yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
carlos38 (7) napsal 26.05.2009 v 14:07

prostě humus no...

ZZR1200 (127) napsal 23.05.2009 v 19:03

Dnes jsem se svezl, velké zklamání, nenadchnul mě motor, ani podvozek, ani převodovka, ani ergonomie. Ale asi ta motorka není špatná, spíš záleží na vkusu a na zvyku.Zůstanu ale u 4 válců, nejlíp do V.

Zahry998 (0) napsal 23.05.2009 v 07:32

Zlatej starej monster,tohle už nemá ten krásnej rám.O laufech a svodech ani nemluvim

Stanford (10) napsal 20.05.2009 v 17:57

Trochu překombinované..., nicméně bych se svezl a rááád

drippera (32) napsal 17.05.2009 v 12:55

moje řeč.

ZZR1200 (127) napsal 16.05.2009 v 23:38

drippera: jo jo, taGSX1400 má něco do sebe..každopádně už jsem vyrostl od posuzování motoru podle toho kolik má koní. Jsou to jen marketingový tahy..A taky jsem čím dál línější řadit, takže radši něco co je odspodu pružný a má velký rozsah použitelných otáček. Pak nějaké to parametry těžko vyjádřitelné charizma a pěkný zvuk a jsem spokojenej...

drippera (32) napsal 16.05.2009 v 09:22+1

ZZR1200 S tím se dá souhlasit. Já na tomhle motoru taky něco najel a jeho zvuk (zátah) a vůbec průběh je fantastickej, neříkám, že ne! Je to zas něco jinýho, než uštěkaný nervózní dvouválec od ROTAXU. Hold každý má svoje kouzla, to je marný. Já například neplivu ani na Japonský velkoobjemový čtyřválec ala GSX1400 na ketrém jsem taky něco najel ajeho ochota táhnout už od volnoběhu byla nepřekonatelná! Člověk by měl zkusit všechno a najít si to pravé, co mu nejvíc sedí akdyž už něco uznává, neměl by hanit to ostatní, pro někoho to může být to nejlepčí na světě...žé?!

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 21:56

Všechno má svůj vývoj.. Paradoxně za čas člověka omrzí i ten ten 190koňový high-tech motor, který se musí vytáčet jako blázen a pak přijde ta pravá nálada na dvouventilový vzducháč..

Anti (390) napsal 15.05.2009 v 21:46

Pointa je v tom,že Japonci se dávali za vzor spolehlivosti(milovníci Hondy na tom staví) na úkor designu,kde zas kralovali Italové se slabší spolehlivostí.Pokud se ale začnou Italské motorky podobat těm Japonským,kde bude jejich silná stránka?
Je to tak jak se tu psalo-unifikace,stavebnicový systém.Proč?Protože na to zákazníci přistupují.
Osobně bych bral radši starší model.Proč?Velmi podobná technika za mnohem menší cenu...

drippera (32) napsal 15.05.2009 v 21:10

Kecy prdy beďary ! Každej má svoje, je pěkný o tom není pochyb, motor je prehistorie o tom taky není pochyb a když se to někomu líbí, ať si na tom jezdí, proč ne?! Já to nikemu neberu, jen mám prostě raději moderní a nadupaný strojky (STREETFIGHTER) ! Tohodle monstřika si kůpim, až budu měť 50let a přestane mě bavit kreslit černý čáry zadním kolem ve výjezdech...

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 19:03

Rado-To by bylo přesně na co čekám..Pokud se Honda konečně nevytasí s novou VFR, na kterou čekám už 5let.. Monter by přicházel v úvahu stejně až příští sezonu a to už snad bude víc zajímavých motorek na výběr.

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 19:03

Rado-To by bylo přesně na co čekám..Pokud se Honda konečně nevytasí s novou VFR, na kterou čekám už 5let.. Monter by přicházel v úvahu stejně až příští sezonu a to už snad bude víc zajímavých motorek na výběr.

Rado_ (555) napsal 15.05.2009 v 18:23+1

V4 má být v novém Tuonu

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 18:22

Máme stejný vkus Thundercat se mi vždy líbil. RSV4 a Corsaro jsou super. U Corsara bych se trochu obával kvality, servisu a budoucnosti "nové" firmy.
Měl jsem VFR (96) a nebýt toho, že jsem chtěl omladit stáj, mám jí dál. Poslední VFR se mi nelíbí. Ale rozhodně není nad V4. Zvuk, charizma, průběh výkonu, všechno. Aprilii jsem vděčný, že se nebála do V4 jít. Ale RSV je na mě moc sportovní, počkám možná až ten motor dají do něčeho cestovnějšího nebo do naháče. U Monstera se uvidí až po svezení, jak mě ten motor zaujme..

Rado_ (555) napsal 15.05.2009 v 18:15+1

Jo, AR 159 je hodně velký ústup ze slávy. Obávám se, že mám poslední AR. Pokud jde o motorky, rád bych do tří let vyměnil Thunderkočku za RSV4 a Monstera si samozřejmě hodlám jako alternativu nechat dál, i když. Moto Morini Corsaro mě oslovilo

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 18:12

Rado: Máš pravdu, ale myslím, že firmy zakládající si na tradici a jedinečnosti by si měly nechat aspoň jeden dva extra modely.Mám kawu1200, vlastně jsem nenašel chybu-silná,rychlá,pohodlná i pro dva,naprosto spolehlivá,překvapivě ovladatelná. Jen mi chybí charizma V motoru, které teď hledám u Ducati. Monstra si vyzkouším příští týden a uvidím. Bojím se abych právě kvůli spolehlivosti a kvalitě nelitoval.
Jinak ta Alfa, trochu mě zklamala nová 159 2,4JTDm kombi, půjčená ve Svýcarsku. Motor ztratil výkon, přehříval se, museli mi dát nové Mondeo. To mě zaujalo podvozkově víc, škoda že to byl slabý benzín.

Rado_ (555) napsal 15.05.2009 v 17:10+1

ZZR > ano, je to jen a jen o penězích a firma chce prodávat... Víš, už jsem si tím přišel i u aut... Mám už šestou Alfu Romeo, začínal jsem v 1997 kultovním typem AR 33 1.7 16V 4x4 (pak jeste jedna 33, 75 2.0, 155 2,5, 145 1.8) a nyní mám 156 2.4 JTD kombi... kdysi to byla značka pro znalce, bylo nás opravdu pár, založili jsme si vlastní komunitu, na cestách jsme na sebe blikali... dnes jsou italská auta levná, koupí si je každý idiot který sere na jejich údržbu a na značku se nadává, je to dnes vlastně trochu šmrncovnější FIAT. bohužel. Ducati spěje stejným směrem, ale holt taková je už doba.

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 14:53

Rado: Mě se to taky nelíbí, přijde mi že celý svět spěje do šedýho průměru, z kde nic nebude vybočovat. Zase na druhou stranu, tím že se Monster trochu vlastnostmi přiblížil k japoncum a přitom si část původního originálního lesku zachovává, ho víc přibližuje spoustě zájemcům včetně mě. Výrobci není nic platný, když se ve fórech budou všichni rozplývat, ale koupí ho kvůli ceně jen pár lidí.
Podlě mě optimum je nabízet základní verzi tak jak je, ale verzi S udělat ještě dražší, odlišnější, originálnější, prostě víc Ducaťáckou pro těch pár fajnšmekrů.

iMM1000 (2) napsal 15.05.2009 v 14:11

Vlada.N - jo, uznavam, trosku ostrejsi slovo, nicmene v porovnani se starym, je to fakt jak v zidli :) Nevim, psat ze je posaz dost na ruce se da psat na sportu, ale tenhle monster mi prijde opravdu vice user friendly. Jinak skoda ze nebyly ladacky, to jsou teprve "prdy" ;)

Rado_ (555) napsal 15.05.2009 v 12:54+1

ZZR > já jsem před koupí Monstera šel do toho, že si kupuju relativně exklusivní stroj s vyššími náklady, s tím problém nemám a myslím si, že drtivá většina majitelů Italů je na tom stejně, tzn. že to neberou jako tuctovky. No dobrá, pokud bude časem Ducati stejně uniformní jako Japonci, holt nezbyde, než odejít k Moto Morini, Benelli, MVA.

iVlada (80) napsal 15.05.2009 v 12:30

IMM, s tim posedem s Tebou souhlasit nemuzu. Stejny pocit meli i ostatni z redakce, co se na Monstriku svezli... Psat, ze je tohle tvrzeni "blbost" mi pripada prehnany : Nicmene diky za nazor, protoze kazdej to mame jinak a kazdemu sedi neco jineho.

ZZR1200 (127) napsal 15.05.2009 v 12:17

K pánům tradicionalistům:
Já s váma vlastně souhlasím..Jenže se podívejte co se v týhle době dějě.. Automobilky se spojují do velkých ceklů, stejný díly se najdou u VW, SEATU, ŠKODY nebo Peugeot, Citroen Toyota atd..
Výrobci tlačený konkurencí nám vlastně nabízejí čím dál výkonější motorky s lepšími vlastnostmi za stejný, spíš menší prachy. Aby to šlo, musí se škrtat náklady a používat stavebnicový systém. Kdo se nepřispůsobí, nepřežije. Co je platný, když udělaj suprovýho Monstera s naprosto originálními díly, když bude stát půl mega. Koupí si ho jen pár bláznů a výrobce lehne.
Stejný je to s japonci, taková Honda dělá už jen CBR na jedno brdo a rozpočtovku CBF. Kde jsou originály jak VFR-R, VTR, Blacbird, NR? Výrobce se do nich bojí jít, aby na tom neprodělal.
Díky za Aprilii RSV-4 která šla do rizika s V4.
Ale to si moc výrobců netroufne...

MedaSV (56) napsal 15.05.2009 v 11:40

Změna už musela přijít a mě se to líbí! Myslim že originální je pořád dost.Mít šušně tak do něj jdu

Rado_ (555) napsal 15.05.2009 v 09:21+1

Přesně tak. Za mým kultovně klasickým Monsterem 2002 900 i.e. se vzduchovým chlazením, otevřenou suchou spojkou, klasickou kyvkou, nečirým světlem a dvojicí laufů konzervativně uchycených se otočí každý, kdo tomu aspoň trochu hoví, avšak obávám se, že nynější Monster se mílovými kroky blíží japonské unifikaci, ruku na srdce... Technika není všechno, teda u Ducati jsem si myslel, že na prvním místě má být styl, ale už tomu tak zdaleka není

škepa46 (0) napsal 15.05.2009 v 09:12

Óóó velký bože, modlíme se k tobě...vrať nám starýho dobrýho monstera.
Netrvrdím, je tohle hnusný, to určitě ne, navíc v reálu vypadá opravdu líp, než na fotkách, což ale nic nemění na tom, že se mnohem víc přiblížil soudobýmu International stylu ala přední světlo, který nemá aspoň nějaký hrany je vo ničem, všechny díly odlijeme, protože je to levnější, ten díl vememe z toho, tenhle díl z toho a máme motorku, nacpeme tam co nejvíc elektroniky, protože je to teď in, všechno sehrajeme tak, aby se motorka dokázala řídit v ideálním případě sama a máme tu výsledek, na kterým vyděláme.
Ale opravdu je motorkaření o tomhle???
Starej monster je nádhernej, jeho syrovost tě mlátí do hlavy od okamžiku, kdy ti přijde na oči, do okamžiku, kdy vypínáš motor. Při pohledu na novej model si člověk řekne...jako jo, je to docela hezký, kola supr, výfuky zajímavý, asi se na tom pojede dobře, ale to nadšení z dokonalosti, surovosti, originality...to schází.
Pokud mám vysypat dlouholetý úspory za motorku, dát jí všanc svůj život, tak tohle je slabá páka.
Na druhou stranu je mně jasný, že bude hodně lidí, kteří si ho koupí a pro ducati totální inovace modelové řady bude mít pozitivní výsledky, ale pro mně je new cesta ducati jedno velký zklamání

Šuty (19) napsal 15.05.2009 v 08:21

No tak jo, jel jsem na tom a...Z dnešního pohledu výroby už asi nikdo nevyrobí motorku, co by nezatáčela, nebrzdila apod. Tento monster opravdu jede pěkně, brzdí a zatáčí jen když si na zatáčku vzpomenete. Boužel pořád existují i lidé, kteří si ji motorky nekupují jen kvůli tomu, že to jede pilu v zatáčce, ale taky trochu kvůli tomu stylu, tomu pohledu, když se na ni díváte u garáže, kvůli tomu nekonečnému klábosení na srazech atd. Kde jsou ty doby, co Ducati stavěla motorky ne jen kvůli svému postavení na současné motocyklové scéně. Kde jsou ty SSa, STčka apod? Myslím si, že tahle motorka už je úplně něčím jiným. Je to stavebnice prvků, co se válela v továrně. Stavebnice, která má být nej. Vidle ze závoďáku, kyvka taky...Proboha to nemohli tu kyvku z trubek trošku modivikovat a nechat tak? Místo ní, je tam splácanec svařenec hliníkových plechů apod. Připadá mi to, že ty trubky rámu co tam zbyly tam dali jen kvůli tomu, aby "ducaticté" neremcali. Výfuky ala Tripl atd. Zadní kolo? Ano letmáč, hezké? možná.Proboha, to nemohli pozměnit aspoň loukotě toho kola, aby každý poznal "aha to je kolo nového monstera" místo toho tam narvali ráfky, co se válely ve skladě u Marchesini, co už má S4Rs, 848, hypermotard, 1098! Non nic, je to malé, maximálně neuniversální mám skoro 2 metry, sice se na to poskládám ale vypadal jsem na tom jak pi.. Ale každý má na to samozřejmě jiný názor. Ducati si prostě hraje na nej a někdy to už přehání. Viz udávání suchých hmotností bez baterie apod jen proto, aby byla první v tabulce s konkurenty. Proboha tu baterku tam má každý, když vyjede.Jsem sice ducatista, ale v tohle mě serou. Už to není tam kde to bylo. Terblanche, Tamburini

iMM1000 (2) napsal 14.05.2009 v 23:41

Jo, a jeste jsem zapomel dodat, ze stitek, ac opravdu je prakticky zadny, funguje lepe nez na starem, sam jsem na to cucel jak puk.

iMM1000 (2) napsal 14.05.2009 v 23:38

Pro zacatek reknu, ze jsem na nem jel, takze par dojmu. S monstrem to ma spolecne akorat jmeno! Jinak je tam motorka ve VSEM lepsi nez starsi litr co mam. V recenzi je napsane posaz na ruce, blbost, je to posaz daleko vice do rovna, souhlas, ze asi ne tak jak na japoncich, ale.. Jinak vzduchem chlazeny motor rozhodne neni ani dnes prekonany, je to proste neco uplne jineho, kor 2 ventil. Je naladeny vice do jemna, zdaleka tak neskube jak stary a tp jakym zpusobem novinka lita zatackama je famozni, v tomhle je proste mnohem dal. Meli chlapci z Bologne nechat monstra umrit a tomuhle dat jiny nazev. Jinak me se libi, jizda i vzhled, musi se to videt a hlavne, projet :) A ti co rikaji, ze by si ho nekoupili? A stareho jste koupili? :D Vetsina ne, ani jeden, ani druhy..

DMC.motobiker (-23) napsal 14.05.2009 v 23:11

I když u mě osobně bude na prvním místě vždycky starej Monster , ať už jakýkoly model, tak i tento má něco do sebe , a Ducati opět ukázala, kdo dělá nejlepší motorky v naší sluneční soustavě!

ZZR1200 (127) napsal 14.05.2009 v 22:29

Drippera, Miura...Když už bych Monstera kupoval (a možná k tomu dojde), tak právě kvůli tomu dvouventilovýmu a vzduchem chlazenýmu motoru..Je to ale pro lidi, který nejsou zblnutý dnešníma stovkama koní při 14tisíci otáčkách. Myslím, že motor je na celý tý motorce nejpovedenější, jak i vyplývá z různých testů..Sám si to ověřím příští týden..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist