Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro Kostrbu a Martina. Můžu vcelku srovnávat. Mám Supersporta 1000 DS se stejným motorem i Yamahu FZ1N. O té jsem psal v příspěvku k jejímu testu. Nechci vám nijak vyvracet názory a ani srovnávat dvouválec se čtyřválcem, ale naháč, u kterýho se nic neděje do 6000 otáček je vcelku na..... Pokud točíte dvojku na 11.500, pak jedete přes 170 km/h. Je pravda, že když týden jezdím na Yamaze, nejsem, po přesednutí na Ducati, schopen kloudně projet zatáčku, než si zase zvyknu. Japonců se nasekaly miliony a je fakt, že se z nich (za cenu kompromisů) povedlo udělat motorky pro všechny. U Ducati se kompromisy najdou těžko. Není pro každýho.
to Vespa: měl jsem M 600 a oproti současnému S2R byl lehčí o pár kilo (doslova) a švih? Nejsem závodník, ale tohle je slabý obzvlášť ve dvou. Ale je to prostě víc klasika. Nicméně změna je život...
to martin: srovnávat Monster s Ninjou je jako srovnávat Ferrari třeba s Nissanem Skyline. Určitě bude mít ten Nissan větší výkon. Ale toť vše... Apropos: na co Ti je dnes 180 koní?
A jé. Pán je oborník... Ten nepěkný monster je vystaven v muzeu Moderního uměný v New Yorku, jako jeden z mála motocyklů... Toliko k designu. Taky jsi v živtě na Ducati nejel, že? Možná by jsi pochopil, že výkon není vše...
Krasny fotky a tahle barevna kombinace je prisna, konzervativni, ale rozhodne vzrusujici, jako Ducati sama. Skoda ze se v testu skutecne neobjevilo primo srovnani s SR4, to by asi zajimalo vice lidi.<br />
<br />
Rekl bych ze zatim nejlepsi fotky co tu kdy byly, a to stejne musim zduraznit, ze zhruba od zacatku tohoto roku, diky Jardove iniciative celkova kvalita fotek hooodne stoupla.
Jo jo! Fotečky móóóc hezké. A mě se líbí i černá. S pruhem. Eště by mě zajímalo, jestli je velký rozdíl v reakci na přidání plynu oproti S4R. Dvouventil vzducháč vs. čtyřventil vodník.
Moc pěkný fotečky moc pěkný motorky. O týhle motce docela uvažuju, protože si jednak říkám že je možná už čas trošku zvolnit a taky proto, že mně nadchla už i manželky M620... Akorát červená je hezčí...
Carlos MH: No jeste hezci fotecky by byly s nejakou tvoji vylomeninou, ale ty uz letos nechci moc videt :o/<br />
Jinak dalsi (snad zajimave) fotky budou nasledovat.
Pro Kostrbu a Martina. Můžu vcelku srovnávat. Mám Supersporta 1000 DS se stejným motorem i Yamahu FZ1N. O té jsem psal v příspěvku k jejímu testu. Nechci vám nijak vyvracet názory a ani srovnávat dvouválec se čtyřválcem, ale naháč, u kterýho se nic neděje do 6000 otáček je vcelku na..... Pokud točíte dvojku na 11.500, pak jedete přes 170 km/h. Je pravda, že když týden jezdím na Yamaze, nejsem, po přesednutí na Ducati, schopen kloudně projet zatáčku, než si zase zvyknu. Japonců se nasekaly miliony a je fakt, že se z nich (za cenu kompromisů) povedlo udělat motorky pro všechny. U Ducati se kompromisy najdou těžko. Není pro každýho.
to hvar: já mluvil o srovnání M600 a S2R... M 600 má cca 51 koní a SV 650 snad kolem 70ti... Takže trošku nerovný boj...
to Vespa: měl jsem M 600 a oproti současnému S2R byl lehčí o pár kilo (doslova) a švih? Nejsem závodník, ale tohle je slabý obzvlášť ve dvou. Ale je to prostě víc klasika. Nicméně změna je život...
to martin: srovnávat Monster s Ninjou je jako srovnávat Ferrari třeba s Nissanem Skyline. Určitě bude mít ten Nissan větší výkon. Ale toť vše... Apropos: na co Ti je dnes 180 koní?
A jé. Pán je oborník... Ten nepěkný monster je vystaven v muzeu Moderního uměný v New Yorku, jako jeden z mála motocyklů... Toliko k designu. Taky jsi v živtě na Ducati nejel, že? Možná by jsi pochopil, že výkon není vše...
Levej přední kotouč černej, pravej zlatej. Kde soudruzi v Itálii za 318 000 ,- Kč udělali chybu
Jste si jisti tou plastovou nádrží?
GT:<br />
S tvym komentarem se ztotoznuji, fotis taky?
Krasny fotky a tahle barevna kombinace je prisna, konzervativni, ale rozhodne vzrusujici, jako Ducati sama. Skoda ze se v testu skutecne neobjevilo primo srovnani s SR4, to by asi zajimalo vice lidi.<br />
<br />
Rekl bych ze zatim nejlepsi fotky co tu kdy byly, a to stejne musim zduraznit, ze zhruba od zacatku tohoto roku, diky Jardove iniciative celkova kvalita fotek hooodne stoupla.
Jo jo! Fotečky móóóc hezké. A mě se líbí i černá. S pruhem. Eště by mě zajímalo, jestli je velký rozdíl v reakci na přidání plynu oproti S4R. Dvouventil vzducháč vs. čtyřventil vodník.
Moc pěkný fotečky moc pěkný motorky. O týhle motce docela uvažuju, protože si jednak říkám že je možná už čas trošku zvolnit a taky proto, že mně nadchla už i manželky M620... Akorát červená je hezčí...
Carlos MH: No jeste hezci fotecky by byly s nejakou tvoji vylomeninou, ale ty uz letos nechci moc videt :o/<br />
Jinak dalsi (snad zajimave) fotky budou nasledovat.
Pochvala fotografovi za parádní fotečky hlavně ty za jízdy Jinak mi k tý Ducatce nesedí ta černá...jakoby nevynikala...