Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pred dvoma mesiacmi som si ju kupil a som nadšeny...je to raketa a na ceste drží ako prikovana...nad kritikmi sa len zabavam... sú to váčšinou takí ,čo sa na nej ani nepreviezli a nemaju na ňu...
Ach jaj.
Honda Crossturer bola o 1500 až 2000 Eur lacnejšia ako Multa, preto som šiel do Ducati /neporovnávajte cenu modelu "S"/, a doplnky? Práve tie na honde rádovo (sada kufrov o 500Eur viac na Hondu ako na Ducati) a hlavne 24000 servisný interval. Kardan som nechcel a 19ku vpredu už vôbec. Asi 40 000 km som na nej daval len asfalt a celú Europu. Nikdy ma nikde nenechala, čo verím že aj Honda, ale hlavne, kde som zastal, či to bol La Bonette pass, Stelvio San Bernardino či ktorýkoľvek pass, všade bolo GSko kam som sa pozrel- prípadne ostatok(V-Strom650). A ja po 25 rokoch jazdenia nechcem to čo je na každom rohu, hlavne má Honda 95 kW a ostatok tiež sa doťahuje na KTM a Ducati. Ja idem po váhe, slušnej porcie koní (ktoré aj tak nevyužijem na 100%) ale hlavne, moto máme na to aby tešila dušu, milujem Ducati a som happy že ju mám. Ako redaktor Motomagazínu jazdím každú novú moto, sú výborné, skvelé, ale Multistrada...to je proste ristretto proti tej otrasnej ČS šálke nescafe plnej mlieka ... proste to není to kafe.
Ale som rád že len tak málo jazdcov má tento názor, veď breboha, nekúpte si ju každý, veď ma šlahne.
Ale když nemám chytrý telefon a ani to nepřipojím k internetu, tak si to může sbírat co chce a může mi to být úplně jedno, nebo ne? Jinak motorka je to parádní, krásná a jistě i technicky skvělá , jen ta cena je za fun bike trochu dost - ale to asi nevadí - Ducati nikdy nebyla pro každého a asi to tak i zůstává...
Půl mega za italskej střep plnej kazítek(to ostřejší slovo nemohu použít, páč by cenzor zase poučoval o tom, jak máme mluvit slušně). Co těchle bambilion hejblátek, senzorů atd udělá za pár let, až si to koupí nějakej nešťastník za celoživotní úspory... Bůh ho opatruj... A jak psal KX125, tyhle multimedia jsou jednak k ničemu, páč to je stejně kompatibilní jen s určitejma šidítkama a navíc to na nás bonzuje kde co... Budoucnost je temná a lidi čim dál pitomější...
Motorka je to moc krásná a věřím, že se na ní bude výborně jezdit, ale ty ceny jsou, no ...proste půl mega za mašinu je masakr. Já vím, že je to Ducati a ještě totálně nabitá elektronikou, ale stejně. První majitel to neřeší a chudák ten, kdo koupí po 5ti letech ojetinu s 50ti tis.km na tacho samozřejmě u nás stočenou na 25 za půlku ceny. Pak se ukáže, jestli to bude motorka pro radost anebo jen kupa starostí. Ale to není jen u Ducati, ale u všech top modelů všech značek za 400tis. a více.
Svezl jsem se na předchozím modelu a až tak moc mě to nezaujalo. Jasně, že se na tom jelo skvěle, elektronicky nastavitelný podvozek má smysl, módy motoru "pro posery" a "pro hrdiny" už tolik ne a i když to jede a brzdí jako kráva, trochu se z toho vytrácí ty emoce, je to zkrátka už moc dokonalý...
Jedina moto od ducati ktoru by som vyskusal. Uz ani nepisem o tych cenach motoriek su drahe a nie len pre mna. Multistradu na ceste len tak nestretnete ale ked pozeram na tie ceny prislusenstva...to je snad nejaky druh vtipu ktoremu nerozumiem?
Zatím jsem ji neviděl naživo, ale podle obrázků je to fakt hnusárna. No a elektronika atd... teď je to všude a je to prostě trend a většina lidí to tam prostě chce a vyzvedává to jako ohromnou výhodu motorky (auta) A bude hůř.
Kx125: lidi jsou často zbytečně paranoidní. Na jednu stranu kvičí nad moderními komunikačně informačními technologiemi, na druhou stranu postují na fejsíček každý knedlík z oběda v hospůdce na rohu. Největší zdroj informací je na sociálních sítích
KX125..
Naprostý souhlas. Korporace už mají až moc dat o lidech.
Když čtu, co ta Mulistrada všechno má ve výbavě za nepotřebných pytlovin, tak jsem rád za svojí SV1000 S, kde jedinou elektronikou je vstřikování.
Tyhlety hejblátka se po pár letech budou tak krásně sypat!!! (ale to si vyžere až druhý majitel, že...)
Nejlepší na všem jsou ty data, co si stáhnu z motorky a dám na Facebook pro kamarády. K popukání. Nevím, ale tohle je uvažování tak 15-ti letýho puberťáka.
Ještě jedna věc mne zaujala: prý jak je supr, že tak rychle Ducati umí inovovat model. Toho bych se teda hodně bál. To se bude vychytávat hodně much za pochodu, svolávat, potají vyměňovat atd...
Když vidím Ducati Multimedia system, tak se mi ježí chlupy na celém těle. Prosím vyvarujte se toho, zákazník vidí jen skvělou funkci ve svém smartphonu, ale málo, kdo si uvědomuje to co se skrývá v pozadí. Vím, jak to chodí u aut a u motorek tomu nebude jinak. Jistě bude aplikace vyžadovat, povolení, aby Ducati měla přístup k vaším datům pro vývoj SW nebo podobných žvásty. Ale telefon spojený s motorovou jednotkou o vás napráší všechno, jak jezdíte, jak rychle, kde nejčastěji ap. Tyhle data jsou v současnosti největší zákulisní byznys v automobilovém průmyslu. Lidé v tom vidí moderní technologie, konektivitu ap. Ale nevidí v tom, že každou jízdou o sobě vytváří hromadu dat, o které mají enormní zájem třeba pojišťovny a podobné instituce. Je to cesta do pekel, tak si na to vzpomeňte až se zase spojíte se svým autem nebo motorkou.
mám 2014tku a na nové jsem samo sebou jel.Podvozek super o velký skok dál než je na "starém" modelu.Motor mě teda moc nepřesvědčil je to sešněrovaný ekokurvitkama.Vyloženě mě sklamal dispay- je tam tolik informací najednou že jsou to blechy k nepřečtení - upozorňuju že za jízdy.Když stojíš a máš čas tak pohoda.Sedí se jinak a řekl bych že maliko pohodlněji.Velké sklamání pro mě bylo zpracování některých detailů což by na motorce za půlmega nemělo být.Další co mě vyloženě séře je ten systém doplňků.Za mě- zatím zaplať bůh že mám předchozí model
Je to top, bez quickshifteru se žít dá žít. U XR jsou naprosto neomluvitelné ty vibrace, chybí letmák a ma šílený držáky bočních kufrů, všechno podtrhne BMW 12V zásuvka. Multinu jsem radeji nejel, ale bude o třídu výše... navic Ducna ma ten správný počet válců...
mRKEF: enduro určitě ne, ale lehká šotolina asi jo viz. www.youtube.com/watch?v=aKHD-KhgBKA
Já to rozhodne zkoušet nebudu Všechny nové Multini byly snad prodaný s turistyckým packetem.
Pred dvoma mesiacmi som si ju kupil a som nadšeny...je to raketa a na ceste drží ako prikovana...nad kritikmi sa len zabavam... sú to váčšinou takí ,čo sa na nej ani nepreviezli a nemaju na ňu...
Ach jaj.
Honda Crossturer bola o 1500 až 2000 Eur lacnejšia ako Multa, preto som šiel do Ducati /neporovnávajte cenu modelu "S"/, a doplnky? Práve tie na honde rádovo (sada kufrov o 500Eur viac na Hondu ako na Ducati) a hlavne 24000 servisný interval. Kardan som nechcel a 19ku vpredu už vôbec. Asi 40 000 km som na nej daval len asfalt a celú Europu. Nikdy ma nikde nenechala, čo verím že aj Honda, ale hlavne, kde som zastal, či to bol La Bonette pass, Stelvio San Bernardino či ktorýkoľvek pass, všade bolo GSko kam som sa pozrel- prípadne ostatok(V-Strom650). A ja po 25 rokoch jazdenia nechcem to čo je na každom rohu, hlavne má Honda 95 kW a ostatok tiež sa doťahuje na KTM a Ducati. Ja idem po váhe, slušnej porcie koní (ktoré aj tak nevyužijem na 100%) ale hlavne, moto máme na to aby tešila dušu, milujem Ducati a som happy že ju mám. Ako redaktor Motomagazínu jazdím každú novú moto, sú výborné, skvelé, ale Multistrada...to je proste ristretto proti tej otrasnej ČS šálke nescafe plnej mlieka ... proste to není to kafe.
Ale som rád že len tak málo jazdcov má tento názor, veď breboha, nekúpte si ju každý, veď ma šlahne.
Ale když nemám chytrý telefon a ani to nepřipojím k internetu, tak si to může sbírat co chce a může mi to být úplně jedno, nebo ne? Jinak motorka je to parádní, krásná a jistě i technicky skvělá , jen ta cena je za fun bike trochu dost - ale to asi nevadí - Ducati nikdy nebyla pro každého a asi to tak i zůstává...
Půl mega za italskej střep plnej kazítek(to ostřejší slovo nemohu použít, páč by cenzor zase poučoval o tom, jak máme mluvit slušně). Co těchle bambilion hejblátek, senzorů atd udělá za pár let, až si to koupí nějakej nešťastník za celoživotní úspory... Bůh ho opatruj... A jak psal KX125, tyhle multimedia jsou jednak k ničemu, páč to je stejně kompatibilní jen s určitejma šidítkama a navíc to na nás bonzuje kde co... Budoucnost je temná a lidi čim dál pitomější...
Laduj: No, já teda naprosto souhlasím s KX125. To není paranoia, to je tvrdá realita, bohužel. Však se dočkáš ...
Motorka je to moc krásná a věřím, že se na ní bude výborně jezdit, ale ty ceny jsou, no ...proste půl mega za mašinu je masakr. Já vím, že je to Ducati a ještě totálně nabitá elektronikou, ale stejně. První majitel to neřeší a chudák ten, kdo koupí po 5ti letech ojetinu s 50ti tis.km na tacho samozřejmě u nás stočenou na 25 za půlku ceny. Pak se ukáže, jestli to bude motorka pro radost anebo jen kupa starostí. Ale to není jen u Ducati, ale u všech top modelů všech značek za 400tis. a více.
Svezl jsem se na předchozím modelu a až tak moc mě to nezaujalo. Jasně, že se na tom jelo skvěle, elektronicky nastavitelný podvozek má smysl, módy motoru "pro posery" a "pro hrdiny" už tolik ne a i když to jede a brzdí jako kráva, trochu se z toho vytrácí ty emoce, je to zkrátka už moc dokonalý...
KX125: paranoia už tě úplně pohltila, že? Se divím, že máš vůbec profil na motorkářích
DELUXA , to bude asi tym, ze Ducati neni Honda preto tie ceny.
Jedina moto od ducati ktoru by som vyskusal. Uz ani nepisem o tych cenach motoriek su drahe a nie len pre mna. Multistradu na ceste len tak nestretnete ale ked pozeram na tie ceny prislusenstva...to je snad nejaky druh vtipu ktoremu nerozumiem?
Zatím jsem ji neviděl naživo, ale podle obrázků je to fakt hnusárna. No a elektronika atd... teď je to všude a je to prostě trend a většina lidí to tam prostě chce a vyzvedává to jako ohromnou výhodu motorky (auta) A bude hůř.
Cifix to je ale vobluda. Velebnosti du blejt
Kx125: lidi jsou často zbytečně paranoidní. Na jednu stranu kvičí nad moderními komunikačně informačními technologiemi, na druhou stranu postují na fejsíček každý knedlík z oběda v hospůdce na rohu. Největší zdroj informací je na sociálních sítích
KX125..
Naprostý souhlas. Korporace už mají až moc dat o lidech.
Když čtu, co ta Mulistrada všechno má ve výbavě za nepotřebných pytlovin, tak jsem rád za svojí SV1000 S, kde jedinou elektronikou je vstřikování.
Tyhlety hejblátka se po pár letech budou tak krásně sypat!!! (ale to si vyžere až druhý majitel, že...)
Nejlepší na všem jsou ty data, co si stáhnu z motorky a dám na Facebook pro kamarády. K popukání. Nevím, ale tohle je uvažování tak 15-ti letýho puberťáka.
Ještě jedna věc mne zaujala: prý jak je supr, že tak rychle Ducati umí inovovat model. Toho bych se teda hodně bál. To se bude vychytávat hodně much za pochodu, svolávat, potají vyměňovat atd...
Když vidím Ducati Multimedia system, tak se mi ježí chlupy na celém těle. Prosím vyvarujte se toho, zákazník vidí jen skvělou funkci ve svém smartphonu, ale málo, kdo si uvědomuje to co se skrývá v pozadí. Vím, jak to chodí u aut a u motorek tomu nebude jinak. Jistě bude aplikace vyžadovat, povolení, aby Ducati měla přístup k vaším datům pro vývoj SW nebo podobných žvásty. Ale telefon spojený s motorovou jednotkou o vás napráší všechno, jak jezdíte, jak rychle, kde nejčastěji ap. Tyhle data jsou v současnosti největší zákulisní byznys v automobilovém průmyslu. Lidé v tom vidí moderní technologie, konektivitu ap. Ale nevidí v tom, že každou jízdou o sobě vytváří hromadu dat, o které mají enormní zájem třeba pojišťovny a podobné instituce. Je to cesta do pekel, tak si na to vzpomeňte až se zase spojíte se svým autem nebo motorkou.
mám 2014tku a na nové jsem samo sebou jel.Podvozek super o velký skok dál než je na "starém" modelu.Motor mě teda moc nepřesvědčil je to sešněrovaný ekokurvitkama.Vyloženě mě sklamal dispay- je tam tolik informací najednou že jsou to blechy k nepřečtení - upozorňuju že za jízdy.Když stojíš a máš čas tak pohoda.Sedí se jinak a řekl bych že maliko pohodlněji.Velké sklamání pro mě bylo zpracování některých detailů což by na motorce za půlmega nemělo být.Další co mě vyloženě séře je ten systém doplňků.Za mě- zatím zaplať bůh že mám předchozí model
Moc hezká,jen ta cena...
Foky: tento týden ho budeme konecne mít, test připravíme
mat na nu love idem do toho.da sa s nou aj na okruh aj do rumunska
Je to top, bez quickshifteru se žít dá žít. U XR jsou naprosto neomluvitelné ty vibrace, chybí letmák a ma šílený držáky bočních kufrů, všechno podtrhne BMW 12V zásuvka. Multinu jsem radeji nejel, ale bude o třídu výše... navic Ducna ma ten správný počet válců...
mRKEF: enduro určitě ne, ale lehká šotolina asi jo viz. www.youtube.com/watch?v=aKHD-KhgBKA
Já to rozhodne zkoušet nebudu Všechny nové Multini byly snad prodaný s turistyckým packetem.
to Dominie: ...tak že seš to Ty... a že budou ty Vánoce... :D :D :D
Enduro paket na tuhle masinu mi prijde jako blbej vtip :). Tohle neni motorka do terenu, to mi nikdo nevymluvi.
Já jí chci
pokud někdy svou multinu 2010 vyměním, tak jedině za tuto dračici, fakt se jim povedla
foky:
[url=//www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/suzuki/suzuki-v-strom-1000-28712.html]//www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/suzuki/suzuki-v-strom-1000-28712.html[/url]
pěkný už se těším na srovnávačku s BMW S1000XR, a doufám, že se bude hodnotit i cena
Vím, že to jsem tak trochu nepatří, ale nechystá se místo testů modernizací modernizovaných strojů taky třeba testík "novýho" litrovýho V-Stroma? Dík.
Pěknej stroj, ale já bych u týdle motorky preferoval kardan i větší nádrž by se určitě hodila.
...dejte mi k tomu prosím přední 19" kolo
paradne univerzalni masina, jen si nemuzu zvyknout na tech kachni cumak, to ale je individualni.