globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lulanek (0) napsal 19.01.2011 v 09:24

Tak chlapci, mě se teda zdá ta nádrž dostatečná, ale kdyby to byla pro někoho nepřekonatelná překážka, tak už se dálá větší a to na 24,2 litrů viz //www.ducatiperformance.com/ducati-hypermotard-64-gallon-fuel-tank-by-california-cycleworks-p-99747.html
Jinak jsem po třech sezonách moc spokojenej a ještě spolu dlouho zůstaneme.

wario (126) napsal 24.09.2008 v 15:51

krásná motorka , cena 249tis.kč je celkem příjemná
spotřeba 7 litru je OK s ladákem to bude dvakrát tolik

Anti (389) napsal 16.09.2008 v 18:06

Malá nádrž...K smíchu.I u nás,na "zaostalém" Jihomoravském venkově máme čerpací stanice každých deset kilometrů...
To by jste to jako chtěli zazdít nějakým nádorem?Toto není motorka na cestování po Asii nebo Africe lol

rastakvajanasta (1) napsal 12.09.2008 v 16:44

Pěkné. Ten drift je neuvěřitelný, klobouk dolů! A kritikům malé nádrže bych doporučil ke koupi např. Hondu Pan-European, s tím se tak často tankovat nemusí

Milan9R (1) napsal 12.09.2008 v 00:13

Tohle je asi první dukna,která by mi mohla do garáže Jedinou a asi největší nevýhodou je(jak už tu někdo psal)malá nádrž a ještě menší dojezd... jako s dojezdem 150km když to nebudu moc tejrat at jdou do prdele,to aby člověk nevynechal pumpu,jinak potlačí...i když u nás by to ještě šlo,směr západ by byl ale horší

sherm14 (1) napsal 11.09.2008 v 21:07

Stráťa : no jo máš pravdu, v tom se špageťáci moc nepochlapili, ale je to jen malá muška na takovém brku,teda až na ty zrcátka ty jsou teda fakt libový lol

stráťa (105) napsal 11.09.2008 v 20:20-1

Tak sem konečně našel něco co by zasloužilo trochu pozornosti a to ty levný nádobky na kapaliny, na takovou mašinu už mohli dávat nějaký pěkný kovový.

kojot (22) napsal 11.09.2008 v 14:26

SiSpo> kdyby z nas nekdo neco takovýho uměl tak jezdíme MS. :)

redmanXXL (11) napsal 11.09.2008 v 12:51

zvláštní motorka.ale zvyknul bych si Ale ty zrcátka...asi nee.

Ruben je borec, drift jako prase a eště jednou rukou

Interceptor (108) napsal 11.09.2008 v 12:35

Itala bych nechtěl ani za nic, ale hanit to nelze, mají to moc pěkné

-LOTR- (2) napsal 11.09.2008 v 11:49

Pěkné zvíře... ale ten drift famózní (ač ne redakce ), sám ho neumím, ale rád bych to viděl naživo, když se smaží zadní houba v náklonu u Ducny 1100 . Jo co se desingu týče, ten přední "kvááák" zobák ze přední siluety vypadá moc kostrbatě a hranatě, chtělo by to lepší křivkový pojetí otvorů atd. - jinak z jiných stran nenamítám a ať žije bílá perleť u S-ka .

memphis.unv (17) napsal 11.09.2008 v 10:02

sedím, koukám a nevěřím. že něco může byt do posledního detailu tak nádherný. prostě itálie. akorát mně sedí něco jinýho než sm ale to je úplně jedno

Jarda (268) napsal 11.09.2008 v 08:49

lynx: jasne pravda. Motor je do L Opraveno.

lynx (98) napsal 11.09.2008 v 08:41

Italská absolutní krása pro hravé jedince s obrovským srdcem - je to klenot mezi motorkama
P.S.: rýpnutí do autora - víš jaký je rozdíl mezi písmeny L a V ? Ovšem test je, jako v poslední době vždy, na velice dobré úrovni

DaliboRR (1) napsal 11.09.2008 v 08:39

Alo jo.pěkný Za desing mají taloši za jedna a že to pojede brutalne snad nikdo nepochybuje.

Rudýn (24) napsal 11.09.2008 v 06:50-3

Ulítlý zrcátka, 12-ti litrová nádrž při spotřebě 7 na sto, prostě krásnej nepraktickej šoubajk. Tohle by v německu nikdy nevzniklo




TOPlist