade. ale to už dnes nejde, protože by mohli soupeřit akorát dvě motorky. takže vlastně proč ne. aspoň se srovnají stejný 4V a V2 je stejně jinde...

(a nebo jak řekl Akro ... ta ŠESTISTOVKA by prostě musela mít objem 700 CCM )

Forty (10) napsal 11.08.2011 v 21:25

ty budíky na hujdě vypadaj jak z patnáct let starý motorky

Alen (0) napsal 11.08.2011 v 17:41

Test skvělý, video taky, ducati krásná, japonci jak každý rok,... všechno fajn, ALE !!! který ***** takhle zohyzdil Hondu ??? Proč? Jednu barvu asi mít nikdy nebude, ale tohle...

Alen (0) napsal 11.08.2011 v 17:09

zajimave ovsem je, ze mezi "japanofili" malokdy najdu nekoho, kdo by mel pocit nadrazenosti

DMC.motobiker (-23) napsal 11.08.2011 v 15:39

riderhenry> Sorry , jsem ti nechtíc umáznul to "eRko" na záčátku nicku , což jak je známo byla velká chyba , protože čím víc "R", tím víc Honda! Jinak nevím, co ti na tom přišlo tak provokativního? Prostě Honda je z těch tří nejlevnější a Ducati nejdražší... To je jako třeba když vybíráš Noťas, taky asi budeš zvažovat, jestli vzít raději Acer za 8 litrů a nebo třeba Asus za 11 - a oba jsou přitom ve stejné třídě... Mně příjde prostě to cebro za tu cenu předražený a když už, tak bych si ho raději koupil za 5 let ojetý s cenou kolem 70ti litrů! Ducati má cenu dle mého ještě celkem přiměřenou , ale i u té bych si já osobně pár let počkal a pak jí koupil jetou třeba za 150 tisíc... I když např. na Triumph nemá ani jedna z nich , tam máš za ještě nižší cenu TOP kvalitu a k tomu i značku, za kterou se rozhodně nemusíš stydět!

DMC.motobiker (-23) napsal 11.08.2011 v 15:26

iderhenry> To máš pravdu , většina majitelů Japonských strojů opravdu ten pocit nadřazenosti nemá... A dokonce ani většina majitelů strojů Jawa či Trabant , čím to asi bude? Jinak sorry, ale musel jsem si rejpnout...

Vito_Corleone> Ježiš , Nissan GT-R? Co to jako je? Že to bude určitě nějaká Čínská nákupní taška pro lidi, co nemají na to Ferrari?

SuperSic58 (1307) napsal 11.08.2011 v 13:19

Jasně taliáni jsou jednička v designu, o tom žádná. Ale jak komu bije srdce, neni jednoznačný. Já třeba hodim okem o něco víc po gsx-r než Duc, stejně jako bych raděj se svez v Nissanu GT-R než ve Ferrari 360, zkrátka každej je jinej a tak to má bejt

SuperSic58 (1307) napsal 11.08.2011 v 13:13

Trošku mě zaráží u tý Ducny, že se rozmotává do kopce tragicky, vždyť má 140 koní a silnej spodek ne? A taky je zajímavý, že anketu vede Duc a poslední CBR. V realitě ale nejvíc lidí kupuje právě bezpohlavní Hondu a Duc si koupí hrstka skalních

MikyCBR (0) napsal 11.08.2011 v 10:19

riderhenry: jednoznačný souhlas

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist