Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"stupnici úhlové rychlosti neboli otáček motoru."
Ehm.. úhlová ryhlost a otáčky motoru jsou dvě zcela odlišné veličiny.
To se zas někdo pokusil předvést svoje odborné znalosti, navíc v ne uplně objektivním testu.
Ohľadom toho sprevodovania - každá Ducna je taká, takže autor s nimi asi nemá skúsenosti? Bude to chcieť dva zuby dozadu na rozetu. A tie spaťáky sú fakt hrozné, namontoval by som klasické plu výfuk. Inak sa mi to páči a po týchto úpravách
Jsem na tom taky jel a jde asi o zvyk,když sesedneš z normální motorky na tohle ,je to jak na kole do obchodu pro rohlíky...trošku mne překvapilo,že zde není zmínka o posezu,protože to mi přišlo nejvíc úchylný,připadal jsem si jak Baron Prášil na dělový kouli,co mi chce neustále ujet z podzadku,ruce strašně dole...
Ty čoveče,nebyl ten HM 1100 bouřlivě přivítán 2005?Do výroby šel určitě 2007,ale 2008-jak píšeš-jsem ho bouřlivě přivítal minimálně já u nás doma ,jo a neboj se to příště vohnout klidně na stupajdu,ta motorka tě za to odmění(udělá větší dojem) a za 4,5l/100km to na tebe ani žádnej dojem udělat nemohlo,já si letos 796 půjčil a rohlík jsem měl u spotřeby 8-9l ,pravda 1100 to není,ale když pořádně taháš,vše se dostaví ,ale poprvé jsem s tím neuměl jinak,než vidím tady na fotkách,tak se nezlob,že jsem takovej hnidopich,ahoj L.
Jasně, všechno se povést nemusí, ale tento článek bych bral trošku s větší rezervou... Jet na šestku 90 km/h má problém i postarší Monster 620, a pokud se nepletu, tak není cílem jet na každý rychlostní stupeň jakoukoliv rychlostí si člověk usmyslí, úplně stejně bych mohl "reklamovat" že to na dvojku nejede 200... Prostě se s tím člověk musí naučit, ostatně jako s každou Ducati, je prostě svá, což jí dělá tolik přitažlivou!
Mazec, recenze nic moc nadseni neprinesla :) To se ceni, ze neni psano jen dobre :) I kdyz jsem fanda, vicemene tenhle model nechapu, i kdyz... ty padla jsou proste bozi :)
SirIndy : jsme v tom zajedno a o tom zastavení cajty jsem už také mnohokráte uvažoval, zda by uvěřili mému tvrzení, že jedu lehce nad limitem jen kvůli blbě odstupňované spojce
Dobrej a obejktivní test Stejný problém s řazením mám na svém Falcu. Když chci jet v obci předpisově 40-50, musím jet obvykle na podtočený druhý stupeň a pomáhat tomu občas spojkou, jelikož jednička je jinak v tomhle tempu už vytočená a škube a o pomalejší jízdě na poslední dva stupně si můžu nechat jen zdát, jelikož tam jdou hodit, až v určité rychlosti. V tomhle mě pánové z rakous nepotěšili, ale je to jen o zvyku
Jinak super motorka, konečně nasadili LCD z SF, ten starší v palstovým pozdru nebyl vzhledově žádný zázrak. Ano, DORSODURO nabídne možná za míň peněz více muziky, ale zase to není DUCATI, že...
Tome Riddle, v něčem se s tebou vpodstatě souhlasit dá, ale tvý kejdy plynou z toho, že jsi na žádný DUKNĚ ještě pořádně nejel a nebo jsi žádnou neokusil. Ono to není jenom o té preciznosti, dokonalosti a fungování. Tohle je trošku srdcová záležitost a ty kecy o nespolehlivosti a vysoké ceně a já nevim co ještě většinou valej maníci, kteří na DUCATI nemaj a nebo z ní mají strach. Ti co ji jednou okusí, se většinou k rejžím už nikdy nevrátí a dobře vědí proč. Věř mě...
SirIndy : Taky to nechapu...ono je taky pravda ze na to kolik ten motor toci tak ten vykon neni zadnej zazrak...ale i tak...asi maj propracovanejsi ty opatreni jako lambda sondy, katalyzatory atd...ono se to mozna i odrazi na ty cene...a mozna proto i ta spotreba - mala spotreba - mene spalin...
Lynx ma pravdu !...Zadna motoka neni dokonala a obcas to chce zminit i zapory. Peknej test. HM 796 me zklamalo trochu...ty zrcatka jsou podle me pekna Pxxovina...motoka ktera se ma s lehkosti proplejtat mestem - kolonama a oni to rozsirej o zrcatka...mozna to dobre vypada ale je to tak trochu k hovnu...holt italska kreativita neni vsechno..ja vim blby zrcatka
Koukám že to s tou Ducati nebude zas tk slavný Tuhá převodovka, špatný odstupňování, zrcátka/blinkry sou k ničemu a navíc pěkně na ráně(náhradní budou zřejmě za pěknej ranec ) A co ta ohavná trouba před zadnim kolem??? Nechci nic řikat, ale japonci sou trochu napřed a daleko preciznější
Tleskám za perfektní test . Konečně snad skončila na Motorkářích doba hloupého PR chválení. Každá mašina má kladné i záporné vlastnosti a skutečný profík se nebojí popsat obojí . Děkuju.
A to spatne zprevodovani - vytocena dvojka nebo podtocena trojka - to mi neco rika, presne takhle debilne je zprevodovane BMW F650 - a diky tomu ze musim jezdit na trojku 60 nebo dvojku 40 kdyz chci mit ucukanej/uvibrovanej jednoval v idealnich otackach me bud zmerej nebo brzdim ostatni
No ty náklony na fotkách nic moc, ještě že jde naklopit obrázek. A nebreč nad kvaltama, tak po městě pojedeš 65 a co? za to se nestřílí, stejně 50 nikdo nedodržuje...
smutné smutné... od tohohle biku jsem čekal víc . Hlavně mě mrzí špatně poskládaná převodovka. Mašina si řiká o používání po městě a pokud takhle blbne ( vytočená 2 nebo podtočená 3) tak to dost zazdili. Zrcátka sou blbina, kterou by normální člověk rychle vyměnil za normální. Neni v nich nic vidět, nedržej a motorka je strašně široká.
škoda, papírově to vypadalo na městskou mašinku co odpoledne a o víkendu protáhnu po okreskách.
"stupnici úhlové rychlosti neboli otáček motoru."
Ehm.. úhlová ryhlost a otáčky motoru jsou dvě zcela odlišné veličiny.
To se zas někdo pokusil předvést svoje odborné znalosti, navíc v ne uplně objektivním testu.
Kolegové Ducatisti, zkratme to! Ten článek prostě stojí za prd!
Ohľadom toho sprevodovania - každá Ducna je taká, takže autor s nimi asi nemá skúsenosti? Bude to chcieť dva zuby dozadu na rozetu. A tie spaťáky sú fakt hrozné, namontoval by som klasické plu výfuk. Inak sa mi to páči a po týchto úpravách
Jsem na tom taky jel a jde asi o zvyk,když sesedneš z normální motorky na tohle ,je to jak na kole do obchodu pro rohlíky...trošku mne překvapilo,že zde není zmínka o posezu,protože to mi přišlo nejvíc úchylný,připadal jsem si jak Baron Prášil na dělový kouli,co mi chce neustále ujet z podzadku,ruce strašně dole...
Ty čoveče,nebyl ten HM 1100 bouřlivě přivítán 2005?Do výroby šel určitě 2007,ale 2008-jak píšeš-jsem ho bouřlivě přivítal minimálně já u nás doma ,jo a neboj se to příště vohnout klidně na stupajdu,ta motorka tě za to odmění(udělá větší dojem) a za 4,5l/100km to na tebe ani žádnej dojem udělat nemohlo,já si letos 796 půjčil a rohlík jsem měl u spotřeby 8-9l ,pravda 1100 to není,ale když pořádně taháš,vše se dostaví ,ale poprvé jsem s tím neuměl jinak,než vidím tady na fotkách,tak se nezlob,že jsem takovej hnidopich,ahoj L.
ani jedna fotka s hypermotkou na zadku nebo na předku ?? cože ?? ...
Jasně, všechno se povést nemusí, ale tento článek bych bral trošku s větší rezervou... Jet na šestku 90 km/h má problém i postarší Monster 620, a pokud se nepletu, tak není cílem jet na každý rychlostní stupeň jakoukoliv rychlostí si člověk usmyslí, úplně stejně bych mohl "reklamovat" že to na dvojku nejede 200... Prostě se s tím člověk musí naučit, ostatně jako s každou Ducati, je prostě svá, což jí dělá tolik přitažlivou!
ani za nic
Mazec, recenze nic moc nadseni neprinesla :) To se ceni, ze neni psano jen dobre :) I kdyz jsem fanda, vicemene tenhle model nechapu, i kdyz... ty padla jsou proste bozi :)
stějně se mi líbí
první test co o malém hypetardu čtu a celkem mě překvapil.. dost lidí mi tvrdilo, že dle testů je to povedná židle.
v každém případě co je na stopkách ovládaných světelnou houkačkou netradičního?
SirIndy : jsme v tom zajedno a o tom zastavení cajty jsem už také mnohokráte uvažoval, zda by uvěřili mému tvrzení, že jedu lehce nad limitem jen kvůli blbě odstupňované spojce
Dobrej a obejktivní test Stejný problém s řazením mám na svém Falcu. Když chci jet v obci předpisově 40-50, musím jet obvykle na podtočený druhý stupeň a pomáhat tomu občas spojkou, jelikož jednička je jinak v tomhle tempu už vytočená a škube a o pomalejší jízdě na poslední dva stupně si můžu nechat jen zdát, jelikož tam jdou hodit, až v určité rychlosti. V tomhle mě pánové z rakous nepotěšili, ale je to jen o zvyku
Jinak super motorka, konečně nasadili LCD z SF, ten starší v palstovým pozdru nebyl vzhledově žádný zázrak. Ano, DORSODURO nabídne možná za míň peněz více muziky, ale zase to není DUCATI, že...
Tome Riddle, v něčem se s tebou vpodstatě souhlasit dá, ale tvý kejdy plynou z toho, že jsi na žádný DUKNĚ ještě pořádně nejel a nebo jsi žádnou neokusil. Ono to není jenom o té preciznosti, dokonalosti a fungování. Tohle je trošku srdcová záležitost a ty kecy o nespolehlivosti a vysoké ceně a já nevim co ještě většinou valej maníci, kteří na DUCATI nemaj a nebo z ní mají strach. Ti co ji jednou okusí, se většinou k rejžím už nikdy nevrátí a dobře vědí proč. Věř mě...
SirIndy : Taky to nechapu...ono je taky pravda ze na to kolik ten motor toci tak ten vykon neni zadnej zazrak...ale i tak...asi maj propracovanejsi ty opatreni jako lambda sondy, katalyzatory atd...ono se to mozna i odrazi na ty cene...a mozna proto i ta spotreba - mala spotreba - mene spalin...
Lynx ma pravdu !...Zadna motoka neni dokonala a obcas to chce zminit i zapory. Peknej test. HM 796 me zklamalo trochu...ty zrcatka jsou podle me pekna Pxxovina...motoka ktera se ma s lehkosti proplejtat mestem - kolonama a oni to rozsirej o zrcatka...mozna to dobre vypada ale je to tak trochu k hovnu...holt italska kreativita neni vsechno..ja vim blby zrcatka
Koukám že to s tou Ducati nebude zas tk slavný Tuhá převodovka, špatný odstupňování, zrcátka/blinkry sou k ničemu a navíc pěkně na ráně(náhradní budou zřejmě za pěknej ranec ) A co ta ohavná trouba před zadnim kolem??? Nechci nic řikat, ale japonci sou trochu napřed a daleko preciznější
Tleskám za perfektní test . Konečně snad skončila na Motorkářích doba hloupého PR chválení. Každá mašina má kladné i záporné vlastnosti a skutečný profík se nebojí popsat obojí . Děkuju.
A to spatne zprevodovani - vytocena dvojka nebo podtocena trojka - to mi neco rika, presne takhle debilne je zprevodovane BMW F650 - a diky tomu ze musim jezdit na trojku 60 nebo dvojku 40 kdyz chci mit ucukanej/uvibrovanej jednoval v idealnich otackach me bud zmerej nebo brzdim ostatni
Jak to to Ducati dela ze splni podelany euronormy i se vzduchem chlazenym motorem?
No ty náklony na fotkách nic moc, ještě že jde naklopit obrázek. A nebreč nad kvaltama, tak po městě pojedeš 65 a co? za to se nestřílí, stejně 50 nikdo nedodržuje...
Předražená italská mrdka, no
Mikšák je dobrej silniční jezdec, všechna čest. Test je ale vždy subjektivní záležitostí, každému vyhovuje něco jiného.
To mě mrzí, tak to opět vítězí kačenka KTM 690SM,ta je na tom mnohem líp na brzdách i na převodovce. A to se mi tahle mašinka tak hrozně líbí
smutné smutné... od tohohle biku jsem čekal víc . Hlavně mě mrzí špatně poskládaná převodovka. Mašina si řiká o používání po městě a pokud takhle blbne ( vytočená 2 nebo podtočená 3) tak to dost zazdili. Zrcátka sou blbina, kterou by normální člověk rychle vyměnil za normální. Neni v nich nic vidět, nedržej a motorka je strašně široká.
škoda, papírově to vypadalo na městskou mašinku co odpoledne a o víkendu protáhnu po okreskách.