yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kalda.lukas (1) napsal 22.08.2011 v 18:55+1

"stupnici úhlové rychlosti neboli otáček motoru."
Ehm.. úhlová ryhlost a otáčky motoru jsou dvě zcela odlišné veličiny.
To se zas někdo pokusil předvést svoje odborné znalosti, navíc v ne uplně objektivním testu.

s4r (52) napsal 11.09.2010 v 15:44

Kolegové Ducatisti, zkratme to! Ten článek prostě stojí za prd!

maTooB (5) napsal 11.09.2010 v 12:02

Ohľadom toho sprevodovania - každá Ducna je taká, takže autor s nimi asi nemá skúsenosti? Bude to chcieť dva zuby dozadu na rozetu. A tie spaťáky sú fakt hrozné, namontoval by som klasické plu výfuk. Inak sa mi to páči a po týchto úpravách

lopata75 (111) napsal 10.09.2010 v 06:58

Jsem na tom taky jel a jde asi o zvyk,když sesedneš z normální motorky na tohle ,je to jak na kole do obchodu pro rohlíky...trošku mne překvapilo,že zde není zmínka o posezu,protože to mi přišlo nejvíc úchylný,připadal jsem si jak Baron Prášil na dělový kouli,co mi chce neustále ujet z podzadku,ruce strašně dole...

lulanek (0) napsal 10.09.2010 v 00:30

Ty čoveče,nebyl ten HM 1100 bouřlivě přivítán 2005?Do výroby šel určitě 2007,ale 2008-jak píšeš-jsem ho bouřlivě přivítal minimálně já u nás doma ,jo a neboj se to příště vohnout klidně na stupajdu,ta motorka tě za to odmění(udělá větší dojem) a za 4,5l/100km to na tebe ani žádnej dojem udělat nemohlo,já si letos 796 půjčil a rohlík jsem měl u spotřeby 8-9l ,pravda 1100 to není,ale když pořádně taháš,vše se dostaví ,ale poprvé jsem s tím neuměl jinak,než vidím tady na fotkách,tak se nezlob,že jsem takovej hnidopich,ahoj L.

Forty (10) napsal 09.09.2010 v 22:24

ani jedna fotka s hypermotkou na zadku nebo na předku ?? cože ?? ...

s4r (52) napsal 09.09.2010 v 17:19+1

Jasně, všechno se povést nemusí, ale tento článek bych bral trošku s větší rezervou... Jet na šestku 90 km/h má problém i postarší Monster 620, a pokud se nepletu, tak není cílem jet na každý rychlostní stupeň jakoukoliv rychlostí si člověk usmyslí, úplně stejně bych mohl "reklamovat" že to na dvojku nejede 200... Prostě se s tím člověk musí naučit, ostatně jako s každou Ducati, je prostě svá, což jí dělá tolik přitažlivou!

Interceptor (108) napsal 09.09.2010 v 16:03

ani za nic

iMM1000 (2) napsal 09.09.2010 v 15:38

Mazec, recenze nic moc nadseni neprinesla :) To se ceni, ze neni psano jen dobre :) I kdyz jsem fanda, vicemene tenhle model nechapu, i kdyz... ty padla jsou proste bozi :)

Alan (0) napsal 09.09.2010 v 13:28

stějně se mi líbí

pRst (8) napsal 09.09.2010 v 12:49

první test co o malém hypetardu čtu a celkem mě překvapil.. dost lidí mi tvrdilo, že dle testů je to povedná židle.

v každém případě co je na stopkách ovládaných světelnou houkačkou netradičního?

Italofil (41) napsal 09.09.2010 v 12:35

SirIndy : jsme v tom zajedno a o tom zastavení cajty jsem už také mnohokráte uvažoval, zda by uvěřili mému tvrzení, že jedu lehce nad limitem jen kvůli blbě odstupňované spojce

Italofil (41) napsal 09.09.2010 v 12:22

Dobrej a obejktivní test Stejný problém s řazením mám na svém Falcu. Když chci jet v obci předpisově 40-50, musím jet obvykle na podtočený druhý stupeň a pomáhat tomu občas spojkou, jelikož jednička je jinak v tomhle tempu už vytočená a škube a o pomalejší jízdě na poslední dva stupně si můžu nechat jen zdát, jelikož tam jdou hodit, až v určité rychlosti. V tomhle mě pánové z rakous nepotěšili, ale je to jen o zvyku

drippera (32) napsal 09.09.2010 v 12:16

Jinak super motorka, konečně nasadili LCD z SF, ten starší v palstovým pozdru nebyl vzhledově žádný zázrak. Ano, DORSODURO nabídne možná za míň peněz více muziky, ale zase to není DUCATI, že...

drippera (32) napsal 09.09.2010 v 12:14+1

Tome Riddle, v něčem se s tebou vpodstatě souhlasit dá, ale tvý kejdy plynou z toho, že jsi na žádný DUKNĚ ještě pořádně nejel a nebo jsi žádnou neokusil. Ono to není jenom o té preciznosti, dokonalosti a fungování. Tohle je trošku srdcová záležitost a ty kecy o nespolehlivosti a vysoké ceně a já nevim co ještě většinou valej maníci, kteří na DUCATI nemaj a nebo z ní mají strach. Ti co ji jednou okusí, se většinou k rejžím už nikdy nevrátí a dobře vědí proč. Věř mě...

YBR (18) napsal 09.09.2010 v 11:57

SirIndy : Taky to nechapu...ono je taky pravda ze na to kolik ten motor toci tak ten vykon neni zadnej zazrak...ale i tak...asi maj propracovanejsi ty opatreni jako lambda sondy, katalyzatory atd...ono se to mozna i odrazi na ty cene...a mozna proto i ta spotreba - mala spotreba - mene spalin...

YBR (18) napsal 09.09.2010 v 11:55

Lynx ma pravdu !...Zadna motoka neni dokonala a obcas to chce zminit i zapory. Peknej test. HM 796 me zklamalo trochu...ty zrcatka jsou podle me pekna Pxxovina...motoka ktera se ma s lehkosti proplejtat mestem - kolonama a oni to rozsirej o zrcatka...mozna to dobre vypada ale je to tak trochu k hovnu...holt italska kreativita neni vsechno..ja vim blby zrcatka

SuperSic58 (1307) napsal 09.09.2010 v 11:39-1

Koukám že to s tou Ducati nebude zas tk slavný Tuhá převodovka, špatný odstupňování, zrcátka/blinkry sou k ničemu a navíc pěkně na ráně(náhradní budou zřejmě za pěknej ranec ) A co ta ohavná trouba před zadnim kolem??? Nechci nic řikat, ale japonci sou trochu napřed a daleko preciznější

lynx (98) napsal 09.09.2010 v 10:52

Tleskám za perfektní test . Konečně snad skončila na Motorkářích doba hloupého PR chválení. Každá mašina má kladné i záporné vlastnosti a skutečný profík se nebojí popsat obojí . Děkuju.

SirIndy (56) napsal 09.09.2010 v 10:17

A to spatne zprevodovani - vytocena dvojka nebo podtocena trojka - to mi neco rika, presne takhle debilne je zprevodovane BMW F650 - a diky tomu ze musim jezdit na trojku 60 nebo dvojku 40 kdyz chci mit ucukanej/uvibrovanej jednoval v idealnich otackach me bud zmerej nebo brzdim ostatni

SirIndy (56) napsal 09.09.2010 v 10:12

Jak to to Ducati dela ze splni podelany euronormy i se vzduchem chlazenym motorem?

teamwhd (74) napsal 09.09.2010 v 09:28

No ty náklony na fotkách nic moc, ještě že jde naklopit obrázek. A nebreč nad kvaltama, tak po městě pojedeš 65 a co? za to se nestřílí, stejně 50 nikdo nedodržuje...

dr.rath (-5) napsal 09.09.2010 v 09:15-1

Předražená italská mrdka, no

Ferys (55) napsal 09.09.2010 v 08:36

Mikšák je dobrej silniční jezdec, všechna čest. Test je ale vždy subjektivní záležitostí, každému vyhovuje něco jiného.

hitman (-1) napsal 09.09.2010 v 08:17

To mě mrzí, tak to opět vítězí kačenka KTM 690SM,ta je na tom mnohem líp na brzdách i na převodovce. A to se mi tahle mašinka tak hrozně líbí

redmanXXL (11) napsal 09.09.2010 v 07:35

smutné smutné... od tohohle biku jsem čekal víc . Hlavně mě mrzí špatně poskládaná převodovka. Mašina si řiká o používání po městě a pokud takhle blbne ( vytočená 2 nebo podtočená 3) tak to dost zazdili. Zrcátka sou blbina, kterou by normální člověk rychle vyměnil za normální. Neni v nich nic vidět, nedržej a motorka je strašně široká.

škoda, papírově to vypadalo na městskou mašinku co odpoledne a o víkendu protáhnu po okreskách.




TOPlist