Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak chlapci, mě se teda zdá ta nádrž dostatečná, ale kdyby to byla pro někoho nepřekonatelná překážka, tak už se dálá větší a to na 24,2 litrů viz //www.ducatiperformance.com/ducati-hypermotard-64-gallon-fuel-tank-by-california-cycleworks-p-99747.html
Jinak jsem po třech sezonách moc spokojenej a ještě spolu dlouho zůstaneme.
Malá nádrž...K smíchu.I u nás,na "zaostalém" Jihomoravském venkově máme čerpací stanice každých deset kilometrů...
To by jste to jako chtěli zazdít nějakým nádorem?Toto není motorka na cestování po Asii nebo Africe lol
Pěkné. Ten drift je neuvěřitelný, klobouk dolů! A kritikům malé nádrže bych doporučil ke koupi např. Hondu Pan-European, s tím se tak často tankovat nemusí
Tohle je asi první dukna,která by mi mohla do garáže Jedinou a asi největší nevýhodou je(jak už tu někdo psal)malá nádrž a ještě menší dojezd... jako s dojezdem 150km když to nebudu moc tejrat at jdou do prdele,to aby člověk nevynechal pumpu,jinak potlačí...i když u nás by to ještě šlo,směr západ by byl ale horší
Stráťa : no jo máš pravdu, v tom se špageťáci moc nepochlapili, ale je to jen malá muška na takovém brku,teda až na ty zrcátka ty jsou teda fakt libový lol
Pěkné zvíře... ale ten drift famózní (ač ne redakce ), sám ho neumím, ale rád bych to viděl naživo, když se smaží zadní houba v náklonu u Ducny 1100 . Jo co se desingu týče, ten přední "kvááák" zobák ze přední siluety vypadá moc kostrbatě a hranatě, chtělo by to lepší křivkový pojetí otvorů atd. - jinak z jiných stran nenamítám a ať žije bílá perleť u S-ka .
Italská absolutní krása pro hravé jedince s obrovským srdcem - je to klenot mezi motorkama
P.S.: rýpnutí do autora - víš jaký je rozdíl mezi písmeny L a V ? Ovšem test je, jako v poslední době vždy, na velice dobré úrovni
Tak chlapci, mě se teda zdá ta nádrž dostatečná, ale kdyby to byla pro někoho nepřekonatelná překážka, tak už se dálá větší a to na 24,2 litrů viz //www.ducatiperformance.com/ducati-hypermotard-64-gallon-fuel-tank-by-california-cycleworks-p-99747.html
Jinak jsem po třech sezonách moc spokojenej a ještě spolu dlouho zůstaneme.
krásná motorka , cena 249tis.kč je celkem příjemná
spotřeba 7 litru je OK s ladákem to bude dvakrát tolik
Malá nádrž...K smíchu.I u nás,na "zaostalém" Jihomoravském venkově máme čerpací stanice každých deset kilometrů...
To by jste to jako chtěli zazdít nějakým nádorem?Toto není motorka na cestování po Asii nebo Africe lol
Pěkné. Ten drift je neuvěřitelný, klobouk dolů! A kritikům malé nádrže bych doporučil ke koupi např. Hondu Pan-European, s tím se tak často tankovat nemusí
Tohle je asi první dukna,která by mi mohla do garáže Jedinou a asi největší nevýhodou je(jak už tu někdo psal)malá nádrž a ještě menší dojezd... jako s dojezdem 150km když to nebudu moc tejrat at jdou do prdele,to aby člověk nevynechal pumpu,jinak potlačí...i když u nás by to ještě šlo,směr západ by byl ale horší
Stráťa : no jo máš pravdu, v tom se špageťáci moc nepochlapili, ale je to jen malá muška na takovém brku,teda až na ty zrcátka ty jsou teda fakt libový lol
Tak sem konečně našel něco co by zasloužilo trochu pozornosti a to ty levný nádobky na kapaliny, na takovou mašinu už mohli dávat nějaký pěkný kovový.
SiSpo> kdyby z nas nekdo neco takovýho uměl tak jezdíme MS. :)
zvláštní motorka.ale zvyknul bych si Ale ty zrcátka...asi nee.
Ruben je borec, drift jako prase a eště jednou rukou
Itala bych nechtěl ani za nic, ale hanit to nelze, mají to moc pěkné
Pěkné zvíře... ale ten drift famózní (ač ne redakce ), sám ho neumím, ale rád bych to viděl naživo, když se smaží zadní houba v náklonu u Ducny 1100 . Jo co se desingu týče, ten přední "kvááák" zobák ze přední siluety vypadá moc kostrbatě a hranatě, chtělo by to lepší křivkový pojetí otvorů atd. - jinak z jiných stran nenamítám a ať žije bílá perleť u S-ka .
sedím, koukám a nevěřím. že něco může byt do posledního detailu tak nádherný. prostě itálie. akorát mně sedí něco jinýho než sm ale to je úplně jedno
lynx: jasne pravda. Motor je do L Opraveno.
Italská absolutní krása pro hravé jedince s obrovským srdcem - je to klenot mezi motorkama
P.S.: rýpnutí do autora - víš jaký je rozdíl mezi písmeny L a V ? Ovšem test je, jako v poslední době vždy, na velice dobré úrovni
Alo jo.pěkný Za desing mají taloši za jedna a že to pojede brutalne snad nikdo nepochybuje.
Ulítlý zrcátka, 12-ti litrová nádrž při spotřebě 7 na sto, prostě krásnej nepraktickej šoubajk. Tohle by v německu nikdy nevzniklo