Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Diabla jsou dost dobrý.Hodnotím je jako hobík a držej perfektně i na okruhu. Zadní guma se sjíždí celkem rovnoměrně a dobře si drží profil i po 5.000km, předek je taky dobrej a vybržděný plošky (ty známý oskákaný schody) jsem registroval až po 4000km, ale nic hroznýho. Jezdím 998, z fabriky byla obutá na Michelin Pilotech a zejména přední guma byla tragická už po 2000. Moc dlouhý lamely se vybrzdily neuvěřitelně rychle a byl tam ihned rozdíl 2-3mm. Taky docela pomohlo obout na zadek 180 a ne 190. Standardně vynikající podvozek Ducati užší guma ješrě znásobila. Hodně zdravejch kilometrů a zdar všem
2 pepa: No vidis to . ja mam nejeto zatim cca 1200km. Takze si seda jeste vsechno. Jo a co rikas na ty Pirellky, co na tom jsou obuty. Nebo mas nejaky jiny?<br />
<br />
2 mimouch: Jo podsedlak, je nepodstatna vec, jsem to jen tak placnul. Ja jsem se na litru mohl svest, ale radsi jsem nechtel, kdyz jsem vedel, ze budu kupovat 620ku . Abych pak nebyl zklamanej, ze to nejede, hehe.
Celkem pekny test. Ja jsem si letos poridil verzi Dark. Byla na ni takova mensi akce. Zalibila se me uz davno, ale cena litru je pro me moc a 620ka toho za 269tis. taky nenabizi mnoho. Takze tech 50 respektive 30tis. dolu me presvedcilo. Zatim nemuzu objektivne soudit jizdni vlastnosti, protoze je v zabehu nevyuziji naplno. Nicmene, jak pise autor, je opravdu velice "hrava", proste funduro . Zadni brzdou jsem jeste nebrousil, ale neni to urcite zadny problem. Podvozek je opravdu vyborny, ale od tech 140km/h uz opravdu trosku znejisti. Ja mam jen jeden kotouc vepredu a je to asi znat. Autor vychvaluje brzdy, ale me se s tim jednim nezda nejak extra. Jo jeste me napada takova drobnost, podsedlovy prostor je bida, nevesla se me tam ani lekarnicka a naradicko. Tak to vyhrala lekarnicka, heh.
Diabla jsou dost dobrý.Hodnotím je jako hobík a držej perfektně i na okruhu. Zadní guma se sjíždí celkem rovnoměrně a dobře si drží profil i po 5.000km, předek je taky dobrej a vybržděný plošky (ty známý oskákaný schody) jsem registroval až po 4000km, ale nic hroznýho. Jezdím 998, z fabriky byla obutá na Michelin Pilotech a zejména přední guma byla tragická už po 2000. Moc dlouhý lamely se vybrzdily neuvěřitelně rychle a byl tam ihned rozdíl 2-3mm. Taky docela pomohlo obout na zadek 180 a ne 190. Standardně vynikající podvozek Ducati užší guma ješrě znásobila. Hodně zdravejch kilometrů a zdar všem
2 pepa: No vidis to . ja mam nejeto zatim cca 1200km. Takze si seda jeste vsechno. Jo a co rikas na ty Pirellky, co na tom jsou obuty. Nebo mas nejaky jiny?<br />
<br />
2 mimouch: Jo podsedlak, je nepodstatna vec, jsem to jen tak placnul. Ja jsem se na litru mohl svest, ale radsi jsem nechtel, kdyz jsem vedel, ze budu kupovat 620ku . Abych pak nebyl zklamanej, ze to nejede, hehe.
Celkem pekny test. Ja jsem si letos poridil verzi Dark. Byla na ni takova mensi akce. Zalibila se me uz davno, ale cena litru je pro me moc a 620ka toho za 269tis. taky nenabizi mnoho. Takze tech 50 respektive 30tis. dolu me presvedcilo. Zatim nemuzu objektivne soudit jizdni vlastnosti, protoze je v zabehu nevyuziji naplno. Nicmene, jak pise autor, je opravdu velice "hrava", proste funduro . Zadni brzdou jsem jeste nebrousil, ale neni to urcite zadny problem. Podvozek je opravdu vyborny, ale od tech 140km/h uz opravdu trosku znejisti. Ja mam jen jeden kotouc vepredu a je to asi znat. Autor vychvaluje brzdy, ale me se s tim jednim nezda nejak extra. Jo jeste me napada takova drobnost, podsedlovy prostor je bida, nevesla se me tam ani lekarnicka a naradicko. Tak to vyhrala lekarnicka, heh.